VANHUKSIA RYÖSTETTIIN

mimi.

Joensuun kaupoissa joutui ryöstön kohteeksi useita vanhuksia. Rahat vietiin ostoskärryissä olleista kasseista, asiakkaiden tehdessä ostoksia. Ryöstöt tapahtuivat perjantaina ja lauantaina, saalis oli 40-250 euroa, asiasta kirjoitti Iltalehti.

9

1333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kimi

Ryöstävät vanhuksilta rahoittaakseen huumeidenkäyttönsä.

• henri

Yksityinen varastaa usein köyhyyttään, mutta se vasta on raakaa peliä, kun vanhus joutuu vanhainkotiin ja sossu ryöstää hänen kaikki tulonsa, jolloin vain pieni ruokaraha jää vanhuksen käyttöön. Tiesittekö että näin suomessa tosiaan saa tehdä?

• mummi3
        henri kirjoitti:

Yksityinen varastaa usein köyhyyttään, mutta se vasta on raakaa peliä, kun vanhus joutuu vanhainkotiin ja sossu ryöstää hänen kaikki tulonsa, jolloin vain pieni ruokaraha jää vanhuksen käyttöön. Tiesittekö että näin suomessa tosiaan saa tehdä?

Kyllä se on usein niin, että maahanmuuttajat tai ohikulkijat koplaavat mummujen kassit. Eräässä isossa kaupungissa 3 maahanmuuttajanaista oli alennusmyynneissä. Siellä he tönivät muka vahingossa toisia asiakkaita ja siinä häslingissä ja anteeksipyytelyjen aikana, toiset kähvelsivät olkalaukusta lompakon. Tätä sattui monessa kaupassa. Tiedän siitä, kun olin myyjänä. Meidän tuli varoitella asiakkaita myös sellaisista varkaista, jotka varastavat asiakkaalta.Onhan se paljon jouhevampaa varastaa selvää rahaa, ku kaupasta tavaraa ja saada se vielä myydyksi. Kyllä se "kulttuuri" tulee maahanmuuttajien mukana. Riippuu mistä maasta muuttaa. Ei tarvi kauas mennä.

• minni

vanhukset ovat helppoja saaliita; yleensä runsaasti käteistä ja huomio kyky jo heikko

• emt

juu muumuille kannattas antaa kunno hälytys laitteet koteihinsa..ja informaatioo..epäilytävistä ihmisistä jos ne ymmärtäis..

• Terminologi

Ryöstössä käytetään väkivaltaa tai ainakin uhataan sillä. Nuo ovat ihan tavallisia varkauksia.

• UFo

Meidän lähiössä oli kolmen kopla murtautunut omakotitaloihin, varastaen arvotavaraa. Kun oli isäntä jossain ollut kotona, häntä oli pahoinpidelty.
        Kukkien ja valekulta-korujen myyjät käyvät ihmisiin kiinni ja tuuppivat yms., jos
        ei kauppoja synny.
        - Se siitä tavallisuudesta. Kyllä mielestäni tällainen toiminta on epätavallisen harmillinen.

• omankädenoik.
        UFo kirjoitti:

Meidän lähiössä oli kolmen kopla murtautunut omakotitaloihin, varastaen arvotavaraa. Kun oli isäntä jossain ollut kotona, häntä oli pahoinpidelty.
        Kukkien ja valekulta-korujen myyjät käyvät ihmisiin kiinni ja tuuppivat yms., jos
        ei kauppoja synny.
        - Se siitä tavallisuudesta. Kyllä mielestäni tällainen toiminta on epätavallisen harmillinen.

Taas yksi vanhuksen ryöstö Pohjanmaalla. Yhdeksänkymppinen vanhus kaadetaan, mennään, sisään ja viedään rahat. Asialla kaksi kansallispukuista mmmmustiin pukeutunutta NAISTA. Ryhtykäämme siis likvidoimaan vähemmistöä siinä määrin, että tuovat itse syylliset tuomiolle, koska hyvin tietävät kenen tekosia nämä törkeydet. Harmi homma, mutta pakollinen,jos meinataan pitää vanhuksiamme kotona niin kauan kuin mahdollista, kuten kehoitetaan.

• urtu
        omankädenoik. kirjoitti:

Taas yksi vanhuksen ryöstö Pohjanmaalla. Yhdeksänkymppinen vanhus kaadetaan, mennään, sisään ja viedään rahat. Asialla kaksi kansallispukuista mmmmustiin pukeutunutta NAISTA. Ryhtykäämme siis likvidoimaan vähemmistöä siinä määrin, että tuovat itse syylliset tuomiolle, koska hyvin tietävät kenen tekosia nämä törkeydet. Harmi homma, mutta pakollinen,jos meinataan pitää vanhuksiamme kotona niin kauan kuin mahdollista, kuten kehoitetaan.

Sääntö sanoo ettei omista puhuta pahoja eikä ilmianneta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3033
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2685
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1803
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe