Talli alko täyttyä.. Tervetuloa! 😊
Maanantain maalaistalo
17
<50
Vastaukset
Ehitkö ensin Mehtis ? ❣️
Mennään tällä, tallin luonteva jatko 😁Kyllä sie Kukkendaali näytit olleen eka 😅 Mä olin aikeissa laittaa sulle tuonne talliin viestiä, jotta pitäskö sun laittaa uutta rakennusta pystyyn, mutta sitte päätinkin ite pykätä. Liekö luit mun ajatukset...
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Kyllä sie Kukkendaali näytit olleen eka 😅 Mä olin aikeissa laittaa sulle tuonne talliin viestiä, jotta pitäskö sun laittaa uutta rakennusta pystyyn, mutta sitte päätinkin ite pykätä. Liekö luit mun ajatukset...
Niinhän siinä taasen tais käydä, teletapiaa.. eiku... 😅
Tänne voi joo tulla jäähyttelemään jos lämpenee liikaa, mikä nyt sitte kelläkin kuumenee😉- Anonyymi
Käytöskukka kirjoitti:
Tänne voi joo tulla jäähyttelemään jos lämpenee liikaa, mikä nyt sitte kelläkin kuumenee😉Kyllä on jäähyttely paikallaan. Tuli lämmitettyä maanantai sauna ja lyötyä löylyä oikein olan takaa.
Käytöskukka kirjoitti:
Tänne voi joo tulla jäähyttelemään jos lämpenee liikaa, mikä nyt sitte kelläkin kuumenee😉Mikäs kohta se Kukkiksella on viime aikoina kuumennu noin niinku eniten?😅
Mikäs kohta se Kukkiksella on viime aikoina kuumennu noin niinku eniten?😅
Noh, Tulisielu.. Sienimettässä hellesäällä ainakin saappaissa hautuvat koivet ja hatun alla kupoli. Muilta osin vastaus ei taija kuuluakaan tähän jäähyaitioon 😁
Vinkkiä tiedonjanoiselle toisaalla.Käytöskukka kirjoitti:
Noh, Tulisielu.. Sienimettässä hellesäällä ainakin saappaissa hautuvat koivet ja hatun alla kupoli. Muilta osin vastaus ei taija kuuluakaan tähän jäähyaitioon 😁
Vinkkiä tiedonjanoiselle toisaalla.No niin mie aattelinki jotta varpaat ne on ku kuumottellee 😅 Enhän nyt muuten tuommosta olis kysyny 😁 Nythän se alko taas Jano-biisi soimaan päässä...
No niin mie aattelinki jotta varpaat ne on ku kuumottellee 😅 Enhän nyt muuten tuommosta olis kysyny 😁 Nythän se alko taas Jano-biisi soimaan päässä...
Niin.. laitoin tähän jo muutaman emojin mutta kummitin pois 🔥😁
Käytöskukka kirjoitti:
Äläpä sie gumittele Kukkanen 😁
Käytöskukka kirjoitti:
Mun alako tekemään mieli teetä, mutta eihän nuo tuvat nyt toimi, ainaka mulla...🙄
Mun alako tekemään mieli teetä, mutta eihän nuo tuvat nyt toimi, ainaka mulla...🙄
Sama.. tsekkasin kanssa eikä sivu toimi lainkaan. Ois pitänyt eilen ottaa neuvosta vaarin ja takoa kun rauta oli kuumaa 🙄
Sulla on joo jännä suhde tän S24:n kanssa, yhtenään jotain hankausta 😅Käytöskukka kirjoitti:
Sama.. tsekkasin kanssa eikä sivu toimi lainkaan. Ois pitänyt eilen ottaa neuvosta vaarin ja takoa kun rauta oli kuumaa 🙄
Sulla on joo jännä suhde tän S24:n kanssa, yhtenään jotain hankausta 😅Mulla on taas se vaihe kun tullee vähän joka sanasta joku biisi mieleen 😅 Nyt lähti tuosta "hankaus(sähköä)" Leevin unelmiin ja toimistohommiin 😁
Mulla on taas se vaihe kun tullee vähän joka sanasta joku biisi mieleen 😅 Nyt lähti tuosta "hankaus(sähköä)" Leevin unelmiin ja toimistohommiin 😁
Pitihän tuo tietty kuunnella 😊👍
L&L on kanssa omaa luokkaansa.Käytöskukka kirjoitti:
Pitihän tuo tietty kuunnella 😊👍
L&L on kanssa omaa luokkaansa.Kyllä ja hittejä on vaikka muille jakkaa mm. Teuvoa ja Pohjois-Karjalaa 👍 ja tietysti myös Poika nimeltä Päivi. Aikamoinen biisinikkari tuo Gösta ja nuorena kuoli 😔
Kyllä ja hittejä on vaikka muille jakkaa mm. Teuvoa ja Pohjois-Karjalaa 👍 ja tietysti myös Poika nimeltä Päivi. Aikamoinen biisinikkari tuo Gösta ja nuorena kuoli 😔
Jep. Kuuntelitko Yleltä kuunnelmasarjan joka kertoi Göstasta? Viime vai toissa kesänä oli radiossa. Oli tosi hyvä. Ja siinä ääninäytteli myös Saision Elsa josta kaveri kertoi sinun pitävän 😉😁
Käytöskukka kirjoitti:
Jep. Kuuntelitko Yleltä kuunnelmasarjan joka kertoi Göstasta? Viime vai toissa kesänä oli radiossa. Oli tosi hyvä. Ja siinä ääninäytteli myös Saision Elsa josta kaveri kertoi sinun pitävän 😉😁
Taasko ne on pikkusirpit sulle laulelleet 😁 No joo kyllähän mie Elsasta tykkään. Silimät on ne kun mun huomion ensteks kiinnitti ja alko se katse sitten kiinnittyä muihinkin kohtiin 😅
Nyt on kyllä tuo kuunnelma jääny kuulematta. Löytysköhän jostain?En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Taasko ne on pikkusirpit sulle laulelleet 😁 No joo kyllähän mie Elsasta tykkään. Silimät on ne kun mun huomion ensteks kiinnitti ja alko se katse sitten kiinnittyä muihinkin kohtiin 😅
Nyt on kyllä tuo kuunnelma jääny kuulematta. Löytysköhän jostain?Ei löyvy ennää 😕 Sarjan nimi oli
”Itkisitkö onnesta”. Jospa tulis uusintana vielä joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1739933Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523275Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483041- 632764
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012135- 1142093
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641576Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121326Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221286