Väärässä paikassa oikeaan aikaan

Anonyymi

En tiedä hävettääkö vai kiihottaako seuraavan tarinan muisteleminen minua enemmän. Jokunen vuosi sitten nuorena poikana olin kesätöissä kiinteistöfirmassa ja itsekin pääsin tekemään kaikenlaista pientä huoltohommaa ja nurmikonleikkuuta yms. Jokunen yksityishenkilökin oli palkannut firmamme hoitamaan mökkejään ja liikerakennuksia.
Ehkä parasta työpaikallamme oli kuitenkin muutama ihan saamarin hyvännäköinen siivoojamimmi. He olivat aikalailla minun ikäisiäni ja tykkäsivät viikonloppuisin käydä baareissa ja kyllä jonkun kanssa pääsin paneskelemaankin.

Tänä viikonloppuna meillä oli taas kerran työporukan illanistujaiset ja yksi siivoojatytöistä, Sara oli lähdössä mun messiin. Siinä kävellessämme sitten luulin saaneeni oikein kuningasajatuksen. Tiesin, että lähellä olevassa opiskelijatalossa oli tosi kiva saunaosasto ja pikkuinen uima-allaskin. Haimme yleisavaimet minun luotani ja nappasin muutaman oluenkin mukaan. Kun pääsimme talolle, kävin laittamassa saunan päälle ja juttelimme Saran kanssa niitä näitä ja kuuntelimme musiikkia. Sauna lämpesi melko nopeasti, joten siirryimme saunan puolelle eikä aikaakaan, kun Sara jo runkkasi minut aivan kovaksi. Minua panetti todella, mutta halusimme käydä vähän uiskentelemassa altaalla, joten siirryimme suihkun puolelle. Lämmin vesi tuntui ihanalta ja puristelin Saran ihania tissejä ja hänen pillunsa oli jo aivan liukas. Sara runkkasi minua niin ihanasti, että halusin nussia häntä siinä paikassa.

Yhtäkkiä allashuoneen puolelta kuului jotain kiljahtelua ja säikähdimme toden teolla. Sammutimme suihkut ja avasimme varovasti ovea ja äänet vain voimistuivat. Siellä kaksi miestä pani yhtä tyttöä ja kovaa. Joku muukin oli saanut kuningasidean tulla saunaosastolle nautiskelemaan. Toisten paneminen kiihotti, mutta en halunnut heidän huomaavan meitä. Tyttö sai todella kovaa kyytiä enkä tuntenut heistä ketään. Halusin päästä panemaan kahdestaan Saran kanssa ja vetäydyimme takaisin suihkun puolelle. Sara tuli aivan villiksi ja alkoi imeä kulliani suihkun lattialla. Häntä tilanne oli selvästi kiihottanut vielä enemmän kuin minua. Sara istui kullini päälle ja alkoi ratsastaa kyrvälläni. Paneminen tuntui ihanalta, mutta kuitenkin seurasin ovea herkeämättä peläten kolmikon tulevan myös suihkun puolelle. Nuolin Saran pulleita rintoja samalla kun hän jatkoi kiihkeää ratsastamistaan. Nousin nussimaan Saraa takaapäin ja jotenkin tilanne jännitti minua niin paljon, että laukesin todella nopeasti. Sara jäi ehkä hieman vähemmälle huomiolle ja häntä selvästi kiinnosti kurkistaa allashuoneen puolelle.

Ennen kuin ehdin sanokaan mitään, niin Sara oli jo ovella ja katseli muutan metrin päässä panevaa kolmikko alastomana ja todella kiihottuneena. Kolmikko ei ollut huomannut vielä mitään sillä he keskittyivät tuohon tyttöön toden teolla. Toinen antoi tytölle suihin samaan aikaan kun toinen nussi tyttöä lujaa takaa päin. Sara avasi ovea hieman lisää ja minä olin aivan hänen takanaan. Panemisen äänet täyttivät huoneen ja tilanne oli todella kiihottava. Tyttö kiljui kovaan ääneen ja tuntui saavan elämänsä kyytejä. Nyt toinen miehistä käänsi katseensa ovelle päin ja näki ainakin alastoman Saran. Mies kuiskaili muille kolmikon jäsenille jotakin mitä emme kuulleet ja he jatkoivat panemista edelleen, vaikka tajusivat meidän katselevan.

Takaapäin nussiva mies vinkkasi meille, että tulisimme lähemmäs. Välillämme oli ehkä viitisen metriä. Sara katsoi minuun ja otti kädestäni kiinni ja suorastaan veti minut mukanaan. Kävelimme aivan kolmikon viereen ja he jatkoivat kiihottavaa nussimistaan vaikka olimme aivan kosketusetäisyydellä. Tyttö, jota naitiin näytti tosi nuorelta, mutta hän oli Saraa huomattavasti isokokoisempi ja pulleampi. Minä tietenkin yritin tutkailla miesten kullien kokoa, kuten miehet tekvät. Luulen, että Sara vieressäni teki aivan samaa. Mehän emme todellakaan seurustelleet, mutta en todellakaan olisi halunnut miesten saavan päähänsä nussia myös Saraa. Paneminen näytti todella kiihottavalta. Sara oli jäänyt turhan vähälle huomiolle äsken eikä ollut lauennut. Hän katselikin nussivaa kolmikko todella kiihottuneen oloisena. Oma kullini keräili vielä voimiaan äskeisen laukeamisen jälkeen.

Takaapäin nussiva mies otti Saran paljaasta pakarasta kiinni eikä hänen aikeensa todellakaan jäänyt huomaamatta. Sara kihnutti häntä vasten ja työnteli lantiotaan todella kiihottavan näköisesti. Saran vartalo oli todella kiinteä ja urheilullinen. Tuijottelin nussittavaa tyttöä kiihottuneena ja samalla pidin Saraa kädestä kiinni. Yhtäkkiä tunsin miehen käden hipaisevan omaakin reittäni. Hän oli huomaamatta siirtynyt jo Saran paljasta pillua hivelemään ja Saran olemuksesta näki, että se ei ollut todellakaan vastenmielistä hänelle. Saran käsi otti kullistani kiinni ja alkoi runkkaamaan himan kovettunutta kulliani. Mies ohjasi Saran kontalleen ja ottamaan suihin minulta keskittyen samalla Saran pillun sormeilemiseen. Sara ynähteli samalla kun imi kulliani. Suljin silmäni ja ajattelin...

0

4910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        103
        1545
      2. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        78
        1174
      3. Mitä oikein

        Näet minussa? Kerro.
        Ikävä
        88
        1117
      4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

        Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
        Ikävä
        139
        1016
      5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        580
        975
      6. Mika Muranen juttu tänään

        Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
        Sananvapaus
        1
        937
      7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

        Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
        Tv-sarjat
        8
        882
      8. Kotipissa loppuu

        Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
        Kuhmo
        19
        852
      9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

        Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
        Tv-sarjat
        9
        684
      10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

        On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
        Kokkola
        8
        650
      Aihe