Olen menossa syyslomalla karmivaan karnevaaliin särkänniemeen, mutta en uskalla mennä hypeen, tornaadoon ym. Olin kesällä särkänniemessa menin x:sään, mutta ennen turvakaarien laskeutumista lähdin. Menin boomiin ja high voltageen, mutta ne eivät ole niitä ns hurjia. Haluaisin voittaa pelon ja vaan mennä ja muutenkin haluaisin olla ystävieni kanssa ja pitää hauskaa, mutta en voi sille mitään, että olen tälläinen pelkuri. Sekä onko reissusta edes minulle hyötyä jos kaverini ovat hurjissa laitteissa ja minä vain odotan heitä(näin kävi viimekkin kerralla) ja kyllähän minä sen ymmärrän, että he haluavat mennä hurjiin laitteisiin. En vain haluaisi olla ulkopuolinen. Saatan kuullostaa todella lapselliselta ja tiedän, että ihmisillä on suurempiakin ongelmia, mutta olisin kiitollinen jos joku auttaisi.
Miten uskaltaisin mennä hurjiin laitteisiin huvipuistossa
Anonyymi
1
367
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on sama homma mutta ajattelin että menisin ihan päättömänä ja ei kyl kiinnostaisi jos tyyliin pyörtyisin myös vois ajatella niin että "elämä on liian lyhyt pelätä huvipuisto laitteita" :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334153
- 573655
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542368
- 402309
- 432288
- 162256