VANHUKSIA RYÖSTETTIIN

mimi.

Joensuun kaupoissa joutui ryöstön kohteeksi useita vanhuksia. Rahat vietiin ostoskärryissä olleista kasseista, asiakkaiden tehdessä ostoksia. Ryöstöt tapahtuivat perjantaina ja lauantaina, saalis oli 40-250 euroa, asiasta kirjoitti Iltalehti.

9

1420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kimi

      Ryöstävät vanhuksilta rahoittaakseen huumeidenkäyttönsä.

      • henri

        Yksityinen varastaa usein köyhyyttään, mutta se vasta on raakaa peliä, kun vanhus joutuu vanhainkotiin ja sossu ryöstää hänen kaikki tulonsa, jolloin vain pieni ruokaraha jää vanhuksen käyttöön. Tiesittekö että näin suomessa tosiaan saa tehdä?


      • mummi3
        henri kirjoitti:

        Yksityinen varastaa usein köyhyyttään, mutta se vasta on raakaa peliä, kun vanhus joutuu vanhainkotiin ja sossu ryöstää hänen kaikki tulonsa, jolloin vain pieni ruokaraha jää vanhuksen käyttöön. Tiesittekö että näin suomessa tosiaan saa tehdä?

        Kyllä se on usein niin, että maahanmuuttajat tai ohikulkijat koplaavat mummujen kassit. Eräässä isossa kaupungissa 3 maahanmuuttajanaista oli alennusmyynneissä. Siellä he tönivät muka vahingossa toisia asiakkaita ja siinä häslingissä ja anteeksipyytelyjen aikana, toiset kähvelsivät olkalaukusta lompakon. Tätä sattui monessa kaupassa. Tiedän siitä, kun olin myyjänä. Meidän tuli varoitella asiakkaita myös sellaisista varkaista, jotka varastavat asiakkaalta.Onhan se paljon jouhevampaa varastaa selvää rahaa, ku kaupasta tavaraa ja saada se vielä myydyksi. Kyllä se "kulttuuri" tulee maahanmuuttajien mukana. Riippuu mistä maasta muuttaa. Ei tarvi kauas mennä.


    • minni

      vanhukset ovat helppoja saaliita; yleensä runsaasti käteistä ja huomio kyky jo heikko

      • emt

        juu muumuille kannattas antaa kunno hälytys laitteet koteihinsa..ja informaatioo..epäilytävistä ihmisistä jos ne ymmärtäis..


    • Terminologi

      Ryöstössä käytetään väkivaltaa tai ainakin uhataan sillä. Nuo ovat ihan tavallisia varkauksia.

      • UFo

        Meidän lähiössä oli kolmen kopla murtautunut omakotitaloihin, varastaen arvotavaraa. Kun oli isäntä jossain ollut kotona, häntä oli pahoinpidelty.
        Kukkien ja valekulta-korujen myyjät käyvät ihmisiin kiinni ja tuuppivat yms., jos
        ei kauppoja synny.
        - Se siitä tavallisuudesta. Kyllä mielestäni tällainen toiminta on epätavallisen harmillinen.


      • omankädenoik.
        UFo kirjoitti:

        Meidän lähiössä oli kolmen kopla murtautunut omakotitaloihin, varastaen arvotavaraa. Kun oli isäntä jossain ollut kotona, häntä oli pahoinpidelty.
        Kukkien ja valekulta-korujen myyjät käyvät ihmisiin kiinni ja tuuppivat yms., jos
        ei kauppoja synny.
        - Se siitä tavallisuudesta. Kyllä mielestäni tällainen toiminta on epätavallisen harmillinen.

        Taas yksi vanhuksen ryöstö Pohjanmaalla. Yhdeksänkymppinen vanhus kaadetaan, mennään, sisään ja viedään rahat. Asialla kaksi kansallispukuista mmmmustiin pukeutunutta NAISTA. Ryhtykäämme siis likvidoimaan vähemmistöä siinä määrin, että tuovat itse syylliset tuomiolle, koska hyvin tietävät kenen tekosia nämä törkeydet. Harmi homma, mutta pakollinen,jos meinataan pitää vanhuksiamme kotona niin kauan kuin mahdollista, kuten kehoitetaan.


      • urtu
        omankädenoik. kirjoitti:

        Taas yksi vanhuksen ryöstö Pohjanmaalla. Yhdeksänkymppinen vanhus kaadetaan, mennään, sisään ja viedään rahat. Asialla kaksi kansallispukuista mmmmustiin pukeutunutta NAISTA. Ryhtykäämme siis likvidoimaan vähemmistöä siinä määrin, että tuovat itse syylliset tuomiolle, koska hyvin tietävät kenen tekosia nämä törkeydet. Harmi homma, mutta pakollinen,jos meinataan pitää vanhuksiamme kotona niin kauan kuin mahdollista, kuten kehoitetaan.

        Sääntö sanoo ettei omista puhuta pahoja eikä ilmianneta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe