Kulunvalvontaa kerrostaloilla

Anonyymi

Olin menossa koirani kanssa tuttavan luo käymään Konneveden kerrostaloilla. Pihalla vastaan tuli äksy ennestään tuntematon mummeli, joka alkoi pitää komentoa.
Kielsi minua tulemasta koiran kanssa vedoten siihen että kyseessä on yksitysalue ja että enkö tiedä mitä koirat voivat tehdä.
Yritin tiedustella onko alueella eläimet kielletty, ja kertoa ettei minun koirani ainakaan tee mitään ja toki siivoaisin mahdolliset jätökset jos niitä tulisi.
Mummu jatkoi saarnaansa ja päädyin poistumaan paikalta, kyläily jäi tällä kertaa väliin. Säikähdin että seuraa pian perässä tuttavan ovelle. Myöhemmin palasin paikalle ja mitään eläinkieltokylttejä en nähnyt. Kuulin että kerrostalojen asukkailla on lemmikkejäkin.

Tällaista auvoako on elämä taloyhtiössä? Onni on omakotitalo ja mukavat naapurit.
Jos joku miettii niin ihan päiväsaikaan olimme liikkeellä, tylsä keski-ikäinen naisihminen ja hyvin käyttäytyvä koira, eikä mitään "pelottavaa rotua" todellakaan. Eikä haukkunut lainkaan, koira.

18

1510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Konnevesi ja ihminen muualta ei siinä muuta tarvita

      • Anonyymi

        Onkohan isännöitsijänä HerraBank ?


    • Anonyymi

      Hyvä että pitää mummot kuria,konnevedellä taas seurueet pyörineet ihmisten pihoilla kerjäämässä vettä ja rahaa.

    • Anonyymi

      Kaikki ei vaan tykkää koirista. Vanha ihminen voi myös haluta tulla huomatuksi.

    • Anonyymi

      mummu on vihainen kun sen päälle ei käy koirakaan.

    • Anonyymi

      Tennispallo tippunut taskusta keskusta alueella. Löytäjälle palkkio.

    • Anonyymi

      Kiitos mummo. Ei noita kirppuisia koiria tarvitse sisälle tuoda.Näky jo oksettaa.

      • Anonyymi

        niin se mummon näkeminen ?


    • Anonyymi

      Koirat vaan ovat helevetin inhottavia otuksia.Ainoastaan tänne tarvitaan avustus,poliisi,metsästys ja home ym.ns tarpeelliset koirat. Paljon puhutaan
      ja kielletään käyttämästä hajuvesiä ja olemaan tuoksuton myös koiran omistajat
      voisivat vaihtaa kaikki vaatteet puhtaisiin ,pestä hiuksensa kun tulevet yleisille
      paikoille asioimaan.On olemassa myös erittäin koira allergisia ihmisiä,silmät punoittavat ja hengitys salpautuu. Pitäis myös huomioida tällaiset asiat.

    • Anonyymi

      Itse ainakin olen allerginen äksyille mummuille.

    • Anonyymi

      Voi olla että siinä taloyhtiössä on kokemusta räksyttävistä rakeista ja niiden v-mäisistä omistajista, nyt sitten kaikkia koiranomistajia katsotaan vähän pahalla silmällä.

      • Anonyymi

        mummot koirakouluun oppivat antamaan tassua,hakemaan kepin,ja olemaan hiljaa käskettäessä


      • Anonyymi

        Näköjään ihmisillä olisi paljon opittavaa koirilta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään ihmisillä olisi paljon opittavaa koirilta...

        Myös diktaattoreilla.....


    • Anonyymi

      Olitko menossa taas exää nussuttaa,mummot huolehtii....

      • Anonyymi

        Juu olin menossa, kassit täytenä


      • Anonyymi

        Kerrostalo on kiva paikka asua ja harrastaa... Naapurit kyllä kuulee mitä harrastaa...


    • Anonyymi

      Niinpä niin ja näkee ,ja arvaa kellä on pussit täynnä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe