Kiitos kun herätit kolistelemalla.

Anonyymi

Meinasin eilen kirjoittaa tänne toiveen että voisitko tänään herättää minut ajoissa kolistelemalla koska minun pitää soittaa virkamiehelle tänään ja niille voi soittaa vain virka-aikana.
Mut onneks mun ei tarvinnu pyytää kun toteutit pyyntöni pyytämättä.

7

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja aloittaja toteutti toiveeni palstan aktivoinnista!

• Anonyymi

No pitäähän palstaa pitää aktiivisena.

• Anonyymi

Kuinkahan montaa ihmistä olet juoksuttanut asuntoosi salakuuntelemaan naapuria?
      Ainakin sen yksinhuoltajan? Tämän tiedän 100% varmuudella. Aion nimetä hänet rikosilmoitukseen mukaan samoin kuin sen mummon. Muistaakseni se yksinhuoltaja on myös kirjoitellut tänne pilkkaavaan sävyyn minusta.
      Aion myös pyytää psykiatrisen arvionnin itsestäni, jotta saadaan selville miten tämä on vaikuttanut minuun.

• Anonyymi

Sen jälkeen aletaan pohtimaan sitä, kuinka montaa lakipykälää olette rikkoneet.

• Anonyymi

Mainitsen sen verran teille tässä että minä kävin ihan oikeasti sekoamispisteessä teidän toiminnan takia. Vittu mä ihmettelin et onks mun kämpäs jotain kameroita asennettuna vai oonko mä vaa sekoamassa vai lennättääkö joku jotain dronea mun ikkunoiden luona koko ajan. Vittu mä epäilin ihan kaikkia jotka tulivat minua vastaan käytävillä.
        Vittu kiitti ihan vitusti teille.
        Enempää en kerro.

• Anonyymi

Nuo kaksi jotka mainitsin tuossa niin he varmaan olivat siinä petoksessa myös mukana? Aika vahva epäilys ainakin on asiasta ja taisit mainita myös itse niin että olivat jos oikein muistan.
      Ja oliko se niin että olit hankkinut jotenkin valtuudet saada sanoa sen henkilön puolesta siihen päätökseen joka omistaa sen asunnon missä se sinun sukulainen asuu. Siis se nainen joka on sinulle sukua.
      Niin sinä taisit tehdä.

• Anonyymi

Kuule, teet oikein ja saat psykiatrista tukea asiaasi, kunhan selostaa koko jutun alusta lähtien. Harhaluuloisuus esiintyy usein alkuun näin. Sinä saat selvyyden terveydestään, kun menet rohkeasti vaikka keskustelemaan mielenterveyshoitajan kanssa. Se löytyy netistä etsimällä. Itäsuomessa se löytyy siun soten vaihteen kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      224
      4312
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      70
      2777
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2443
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1657
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      555
      1406
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1340
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1329
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1206
    Aihe