Heikko ravintolatarjonta

Anonyymi

Mistäköhän johtuu, että Heinolan keskustassa ei ole tätä nykyä lainkaan laadukasta ravintolaa?
Omien vieraiden kanssa tuli todettua, että tarjonta on heikkoa ja siihen nähden täysin ylihintaista. Toiseksi, kaikki eivät ole kiinnostuneet mielikuvituksettomista burgereista ranskalaisineen tai muista majoneesimössöistä.

30

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etenkin lastenlistat on täyttä kuraa!
      Fittisontaa ja muuta surkeutta. Burgerit alkaa mennä pois muodista ja junkfoodilla pitäisi olla halpa hinta, lähes 20euroa väsyneestä burgerista on liikaa.
      Juuri äskettäin oli Hesarissa kolumni pienten kaupunkien surkeasta ruokatarjonnasta. Se on täysin totta. Ei Heinolassakaan viitsi käydä ulkona syömässä, kun rahalle ei saa vastinetta.

      • Anonyymi

        Juu kotona on hyvä.
        Me käytiin vieraidemme kanssa kasinolla syömässä - ruoka hyvää, edullista ja puitteet todellakin kunnossa. Helissä olemme syöneet lounasta monesti - en tiedä mitä hanhenmaksapalleroita ja kaviaaria aloittaja (unelmoi) syövänsä kotonaan, meille kelpasi kyllä ja pidimme ruuista. Heinolan keskustassa (ja lähiympäristössä) on VARMASTI tarjontaa samoin kuin monissa tämän kokoisissa kaupungeissa muuallakin.
        Tarjontahan vaatii kysyntää - oikeasti aloittaja mussuttaa krillaamaansa atrillia kotonaan - omistaako edes grilliä ?


      • Anonyymi

        No miksi pitää mennä burgeria tilaamaan ? "Väsynyt" mutta pitää tilata- voi voi


    • Anonyymi

      Varmaankin on sitten paras syödä sisällä siis kotona.

      • Anonyymi

        Tai käydä esim Lahdessa, jossa on oikeasti hyviäkin ravintoloita.
        Tyypillistä tietysti on, että Heinolassa ei saisi mitään arvostella, vaan huonoakin on kehuttava hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai käydä esim Lahdessa, jossa on oikeasti hyviäkin ravintoloita.
        Tyypillistä tietysti on, että Heinolassa ei saisi mitään arvostella, vaan huonoakin on kehuttava hyväksi.

        Kertokaapa MITÄ heinolan keskustan lukuisista ravintoloista ette löydä ? Älkää nyt tölvanat menkö tilaamaan sitä "väsynyttä" hampparia halvimpaan mahdolliseen paikkaan. Väittäisin heinolan tarjontaa hyväksi jos verrataan muihin n.20000 asukkaan kaupunkeihin.

        Lahteen on typerää verrata, asiakkaita aivan eri tavalla, joka tietysti vaikuttaa tarjontaan ja myös sen laatuunkin. MUTTA menkää lahteen vierainenne,satamassa saatte lokinpaskat vielä mausteeksi "hampurilaiseenne" mikäli lokki ei sitä ehdi viemään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaapa MITÄ heinolan keskustan lukuisista ravintoloista ette löydä ? Älkää nyt tölvanat menkö tilaamaan sitä "väsynyttä" hampparia halvimpaan mahdolliseen paikkaan. Väittäisin heinolan tarjontaa hyväksi jos verrataan muihin n.20000 asukkaan kaupunkeihin.

        Lahteen on typerää verrata, asiakkaita aivan eri tavalla, joka tietysti vaikuttaa tarjontaan ja myös sen laatuunkin. MUTTA menkää lahteen vierainenne,satamassa saatte lokinpaskat vielä mausteeksi "hampurilaiseenne" mikäli lokki ei sitä ehdi viemään

        Väittäisin ettei suurin ongelma kuitenkaan ole tarjonnan suppeus. Laatu kylläkin useasti, mutta ehdottomasti suurin haaste on palveluasenne ja tilanneherkkyys, joka tuntuu olevan täysin hukassa, etenkin kun kyseessä on itse yrittäjä. Viittaan aiemmin mainitsemiini TripAdviser kommentteihin joita yrittäjien kannattaisi seurata ja jotka kommetit lähes poikkeuksetta voin itsekin allekirjoittaa.
        Muutama omakohtainen huomio esimerkkinä, kaikki pieniä asioita mutta uskokaa vaan, erittäin tehokkaasti yrityskuvaa muovaavia. Etukäteen anteeksi, että mainitsen paikat nimeltä.
        RantaCasinolla käydessäni viereisessä pöydässä ulkoterassilla istui pariskunta joka saatuaan ruoan pöytään totesi harmikseen unohtaneensa ruokailuvälineet (jos se nyt heidän muistettavansa asia oli). Tilanteessa tarjoilija totesi ”ei haittaa niitä on tuossa oven vieressä sisäpuolella” ja kääntyi kannoillaan pois. EI NÄIN, tarjoilijan ainoa oikea vastaus tuossa on ”ei haitta tuon ne teille heti”.
        Samassa paikassa kävin ostamassa oluen tiskiltä. Tiskillä paikan omistaja keskusteli kassan kanssa. Jatkoivat keskustelua kunnes saivat asian hoidettua jonka jälkeen mies osoitti kassalle minua, ikäänkuin osoittaen, että nyt on asiakkaan vuoro tulla palvelluksi. EI NÄIN, ainoa oikea tapa tilanteessa olisi ollut välittömästi keskeyttää oma asia ja antaa tilaa asiakkaalle. Asiakas priorisoidaan aina omien asioiden ohi.
        Kahvilla käydessämme kerran samassa paikassa oli tarjolla jotain piirasta tai kakkua mutta kakkulautaset puuttuivat, joita sitten kysyimme tarjoilijalta. ”Käyttäkää niitä kahvikupin lautasia”.
        EI NÄIN, oikea vastaus olisi ollut, ”Anteeksi ne ovat päässeet loppumaan, tuon heti keittiöstä lisää”
        Samassa paikassa asiakkaita jonotetaan säännöllisesti sisämyyntipisteellä ja ulkomyyntipiste on kiinni vaikka valtaosa asiakkaista ulkona. EI NÄIN, tilanneherkkyyttä on avata kaikki myyntipisteet kun asiakasmäärä sen vaatii ja kun sää suosii. Ulkoterassipaikoille hellepäiviä on siksi vähän, että ne pitää osata hyödyntää, itse olen monasti kääntynyt pois, kun jonotus ei innosta (etenkään näin korona-aikana). TILANNEHERKKYYTTÄ, kaikki myyntimahdollisuudet pitää hyödyntää. Onpa paikan ulkopisteet olleet aiempina kesinä kiinni jopa kaupunkitapahtumien aikaan kun väkeä on runsaasti satamassa. Ei ihme jos toiminta ei oikein kannata.
        Kettu ja Kana olisi aika palkata ulkopuoliset nuoret henkilöt hoitamaan salityöt. Yrittäjä on erittäin töykeä asiakkaille ja on jopa joskus lähtenyt kadulle peräämme huutelemaan kun emme löytäneet hinta/laatu suhteessa sopivaa annosta. Käynnit paikassa olemme lopettaneet tyystin emmekä suosittele vieraillemme. Hintataso ei mitenkään vastaa tarjontaa, eikä listat ole kehittyneet vuosikymmeniin. Esimerkkejä töykeyksistä vuosien varrelta on viljasti ja tuntui lisääntyvän isäntäväen iän myötä.
        Helin ravintoja salitoiminta oli ala-arvoista kunnes palkkasivat pari nuorta hoitamaan sitä. Edelleen tilauksissa tulee sotkua, tietämättä syntyykö sotku (=unohdukset) keittiössä vai jossain matkalla sinne. Pizzat oli aiemmin hyviä mutta ei enää niinkään. Kaikkia Heinolan Pizzapaikkoja vaivaa sama virhe; pizzat peitetään hillittömällä määrällä juustoa joka hävittää kaikki maut ja tekee vatsaan sellaisen tulpan ettei mikään maistu pariin päivään. Usein huonot pohjat mutta poikkeuksetta huono maku (juuri tuosta juustosta johtuen)
        Kaupungin tarjonta on riittävä kyse on pitkälti laatu-, asenne-, ja tilanneherkkyysongelmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väittäisin ettei suurin ongelma kuitenkaan ole tarjonnan suppeus. Laatu kylläkin useasti, mutta ehdottomasti suurin haaste on palveluasenne ja tilanneherkkyys, joka tuntuu olevan täysin hukassa, etenkin kun kyseessä on itse yrittäjä. Viittaan aiemmin mainitsemiini TripAdviser kommentteihin joita yrittäjien kannattaisi seurata ja jotka kommetit lähes poikkeuksetta voin itsekin allekirjoittaa.
        Muutama omakohtainen huomio esimerkkinä, kaikki pieniä asioita mutta uskokaa vaan, erittäin tehokkaasti yrityskuvaa muovaavia. Etukäteen anteeksi, että mainitsen paikat nimeltä.
        RantaCasinolla käydessäni viereisessä pöydässä ulkoterassilla istui pariskunta joka saatuaan ruoan pöytään totesi harmikseen unohtaneensa ruokailuvälineet (jos se nyt heidän muistettavansa asia oli). Tilanteessa tarjoilija totesi ”ei haittaa niitä on tuossa oven vieressä sisäpuolella” ja kääntyi kannoillaan pois. EI NÄIN, tarjoilijan ainoa oikea vastaus tuossa on ”ei haitta tuon ne teille heti”.
        Samassa paikassa kävin ostamassa oluen tiskiltä. Tiskillä paikan omistaja keskusteli kassan kanssa. Jatkoivat keskustelua kunnes saivat asian hoidettua jonka jälkeen mies osoitti kassalle minua, ikäänkuin osoittaen, että nyt on asiakkaan vuoro tulla palvelluksi. EI NÄIN, ainoa oikea tapa tilanteessa olisi ollut välittömästi keskeyttää oma asia ja antaa tilaa asiakkaalle. Asiakas priorisoidaan aina omien asioiden ohi.
        Kahvilla käydessämme kerran samassa paikassa oli tarjolla jotain piirasta tai kakkua mutta kakkulautaset puuttuivat, joita sitten kysyimme tarjoilijalta. ”Käyttäkää niitä kahvikupin lautasia”.
        EI NÄIN, oikea vastaus olisi ollut, ”Anteeksi ne ovat päässeet loppumaan, tuon heti keittiöstä lisää”
        Samassa paikassa asiakkaita jonotetaan säännöllisesti sisämyyntipisteellä ja ulkomyyntipiste on kiinni vaikka valtaosa asiakkaista ulkona. EI NÄIN, tilanneherkkyyttä on avata kaikki myyntipisteet kun asiakasmäärä sen vaatii ja kun sää suosii. Ulkoterassipaikoille hellepäiviä on siksi vähän, että ne pitää osata hyödyntää, itse olen monasti kääntynyt pois, kun jonotus ei innosta (etenkään näin korona-aikana). TILANNEHERKKYYTTÄ, kaikki myyntimahdollisuudet pitää hyödyntää. Onpa paikan ulkopisteet olleet aiempina kesinä kiinni jopa kaupunkitapahtumien aikaan kun väkeä on runsaasti satamassa. Ei ihme jos toiminta ei oikein kannata.
        Kettu ja Kana olisi aika palkata ulkopuoliset nuoret henkilöt hoitamaan salityöt. Yrittäjä on erittäin töykeä asiakkaille ja on jopa joskus lähtenyt kadulle peräämme huutelemaan kun emme löytäneet hinta/laatu suhteessa sopivaa annosta. Käynnit paikassa olemme lopettaneet tyystin emmekä suosittele vieraillemme. Hintataso ei mitenkään vastaa tarjontaa, eikä listat ole kehittyneet vuosikymmeniin. Esimerkkejä töykeyksistä vuosien varrelta on viljasti ja tuntui lisääntyvän isäntäväen iän myötä.
        Helin ravintoja salitoiminta oli ala-arvoista kunnes palkkasivat pari nuorta hoitamaan sitä. Edelleen tilauksissa tulee sotkua, tietämättä syntyykö sotku (=unohdukset) keittiössä vai jossain matkalla sinne. Pizzat oli aiemmin hyviä mutta ei enää niinkään. Kaikkia Heinolan Pizzapaikkoja vaivaa sama virhe; pizzat peitetään hillittömällä määrällä juustoa joka hävittää kaikki maut ja tekee vatsaan sellaisen tulpan ettei mikään maistu pariin päivään. Usein huonot pohjat mutta poikkeuksetta huono maku (juuri tuosta juustosta johtuen)
        Kaupungin tarjonta on riittävä kyse on pitkälti laatu-, asenne-, ja tilanneherkkyysongelmista.

        Hyvä kirjoitus, Casinosta olisi paljon samanlaisia kohtaamisia, joissa palvelu on huonoa,
        ruoka on usein huonoa tai erittäin huonoa. Muutama kerta OK,
        Olen joutunut eri tilaisuuksissa ruokailemaan vieraana Casinolla.
        Heli ja Kana@Kettu ovat kirjoituksen kaltaisia virityksiä. Kanan@Ketun palvelu on
        todella huonoa vanhemman herran osalta. Helin sapuska on sitäpaitsi tätä.
        TOROS on paras ruokapaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väittäisin ettei suurin ongelma kuitenkaan ole tarjonnan suppeus. Laatu kylläkin useasti, mutta ehdottomasti suurin haaste on palveluasenne ja tilanneherkkyys, joka tuntuu olevan täysin hukassa, etenkin kun kyseessä on itse yrittäjä. Viittaan aiemmin mainitsemiini TripAdviser kommentteihin joita yrittäjien kannattaisi seurata ja jotka kommetit lähes poikkeuksetta voin itsekin allekirjoittaa.
        Muutama omakohtainen huomio esimerkkinä, kaikki pieniä asioita mutta uskokaa vaan, erittäin tehokkaasti yrityskuvaa muovaavia. Etukäteen anteeksi, että mainitsen paikat nimeltä.
        RantaCasinolla käydessäni viereisessä pöydässä ulkoterassilla istui pariskunta joka saatuaan ruoan pöytään totesi harmikseen unohtaneensa ruokailuvälineet (jos se nyt heidän muistettavansa asia oli). Tilanteessa tarjoilija totesi ”ei haittaa niitä on tuossa oven vieressä sisäpuolella” ja kääntyi kannoillaan pois. EI NÄIN, tarjoilijan ainoa oikea vastaus tuossa on ”ei haitta tuon ne teille heti”.
        Samassa paikassa kävin ostamassa oluen tiskiltä. Tiskillä paikan omistaja keskusteli kassan kanssa. Jatkoivat keskustelua kunnes saivat asian hoidettua jonka jälkeen mies osoitti kassalle minua, ikäänkuin osoittaen, että nyt on asiakkaan vuoro tulla palvelluksi. EI NÄIN, ainoa oikea tapa tilanteessa olisi ollut välittömästi keskeyttää oma asia ja antaa tilaa asiakkaalle. Asiakas priorisoidaan aina omien asioiden ohi.
        Kahvilla käydessämme kerran samassa paikassa oli tarjolla jotain piirasta tai kakkua mutta kakkulautaset puuttuivat, joita sitten kysyimme tarjoilijalta. ”Käyttäkää niitä kahvikupin lautasia”.
        EI NÄIN, oikea vastaus olisi ollut, ”Anteeksi ne ovat päässeet loppumaan, tuon heti keittiöstä lisää”
        Samassa paikassa asiakkaita jonotetaan säännöllisesti sisämyyntipisteellä ja ulkomyyntipiste on kiinni vaikka valtaosa asiakkaista ulkona. EI NÄIN, tilanneherkkyyttä on avata kaikki myyntipisteet kun asiakasmäärä sen vaatii ja kun sää suosii. Ulkoterassipaikoille hellepäiviä on siksi vähän, että ne pitää osata hyödyntää, itse olen monasti kääntynyt pois, kun jonotus ei innosta (etenkään näin korona-aikana). TILANNEHERKKYYTTÄ, kaikki myyntimahdollisuudet pitää hyödyntää. Onpa paikan ulkopisteet olleet aiempina kesinä kiinni jopa kaupunkitapahtumien aikaan kun väkeä on runsaasti satamassa. Ei ihme jos toiminta ei oikein kannata.
        Kettu ja Kana olisi aika palkata ulkopuoliset nuoret henkilöt hoitamaan salityöt. Yrittäjä on erittäin töykeä asiakkaille ja on jopa joskus lähtenyt kadulle peräämme huutelemaan kun emme löytäneet hinta/laatu suhteessa sopivaa annosta. Käynnit paikassa olemme lopettaneet tyystin emmekä suosittele vieraillemme. Hintataso ei mitenkään vastaa tarjontaa, eikä listat ole kehittyneet vuosikymmeniin. Esimerkkejä töykeyksistä vuosien varrelta on viljasti ja tuntui lisääntyvän isäntäväen iän myötä.
        Helin ravintoja salitoiminta oli ala-arvoista kunnes palkkasivat pari nuorta hoitamaan sitä. Edelleen tilauksissa tulee sotkua, tietämättä syntyykö sotku (=unohdukset) keittiössä vai jossain matkalla sinne. Pizzat oli aiemmin hyviä mutta ei enää niinkään. Kaikkia Heinolan Pizzapaikkoja vaivaa sama virhe; pizzat peitetään hillittömällä määrällä juustoa joka hävittää kaikki maut ja tekee vatsaan sellaisen tulpan ettei mikään maistu pariin päivään. Usein huonot pohjat mutta poikkeuksetta huono maku (juuri tuosta juustosta johtuen)
        Kaupungin tarjonta on riittävä kyse on pitkälti laatu-, asenne-, ja tilanneherkkyysongelmista.

        Minua kai tikulla silmään, mutta muistelen edellistä kesää, kun olin syömässä Kestissä. Siellä lenteli kärpäsiä noutopöydän avoimien tarjoiluastioiden päällä. Kaksi henkilökuntaan kuuluvaa nuorehkoa naista seisoskeli seinustalla jutellen keskenään. Kun sanoin toiselle kärpäsistä, hän vastasi ystävällisesti hymyillen: "Niin, se on meillä täällä ongelmana." Ja jatkoi juttua ja seisoskelua kaverinsa kanssa kaikessa rauhassa. Tiedoksi vain, että hänen olisi tullut edes yrittää häätää niitä ja hankkia KANNET ruokakaukaloihin. Jäin myös miettimään, miltä keittiön puolella mahtoi näyttää. Johtopäätös kuitenkin oli se, että sen jälkeen en ole mennyt sinne syömään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaapa MITÄ heinolan keskustan lukuisista ravintoloista ette löydä ? Älkää nyt tölvanat menkö tilaamaan sitä "väsynyttä" hampparia halvimpaan mahdolliseen paikkaan. Väittäisin heinolan tarjontaa hyväksi jos verrataan muihin n.20000 asukkaan kaupunkeihin.

        Lahteen on typerää verrata, asiakkaita aivan eri tavalla, joka tietysti vaikuttaa tarjontaan ja myös sen laatuunkin. MUTTA menkää lahteen vierainenne,satamassa saatte lokinpaskat vielä mausteeksi "hampurilaiseenne" mikäli lokki ei sitä ehdi viemään

        "Väittäisin heinolan tarjontaa hyväksi jos verrataan muihin n.20000 asukkaan kaupunkeihin. "

        Heinolan tarjonta on kohtuullinen, kun huomiodaan että Heinolassa on n.18000 asukasta, ei 20000.


    • Anonyymi

      Eipä oikein kukaan uskalla perustaa tasokasta ravintolaa Heinolaan. Heinolassa ei ole tarpeeksi vaativaa asiakaskuntaa (?) ko ravintolalle, joka toimisi ja kannattaisi ympäri vuoden, vaikka ehkä sopivia liikepaikkoja löytyisikin. Mitä enemmän ravintolalta vaaditaan tasoa, sitä kalliimmat on kustannnukset koko konseptin pyörittämiseen. Kaiken pitää olla brändin ympärille luotua, astioista sisustukseen, henkilökunnan osaamiseen ja heidän asiakaspalveluun, jne.. Kukapa ottaisi riskin?

      • Anonyymi

        Tuskimpa "miceliinit" täälä menestyisi, menkääpä sellaiseen syömään. Pari ruohosipulia ristissä ja viiva kastiketta yms. "elämysruokailua" moni ei halua.
        Suomessa voi vapaasti ryhtyä yrittäjäksi - perustakaa se "laadukas" ruokapaikka.
        Heinolassa on toistakymmentä lounasravintolaa, opistolta alkaa löytyä varmaan riittävän kalliitakin annoksia - jos se on hyvän ruuan 1 kriteeri, kuten huippu ravintoloissa


    • Anonyymi

      Juu se on ulkonasyönti varsinkin talvella viileää touhua voi pian pöperö jäätyä.

    • Anonyymi

      Kylläpäs sitä ollaan vaativia.Vaatimattomuus on kaunista.Onko mitään kiitoksen aiheita?

      • Anonyymi

        Kiitos siitä, että on vain yksi abc.


    • Anonyymi

      Helin ravintolalle kiitos, että palkkasivat pari nuorta hoitamaan tarjoilut. Taso nousi 200%. Edelleen tulee mokia joissa tilaukset unohtuvat, mutta silti taso on merkittävästi parantunut. Aiemmin asiakasta ei huomioitu lainkaan ja kävelin itsekin joskus ulos, kun palvelua ei saanut edes tiskillä. Katsekontaktiakaan en saanut aikaiseksi tiskin toisella puolella seisoneeseen ”yrittäjään”.
      Trivagossa on hyviä kuvauksia niin Helistä kuin RantaCasinosta.
      Täytyy vain ihmetellä kuinka väärin voi jotkut yrittäjät tehdä ammatinvaliintansa.
      RantaCasinosta omista kokemuksista voisi kirjoittaa pitkät tarinat, mutta huomiot on samoja joita Trivagossa mainitaan.

      • Anonyymi

        Tarkoitin tietty Tripadvisoria enkä Trivagoa...


      • Anonyymi

        Kyllä luulisi jo käyvän tuollaiselle tyypille terveyden päälle henkisesti kun alkaa elämä olla noin tarkkaa ja vaativaa kun kuitenkin todellisuudessa tyytyy itsekin vain pizzaan ja hampurilaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä luulisi jo käyvän tuollaiselle tyypille terveyden päälle henkisesti kun alkaa elämä olla noin tarkkaa ja vaativaa kun kuitenkin todellisuudessa tyytyy itsekin vain pizzaan ja hampurilaisiin.

        Tarkkaa ja vaativaa? Asiakkaiden täydellinen huomioiminen ja kunnioitus ravintolalta on niiden todellinen ainoa elinehto. Lisäksi sen ruoan pitää olla maistuvaa, kehuttavaa ja ehdottomasti rahan arvoista. Tärkeimpänä koko asiakaskokemus, alkaen sisääntulosta - loppulaskun tyylikkääseen hoitamiseen.
        Jos tätä ei Heinolassa tajuta, ei parane edes haikailla kunnon ravintoloiden perään! Purkerit ja mössöransakalaiset on jatkossakin sitä kurmeeta sit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä luulisi jo käyvän tuollaiselle tyypille terveyden päälle henkisesti kun alkaa elämä olla noin tarkkaa ja vaativaa kun kuitenkin todellisuudessa tyytyy itsekin vain pizzaan ja hampurilaisiin.

        Heinolassa on ruoka muutamassa paikassa ihan ok, mutta kun palvelu on mitä on, tulee käytyä Lahdessa melkein aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä luulisi jo käyvän tuollaiselle tyypille terveyden päälle henkisesti kun alkaa elämä olla noin tarkkaa ja vaativaa kun kuitenkin todellisuudessa tyytyy itsekin vain pizzaan ja hampurilaisiin.

        Jos pizzaan tyytyy ja ei halua ketjuruokaa, niin Vapari taitaa olla ainoa paikka jonka pizzat ovat hyviä.

        Ja hyviä hampurilaisia Heinolasta ei saa (Heila tosin vielä kokeilematta, eli sinne seuraavaksi)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pizzaan tyytyy ja ei halua ketjuruokaa, niin Vapari taitaa olla ainoa paikka jonka pizzat ovat hyviä.

        Ja hyviä hampurilaisia Heinolasta ei saa (Heila tosin vielä kokeilematta, eli sinne seuraavaksi)

        Ite ku vääntää hampparit, ni kyl tulee priimaa ja siin on kunnon lihasta tehty mehevä pihvi, eikä mikää eines retkunatku pihvi ja on soosit ja härpäkkeet, eikä vaa pien liru ketsuppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite ku vääntää hampparit, ni kyl tulee priimaa ja siin on kunnon lihasta tehty mehevä pihvi, eikä mikää eines retkunatku pihvi ja on soosit ja härpäkkeet, eikä vaa pien liru ketsuppia.

        Siinäpä se,se on nykyään vaan tuo uusavuttomuus niin yleistä,että vaikka jääkaappi olisi kuinka täynnä ruokaa niin he kuolevat nälkään kaapin viereen.Voi olla että polttaa vielä vedenkin pohjaan keittäessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä se,se on nykyään vaan tuo uusavuttomuus niin yleistä,että vaikka jääkaappi olisi kuinka täynnä ruokaa niin he kuolevat nälkään kaapin viereen.Voi olla että polttaa vielä vedenkin pohjaan keittäessään.

        Niin!Sekin on isollakirkolla nähty, kun uusavuton keittää muoviämpärissä vettä, aamuyöntunteina, voi luoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin!Sekin on isollakirkolla nähty, kun uusavuton keittää muoviämpärissä vettä, aamuyöntunteina, voi luoja.

        Uskoisin, ettei tuossa ole kyse uusavuttomuudesta, vaan heinolalaisuudesta:) Sitä on tullut havaittua monissa eri asioissa ihan hämmästykseen asti. Se on se ongelmien ydin täällä. Siitä syystä asiat ei onnistu eikä luista. En koskaan aikaisemmin enkä missään aikaisemmin ole joutunut kohtaamaan niin suurta määrää todisteita heikkolahjaisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin, ettei tuossa ole kyse uusavuttomuudesta, vaan heinolalaisuudesta:) Sitä on tullut havaittua monissa eri asioissa ihan hämmästykseen asti. Se on se ongelmien ydin täällä. Siitä syystä asiat ei onnistu eikä luista. En koskaan aikaisemmin enkä missään aikaisemmin ole joutunut kohtaamaan niin suurta määrää todisteita heikkolahjaisuudesta.

        Todellisen aivopierupölhön kirjoituksia vähälahjaisuudesta.


    • Anonyymi

      Tämän ketjun aloittaja ja muut kitisijät ovat näitä tyhjän kyselijöitä. Vaikka olisi rahaakin niin ei ole tarkoituskaan ostaa mitään. Se on sellaista varallisuudellaan kehumista että esitetään ostajaa vaikka kokenut myyjä näkee ensi silmäyksellä ettei ole tarkoituskaan ostaa mitään. Eivät nämä raaski todellisuudessa itaruudessaan syödä edes absilla.

      • Anonyymi

        Minä syön espllä, ja kuka tajusi vitsin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä syön espllä, ja kuka tajusi vitsin?

        Esp on jo vanha juttu. Ei sillä kannata kehuskella kuten ei absillakaan;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esp on jo vanha juttu. Ei sillä kannata kehuskella kuten ei absillakaan;)

        No entäs BAS?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe