Minkälaisia kokokemuksia kyseisetä paikasta? Itse olen siirtynyt käyttämään kokonaan Saarijärven apteekin palveluita.
KARSTULAN APTEEKKI
7
1039
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on palvelu hyvää Karstulan apteekissa. Useimmiten käyn ite siellä Saarijärven sijaan. Kyyjärvi kans hyvä mut aika pieni. Molemmissa mukava käydä.
- Anonyymi
Minä jaan äitini dosetit yleensä 4 viikoksi kerralla. Asun etelä Suomesssa ja tulen karstulaan ne jakamaan. Aluksi hain lääkkeet Karstulan apteekista. Mutta lääkkeiden saamisessa oli ongelmia. En saanut ulos lääkkeitä .koska ne olisi pitänyt riittää. No riittäähän ne .mutta ne ei ymmärrä , että lääkkeet on doseteissa 4 viikkoa eteenpäin. Nyt haen lääkkeet tullessani Etelä- Suomesta, eikä mitään ongelmaa. En kumminkaan voi joka viikko ajaa jo töidenkin takia Karstulaan. Tuli vaikutelma, ylimielisestä proviisorista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä jaan äitini dosetit yleensä 4 viikoksi kerralla. Asun etelä Suomesssa ja tulen karstulaan ne jakamaan. Aluksi hain lääkkeet Karstulan apteekista. Mutta lääkkeiden saamisessa oli ongelmia. En saanut ulos lääkkeitä .koska ne olisi pitänyt riittää. No riittäähän ne .mutta ne ei ymmärrä , että lääkkeet on doseteissa 4 viikkoa eteenpäin. Nyt haen lääkkeet tullessani Etelä- Suomesta, eikä mitään ongelmaa. En kumminkaan voi joka viikko ajaa jo töidenkin takia Karstulaan. Tuli vaikutelma, ylimielisestä proviisorista.
Koskelle apteekeissa on dosetintäyttöpalvelu joka varmaan tulee halvemmaksi kuin jatkuva ajelu etelästä. Suosittelen..
- Anonyymi
Erittäin hyvä palvelu, monipuolinen valikoima ja miellyttävä henkilökunta. Helppo asioida.
- Anonyymi
Kyllä ennen ol kaikki paremmin. Ol Hotapulverit ja mikstuuraa,kanfferin tippoja ja korvenkyyneltäki suatavilla. Ja ku ei oltu tuon hykieenin kans nii tärkeitä, suatiin vastuskykyä yhteen ja toiseen asiaan. No olha tietenni huonomminkin aina jotkut asiat,mutta niinku ylleesä immeiset ol olevinaan jopa onnellisempia ja kiireettömiä, kesken paskanajon pellolle suattipa lähteä ,vaik naapurriin kahville ,aina keitettiin.
- Anonyymi
Meillä on Karstulassa hyvä apteekki.
- Anonyymi
Korona-aikana käynyt. Karstulassa on hyvät edellytykset asioida ilman tartuntavaaraa. Jos verrataan Saaijärveen, niin ylivoimaisesti parempi turvallisuusvälien hallitseminen on Karstulan apteekissa. Saarijärven apteekkiin mennään Keskimaan aulan ihmismäärien lomitse apteekkiin istuskelemaan vieri viereen. Tartuntavaara on ilmeisen suurempi kuin pienessä Karstulan apteekissa, johon pääsee suraan ulko-ovelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525220- 783698
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212198Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651885Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161752Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531326Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172