Tarviin halin

Anonyymi

Semmoinen olo, aika paha

16

64

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mullakin on, mut tarviin ja haluun sitä läheisyyttä vain yhdeltä tietyltä 💖

• Anonyymi

Täältä saat vietuaalihalin lämpöisen. ❤Jos mun tuttu olisit, niin tietäisit kyllä, että mulle voit soittaa ja jutella.

• Anonyymi

Kiitos😔! Eniten just nyt kaipaa vaan halausta, huokaus. Kuinka voikaan olla paha olla. 🧸

• Anonyymi

Mitä sinulle on sattunut?
      Etähali täältä sinulle!

• Anonyymi

Halaus vastaanotettu, kiitos siitä! Vien vaikeaa elämänvaihetta läpi, aika raskasta on. Hyvä, että saatoin luottaa palstalta tulevaan tukeen🧸 ...välillä on vaan ihan loppu...tähän kaikkeen mitä tässä nyt on. Sais vaan olla hoivattavana, niin helpottais...eipä nyt näköpiirissä mitään sellaista pitkiinaikoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halaus vastaanotettu, kiitos siitä! Vien vaikeaa elämänvaihetta läpi, aika raskasta on. Hyvä, että saatoin luottaa palstalta tulevaan tukeen🧸 ...välillä on vaan ihan loppu...tähän kaikkeen mitä tässä nyt on. Sais vaan olla hoivattavana, niin helpottais...eipä nyt näköpiirissä mitään sellaista pitkiinaikoihin.

Muista se vaikeina aikoina, että kaikesta pääsee aina yli. Olipa sitten tapahtunut ihan mitä vain siis ihan mitä vain. Olo helpottaa aina jossakin vaiheessa, mutta asiat pitää kuitenkin käsitellä jollakin tasolla, jotta se prosessi pääsee alkuun. Minulla on ollut aina tapana "kriiseissä" kirjoittaa päiväkirjaa aina sen hetkisistä tuntemuksista, vaikka lause kerrallaan, jos ei muuta jaksa. Tai jos sinulla on joku jolle puhua niin sekin auttaa, mutta tuo kirjoittaminen vain itselle on ehkä paras tapa, kun silloin voi antaa tulla paperille ihan sen kaiken tuskan ilman mitään estoja. Koita jaksaa, meillä kaikilla on aina joskus paha olla ja todella raskaita elämänvaiheita, niistä mennään kuitenkin aina yli, vaikka väkisin.
        Tässä vähän lohdutusta iltaasi:
        https://www.youtube.com/watch?v=9sy7IACm8ZQ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista se vaikeina aikoina, että kaikesta pääsee aina yli. Olipa sitten tapahtunut ihan mitä vain siis ihan mitä vain. Olo helpottaa aina jossakin vaiheessa, mutta asiat pitää kuitenkin käsitellä jollakin tasolla, jotta se prosessi pääsee alkuun. Minulla on ollut aina tapana "kriiseissä" kirjoittaa päiväkirjaa aina sen hetkisistä tuntemuksista, vaikka lause kerrallaan, jos ei muuta jaksa. Tai jos sinulla on joku jolle puhua niin sekin auttaa, mutta tuo kirjoittaminen vain itselle on ehkä paras tapa, kun silloin voi antaa tulla paperille ihan sen kaiken tuskan ilman mitään estoja. Koita jaksaa, meillä kaikilla on aina joskus paha olla ja todella raskaita elämänvaiheita, niistä mennään kuitenkin aina yli, vaikka väkisin.

Kiitos Sillasta, tämä on ollut tärkeä biisi ja joskus meinasin sen tännekin johonkin laittaa. Ostin jokin aika sitten päiväkirjan ja yritän opetella sinne laittaa tunteita. Terapiaan olen pääsemässä ehkä vasta ensivuoden huhtikuussa, odottaa täytyy. Kyllä tästä mennään yli vaikka väkisin, ei vaihtoehtoja😥, kiitos myötätunnosta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Sillasta, tämä on ollut tärkeä biisi ja joskus meinasin sen tännekin johonkin laittaa. Ostin jokin aika sitten päiväkirjan ja yritän opetella sinne laittaa tunteita. Terapiaan olen pääsemässä ehkä vasta ensivuoden huhtikuussa, odottaa täytyy. Kyllä tästä mennään yli vaikka väkisin, ei vaihtoehtoja😥, kiitos myötätunnosta!

Liian pitkään joudut kyllä odottamaan terapiaan pääsyä. Onko mitään mahdollisuutta mennä yksityiselle, että pääsisit vähän aikaisemmin juttelemaan tai työterveyden kautta?
        Ethän sinä nyt voi melkein vuotta odotella, jos tällähetkellä tarvitset apua.

Hienoa, että päiväkirja on hommattau jo. Huomaat äkkiä miten vapauttavaa on kirjoitella ylös ajatuksia ja tuntoja. Ei ole minullakaan kovin pitkää aikaa, kun päiväkirjansivu alkoi lauseella: "Ahdistus on kova ja pahenee vain iltaa kohti"...
        Nyt kuitenkin taas jo ihan normaali olotila, kun on saanut pari raskasta asiaa käsiteltyä ja muutenkin asioita hoidettua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian pitkään joudut kyllä odottamaan terapiaan pääsyä. Onko mitään mahdollisuutta mennä yksityiselle, että pääsisit vähän aikaisemmin juttelemaan tai työterveyden kautta?

Hienoa, että päiväkirja on hommattau jo. Huomaat äkkiä miten vapauttavaa on kirjoitella ylös ajatuksia ja tuntoja. Ei ole minullakaan kovin pitkää aikaa, kun päiväkirjansivu alkoi lauseella: "Ahdistus on kova ja pahenee vain iltaa kohti"...
        Nyt kuitenkin taas jo ihan normaali olotila, kun on saanut pari raskasta asiaa käsiteltyä ja muutenkin asioita hoidettua.

Tässä muuten vielä yksi linkki, jos auttaisi yhtään.
        https://www.youtube.com/watch?v=C7Lsg-FRs7I&list=LL4FIrFrF2zKNRXxMxYATUXg&index=4&t=0s

Minun piti tätä muutamana iltana kuunnella niin varmaan vasta kolmannella kerralla vähän auttoi. Yleensä tuohon kyllä nukahtaa, jos iltasella kuuntelee. :D

• Anonyymi kirjoitti:

😌👍
        Hieno kappale myös. Ap:lle toivon lohtua ja jaksamista vaikeassa elämäntilanteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä muuten vielä yksi linkki, jos auttaisi yhtään.
        https://www.youtube.com/watch?v=C7Lsg-FRs7I&list=LL4FIrFrF2zKNRXxMxYATUXg&index=4&t=0s

Minun piti tätä muutamana iltana kuunnella niin varmaan vasta kolmannella kerralla vähän auttoi. Yleensä tuohon kyllä nukahtaa, jos iltasella kuuntelee. :D

Kuuntelin eilen illalla ja nukahdin tähän. En yleensä jaksa näitä, mut nyt jotenkin tuntui hyvältä. Ääni oli miellyttävä ja musiikki taustalla. Aijon jatkossakin käyttää tätä. Kiitos, kun linkkasit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritän selvitä arjesta ja hoitaa asioita. Ehkäpä kun työt alkaa viikon päästä pääsen vähän pakoon näitä vaikeuksia, niin jaksan odottaa sinne huhtikuuhun. Yksityisen ja työterveyden kautta varmaan pääsisi, mut en jaksais puhua samoja asioita aina vieraalle ihmiselle, jotenkin sekin olis aika uuvuttavaa. Mielummin odotan ja etsin itselleni oman terapeutin joka on sitten pysyvä. Yleensä arjessa pärjään ja menee ihan okoosti, nyt on vaan joku paha kohta, olis vaan ihana päästä jo jonkun ihanan lähelle.

Yritän vaan kirjoittaa sinne päiväkirjaan. On muuten vaikeaa, jotenkin itse kritisoin ja arvostelen, ei noin voi kirjoittaa tai onko vähän tyhmää. Sit mietin onko niitä kauhea lukea jälkeenpäin, kun haluaisi vaan unohtaa ja päästä tästä suosta.

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

😌👍
        Hieno kappale myös. Ap:lle toivon lohtua ja jaksamista vaikeassa elämäntilanteessa.

Kiitoskukka, kiitos👍😊

• Anonyymi

Halipula vaivaa täälläkin, mutta asiat muuten sinänsä kunnossa. Vaikka välillä parisuhteenkaipaus iskee..

• Anonyymi

❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️

Minullakin oli sairasolo välillä, mut se meni ohi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe