Heii! Olen 13-vuotias tyttö ja olen huomannut noin 1kk sitten, että minulla tulee verta ja ulostetta itsestään housuun? Ihan huomaamatta. Nyt se on toistunut jälleen. Olen huolestunut, pitäisikö mennä lääkäriin? :0 Itse asiassa aiemmin ei ollut edes tullut verta, mutta tällä kertaa on. Olen yrittänyt lukea netistä mikä vatsaani vaivaa, mutta kaikki mitä löytyy on vain Suolisto syöpä jne..Vastauksia pian kiitos, haluaisin vain kysellä onko tarvetta mennä lääkäriin..:(
Vatsa on kipeä, mutta kipu on tullut vasta kun aloin ulostamaan.
Onko kellään muulla tapahtunut näin? /Seuraamuksia?
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
( Olen tämän keskustelun aloittaja )
Lisään tähän: että kipu ei ole toistaiseksi kovin voimakas ja että se ei tunnu erityisesti vain ulostaessa. - Anonyymi
Ehdottomasti lääkäriin, älä odota hetkeäkään!
- Anonyymi
Kuukautisissa ei kyllä ole todellakaan normaalia vuotaa ulostetta.......
Lääkäriin siis ehdottomasti!
Veri voi olla kuukautisista, mutta uloste ei. Tosin kuivunut veri voi joskus näyttää ulosteelta, mutta jos edes epäilet sen olevan ulostetta, niin sinun tulisi ehdottomasti hakeutua lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245202
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34627- 1041419
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1541414Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131234- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211034viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61863- 37809