Poravasara 100 e (bosch vs ryobi)

Anonyymi

Moi,
Kumpis kannattaa ostaa:
Bosch PBH 2100 RE vai
Ryobi RSDS680-K
Ryobi on menestynyt TM testissä, mutta Bosch on saanut myös hyviä arvosteluja.
Hinta on sama 100 eur.

10

1586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuo tm testit on pelkkiä maksettuja mainoksia. Niitä ei kannata lukea.

    • Anonyymi

      Sun tarve niin olematon, että aivan sama minkä koneen ostat sinne autotallin seinälle.

      Noi halppiskoneet pelaa harrastekäytössä ja ammattilainen osaa ostaa oman tarpeensa mukaan.

    • Anonyymi

      Älkää nyt viitsikö, aloittaja ilmeisesti haluaa täältä Tekniikan Maailmaakin parempaa tietoa vai mikä oli kysymyksen pointti??

      • Anonyymi

        Hei, tässä kysymyksen pointti sinulle kiteytettynä:

        Kumpis kannattaa ostaa:
        Bosch PBH 2100 RE vai
        Ryobi RSDS680-K
        Ryobi on menestynyt TM testissä, mutta Bosch on saanut myös hyviä arvosteluja.
        Hinta on sama 100 eur.


    • Anonyymi

      Huh taas katoaa usko ihmisiin.
      Osaisiko joku vastata itse kysymykseen? Onko jollain kokemusta itse tuotteista, laadusta, takuusta, tehosta.
      Jos ei ole niin voi vaikka aloittaa oman aiheen jossa ihmettelee muita maailman ihmeellisiä asioita.
      T: Aloittaja

      • Anonyymi

        Siis millainen käyttö ja millaiseen käyttöön tulee kone, jos paljon hakkaavaa työstämistä ta poraamista niin eri asia.

        Tuo kysymyksen asettelu on "sanoisinko korni". Kuinka monen palstalla uskoisit ostaneen molemmat koneet ja käyttänyt niitä. Kokemuksen jälkeen sitten voisi sanoa sinulle vastauksen.

        Takuusta ja tehosta saat tiedon myyjältä. Laadun kanssa on myös niin, että jos kone menee rikki takuunajan kuluessa niin saat myyjältä uuden. Sitten tullaan taas siihen kysymykseen millaiseen käyttöön hankit koneen, ammattikäyttöön vai teeseitse käyttöön.

        Näitä kysymyksiä ja koko aihepiiriä funsimalla tulee siihen kysymykseen, että oletko mainittujen koneitten myyjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis millainen käyttö ja millaiseen käyttöön tulee kone, jos paljon hakkaavaa työstämistä ta poraamista niin eri asia.

        Tuo kysymyksen asettelu on "sanoisinko korni". Kuinka monen palstalla uskoisit ostaneen molemmat koneet ja käyttänyt niitä. Kokemuksen jälkeen sitten voisi sanoa sinulle vastauksen.

        Takuusta ja tehosta saat tiedon myyjältä. Laadun kanssa on myös niin, että jos kone menee rikki takuunajan kuluessa niin saat myyjältä uuden. Sitten tullaan taas siihen kysymykseen millaiseen käyttöön hankit koneen, ammattikäyttöön vai teeseitse käyttöön.

        Näitä kysymyksiä ja koko aihepiiriä funsimalla tulee siihen kysymykseen, että oletko mainittujen koneitten myyjä?

        Jos tuntuu kysymyksenasettelu vaikealta tai kornilta niin ei ole pakko vastata. Yleiskäyttöön tulee, satunnaiseen sellaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuntuu kysymyksenasettelu vaikealta tai kornilta niin ei ole pakko vastata. Yleiskäyttöön tulee, satunnaiseen sellaiseen.

        No, siinä tapauksessa voin antaa sinulle ohjeeksi tuollaista konetta ostaessasi, että sama kone kysymyksessä ja valmistettu samassa firmassa.

        Nämä halpamaissa valmistetut koneet tilataan sieltä tietyllä nimellä ja firmassa vaihdetaan vain nimi koneeseen sarjan alkaessa. olen kokeillut monesti niin samat osat sopii kuin nakutettu eri nimisiin laitteisiin.

        Sitten nimekäs firma tilaa koneen omalla nimellään niin hinta nousee roimasti mutta tuotanto samasta tehtaasta.

        Joten osta kumpi tahansa niin aivan sama. Vika näissä kaikissa on samanlainen paljonssa käytössä hakkaavassa päässä vastin rauta levenee mutta piikkaustaltta kestää hyvin.

        Olen purkanut koneen ja työstänyt sienimuododtuksen pois ja taas meno jatkuu.

        Konevuokraamoissa on samoja koneitä vuokralla ja minä luulin aikoinaan, että vuokraamo ostaa vain kalliita ja kestäviä koneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, siinä tapauksessa voin antaa sinulle ohjeeksi tuollaista konetta ostaessasi, että sama kone kysymyksessä ja valmistettu samassa firmassa.

        Nämä halpamaissa valmistetut koneet tilataan sieltä tietyllä nimellä ja firmassa vaihdetaan vain nimi koneeseen sarjan alkaessa. olen kokeillut monesti niin samat osat sopii kuin nakutettu eri nimisiin laitteisiin.

        Sitten nimekäs firma tilaa koneen omalla nimellään niin hinta nousee roimasti mutta tuotanto samasta tehtaasta.

        Joten osta kumpi tahansa niin aivan sama. Vika näissä kaikissa on samanlainen paljonssa käytössä hakkaavassa päässä vastin rauta levenee mutta piikkaustaltta kestää hyvin.

        Olen purkanut koneen ja työstänyt sienimuododtuksen pois ja taas meno jatkuu.

        Konevuokraamoissa on samoja koneitä vuokralla ja minä luulin aikoinaan, että vuokraamo ostaa vain kalliita ja kestäviä koneita.

        Kiitos hyvästä vastauksesta!
        Päädyin tällä kertaa Ryobiin koska teho ja lisäosat ovat hieman paremmat. Takuu tuotteissa on sama 3 v.
        T: aloittaja.


    • Anonyymi

      Hilti pesee ja linkoaa.😃😘👍😁

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe