Maanantain Menomesta

Kaikki höpöttelyn harrastajat, tervetuloa 😊

127

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kato hitsiläinen, nyt on kaks ketjua 😅 No jos tämä on vaikka rajumpaan mennoon ja tuonne toiseen voi sitte tulla jäähylle 😁

      • Ookoo Mehtis 😁
        Pistetään se sinun toivebiisi sitte raikaamaan
        https://youtu.be/MRQBYLqEsus

        Jorataankin oikein kunnolla, laitoin ullakkosaunaan valkean niin pääsee sitte pesemään tanssihiet pois 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ookoo Mehtis 😁
        Pistetään se sinun toivebiisi sitte raikaamaan
        https://youtu.be/MRQBYLqEsus

        Jorataankin oikein kunnolla, laitoin ullakkosaunaan valkean niin pääsee sitte pesemään tanssihiet pois 😅

        Tämähän se oli, kiitos 😄 Mie juoksentelin pitkin kyliä tässä iltasella enkä kerinny joraamaan. Joko sie vetelit Edun tahtiin?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tämähän se oli, kiitos 😄 Mie juoksentelin pitkin kyliä tässä iltasella enkä kerinny joraamaan. Joko sie vetelit Edun tahtiin?

        Jebu, Mehtis, mutta tanssikunto on päässyt näköjään rapisemaan (vaikka lauvantaina sitä just treenasin) jotta ehdin jo saunoakin 😊
        Oliko antoisa reissu kylille (vai oliko se Kylielle 😅)?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jebu, Mehtis, mutta tanssikunto on päässyt näköjään rapisemaan (vaikka lauvantaina sitä just treenasin) jotta ehdin jo saunoakin 😊
        Oliko antoisa reissu kylille (vai oliko se Kylielle 😅)?

        Eipä olis ollu noista kahdesta vaikea valita 😅


    • Mä tykkään kyllä tästä menomestasta enemmän 😁

    • Anonyymi

      Vika lomaviikko ja otan kyllä kaiken siitä irti. Saunankin lämmitin vaikka on maanantai. Kiva saunoa marjastuspäivän jälkeen.

      • Mulla meni jo viimenen lomaviikko ja tännään koitti arki. Siinäpä sitä on taas sopeutumista 🙄
        Eihän tuo ole päivän päälle vaan sen saunan lämmittää millon tykkää. Löytykö hyvin marjoja?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulla meni jo viimenen lomaviikko ja tännään koitti arki. Siinäpä sitä on taas sopeutumista 🙄
        Eihän tuo ole päivän päälle vaan sen saunan lämmittää millon tykkää. Löytykö hyvin marjoja?

        saa sen saunan lämmittää...😉 Tipahtellee taas sanoja matkasta kun hosuu.


      • Vähän samat lomatunnelmat täällä, mutta marjametsään en vielä kerennyt. Huomenna on niiden vuoro, tänään oli sienestyspäivä. Ja sauna tietty palkintona ”vaivasta” vaikken parempaa lomanviettotapaa tiedä 😊


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulla meni jo viimenen lomaviikko ja tännään koitti arki. Siinäpä sitä on taas sopeutumista 🙄
        Eihän tuo ole päivän päälle vaan sen saunan lämmittää millon tykkää. Löytykö hyvin marjoja?

        Löytyihän niitä pihasta ja metsästä. Punaisii ja sinisii marjoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löytyihän niitä pihasta ja metsästä. Punaisii ja sinisii marjoja.

        Se on hyvä kerätä ja sitte syyä eri värejä. Liilan sanovat olevan tosi terveellistä ja tuostahan tullee kun sekottaa 😊


      • Hyvä versio 😊 Bändille ja biisivalinnalle 👍


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Hyvä versio 😊 Bändille ja biisivalinnalle 👍

        Mie katoin Kukkis äsken taas yhen Lindseyn videon ja nyt mie tahtosin olla yks puunrunko tai Kukkanen niinku sieki 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie katoin Kukkis äsken taas yhen Lindseyn videon ja nyt mie tahtosin olla yks puunrunko tai Kukkanen niinku sieki 😅

        Jaa toki 😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jaa toki 😁

        Nuo molemmat asiat tapahtuvat videolla ensimmäisen minnuutin aikana. Nyt on vaikia päättää kumpi tahtosin olla...ehkä se runko 😅
        https://youtu.be/pWn7PYm-W90


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nuo molemmat asiat tapahtuvat videolla ensimmäisen minnuutin aikana. Nyt on vaikia päättää kumpi tahtosin olla...ehkä se runko 😅
        https://youtu.be/pWn7PYm-W90

        👍 Samoilla linjoilla, se runko 😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        👍 Samoilla linjoilla, se runko 😁

        Mie jotenki arvasin tämän 😅 No ollaan sitten molemmat. Onhan tuo Lindsey kätevä molemmista käsistään 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie jotenki arvasin tämän 😅 No ollaan sitten molemmat. Onhan tuo Lindsey kätevä molemmista käsistään 😉

        Tuntuu olevan... 🔥😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tuntuu olevan... 🔥😁

        Mitä luulet, kuinka hyvin uni tänä iltana tullee kun mielessä pyörii Lindsey sivelemässä miun runkoa ja sitten tuo toinen nainen tanssahtellee eessä tuolleen privana 😅😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mitä luulet, kuinka hyvin uni tänä iltana tullee kun mielessä pyörii Lindsey sivelemässä miun runkoa ja sitten tuo toinen nainen tanssahtellee eessä tuolleen privana 😅😅

        Uups.. 🙄


      • Että tuommosiin kuvviin sitten tämä ilta huipentu. Nyttehän se hyvin uni tulee 😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Että tuommosiin kuvviin sitten tämä ilta huipentu. Nyttehän se hyvin uni tulee 😂

        Tämmöstä se lomamoodi teettää 😅
        Ehkä vain hyvä ettei olla lomalla samaan aikaan.. 😉


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tämmöstä se lomamoodi teettää 😅
        Ehkä vain hyvä ettei olla lomalla samaan aikaan.. 😉

        Joo, mie tiiän kyllä mitä se teettää ja tosiaan luojan ja muijenki lykky ettei sammaan aikaan olla 😂


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tämmöstä se lomamoodi teettää 😅
        Ehkä vain hyvä ettei olla lomalla samaan aikaan.. 😉

        Mun pitää lähteä vähitellen uniportille. Oisko sulla Kukkanen joku unibiisi niin tuo edellinen ehkä pyyhkiytys mielestä 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mun pitää lähteä vähitellen uniportille. Oisko sulla Kukkanen joku unibiisi niin tuo edellinen ehkä pyyhkiytys mielestä 😅

        On 😊 haluutko yhteiskuuntelun vai omassa tahissa
        https://youtu.be/O8WzDO_hj8A


      • Käytöskukka kirjoitti:

        On 😊 haluutko yhteiskuuntelun vai omassa tahissa
        https://youtu.be/O8WzDO_hj8A

        Mennäänkö yhessä 😉 vaikkapa 0.15?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mennäänkö yhessä 😉 vaikkapa 0.15?

        Mennään yhessä 0.15 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Mennään yhessä 0.15 😊

        Tämä helpotti ja syke laski 😅 Kiitti Kukkis! Hyvä biisi ja kun sen sai vielä kuunnella hyvässä eli siun seurassa. Kauniita unia kaunein 🌸


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tämä helpotti ja syke laski 😅 Kiitti Kukkis! Hyvä biisi ja kun sen sai vielä kuunnella hyvässä eli siun seurassa. Kauniita unia kaunein 🌸

        Kauniita ja levollisia unia sullekin, Mehtänainen 💕


      • 😮 Komeet maisemat. Itse en lähtisi tuonne.


      • PikkuRinkeli kirjoitti:

        😮 Komeet maisemat. Itse en lähtisi tuonne.

        Kato Rinkula 😄 Mitä kuuluu? Mihkä et lähtis?


      • PikkuRinkeli kirjoitti:

        😮 Komeet maisemat. Itse en lähtisi tuonne.

        Kysyisin samaa Rinkeli😁, mihin et?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kato Rinkula 😄 Mitä kuuluu? Mihkä et lähtis?

        No kun katselin sitä Kukkiksen videota missä nainen tanssi 😂. Hapoilla veti 🤔


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kysyisin samaa Rinkeli😁, mihin et?

        Ei kannata lähteä etelän varpusten matkaan 😂


      • PikkuRinkeli kirjoitti:

        Ei kannata lähteä etelän varpusten matkaan 😂

        Niin olen kuullut sanottavan 👍 Mutta entäs jos on ite sellanen etelän vares 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Niin olen kuullut sanottavan 👍 Mutta entäs jos on ite sellanen etelän vares 😅

        Sittenhän meitä on kaksi 😎. Mutta drinksut tarjoon sulle ja tuolle Entunnetulle😂
        Kas tässä 🍹🍹


      • PikkuRinkeli kirjoitti:

        No kun katselin sitä Kukkiksen videota missä nainen tanssi 😂. Hapoilla veti 🤔

        Oliko paljas pinta liikaa 😁 Mie koitin tihrustaa jotta mikä se on kun siellä horisontissa näky. Tais olla botski ankkurissa missä ukot ja muutama mammaki kiikareijen kanssa kahtelemassa vähäpukeisen naikkosen kiemurtelua 😅


      • PikkuRinkeli kirjoitti:

        Sittenhän meitä on kaksi 😎. Mutta drinksut tarjoon sulle ja tuolle Entunnetulle😂
        Kas tässä 🍹🍹

        Ei kahta ilman kolomatta 😁 Mua kyllä vettää kovasti juuret tuonne keskemmälle, mutta toistaseks oon jumittunu etelän maille. Kiitos Rinksu drinksusta 😉


      • Moikka Kukkis 😊
        Fleetwoodi toimii aina. Jos ei toimi niin vika on vastaanottajassa 😁
        Kuinka sun päivä on menny? Onko sulla ollu taas juoksuaika? Mä oon sohlottanu hommia minkä kerkiän ja välillä koittanu vähän syyä ja juua välissä... Nyt otin just ☕


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka Kukkis 😊
        Fleetwoodi toimii aina. Jos ei toimi niin vika on vastaanottajassa 😁
        Kuinka sun päivä on menny? Onko sulla ollu taas juoksuaika? Mä oon sohlottanu hommia minkä kerkiän ja välillä koittanu vähän syyä ja juua välissä... Nyt otin just ☕

        Moro Mehtis 🌻 Juoksuaika mennee nyt metässä😁 Mustikkamerkkinen on tämä päivä. Nyt alko sataa joten homma jatkuu myöhemmin puhdistamisella. Ja keruu toisena päivänä. Hyvä että muistat syyä ja juua kans 👍 Niin miekin meinaan ja alankin nyt puuhata sitä kuuluisaa risottoa 🍄


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Moro Mehtis 🌻 Juoksuaika mennee nyt metässä😁 Mustikkamerkkinen on tämä päivä. Nyt alko sataa joten homma jatkuu myöhemmin puhdistamisella. Ja keruu toisena päivänä. Hyvä että muistat syyä ja juua kans 👍 Niin miekin meinaan ja alankin nyt puuhata sitä kuuluisaa risottoa 🍄

        Siellähän se onki hyvä juosta, mutta äläpä juokse mättäiden ohi tai pysähtele ainaki välillä jos meinaat ämpäriinki jottain saaha 😁 Täällä on nyt sadellu eikä oo ollenkaan mustikkakeruulle sopiva ilma. Kyllä se jossain vaiheessa täytyy vielä keruulla käyvä, ei tuommosia määriä voi mettään jättää.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Moro Mehtis 🌻 Juoksuaika mennee nyt metässä😁 Mustikkamerkkinen on tämä päivä. Nyt alko sataa joten homma jatkuu myöhemmin puhdistamisella. Ja keruu toisena päivänä. Hyvä että muistat syyä ja juua kans 👍 Niin miekin meinaan ja alankin nyt puuhata sitä kuuluisaa risottoa 🍄

        Kukkis, mua vähän ketuttaa nytte. Mie mokailin ja sitten alakaa vähitellen harmittamaan myös tuon tsätin toimimattomuus. Voiko se olla juukeli nii tiltissä, jotta menneen noin kauan korjaamisessa.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Siellähän se onki hyvä juosta, mutta äläpä juokse mättäiden ohi tai pysähtele ainaki välillä jos meinaat ämpäriinki jottain saaha 😁 Täällä on nyt sadellu eikä oo ollenkaan mustikkakeruulle sopiva ilma. Kyllä se jossain vaiheessa täytyy vielä keruulla käyvä, ei tuommosia määriä voi mettään jättää.

        En sentäs mättään ohi juossut, Mehtänainen 😁 Marjaa on nyt kyllä ihan mahottomasti, riittää kaikille halukkaille. Ja poimittava säilyy hyvänä vielä pitkään, ei ole kiirus.
        En tiedä mikä kokemus sulla on mutta siinä mättään äärellä häärätessä ite ainakin kerkiän funtsailla kaiken sorttisia asioita maan ja taivaan väliltä. Ajatus saa (kanssa) juosta vapaasti, ja joskus pysähtyäkin toviksi. Se jos mikä
        rentouttaa ja laskee stressihormonitasoja 😌
        Poimitkos sie käsin vai poimurilla vai jollain muulla konstilla?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kukkis, mua vähän ketuttaa nytte. Mie mokailin ja sitten alakaa vähitellen harmittamaan myös tuon tsätin toimimattomuus. Voiko se olla juukeli nii tiltissä, jotta menneen noin kauan korjaamisessa.

        No en tiiä, outoa kyllä on että näin kauan kestää fiksata..Mutta sie et sitä varmaan rikkonut 😉

        Mitä tarkoitat mokailulla?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No en tiiä, outoa kyllä on että näin kauan kestää fiksata..Mutta sie et sitä varmaan rikkonut 😉

        Mitä tarkoitat mokailulla?

        No mie mokailin tuon ruuanlaiton kanssa ja meni osa hommista uusiks. Eipä tule kokkia meikäläisestä 😅 Olis kiva nähhä Ramsayn ilme kun maistaa noita miun gurmeita 😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        En sentäs mättään ohi juossut, Mehtänainen 😁 Marjaa on nyt kyllä ihan mahottomasti, riittää kaikille halukkaille. Ja poimittava säilyy hyvänä vielä pitkään, ei ole kiirus.
        En tiedä mikä kokemus sulla on mutta siinä mättään äärellä häärätessä ite ainakin kerkiän funtsailla kaiken sorttisia asioita maan ja taivaan väliltä. Ajatus saa (kanssa) juosta vapaasti, ja joskus pysähtyäkin toviksi. Se jos mikä
        rentouttaa ja laskee stressihormonitasoja 😌
        Poimitkos sie käsin vai poimurilla vai jollain muulla konstilla?

        Kyllähän siinä mättään äärellä kerkiää yleensä maalimanmenoaki pohtia. Aina se ei tosin onnistu jos sattuu olemaan semmosilla paikoilla missä on paljon kaikenmaaliman lentäviä ötököitä. Mä poimin ylleensä käsin. Marjukan kans joskus puolukoita.
        Mua on väsyttäny nyt ihan kauheesti, mutta ei sitä kai tähän aikaan vielä kehtaa sänkyyn mennä...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllähän siinä mättään äärellä kerkiää yleensä maalimanmenoaki pohtia. Aina se ei tosin onnistu jos sattuu olemaan semmosilla paikoilla missä on paljon kaikenmaaliman lentäviä ötököitä. Mä poimin ylleensä käsin. Marjukan kans joskus puolukoita.
        Mua on väsyttäny nyt ihan kauheesti, mutta ei sitä kai tähän aikaan vielä kehtaa sänkyyn mennä...

        No hyvä jos ei tuon vakavammasta erehdyksestä ole kyse. Pari muutakin mahdollisuutta kävi mielessä eikä niistä nyt sen enempää 😁
        Ja tekis myös mieli kysyä että kukas teillä ylleensä ruuat laittaa, mutta sekkään ei mulle kuulu 😊
        Pistä pää tyynyyn vain ja simmut kiinni jos siltä tuntuu, kuomaseni. Miekään en tännään aio myöhään täällä riekkua.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No hyvä jos ei tuon vakavammasta erehdyksestä ole kyse. Pari muutakin mahdollisuutta kävi mielessä eikä niistä nyt sen enempää 😁
        Ja tekis myös mieli kysyä että kukas teillä ylleensä ruuat laittaa, mutta sekkään ei mulle kuulu 😊
        Pistä pää tyynyyn vain ja simmut kiinni jos siltä tuntuu, kuomaseni. Miekään en tännään aio myöhään täällä riekkua.

        Miepä täällä mietin, jotta millasiahan mahollisia kämmejä sie oikein aattelit 😅 No kyllä mulle aika usseesti tapahtuu vaikka mimmosia. Meillä laittaa ruuat kuka millonki. Tännään se oli mun jobi. Mä taijan katella vielä tovin töllöä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No mie mokailin tuon ruuanlaiton kanssa ja meni osa hommista uusiks. Eipä tule kokkia meikäläisestä 😅 Olis kiva nähhä Ramsayn ilme kun maistaa noita miun gurmeita 😁

        Kaasuako liikaa tuli ...ai nii, eihän meillä täällä kaasuhelloja 😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miepä täällä mietin, jotta millasiahan mahollisia kämmejä sie oikein aattelit 😅 No kyllä mulle aika usseesti tapahtuu vaikka mimmosia. Meillä laittaa ruuat kuka millonki. Tännään se oli mun jobi. Mä taijan katella vielä tovin töllöä.

        Ihan samanlaisia ajattelin mitä itelle on käynyt 🙄 Vääriin numeroihin lähteneitä tekstareita, viaton kontakti ”väärän” ihmisen kanssa ja sen ilmitulo huonoon aikaan. Ajattelematon huomautus seurassa jonka tajuaa itse vasta jälkikäteen. Onhan noita...
        ”Muutkin mokaa” lohduttaa silloin kyllä 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaasuako liikaa tuli ...ai nii, eihän meillä täällä kaasuhelloja 😂

        Onhan tuommosia kaasulla toimivia, meilläki yks kappale mökillä. Semmosen kanssa ei passaa säheltää tai saattaa mennä uusiks muutaki ku ruuat 😅 Ootkos se sie mestarikokki?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ihan samanlaisia ajattelin mitä itelle on käynyt 🙄 Vääriin numeroihin lähteneitä tekstareita, viaton kontakti ”väärän” ihmisen kanssa ja sen ilmitulo huonoon aikaan. Ajattelematon huomautus seurassa jonka tajuaa itse vasta jälkikäteen. Onhan noita...
        ”Muutkin mokaa” lohduttaa silloin kyllä 😅

        Senpä vuoksi mie aika usseesti tuota biisiä renkutan 😁 Mä oon kans pari kertaa nakannu viestin väärälle tyypille. Onneks eivät oo olleet semmosia ihan kaikista raisumpia nämä lähteneet 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Senpä vuoksi mie aika usseesti tuota biisiä renkutan 😁 Mä oon kans pari kertaa nakannu viestin väärälle tyypille. Onneks eivät oo olleet semmosia ihan kaikista raisumpia nämä lähteneet 😅

        No mulla kyllä livahti kerran yks aika paha tekstarimoka ja se varmasti vaikutti osaltaan siihen missä nyt ollaan 😕 Tarkkana niien kanssa ystäväni, jos koskaan tullee ajankohtaiseksi 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onhan tuommosia kaasulla toimivia, meilläki yks kappale mökillä. Semmosen kanssa ei passaa säheltää tai saattaa mennä uusiks muutaki ku ruuat 😅 Ootkos se sie mestarikokki?

        No enpä oikeastaan, itselleni vaan nykyään laittelen. Mutta tykkään kyllä ruokaa tehdä ja muille tarjoilla ☺. Syöneet ovat valittamatta 😂😂😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Senpä vuoksi mie aika usseesti tuota biisiä renkutan 😁 Mä oon kans pari kertaa nakannu viestin väärälle tyypille. Onneks eivät oo olleet semmosia ihan kaikista raisumpia nämä lähteneet 😅

        Haluutko kuunnella nukku-biisin yhdessä?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Haluutko kuunnella nukku-biisin yhdessä?

        Moikka Kukkis!

        Mulla meni ohi sun nukku-biisi viesti. Kahtelin yhtä leffaa ja sen kanssa menikin sitten puol yhteen 😅 Kuinka sun päiväsi on alkanu? Mä oon taas hommaillu työjuttuja. Ulkona on sadellu ja näyttää aika synkältä. Pakko kyllä käyä tännään polulla illemmalla jos ei kaatamalla sada.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Haluutko kuunnella nukku-biisin yhdessä?

        Työpäivä pulkassa Kukkis. Huominen toivottavasti mielummin liukurilla ku potkukelkalla 😁
        Sie oot tainnu juuttua mättääseen 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Työpäivä pulkassa Kukkis. Huominen toivottavasti mielummin liukurilla ku potkukelkalla 😁
        Sie oot tainnu juuttua mättääseen 😅

        Moro Mehtis 😁 Sullahan alkaa sitte työt rullata 🛹 taas rutiinilla. En vielä kerenny mättääseen. Oli pistettävä huushålli taas järjestykseen, niin kämpässä kuin pakastimessa kuin pihallakin. Sitte oli yks työpuhelukin. Nyt olen lähdössä kattomaan jos kävis flaksi yhen vattupusikon kanssa, viime kesänä se ei antanut yhtään eikä mittään 😅 Kelikin on nyt sopiva niin vattuiluun kun polkuiluunkin 👟🧢🍒⛅️👍


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Moro Mehtis 😁 Sullahan alkaa sitte työt rullata 🛹 taas rutiinilla. En vielä kerenny mättääseen. Oli pistettävä huushålli taas järjestykseen, niin kämpässä kuin pakastimessa kuin pihallakin. Sitte oli yks työpuhelukin. Nyt olen lähdössä kattomaan jos kävis flaksi yhen vattupusikon kanssa, viime kesänä se ei antanut yhtään eikä mittään 😅 Kelikin on nyt sopiva niin vattuiluun kun polkuiluunkin 👟🧢🍒⛅️👍

        Moi Kukkis 😊
        Kyllä nuo hommat jo aika rutiinilla mennee kun vauhtiin pääsee. Mie oon näet tehny niitä jo sen verran kauan, jotta alkaa mennä tämmöselle hölmömmällekin jakeluun 😁
        Toivottavasti sulla käy tuuri sen pusikon kanssa. Mulla on joskus lapsena tarttunu tukka semmoseen niin tiukkaan, jotta voi sanoa että flaksi kävi eikä meinannu sitte tulla eroa millään.
        Saas nähä pääsenkö ite tännään sinne polulle. Mun piti näet lähteä sinne jo hetki sitten, mutta polkukamu otti hatkat 😅 No mennään sitten jos ja kun vielä paikalle tullee.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moi Kukkis 😊
        Kyllä nuo hommat jo aika rutiinilla mennee kun vauhtiin pääsee. Mie oon näet tehny niitä jo sen verran kauan, jotta alkaa mennä tämmöselle hölmömmällekin jakeluun 😁
        Toivottavasti sulla käy tuuri sen pusikon kanssa. Mulla on joskus lapsena tarttunu tukka semmoseen niin tiukkaan, jotta voi sanoa että flaksi kävi eikä meinannu sitte tulla eroa millään.
        Saas nähä pääsenkö ite tännään sinne polulle. Mun piti näet lähteä sinne jo hetki sitten, mutta polkukamu otti hatkat 😅 No mennään sitten jos ja kun vielä paikalle tullee.

        Ou nou 🙄 Sille vattutakulle ja polkukarkureille 😊 Ei ollu vatut vielä enemmästi kypsiä, muutamia sain aamujugurttiin. Sen sijaan kanttispaikka oli antoisammalla tuulella, raaski jopa jättää pienimmät kasvamaan kokoa. Nyt sitte metsiemme kultaa putsaamaan kiireen vilkkaa ennen kuin tulee iltakyläilijöitä.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ou nou 🙄 Sille vattutakulle ja polkukarkureille 😊 Ei ollu vatut vielä enemmästi kypsiä, muutamia sain aamujugurttiin. Sen sijaan kanttispaikka oli antoisammalla tuulella, raaski jopa jättää pienimmät kasvamaan kokoa. Nyt sitte metsiemme kultaa putsaamaan kiireen vilkkaa ennen kuin tulee iltakyläilijöitä.

        Karkuri ilmesty paikalle ja käytiinki sitten polulla. Nyt mä arvon jotta jaksasko sitä tännäänki kattoa yhen leffan. Tuo olis kolmone ja jatkoa eiliselle kakkososalle.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Karkuri ilmesty paikalle ja käytiinki sitten polulla. Nyt mä arvon jotta jaksasko sitä tännäänki kattoa yhen leffan. Tuo olis kolmone ja jatkoa eiliselle kakkososalle.

        Vieraat tuli, oli, ja meni. Hyvä niin. Omat vierailuni sinun valtakunnassasi alkavat aina niin mukavasti ramasta. Ei tartte arpoa myöhäisillan ohjelmaa ☺️
        Toivon että tässä(kin) arvonnassa sulla käy hyvä tuuri, Mehtis 😀 Ootas... katotko Bondia vai Slyta vai jottain ihan muuta?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Vieraat tuli, oli, ja meni. Hyvä niin. Omat vierailuni sinun valtakunnassasi alkavat aina niin mukavasti ramasta. Ei tartte arpoa myöhäisillan ohjelmaa ☺️
        Toivon että tässä(kin) arvonnassa sulla käy hyvä tuuri, Mehtis 😀 Ootas... katotko Bondia vai Slyta vai jottain ihan muuta?

        Nyt mie en ymmärtäny yhtään Kukkis. Tarkotatsää jotta mie alan unettammaan sua eli olen sua NukkuMaijasi 😳😁No johan on mulla sitte virkeät jutut 😅 En kahtele Jamesia enkä Sylvesteriä vaan Liamia ja Taken kolomosta. Ei mulla kovin monesyo tuuri käy tai oikeastaan... vois sanoa jotta mie käyn aika ussein tuurilla. Siellä yhessä Tuurissa en oo käyny kertaakaan enkä ehkä aijokaan jollei joku houkuttele.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt mie en ymmärtäny yhtään Kukkis. Tarkotatsää jotta mie alan unettammaan sua eli olen sua NukkuMaijasi 😳😁No johan on mulla sitte virkeät jutut 😅 En kahtele Jamesia enkä Sylvesteriä vaan Liamia ja Taken kolomosta. Ei mulla kovin monesyo tuuri käy tai oikeastaan... vois sanoa jotta mie käyn aika ussein tuurilla. Siellä yhessä Tuurissa en oo käyny kertaakaan enkä ehkä aijokaan jollei joku houkuttele.

        Monesyo = monesti. Mistä lie tuommosen taivutuksen nakkas 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt mie en ymmärtäny yhtään Kukkis. Tarkotatsää jotta mie alan unettammaan sua eli olen sua NukkuMaijasi 😳😁No johan on mulla sitte virkeät jutut 😅 En kahtele Jamesia enkä Sylvesteriä vaan Liamia ja Taken kolomosta. Ei mulla kovin monesyo tuuri käy tai oikeastaan... vois sanoa jotta mie käyn aika ussein tuurilla. Siellä yhessä Tuurissa en oo käyny kertaakaan enkä ehkä aijokaan jollei joku houkuttele.

        Et sie, Mehtikseni, vaan sinun valtakuntasi 😁 Se on täynnä sellasia anteja ja houkutuksia että niitä nautittuaan on kaikki mehut ja voimat pian loppuun heruneet 😅
        Mutta jatkappa sie leffan parissa ja nuku sitten kun nukuttaa. Mie nukun just kohta.... 😴


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Et sie, Mehtikseni, vaan sinun valtakuntasi 😁 Se on täynnä sellasia anteja ja houkutuksia että niitä nautittuaan on kaikki mehut ja voimat pian loppuun heruneet 😅
        Mutta jatkappa sie leffan parissa ja nuku sitten kun nukuttaa. Mie nukun just kohta.... 😴

        Moikka Kukkanen 🌸
        Toivottavasti nukuit hyvin. Kiitos tarkennuksesta 😀
        Miepä sitten katoin sen leffan ja myöhään meni. Kyllähän siinä menoa riitti, niin jotta vähempiki ois riittäny tuolleen keskellä yötä 😅 Harmi kun ei oo neljättä ossaa. Tsätti toimii taas. Josko mekin kerittäs joskus sinne teelle (?). Mukavaa päivää!


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka Kukkanen 🌸
        Toivottavasti nukuit hyvin. Kiitos tarkennuksesta 😀
        Miepä sitten katoin sen leffan ja myöhään meni. Kyllähän siinä menoa riitti, niin jotta vähempiki ois riittäny tuolleen keskellä yötä 😅 Harmi kun ei oo neljättä ossaa. Tsätti toimii taas. Josko mekin kerittäs joskus sinne teelle (?). Mukavaa päivää!

        Moikka Mehtis 🌲🌻😊 Nuo leffat ei ole ollenkaan tuttuja. Mulla on iltaisin ruudussa yleensä rikossarjoja joihin jään helposti koukkuun.
        Jep, kävin testaamassa tsätin ja totesin toimivaksi 👍
        Tälle illalle ei ole vielä ilmaantunut ohjelmaa, joten kenties nautitaan kupposet ja päivitetään kuulumisia tänään 😊?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Moikka Mehtis 🌲🌻😊 Nuo leffat ei ole ollenkaan tuttuja. Mulla on iltaisin ruudussa yleensä rikossarjoja joihin jään helposti koukkuun.
        Jep, kävin testaamassa tsätin ja totesin toimivaksi 👍
        Tälle illalle ei ole vielä ilmaantunut ohjelmaa, joten kenties nautitaan kupposet ja päivitetään kuulumisia tänään 😊?

        Moi Daaluska 😊
        Mie oon nyt ☕ äärellä. Vielä kaks tuntia kun jaksas heilua niin sitten olis taas rattipulkassa.
        Ei nämä leffat olleet mullekaan tuttuja, mutta nyt ovat. Jokasessa osassa oli aivan kauheesti menoa ja räiskettä, jotta jos semmosesta ei tykkää niin sitten näitä ei voi suositella 😅
        Kahtelitko sit Poirotteja vai jotaki muita? Muistatko semmosta kun True Detective? Mie tykkään siitä Matthewista joka oli siinä eikä se toinenkaan ukkeli huono ollu.
        Ei ole mullakaan tälle illalle muuta ohjelmaa kun poluntekoa. Monen aikaan se sulle noin suurinpiirtein sopis ottaa ne kupposet?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moi Daaluska 😊
        Mie oon nyt ☕ äärellä. Vielä kaks tuntia kun jaksas heilua niin sitten olis taas rattipulkassa.
        Ei nämä leffat olleet mullekaan tuttuja, mutta nyt ovat. Jokasessa osassa oli aivan kauheesti menoa ja räiskettä, jotta jos semmosesta ei tykkää niin sitten näitä ei voi suositella 😅
        Kahtelitko sit Poirotteja vai jotaki muita? Muistatko semmosta kun True Detective? Mie tykkään siitä Matthewista joka oli siinä eikä se toinenkaan ukkeli huono ollu.
        Ei ole mullakaan tälle illalle muuta ohjelmaa kun poluntekoa. Monen aikaan se sulle noin suurinpiirtein sopis ottaa ne kupposet?

        Tere! True Detective oli todella hyvä 😱 1. kausi paras minusta. Brittisarjat sekä nordic-noir iskee koviten. Mutta tulee niitä hyviä muualtakin.
        Oisko siinä ysin ja kympin puolvälin paikkeilla? Ei oo niin väliä, miten teillä iltapuhteet mennee, sen mukaan.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tere! True Detective oli todella hyvä 😱 1. kausi paras minusta. Brittisarjat sekä nordic-noir iskee koviten. Mutta tulee niitä hyviä muualtakin.
        Oisko siinä ysin ja kympin puolvälin paikkeilla? Ei oo niin väliä, miten teillä iltapuhteet mennee, sen mukaan.

        Tuo sun ehottama aika on hyvin sopiva eli josko katellas niillä kellonlyömillä, että vieläkö tsätti on ehjä 😅 Mua alko väsyttämään työpäivän päälle ihan kauheesti ja hetkeks piti laittaa ittesä vaakaan. Mielummin olisin kyllä laittanu jonku muun vaakaan ja menny sitte ite päälle 😅 Että semmosilla tulilla 🔥 tännään 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuo sun ehottama aika on hyvin sopiva eli josko katellas niillä kellonlyömillä, että vieläkö tsätti on ehjä 😅 Mua alko väsyttämään työpäivän päälle ihan kauheesti ja hetkeks piti laittaa ittesä vaakaan. Mielummin olisin kyllä laittanu jonku muun vaakaan ja menny sitte ite päälle 😅 Että semmosilla tulilla 🔥 tännään 😁

        Jassåå Tulisielu 😁 Onkohan se sitte hyvä idea sätätäkkään... 😉 Nooo ei vaines. Käyn ulkoilun ja hommailun päälle saunassa niin täällä päässä ei sitten ennää jaksa tulistella. Kait... 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jassåå Tulisielu 😁 Onkohan se sitte hyvä idea sätätäkkään... 😉 Nooo ei vaines. Käyn ulkoilun ja hommailun päälle saunassa niin täällä päässä ei sitten ennää jaksa tulistella. Kait... 😅

        Jassåå itelles Kukkis 😁 Oonkos mie ennenkään käyny sun päälles tsätissä 😅 Mä kävin kans pihalla ja törmäsin kolomannen kerran siihe pimatsuun. Sanottiin moikat.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jassåå itelles Kukkis 😁 Oonkos mie ennenkään käyny sun päälles tsätissä 😅 Mä kävin kans pihalla ja törmäsin kolomannen kerran siihe pimatsuun. Sanottiin moikat.

        No et tietenkään, kuinka ihmeessä se ois edes tsätissä mahdollista 🙄
        On se pimpula jonniimmoisen vaikutuksen sinnuun tehnyt kun piät jo tukkimiehen kirjanpitoa törmäämisistä 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No et tietenkään, kuinka ihmeessä se ois edes tsätissä mahdollista 🙄
        On se pimpula jonniimmoisen vaikutuksen sinnuun tehnyt kun piät jo tukkimiehen kirjanpitoa törmäämisistä 😅

        No hieman hankalaahan tuo tsätissä olis 😁 En mie pimpulan ja ihteni kohtaamisista sillä tavalla aio kirjaa pittää, mutta kolomeen on vielä helppo laskea 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No hieman hankalaahan tuo tsätissä olis 😁 En mie pimpulan ja ihteni kohtaamisista sillä tavalla aio kirjaa pittää, mutta kolomeen on vielä helppo laskea 😅

        Jokos työ Mehtis ootta iltapalat syöneet ja hampaat pesseet?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jokos työ Mehtis ootta iltapalat syöneet ja hampaat pesseet?

        Kyllä vaan ja ne kenen tarttee pedissä olla on nyt siellä 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä vaan ja ne kenen tarttee pedissä olla on nyt siellä 😁

        Hyvä, lahetäänkö sitte kupposelle 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Hyvä, lahetäänkö sitte kupposelle 😊

        Mennään vaan. Taijan ottaa tällä kertaa valkosta teetä, se kun on niin terveellistäki 😀


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mennään vaan. Taijan ottaa tällä kertaa valkosta teetä, se kun on niin terveellistäki 😀

        Tilattu on, siellä sinua jo ootellaan 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mennään vaan. Taijan ottaa tällä kertaa valkosta teetä, se kun on niin terveellistäki 😀

        Moro Metsän Kuningatar 😊
        Kiitos viimeisestä. Teehetki venähti tovia pidemmäksi, mutta niin käy aina kun on mukavaa 😁
        Hyvää viikon viimeistä työpäivää ☀️
        Aiotkos muuten mökkeillä vielä tänä kesänä?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Moro Metsän Kuningatar 😊
        Kiitos viimeisestä. Teehetki venähti tovia pidemmäksi, mutta niin käy aina kun on mukavaa 😁
        Hyvää viikon viimeistä työpäivää ☀️
        Aiotkos muuten mökkeillä vielä tänä kesänä?

        Moikka Kedon Kukkanen 😊
        Nyt on taas työpäivä liukurissa.
        Kiitos itsellesi. Ei kai se haittaa vaikka joskus vähän venähtääkin 😀 Mie join kyllä niin monta kuppia, että onneks oli valkosta kun ei sisällä niin paljon kofeiinia. Kahvia jos olis vetäny tuohon aikaan noin paljon, niin ei ois tullu uni koko yönä 😅
        Saitkos sie hyvin nukuttua? Kyllä mä varmaankin jossain kohtaa viä mökillä käväsen. Sitä en tiiä onko sillon vielä kesä vai jo syksy. Jos olis lyhyempi matka, niin kyllähän sitä kävis vaikka viikonloppusin ja usseesti. Mitäpä meinaat nyt viikonloppuna tehhä? Onko marjamättäät tai tatit huuvelleet sua mehtään? 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka Kedon Kukkanen 😊
        Nyt on taas työpäivä liukurissa.
        Kiitos itsellesi. Ei kai se haittaa vaikka joskus vähän venähtääkin 😀 Mie join kyllä niin monta kuppia, että onneks oli valkosta kun ei sisällä niin paljon kofeiinia. Kahvia jos olis vetäny tuohon aikaan noin paljon, niin ei ois tullu uni koko yönä 😅
        Saitkos sie hyvin nukuttua? Kyllä mä varmaankin jossain kohtaa viä mökillä käväsen. Sitä en tiiä onko sillon vielä kesä vai jo syksy. Jos olis lyhyempi matka, niin kyllähän sitä kävis vaikka viikonloppusin ja usseesti. Mitäpä meinaat nyt viikonloppuna tehhä? Onko marjamättäät tai tatit huuvelleet sua mehtään? 😁

        Moro Mehtänainen 🌻Hyvää viikonloppua, olkoon se sulle kaikin tavoin antoisa. Sain kyllä 😴 eikä ollu aikainen herätyskään, Alkuviikolla hälytys vielä käski ylös arkiaamun tapaan 😅
        Just tulin kottiin, oltiin porukalla 🌲 🚴🏼‍♂️ Huomenna juu mökille ainakin mustikkaloita kerräämään. Ja on siellä muitakin askareita oottamassa. Mulla on tapana järjestää siellä työleirejä näin kesäisin 😅 Ne on onneks aika suosittuja, kun kuitenkin ruoka- ja saunapuoli on hyvin hoijossa, toisin kuin aikoinaan Vorkutassa.
        Kuinkas sinun perjantai-ilta etenee?
        Mulla muuten kävi pien fiba eilen, annoin sulle vissiinkin väärää tietoa 🙄 Nimmarista puuttuukin vika ”a”.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Moro Mehtänainen 🌻Hyvää viikonloppua, olkoon se sulle kaikin tavoin antoisa. Sain kyllä 😴 eikä ollu aikainen herätyskään, Alkuviikolla hälytys vielä käski ylös arkiaamun tapaan 😅
        Just tulin kottiin, oltiin porukalla 🌲 🚴🏼‍♂️ Huomenna juu mökille ainakin mustikkaloita kerräämään. Ja on siellä muitakin askareita oottamassa. Mulla on tapana järjestää siellä työleirejä näin kesäisin 😅 Ne on onneks aika suosittuja, kun kuitenkin ruoka- ja saunapuoli on hyvin hoijossa, toisin kuin aikoinaan Vorkutassa.
        Kuinkas sinun perjantai-ilta etenee?
        Mulla muuten kävi pien fiba eilen, annoin sulle vissiinkin väärää tietoa 🙄 Nimmarista puuttuukin vika ”a”.

        Moi Kukkanen 🌸
        Mut herätti kello aiemmin kun olisin tahtonu. Ei oo sekään oppinu mun lempparirytmiä, vaikka meillä on yhteiseloa jo jonnin aikaa. Työleiri kuulostaa hyvältä. Varsinkin kun se on porkkanalla eikä kepillä 😁
        Perjantai alakaa olla kohta paketissa. Tässähän se meni. Huomenna aion koisata niin pitkään ku mahollista. Ei auttanu Kukkis aakkoset 🙄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moi Kukkanen 🌸
        Mut herätti kello aiemmin kun olisin tahtonu. Ei oo sekään oppinu mun lempparirytmiä, vaikka meillä on yhteiseloa jo jonnin aikaa. Työleiri kuulostaa hyvältä. Varsinkin kun se on porkkanalla eikä kepillä 😁
        Perjantai alakaa olla kohta paketissa. Tässähän se meni. Huomenna aion koisata niin pitkään ku mahollista. Ei auttanu Kukkis aakkoset 🙄

        Hello Kiddo 😊🌻
        Siinä on puolensa että mökki on lähellä. Joskus tuntuu että se on jatkuvaa eestaas ramppaamista. Kauempana jos ois, siitä varmaan ottais enemmän irti, naatiskelis ja fiilistelis ja kestäis käynnit pitempään.
        Päivän kysymys: mitä mielessä tänään 😊?
        Osoitteen alkuosa oli väärin, Mehtis 😊
        ”Kaytoskukk”


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Hello Kiddo 😊🌻
        Siinä on puolensa että mökki on lähellä. Joskus tuntuu että se on jatkuvaa eestaas ramppaamista. Kauempana jos ois, siitä varmaan ottais enemmän irti, naatiskelis ja fiilistelis ja kestäis käynnit pitempään.
        Päivän kysymys: mitä mielessä tänään 😊?
        Osoitteen alkuosa oli väärin, Mehtis 😊
        ”Kaytoskukk”

        Hola Señorita 😊
        Kaikessa on puolesa ja just niitä asioiden eri puolia mie oon taas tässä tännään pähkäillyt. Mulla on mielessä aika usein samat jutut ja sama tyyppi. Ne on ollu tänäänkin mielessä, vaikka on siellä ollu muutaki. Jossain mättää nyt Kukkis. Oon kokkeillu, mutta ei toimi. Liekö vika mun päässä vai jossain muualla 🙄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Hola Señorita 😊
        Kaikessa on puolesa ja just niitä asioiden eri puolia mie oon taas tässä tännään pähkäillyt. Mulla on mielessä aika usein samat jutut ja sama tyyppi. Ne on ollu tänäänkin mielessä, vaikka on siellä ollu muutaki. Jossain mättää nyt Kukkis. Oon kokkeillu, mutta ei toimi. Liekö vika mun päässä vai jossain muualla 🙄

        Ok, Mehtis, palataan siihen puuttuvaan aakkoseen vaikka seuraavassa tsätissä 😁
        Täytyypä pyörähtää tänään tansseissakin, liekö siellä millasta musaa tarjolla 😉


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ok, Mehtis, palataan siihen puuttuvaan aakkoseen vaikka seuraavassa tsätissä 😁
        Täytyypä pyörähtää tänään tansseissakin, liekö siellä millasta musaa tarjolla 😉

        Selvä Daaliani 😁 Käväseppä kun kerkiät ja musaakin saa laittaa 😉 Mie lähen nyt polkuhommiin...


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ok, Mehtis, palataan siihen puuttuvaan aakkoseen vaikka seuraavassa tsätissä 😁
        Täytyypä pyörähtää tänään tansseissakin, liekö siellä millasta musaa tarjolla 😉

        Moikka! Mulla tuo polkuilu viivästy, mutta päästiin lopulta lähtemään ja äsken tulin kottiin. Mitenhän siellä sun työleirillä on leiriläiset pysyny ruodussa 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka! Mulla tuo polkuilu viivästy, mutta päästiin lopulta lähtemään ja äsken tulin kottiin. Mitenhän siellä sun työleirillä on leiriläiset pysyny ruodussa 😁

        Bonsoir, Madame / Demoiselle
        😊
        Leirillä onkin tänään keskitytty mustikan poimintaan ja puhdistukseen, joka on tällä hetkellä se kiireisin homma, sekä yleiseen höpöttelyyn 😁 Pari pikkujuttua on tosin fiksattu, joten sauna ja safkat on ansaittu. Ja sauna onkin just nyt valmis. Saunokkossie tännään?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Bonsoir, Madame / Demoiselle
        😊
        Leirillä onkin tänään keskitytty mustikan poimintaan ja puhdistukseen, joka on tällä hetkellä se kiireisin homma, sekä yleiseen höpöttelyyn 😁 Pari pikkujuttua on tosin fiksattu, joten sauna ja safkat on ansaittu. Ja sauna onkin just nyt valmis. Saunokkossie tännään?

        Mustikoita poimiessa ja puhistaessa onkin hyvä samalla vaihtaa kuulumisia. Mie törmäsin tännään vattupuskaan ja oli siinä muutama ihan kypsäki marja. Ai hitsi kun olivatten hyviä. En mä jaksanu tännään saunoa. Kävin vaan lenkin jälekeen suihkussa.


      • Anonyymi

        Saanenko kysyä missä liekeissä EoEt kuljet? Olit vaihtanut profiilikuvasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saanenko kysyä missä liekeissä EoEt kuljet? Olit vaihtanut profiilikuvasi.

        Mie vaihtelen tuota kuvvaa aika usein 😉Liekeissä oon melekeen koko ajan, enemmän tai vähemmän, hormoonit 😅😁


    • Anonyymi

      Minä nyt vähän höpöttelisin, kun on ilmeisesti lupa.. ainakin alussa niin mainittiin ☺. Mietiskelin sellaista, että onko höpöttely sallittu kirjoittamalla, mutta kasvotusten kun juttelee se on vain pälpätystä, jota ei jaksa kuunnella. Ehkä siinäkin olemme erilaisia ihmisiä, toiset lahjakkaita kirjoittamaan, toiset puhumaan ☺. Ja onhan lukemisen taito ja kuuntelemisen taito, lahjoja ☺. Annetaan kaikkien kukkien kukkia kukkia vaan ☺☺☺

      • Anonyymi

        No varmaankin vääränlaista höpinää tämäkin 😀. Teillä kahdella synkkaa vain nuo omat höpinät, mut kiva niinkin ☺. Hyviä mättäitä 😘 ☀💪❤


      • Höpöttele pois 😊 Kaikenlaisia kukkia tässä erityisesti vaalitaan 😁 Minä en osaa yleistää, riippuu seurasta ja tilanteesta. Höpötellään pois jos puhekumppani on sen sorttinen tai sillä tuulella, ja jutut natsaa yhteen. Monologeja ei kai kukaan jaksa, oli siinä sitten järkeä tahi ei. Jos on toisentyyppistä asiaa niin höpsöttelyt ei kuulu siihen hetkeen.
        Mutta monasti näennäisesti höpöttelyltä vaikuttava sisältää ja käsittelee isoja ja tärkeitä asioita 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        No varmaankin vääränlaista höpinää tämäkin 😀. Teillä kahdella synkkaa vain nuo omat höpinät, mut kiva niinkin ☺. Hyviä mättäitä 😘 ☀💪❤

        Saanko kysyä oliko tämä posti mulle tarkoitettu vaikka Anonyymin kommenttiin vastattu? Mikäli ei, mulla täytyy olla puutteita hahmotus- ja ymmärryskyvyssä, mitä olen jo pitkään epäillytkin, eli ei ois yllätys eikä järkytys 😁


    • Anonyymi

      Nyt pistin tuulemaan. Järjestykseen paikat ja mieli. Hus hus nyt hänet mielestä siivoan ja elämän uusiks korjaan..

      • Ollaan vähän samanlaisessa tilanteessa sitte. Kuinka noin niin kuin käytännön tasolla aiot tämän toteuttaa? Kysyn koska itelläni on hankaluuksia päästä tuumasta toimeen.


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        Ollaan vähän samanlaisessa tilanteessa sitte. Kuinka noin niin kuin käytännön tasolla aiot tämän toteuttaa? Kysyn koska itelläni on hankaluuksia päästä tuumasta toimeen.

        Ihan aluksi lajittelen ja järjestän tavarat. Pois pois kaikki turha ja tarpeettomaksi käynyt..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan aluksi lajittelen ja järjestän tavarat. Pois pois kaikki turha ja tarpeettomaksi käynyt..

        Okei... Mutta kun mistään ei haluaisi kuitenkaan luopua 🙄 Kuinka psyykata itsensä pääsemään alkuun, mihin tarttua ensimmäisenä?


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        Okei... Mutta kun mistään ei haluaisi kuitenkaan luopua 🙄 Kuinka psyykata itsensä pääsemään alkuun, mihin tarttua ensimmäisenä?

        Mä vaan päätin mistä huoneesta aloitan. Laitoin vaan kylmästi poistoon tarpeettomaksi tulleita. Tuli heti siistimpää. Mielikin kevenee samalla. Vaikka itse järjestely on tympeää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä vaan päätin mistä huoneesta aloitan. Laitoin vaan kylmästi poistoon tarpeettomaksi tulleita. Tuli heti siistimpää. Mielikin kevenee samalla. Vaikka itse järjestely on tympeää.

        Lieneekö sulla tosissaan asunnon järjestely meneillään samalla 🤔
        Mulla ainoastaan mielen ja tunnepuolen siivoamisessa haasteita 😌
        Ja onhan tästäkin aiheesta biisi tehty, oletkohan jo monesti kuunnellut 😁
        https://youtu.be/DSd_CISkmJU


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        Lieneekö sulla tosissaan asunnon järjestely meneillään samalla 🤔
        Mulla ainoastaan mielen ja tunnepuolen siivoamisessa haasteita 😌
        Ja onhan tästäkin aiheesta biisi tehty, oletkohan jo monesti kuunnellut 😁
        https://youtu.be/DSd_CISkmJU

        Kyllä siivoaminen auttaa myös mielenasioiden käsittelyyn kuten metsässä samoilu, sienien bongailu, pyöräily...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siivoaminen auttaa myös mielenasioiden käsittelyyn kuten metsässä samoilu, sienien bongailu, pyöräily...

        Totta 👍 Arvaas miks mulla on aina koti, komerot, vessat, uuni, sauna, varasto siistinä 😅 Jotkut jutut on vaan niin syvälle pinttyneet ettei mikään ihmesieni, sitruunahappo, etikka tai tolu tepsi.


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        Totta 👍 Arvaas miks mulla on aina koti, komerot, vessat, uuni, sauna, varasto siistinä 😅 Jotkut jutut on vaan niin syvälle pinttyneet ettei mikään ihmesieni, sitruunahappo, etikka tai tolu tepsi.

        Eikö ihmesieni autakkaan kaikkeen..Joskus oli mainos jossa lupailtiin pesuaineen räjäyttävän lian pois. Vaan itse joutuu kuuraamaan.. Usein, kun senkin hoitaa lika ei pinty ja työ käy joutusampaan.. pääsee sitten mielusampien asioiden pariin..vaikka biisin metsästykseen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ihmesieni autakkaan kaikkeen..Joskus oli mainos jossa lupailtiin pesuaineen räjäyttävän lian pois. Vaan itse joutuu kuuraamaan.. Usein, kun senkin hoitaa lika ei pinty ja työ käy joutusampaan.. pääsee sitten mielusampien asioiden pariin..vaikka biisin metsästykseen..

        Olet taas oikeassa 😌 Mulla mielenpuhdistus on aina ollut huonolla hoidolla, kerääntyy kaikenlaista tauhkaa nurkkiin lojumaan.
        Pitääkin käydä taas levyhyllyä läpi. Kiitos muistutuksesta 👍😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ihmesieni autakkaan kaikkeen..Joskus oli mainos jossa lupailtiin pesuaineen räjäyttävän lian pois. Vaan itse joutuu kuuraamaan.. Usein, kun senkin hoitaa lika ei pinty ja työ käy joutusampaan.. pääsee sitten mielusampien asioiden pariin..vaikka biisin metsästykseen..

        Ihmesieni pesee liikaa, lähtee kaapeista maalipinnatkin. Mäntysuopa on mun lemppari (Varsinkin puupinnoille), siitä tulee ihana tuoksu kotiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmesieni pesee liikaa, lähtee kaapeista maalipinnatkin. Mäntysuopa on mun lemppari (Varsinkin puupinnoille), siitä tulee ihana tuoksu kotiin.

        Olen huomannut saman, siis että ihmesieni hinkkaa maalit kuin hiomapaperi. Mäntysuopa on 👍 Tolu (Aito) taas minun lemppari (ja tämä ei ole mainos) 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Olen huomannut saman, siis että ihmesieni hinkkaa maalit kuin hiomapaperi. Mäntysuopa on 👍 Tolu (Aito) taas minun lemppari (ja tämä ei ole mainos) 😊

        Mie suosin vaan ehtaa Mäntysuopaa ja originaali Fairy se olla pittää 😁 Jos näillä edellä mainituilla ei lähe niin sitten ei ole lähteäkseen.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie suosin vaan ehtaa Mäntysuopaa ja originaali Fairy se olla pittää 😁 Jos näillä edellä mainituilla ei lähe niin sitten ei ole lähteäkseen.

        Miekin olin vannoutunut Fairy-Kukkis kunnes löydin Ecoverin (eikä tämäkään ole mainos 😅)


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Miekin olin vannoutunut Fairy-Kukkis kunnes löydin Ecoverin (eikä tämäkään ole mainos 😅)

        Miepä en tuota vaiha, niinkuin en suakaan enkä muutamaa muutakaan.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miepä en tuota vaiha, niinkuin en suakaan enkä muutamaa muutakaan.

        Samoin, ystäväiseni ❣️


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        Miekin olin vannoutunut Fairy-Kukkis kunnes löydin Ecoverin (eikä tämäkään ole mainos 😅)

        Hyvä kun vinkkasit Ecoverin. Mun yks tuttu käyttää ekojuttuja ja en oikein luota niiden tehoon, mutta laitan nyt suosittelusi johdosta kokeiluun.

        Omat luotto 🧼aineet ja välineet siivoukseen:

        1) moppihöyrypesuri
        2) mäntysuopa
        3) taikasieni
        4) klorite
        5) etikka
        6) fairy

        Mitkä teidän? 😊


    • No jopas... Poistettu kaksi postia, varmaan koska oli artistin nimi mainittu.
      Tässäpä sulle se toivebiisi Anonyymi, emojiesi kera ❤❤❤❤😉😊
      Hyvä veto tältä tyypiltä, coverit ei aina onnistu näin mallikaasti
      https://youtu.be/ntWIIEPOcQA

      • Anonyymi

        Kiitos ❣️
        Laitoin sen viestin uudestaan kun luulin ensin et en ollutkaan lähettänyt sitä. Mut nyt selvisi et ne poistetaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ❣️
        Laitoin sen viestin uudestaan kun luulin ensin et en ollutkaan lähettänyt sitä. Mut nyt selvisi et ne poistetaan.

        😊🌞


      • Anonyymi

        Hieno biisi ☺☀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno biisi ☺☀

        Joo ja sit noi sanat kolahtaa ihan täysil 💘


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1740
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1370
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      910
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      114
      859
    Aihe