Matkustussuositukset ja Aurinkomatkat

Anonyymi

Mikähän on rannikolla koronatilanne? Suomestahan ei suositella Espanjaan matkustamista ja pitäisi olla 2 viikkoa karanteenissakin reissun jälkeen. Mutta toisaalta kotimainen Aurinkomatkat myy jopa matkapaketteja Costa del Sol ja Marbella akselille. Seuraava lähtö on ensi lauantaina 1.8.2020. TUI juuri ilmoitti peruvansa ensi viikon matkat manner-Espanjaan. Ota noista sitten selvää. Nyt viimeistään sen tajuaa, ettei Espanjaan ainakaan ole lähiaikoina asiaa, koskee myös Kanariaa ja Mallorcaa. Matkustelkoon he, joilla on ne kuuluisat "pätevät syyt".

7

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Nyt AM on jo alentanut 1.8 alkavien matkojen hintoja.
      Todennäköisesti peruu matkat?

• Anonyymi

Näyttävät alentaneet kaikkia elokuun lähtöjä. Niitähän on vain kerran viikossa lauantaisin.
        Andaluciassa on maskipakko kaikkialla yleisillä paikoilla. Nettikamerasta näkee kun Fuengirolan rantakadulla kävelevät maskit kasvoilla. Ei tunnu kivalta loma-asulta!

• Anonyymi

Nyt ei enää pysty tekemään varausta elokuun lähdöille Espanjaan Aurinkomatkojen sivuilta. Ensimmäinen mahdollinen päivä on nyt la 5.9.2020. Peruivat sattumalta heti kun TUI:kin oli perunut. Ja TUI:n peruutukset taas johtuivat siitä, että Britanniassa matkustussuositukset Espanjaan muuttuivat.

ap

• Anonyymi

Tilanne Aurinkorannikolla ei ole läheskään niin paha mitä media antaa ymmärtää, pahimmat tartuntapesäkkeet ovat kataloniassa 800 km päässä.Suomalaisten suosimalla alueella tartuntanat ovat hallinnassa, kiitos tiukkojen rajoitustoimien joka on ollut välttämätöntä tuntien Espanjalaisten kulttuurin, ( kokoonnutaan suvuttain, poskisuudelmat yms ja muutenkin tiivis kanssakäyminen. Luulenpa että jos Suomeen toinen aalto rysähtää niin myös maskipakko on edessä tosin jälkijunassa. Itse matkustan Aurinkorannikolle turvallisin mielin.

• Anonyymi

"Itse matkustan Aurinkorannikolle turvallisin mielin."

No niin, yksikertaisiahan aina riittää.
        Mietipä, jos
        -saat rannikolla koronan ja joudut paikalliseen sairaalaan kieltä huonosti tai ei ollenkaan osaavana, kiva
        -korona taas alkaa levitä kunnolla ja tulee ulkonaliikkumiskielto tai suuret rajoitukset liikumiseen, kiva, toivotattavasti sinulla on parveke.
        Järjen käyttö on edelleen sallittua (jos sitä on).

Tervemenoa ja valmistaudu taas paniikkilähtöön äkkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Itse matkustan Aurinkorannikolle turvallisin mielin."

No niin, yksikertaisiahan aina riittää.
        Mietipä, jos
        -saat rannikolla koronan ja joudut paikalliseen sairaalaan kieltä huonosti tai ei ollenkaan osaavana, kiva
        -korona taas alkaa levitä kunnolla ja tulee ulkonaliikkumiskielto tai suuret rajoitukset liikumiseen, kiva, toivotattavasti sinulla on parveke.
        Järjen käyttö on edelleen sallittua (jos sitä on).

Tervemenoa ja valmistaudu taas paniikkilähtöön äkkiä.

Olen kaksoiskansalainen osaan hyvin Espanjaa, ja minulla täällä oma asunto.

• Anonyymi

AM on perunut kaikki syksyn matkat Aurinkorannikolle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      8
      1656
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      124
      1642
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      245
      1162
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      186
      996
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      866
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      845
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      833
    10. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    Aihe