Meinasin eilen kirjoittaa tänne toiveen että voisitko tänään herättää minut ajoissa kolistelemalla koska minun pitää soittaa virkamiehelle tänään ja niille voi soittaa vain virka-aikana.
Mut onneks mun ei tarvinnu pyytää kun toteutit pyyntöni pyytämättä.
Kiitos kun herätit kolistelemalla.
7
114
Vastaukset 7
- Anonyymi
Ja aloittaja toteutti toiveeni palstan aktivoinnista!
- Anonyymi
No pitäähän palstaa pitää aktiivisena.
- Anonyymi
Kuinkahan montaa ihmistä olet juoksuttanut asuntoosi salakuuntelemaan naapuria?
Ainakin sen yksinhuoltajan? Tämän tiedän 100% varmuudella. Aion nimetä hänet rikosilmoitukseen mukaan samoin kuin sen mummon. Muistaakseni se yksinhuoltaja on myös kirjoitellut tänne pilkkaavaan sävyyn minusta.
Aion myös pyytää psykiatrisen arvionnin itsestäni, jotta saadaan selville miten tämä on vaikuttanut minuun.- Anonyymi
Sen jälkeen aletaan pohtimaan sitä, kuinka montaa lakipykälää olette rikkoneet.
- Anonyymi
Mainitsen sen verran teille tässä että minä kävin ihan oikeasti sekoamispisteessä teidän toiminnan takia. Vittu mä ihmettelin et onks mun kämpäs jotain kameroita asennettuna vai oonko mä vaa sekoamassa vai lennättääkö joku jotain dronea mun ikkunoiden luona koko ajan. Vittu mä epäilin ihan kaikkia jotka tulivat minua vastaan käytävillä.
Vittu kiitti ihan vitusti teille.
Enempää en kerro.
- Anonyymi
Nuo kaksi jotka mainitsin tuossa niin he varmaan olivat siinä petoksessa myös mukana? Aika vahva epäilys ainakin on asiasta ja taisit mainita myös itse niin että olivat jos oikein muistan.
Ja oliko se niin että olit hankkinut jotenkin valtuudet saada sanoa sen henkilön puolesta siihen päätökseen joka omistaa sen asunnon missä se sinun sukulainen asuu. Siis se nainen joka on sinulle sukua.
Niin sinä taisit tehdä.- Anonyymi
Kuule, teet oikein ja saat psykiatrista tukea asiaasi, kunhan selostaa koko jutun alusta lähtien. Harhaluuloisuus esiintyy usein alkuun näin. Sinä saat selvyyden terveydestään, kun menet rohkeasti vaikka keskustelemaan mielenterveyshoitajan kanssa. Se löytyy netistä etsimällä. Itäsuomessa se löytyy siun soten vaihteen kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1711593Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2571117Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.179769- 43711
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah210705Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63675- 48620
- 40586
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50583Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on68550- 63533
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul60526- 32511
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd23489Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal169476- 26462
- 69461
Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.26460- 6453
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma22415