Onko kellään muulla tapahtunut näin? /Seuraamuksia?

Anonyymi

Heii! Olen 13-vuotias tyttö ja olen huomannut noin 1kk sitten, että minulla tulee verta ja ulostetta itsestään housuun? Ihan huomaamatta. Nyt se on toistunut jälleen. Olen huolestunut, pitäisikö mennä lääkäriin? :0 Itse asiassa aiemmin ei ollut edes tullut verta, mutta tällä kertaa on. Olen yrittänyt lukea netistä mikä vatsaani vaivaa, mutta kaikki mitä löytyy on vain Suolisto syöpä jne..Vastauksia pian kiitos, haluaisin vain kysellä onko tarvetta mennä lääkäriin..:(
Vatsa on kipeä, mutta kipu on tullut vasta kun aloin ulostamaan.

4

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

( Olen tämän keskustelun aloittaja )
      Lisään tähän: että kipu ei ole toistaiseksi kovin voimakas ja että se ei tunnu erityisesti vain ulostaessa.

• Anonyymi

Ehdottomasti lääkäriin, älä odota hetkeäkään!

• Anonyymi

Kuukautisissa ei kyllä ole todellakaan normaalia vuotaa ulostetta.......

Lääkäriin siis ehdottomasti!

• Veri voi olla kuukautisista, mutta uloste ei. Tosin kuivunut veri voi joskus näyttää ulosteelta, mutta jos edes epäilet sen olevan ulostetta, niin sinun tulisi ehdottomasti hakeutua lääkäriin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      128
      1214
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      762
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      36
      656
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      566
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      73
      536
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      520
    7. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      512
    8. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      510
    9. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      26
      486
    10. Miksi ajattelit minun

Rakastuneen sinuun?
      Ikävä
      42
      485
    Aihe