juu tuossa aikaisemmin kyselin oisko kellään kastenvagenia myynnissä mutta,aika heikosti kaupattiin.Entä olisko kleinbusseja kaupan?
vw kleinbus
7
4260
Vastaukset
- Samba
... huuto.netissä :)
- kelpaisko
mulla ois kombiwagen tyrkyllä
- Janne
No oisko tosta kombivagenista kuvia? kun Olisin hommaamassa sellasta junakeula volkkaria..
- Mark73
Volkswagen Grossraum 1600 Kombiwagen -73.
Myydään vuoden 1973 alkuperäinen tehtaalla korotettu Kombiwagen paku. Auto on HARVINAISUUS Suomessa tiettävästi tämän lisäksi 2 muuta vastaavaa.
Myydään ajan puutteen vuoksi. Auto on katsastettu viimeksi 7/03 jonka jälkeen autoon on tehty täydellinen koneremontti. Korista varmasti jotain pientä laittamista löytyy koska auto on sisältäkin alkuperäinen eli ei kovin nätti. Tästä pienellä laitolla kesäauto tai entisöimällä museo helmi mitä ei taatusti muilla ole. Auto on täysin ajokuntoinen.- Mark73
JEP
- jouni72
onko sulla vielä tuo paku myynnissä?
soita 0505185017 - volskari
jouni72 kirjoitti:
onko sulla vielä tuo paku myynnissä?
soita 0505185017jep sopii ottaa yhteyttä jos Kleinbus/Kastenwagen/Kombia tarjolla. Tarve suoraan ajoon.
mailia osoitteeseen: kleinbus miukumauku sci.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758