Surua, kiukkua ja ärräpäitä

Jos se tämä ketju löisi tulta 🔥 Tähän saa purkaa surujaan, kertoa harmituksistaan ja antaa kiukun tulla.

69

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäkommenttina vielä, jotta pysytään kuitenkin kohtuuven rajoissa 😉 eikä lähetä kohdistamaan kiukkua toisiin täällä oleviin.

• Anonyymi

Minua nyt lähinnä surettaa, ihmisten rahan ahneus ja kateus 😢😢😢

• Kateus se on aika yleistä ja semmosia ollaan vaikka mistä syystä. Aika turhaa touhua.
        Rahan perässä juokseminen ei ole ainakaan meikäläisen juttu. Mutta jos tuosta miljoonan euron seteli (jos semmonen olis) vailla omistajaa ohi viipottas, niin saattasin mä jonku juoksuaskeleen sen vuoksi ottaa 🏃‍♀️

• Anonyymi

Ja kiukku nousee 👹👹👹, kun rakkauteni ajattellee et voisin kiinnostua jostain muusta kuin hänestä !!!

• Musta väri on aika ylleinen 🧦 Mie esimerkiksi käytän monesti semmosia, mutta joskus myös raidallisia. Ymmärrän kiukkusi 🙄

• Anonyymi

Tietääkö hän sinun tunteesi? Oletko kertonut rakkaudestasi hänelle?

• Mulla on kauhia ikävä ja se ottaa pattiin, hermostuttaa ja kiukuttaa 😣

• Jaan tunteesi EoEt, vasempaan käteeni asti sattuu...

• Dream96 kirjoitti:

Jaan tunteesi EoEt, vasempaan käteeni asti sattuu...

Kiitos. Mielenkiintoisella tavalla kirjoitettu/ilmaistu.

• Anonyymi

Mä en pidä katkeruudesta enkä toisten nolaamisesta.
      En voi sietää, kun joka ketjuun joku käy kirjoittamassa jotain ikävää.
      Kauniita ketjuja ei voi lukea, tulematta pahalle tuulelle.

• En miekään tykkää, mutta näyttää ikävä kyllä siltä, jotta jotkut tykkää tuota tehhä. Välillä tuntuu, että turha laittaa mitään positiivisia ketjuja (hyvää ja kaunista tai riimejä). Siksipä tämän sitten laitoin kun tuntu että tilausta oli...

• Tähän pitää vielä lisätä, että oon mie joutunu muutaman kerran peiliinki kahtomaan. Kyllä se omaki hermo välillä mennee kun tulee p..kaa niskaan tarpeeks ja sitten ei aina vastaus ole ihan käytösnumero kymppi päästä.

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

En miekään tykkää, mutta näyttää ikävä kyllä siltä, jotta jotkut tykkää tuota tehhä. Välillä tuntuu, että turha laittaa mitään positiivisia ketjuja (hyvää ja kaunista tai riimejä). Siksipä tämän sitten laitoin kun tuntu että tilausta oli...

Olen huomannut, että joillakin on tarve kommentoida ikävästi kauniisiin kirjoituksiin. Ehkä jollain on paha olla, pettynyt rakkaudessa tai saa nautintoa ilkeistä sanoista.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen huomannut, että joillakin on tarve kommentoida ikävästi kauniisiin kirjoituksiin. Ehkä jollain on paha olla, pettynyt rakkaudessa tai saa nautintoa ilkeistä sanoista.

Luultavasti näitä kaikkia mainitsemiasi syitä on, sen verran ussein tuota tapahtuu.

• Anonyymi

Mun on päästettävä hänestä irti... Hänellä on mielessä joku toinen (entinen?) erityinen... 💔 Kaikkea parasta silti hänelle toivon. ❤️
      Häneen niin palavasti ihastuin ja edelleen. Tää tunne ei katoa minnekään.

• Anonyymi

Tää sattuu kyl ihan sairaasti. 💔

• Anonyymi

Hän varmaan pääsee ajan kanssa entisestä yli. Tosin voi olla, että sinullakin on jo uusi ihastus siinä vaiheessa 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän varmaan pääsee ajan kanssa entisestä yli. Tosin voi olla, että sinullakin on jo uusi ihastus siinä vaiheessa 😁

Ei tuu mul olee toista ihastusta.
        Oon vaan somen perustella päätelly et hänel olis ehkä joku toinen mielessä. Tai ne voi kyl viitata kehen tahansa. Mut muhun ne nyt ei ainakaan. 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuu mul olee toista ihastusta.
        Oon vaan somen perustella päätelly et hänel olis ehkä joku toinen mielessä. Tai ne voi kyl viitata kehen tahansa. Mut muhun ne nyt ei ainakaan. 😔

Oon ihan sekaisin hänestä 💖

• Anonyymi

Jäin miettiin tota kiukku nousee, kun rakkauteni luulee, että voisin kiinnostua jostain muusta,kuin hänestä. Kyllä varmasti kiukuttaa, jos ollaan parisuhteessa ja toinen on kovin mustasukkainen syyttä.

Mä olen tukenut ihastustani muiden treffailuun, koska emme ole parisuhteessa ja tunteista ei ole puhuttu. Pidän todennäköisenä ettei hänellä ole tunteita minua kohtaan ja haluan hänen olevan onnellinen vaikka sitten toisen sylissä.

• Anonyymi

Olen surullinen koska olen todella kovasti ihastunut ja hän on varattu. Enkä saa häntä mielestä, vaikka kuinka yritän. Tilanteen mahdottomuus tekee mut kohta hulluksi!!! Elämä on syvältä tällä hetkellä, joka päivä tekisi mieli vaan itkeä tai juosta niin kovaa että tää tunne edes hetkeksi hellittää. Olen suunnattoman surullinen ettei meistä voi koskaan tulla mitään :’(

• Anonyymi

Hei. Sama täällä. Naimisissa. Täytyy yrittää unohtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei. Sama täällä. Naimisissa. Täytyy yrittää unohtaa.

Naimisissa olevilta irtoaa yleensä helpoiten. Varsinkin, jos ovat miehen kanssa naimisissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naimisissa olevilta irtoaa yleensä helpoiten. Varsinkin, jos ovat miehen kanssa naimisissa.

Niinkai, jos pelkän seksin perässä juoksee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkai, jos pelkän seksin perässä juoksee.

Samalla siinä saa vähän muutakin ja yleensä vuosi tai pari niin nainen ottaa miehestä eron.
        Kohta on nainen sinun, jos vaan uskallat kokeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samalla siinä saa vähän muutakin ja yleensä vuosi tai pari niin nainen ottaa miehestä eron.

Kokemuksen äänelläkö puhut? Kestikö pitkään yhteiselo? Palasiko hän kuitenkin takaisin miehen syliin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokemuksen äänelläkö puhut? Kestikö pitkään yhteiselo? Palasiko hän kuitenkin takaisin miehen syliin?

Ei palannut koskaan enää miehen luo. Rakastui minuun ja ymmärsi, että on aina lesbo ollutkin. Pitkään on kestänyt yhteiselo ja jatkuu loppuun asti, jos minulta kysytään ja vaimokin on edelleen sitä mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei palannut koskaan enää miehen luo. Rakastui minuun ja ymmärsi, että on aina lesbo ollutkin. Pitkään on kestänyt yhteiselo ja jatkuu loppuun asti, jos minulta kysytään ja vaimokin on edelleen sitä mieltä.

No, taisit olla onnekas. Minä en kaverillista lähestymistä enempää uskalla tai tahdo tehdä. Tilanne olisi toinen, jos hän tekisi mahdolliset ajatuksensa selviksi. En aio rikkoa, ystävyyttä enkä toisten liittoa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana tarina 💕 olet onnekas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä muuta siinä saa samalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä muuta siinä saa samalla?

Ei tarvitsisi sinun kysllä, jos tietäisit mitä kahden toisiaan rakastavan naisen liitosta saa.
        Toivottavasti joskus tulet sinäkin sen kokemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana tarina 💕 olet onnekas

Onhan noita vastaavia tarinoita vaikka kuinka paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan noita vastaavia tarinoita vaikka kuinka paljon.

Niin, minä en ole kumminkaan koskaan kuullut, että pelkästä seksisuhteesta olisi tullut parisuhde, tiedän kyllä montakin tuon tyylistä myöhäisheränneiden tarinaa, mutta ne ovat alkaneet rakkaussuhteesta, ja juttu on ollut heti selvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, minä en ole kumminkaan koskaan kuullut, että pelkästä seksisuhteesta olisi tullut parisuhde, tiedän kyllä montakin tuon tyylistä myöhäisheränneiden tarinaa, mutta ne ovat alkaneet rakkaussuhteesta, ja juttu on ollut heti selvä.

Älä nyt länkytä, että olisi pelkästä seksisuhteesta ollut kyse. Kukaan pelkkää seksia ole hakemassa ollut vaan naista elämän kumppaniksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt länkytä, että olisi pelkästä seksisuhteesta ollut kyse. Kukaan pelkkää seksia ole hakemassa ollut vaan naista elämän kumppaniksi.

Minä osaan kyllä lukea, tuossa luki, että ensin oli seksisuhde, ja sitten kyseinen nainen rakastui kirjoittajaan. Hienoa, että noin kävi, kommentoin vaan, että en ole ikinä ennen vastaavasta kuullut, vaikka monia tarinoita olen kuullutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko näin? Etsitkö muutakin kuin vain helppoa seuraa?

• Anonyymi

Ottaa pattiin korona rajoitukset. Ikuisuus siitä, kun on saanut halata ja koskea. Ei ole omaa rakasta ja ei tällaisena aika löydykkään. Sosiaaliset harrastukset ja menot on tauolla. Mökkihöperyyskö tässä uhkaa..

• Anonyymi

Suorastaan Vi..uttaa yhden naisen käytös. Olisi suoraan edes sanonut asiat eikä selän takana kieroillut. Miten ihmiset eivät nykypäivänä enää pysty olemaan rehellisiä toisilleen, edes niille rakkaimmille ihmisille? Muistakaa ihmiset, että älkää luottako keneenkään sataprosenttisesti, silloin pettymys ei ehkä ole näin suuri kuin omalla kohdalla. Pitää vain lähteä rakentamaan luottamusta ihmisiin ihan alusta ja pitkä on varmasti tämä matka. Kaunis kesäpäivä vähän lohduttaa, mutta kyllä elämä on välillä rankkaa ja tämän jälkeen ei voi enää pohjemmalle mennä eli suunta kohti parempaa ehkä sitten joskus.

• Anonyymi

Moni ruotii kumppaninsa asiat ja parisuhteensa asiat kavereiden kanssa ja työpaikalla. Oon aina ihmetellyt miksi. Eikö sen oman puolison pitäisi olla läheisin ja rakkain suhde? Suhde jossa on luottamus ja kaiken voi puhua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni ruotii kumppaninsa asiat ja parisuhteensa asiat kavereiden kanssa ja työpaikalla. Oon aina ihmetellyt miksi. Eikö sen oman puolison pitäisi olla läheisin ja rakkain suhde? Suhde jossa on luottamus ja kaiken voi puhua.

Näin olen itse kuvitellut, että kaikesta puhutaan avoimesti, mutta näköjään kuvitelmat ovat olleet vain omassa päässä. Ei vain voi enää jatkaa tuon ihmisen kanssa. Luottamus ei tarvitse kuin kerran romuttua niin aina on epäilys, että jotain on selän takana menossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin olen itse kuvitellut, että kaikesta puhutaan avoimesti, mutta näköjään kuvitelmat ovat olleet vain omassa päässä. Ei vain voi enää jatkaa tuon ihmisen kanssa. Luottamus ei tarvitse kuin kerran romuttua niin aina on epäilys, että jotain on selän takana menossa.

Voi ei. 😔
        Inhottavaa ja surullista kun toinen pettää luottamuksen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei. 😔
        Inhottavaa ja surullista kun toinen pettää luottamuksen

Onhan se, mutta toisaalta parempi, että jo tässä vaiheessa selviää eikä vasta myöhemmin.
        Pääsee taas jatkamaan omaa elämää.

• Anonyymi

Kiukuttaa ihailun tarpeessa olevat ihmiset !!!

• Nythän se näköjään iskee täällä tosissaan tulta ja kipinää. Iski se äsken vähän täälläki kun tein erittäin harmittavan kämmin mistä ei onneks kuitenkaan koitunu haittaa ku itelle.

• Anonyymi

Kiukuttaa, kun en voi hänelle kertoa tunteistani. Haluan hänen lähelle, koskettaa varovasti, katsoa silmiin ja kuunnella, mitä hän haluaa kertoa. Haluaisin tietää, miten hän vietti lapsuuden kesät ja mikä on hänen varhaisin muistonsa. Mikä on hänen lempiväri, kukka tai vuodenaika. Mistä hän haaveilee, mikä saa hänet raivon partaalle ja kuinka hän leppyy. Mikä tuntuu hyvälle ja mikä häntä pelottaa.

Haluaisin kertoa, kuinka lapsena vietin kesäni meren rannalla veden alla uiskentelevia kolmipiikkejä tuijotellen. Kuinka turkoosi piristää ja laventelin tuoksu tuo muistoja mieleen. Kuinka keväisin herään horroksesta ja syksyisin rakennan pesää. Kuinka epäoikeudenmukaisuus saa vihani nousemaan ja selkäni silittäminen taas sen laskemaan. Miten rakastan kosketusta kaulallani ja miten pelkään nykyään vähemmän ja vähemmän. Mutta pelkään silti. Torjuntaa ja kasvojen menetystä, varatun ystävän hylkäämistä.

Poljen jalkaa ja huudan. En saa, mitä haluan ja sekös kiukuttaa.

• Ei sais kai nauraa toisen kiukulle, mutta saanko edes vähän hymyillä tuon sun viimesen lauseesi vuoksi? 😉 Auttasko jo polettas yhessä jonnin aikaa lattiaa ja sitten heittäyvyttäs pitkälleen kunnon itkupotkuraivareijen kanssa?

• Anonyymi

Mikset saa ?

• Anonyymi

Minäkin haluan tietää kaiken tuon rakkaastani
        Ja sen kuinka hänen kehonsa liikkuu kehollani
        Nähdä kaikki yksityiskohdat hänen leijonanomaisesta liikkeestään aivan hiljaa ja räjähtävän kovaa tanssia leijonamieleni tanssin... Tule, tehdään se ja löydetään yhdessä tulevaisuus meille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin haluan tietää kaiken tuon rakkaastani
        Ja sen kuinka hänen kehonsa liikkuu kehollani
        Nähdä kaikki yksityiskohdat hänen leijonanomaisesta liikkeestään aivan hiljaa ja räjähtävän kovaa tanssia leijonamieleni tanssin... Tule, tehdään se ja löydetään yhdessä tulevaisuus meille.

Kiinnostavaa. Kissapetosi ei tosin taida tunnistaa itseään kirjoituksestasi kun on niin yleisluonteista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostavaa. Kissapetosi ei tosin taida tunnistaa itseään kirjoituksestasi kun on niin yleisluonteista...

Olen kuvannut häntä leijonakseni. Hän tietää olevansa leijonani. Pidän sellaisia koruja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuvannut häntä leijonakseni. Hän tietää olevansa leijonani. Pidän sellaisia koruja.

Ai minä ajattelin, että on horoskoopiltaan leijona.

• Tämän suuntainen ”kehitys” maailmassa surettaa ja raivostuttaa, kun haluaa uskoa ihmisyyteen ja toivoa valoisampaa tulevaisuutta nuoremmille sukupolville
      https://yle.fi/uutiset/3-11465705
      😟

• Anonyymi

Nämä ovat kyllä sellaisia uutisa, joita ei ihmismieli edes ymmärrä. Ihan kamalaa...
        Kiukku tuli kyllä, kun luin tuon uutisen.

• Anonyymi

Mua kiukuttaa ja surettaa se, kun mun puoliso on lähes päivittäin tekemisissä ex-puolisonsa kanssa. Viestittelivät kuulumisia ja heillä on kuulemma tiivis ja ainutlaatuinen ystävyyssuhde. Viettävät säännöllisesti myös öitä yhdessä entisellä yhteisellä mökillään, joka on molemmille rakas ja entisen puolison omistuksessa, mutta minä en ole sinne mökille tervetullut. Olen surullinen tästä ja pelkään edelleen monen vuoden jälkeen menettäväni puolisoni tälle eksälle 😢 Olen pyytänyt ja ajellut, että voitaisi tavata ja tutustua, mutta se ei tälle entiselle puolisolle sovi. Olen epävarma siitä, riittänkö, kun hän ei päästä siitä entisestä irti...

• Anonyymi

Erikoinen kuvio. Lopettaisin suhteen, kun luottamus kärsii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoinen kuvio. Lopettaisin suhteen, kun luottamus kärsii.

Oot niin oikeassa siinä, että luottamus kärsii. Vasta alan tajuta, miten tärkeä juttu se on. Mutta oon todella rakastunut edelleen... En haluaisi luovuttaa. Koko ajan jotenkin ajattelen ja haluan yrittää uskoa, et asiat vielä muuttuu.

• Anonyymi

Älä nyt hyvänen aika anna puolisosi tapailla ex:ää, kun kerta eronneet ovat. Ei exän kanssa voi olla vain ystävä, siinä on aina jotain enemmän mukana. Minä jos olisin sinä niin miettisin koko ajan mitä ne siellä mökillä puuhaa ja varmaan lähtisin vielä katsomaan paikan päälle. Eikä tämä olisi mustasukkaisuutta vaan minun kuuluisi teitää mitä se puoliso siellä touhuaa ja, jos touhuaa sopimatonta niin lähtisin mitään selittelemättä eikä hän minusta sen jälkeen kuulisi koskaan.

• Anonyymi

Kesäloma mennyt laiskotteluun ja työstä palautumiseen. Kiukuttaa etten taaskaan saanut tehtyä sitä maratoonityölistaa minkä itselleni laadin. Milloinkahan teen sen kaiken mitä olin suunnitellut?

• Anonyymi

Samat fiilikset..
        Oon paljon kyl lenkkeillyt, pyöräillyt, käynyt ratsastamassa ja laittanut marjat pakkaseen.
        Mut mitään muuta en oo saanut aikaiseksi, onneks on "vasta" toinen lomaviikko menossa, kaks jäljellä. Mut mua ahistaa et en oo mitään tehty ihastukseni eteen. Siis en oo saanut lähetettyä viestiä hänel, suurin syy on ehdottomasti et mul on niin kova itseinho. Tulee olo et jos jotain laittaisin niin se olis tosi häpeällistä koska miten voisin kuvitella et hänel vois ol yhtää mitää mua kohtaan. Tää on tätä, koko ajan tuollainen fiilis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat fiilikset..
        Oon paljon kyl lenkkeillyt, pyöräillyt, käynyt ratsastamassa ja laittanut marjat pakkaseen.
        Mut mitään muuta en oo saanut aikaiseksi, onneks on "vasta" toinen lomaviikko menossa, kaks jäljellä. Mut mua ahistaa et en oo mitään tehty ihastukseni eteen. Siis en oo saanut lähetettyä viestiä hänel, suurin syy on ehdottomasti et mul on niin kova itseinho. Tulee olo et jos jotain laittaisin niin se olis tosi häpeällistä koska miten voisin kuvitella et hänel vois ol yhtää mitää mua kohtaan. Tää on tätä, koko ajan tuollainen fiilis.

Inhoon itteeni et en pysty viestiä hänel laittamaan. Mua turhauttaa, kiukuttaa, suututtaa oma itseni niiiiiin paljon. Mul on koko ajan paha olo rinnassa. 💔💔💔 Tuntuu et ei oo syytä elää, se on vain tunne mut inhottava ja kamala sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Inhoon itteeni et en pysty viestiä hänel laittamaan. Mua turhauttaa, kiukuttaa, suututtaa oma itseni niiiiiin paljon. Mul on koko ajan paha olo rinnassa. 💔💔💔 Tuntuu et ei oo syytä elää, se on vain tunne mut inhottava ja kamala sellainen.

Ympäril näkee koko ajan toinen toistaan kauniimpia ja upeita naisia. ❤️
        Niin 100% tunne et en todellakaan riitä hänel, oon varma siitä. 🤯
        Oon niin sekaisin, pää ja koko keho. Ajatukset lyö koko ajan tyhjää, näen joka yö unia hänestä.
        Täää on niiiiiin surullista..... Jonain päivänä viel huomaan et hän on löytänyt erityisen. Kaikkee parasta hänel 💖💖💖
        Ilman häntä mun elämäl ei oo merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ympäril näkee koko ajan toinen toistaan kauniimpia ja upeita naisia. ❤️
        Niin 100% tunne et en todellakaan riitä hänel, oon varma siitä. 🤯
        Oon niin sekaisin, pää ja koko keho. Ajatukset lyö koko ajan tyhjää, näen joka yö unia hänestä.
        Täää on niiiiiin surullista..... Jonain päivänä viel huomaan et hän on löytänyt erityisen. Kaikkee parasta hänel 💖💖💖
        Ilman häntä mun elämäl ei oo merkitystä.

Voih, olet ihana juuri sellaisena kuin olet, eihän kirjaakaan arvostella kannen perusteella. Välillämme oleva magneettinen yhteys on se mikä merkitsee ❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voih, olet ihana juuri sellaisena kuin olet, eihän kirjaakaan arvostella kannen perusteella. Välillämme oleva magneettinen yhteys on se mikä merkitsee ❤

Kiitos tuesta ihana 🤗

• Anonyymi

Vaikka yleensä nautinkin itsenäisyydestä ja parisuhteettomuudesta. Niin silti viimeaikoina oon havahtunut siihen kuinka kaipaan rakkautta elämääni. Kaipaan sitä, että joku huolehtisi minusta, hellisi ja saisin helliä. Plääh miksi pitää kaivata jotain mitä ei saa.. Miksi pitää ihastua tavoittamattomiin naisiin?

• Anonyymi

Sanos muuta... Ihastuin naiseen joka on niin tai siis en edes voi sanoin kuvailla kuinka ihana. Ei mul olis mitään toivoakaan. Oon sitten yksin. Oon menettänyt toivoni lopullisesti.

• Anonyymi

Viimeinkin tajusin ettei sua kiinnosta. Jos kiinnostaisi, et keksisi syitä miksi oot niin kiireinen ettei ehdi tavata. Me ollaan asemoitu toisemme eritavoin elämässämme. Uskon viimein mikä paikkani on sinun elämässäsi ja katson eteenpäin elämässä niillä korteilla,jotka mulle jäi. Nähtäväksi jää tuoko elämä eteeni mitään parempaa..

• Anonyymi

Ainakin tuli "vahvistus" sille et tää kaipaa jotain entistä rakastaan.
      Jos biisin sanoista jotain päättelee.

• Anonyymi

Kai sil tarkoitus oli et en uskaltanut hänel mitään viestii laittaa. Hyvä niin, jos hänel kuitenkin entinen mielessä. Mul on ollu taas turhia haavekuvia. 💔

• Anonyymi

Onneks pääsen pois suomesta! Mun mielestä suomi on vankila maa ja ihmiset sen takii negatiivisia. Suomalaset kait haluu et niitä määrätään! Kauheesti jokasella on mielipidettä muista maasta mut ei oikeeta tietoa. En ois ikinä uskonu et voi olla näin kauheen rankkaa olla suomes ja mite tyhmiä juttuja ihmsil suomes on? Oon kuullu varnaa 1000 tuntia joka päivä sellasia juttuja mailmasta et ei tiedetä yhtään mitään ja ei tajuta et monet asiat muuttunu mitä varmaa joskus ollu!!! Tärkeetä on olla onnellinen ja rohkee ja elää elämää nii ku sä ite haluut. Ei nii mite muut haluu suomes ei voi elää omaa elämää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      2975
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2093
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1678
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1530
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1277
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe