Minkälaisia kokokemuksia kyseisetä paikasta? Itse olen siirtynyt käyttämään kokonaan Saarijärven apteekin palveluita.
KARSTULAN APTEEKKI
7
958
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on palvelu hyvää Karstulan apteekissa. Useimmiten käyn ite siellä Saarijärven sijaan. Kyyjärvi kans hyvä mut aika pieni. Molemmissa mukava käydä.
- Anonyymi
Minä jaan äitini dosetit yleensä 4 viikoksi kerralla. Asun etelä Suomesssa ja tulen karstulaan ne jakamaan. Aluksi hain lääkkeet Karstulan apteekista. Mutta lääkkeiden saamisessa oli ongelmia. En saanut ulos lääkkeitä .koska ne olisi pitänyt riittää. No riittäähän ne .mutta ne ei ymmärrä , että lääkkeet on doseteissa 4 viikkoa eteenpäin. Nyt haen lääkkeet tullessani Etelä- Suomesta, eikä mitään ongelmaa. En kumminkaan voi joka viikko ajaa jo töidenkin takia Karstulaan. Tuli vaikutelma, ylimielisestä proviisorista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä jaan äitini dosetit yleensä 4 viikoksi kerralla. Asun etelä Suomesssa ja tulen karstulaan ne jakamaan. Aluksi hain lääkkeet Karstulan apteekista. Mutta lääkkeiden saamisessa oli ongelmia. En saanut ulos lääkkeitä .koska ne olisi pitänyt riittää. No riittäähän ne .mutta ne ei ymmärrä , että lääkkeet on doseteissa 4 viikkoa eteenpäin. Nyt haen lääkkeet tullessani Etelä- Suomesta, eikä mitään ongelmaa. En kumminkaan voi joka viikko ajaa jo töidenkin takia Karstulaan. Tuli vaikutelma, ylimielisestä proviisorista.
Koskelle apteekeissa on dosetintäyttöpalvelu joka varmaan tulee halvemmaksi kuin jatkuva ajelu etelästä. Suosittelen..
- Anonyymi
Erittäin hyvä palvelu, monipuolinen valikoima ja miellyttävä henkilökunta. Helppo asioida.
- Anonyymi
Kyllä ennen ol kaikki paremmin. Ol Hotapulverit ja mikstuuraa,kanfferin tippoja ja korvenkyyneltäki suatavilla. Ja ku ei oltu tuon hykieenin kans nii tärkeitä, suatiin vastuskykyä yhteen ja toiseen asiaan. No olha tietenni huonomminkin aina jotkut asiat,mutta niinku ylleesä immeiset ol olevinaan jopa onnellisempia ja kiireettömiä, kesken paskanajon pellolle suattipa lähteä ,vaik naapurriin kahville ,aina keitettiin.
- Anonyymi
Meillä on Karstulassa hyvä apteekki.
- Anonyymi
Korona-aikana käynyt. Karstulassa on hyvät edellytykset asioida ilman tartuntavaaraa. Jos verrataan Saaijärveen, niin ylivoimaisesti parempi turvallisuusvälien hallitseminen on Karstulan apteekissa. Saarijärven apteekkiin mennään Keskimaan aulan ihmismäärien lomitse apteekkiin istuskelemaan vieri viereen. Tartuntavaara on ilmeisen suurempi kuin pienessä Karstulan apteekissa, johon pääsee suraan ulko-ovelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559