Talli alko täyttyä.. Tervetuloa! 😊
Maanantain maalaistalo
17
<50
Vastaukset
Ehitkö ensin Mehtis ? ❣️
Mennään tällä, tallin luonteva jatko 😁Kyllä sie Kukkendaali näytit olleen eka 😅 Mä olin aikeissa laittaa sulle tuonne talliin viestiä, jotta pitäskö sun laittaa uutta rakennusta pystyyn, mutta sitte päätinkin ite pykätä. Liekö luit mun ajatukset...
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Kyllä sie Kukkendaali näytit olleen eka 😅 Mä olin aikeissa laittaa sulle tuonne talliin viestiä, jotta pitäskö sun laittaa uutta rakennusta pystyyn, mutta sitte päätinkin ite pykätä. Liekö luit mun ajatukset...
Niinhän siinä taasen tais käydä, teletapiaa.. eiku... 😅
Tänne voi joo tulla jäähyttelemään jos lämpenee liikaa, mikä nyt sitte kelläkin kuumenee😉- Anonyymi
Käytöskukka kirjoitti:
Tänne voi joo tulla jäähyttelemään jos lämpenee liikaa, mikä nyt sitte kelläkin kuumenee😉Kyllä on jäähyttely paikallaan. Tuli lämmitettyä maanantai sauna ja lyötyä löylyä oikein olan takaa.
Käytöskukka kirjoitti:
Tänne voi joo tulla jäähyttelemään jos lämpenee liikaa, mikä nyt sitte kelläkin kuumenee😉Mikäs kohta se Kukkiksella on viime aikoina kuumennu noin niinku eniten?😅
Mikäs kohta se Kukkiksella on viime aikoina kuumennu noin niinku eniten?😅
Noh, Tulisielu.. Sienimettässä hellesäällä ainakin saappaissa hautuvat koivet ja hatun alla kupoli. Muilta osin vastaus ei taija kuuluakaan tähän jäähyaitioon 😁
Vinkkiä tiedonjanoiselle toisaalla.Käytöskukka kirjoitti:
Noh, Tulisielu.. Sienimettässä hellesäällä ainakin saappaissa hautuvat koivet ja hatun alla kupoli. Muilta osin vastaus ei taija kuuluakaan tähän jäähyaitioon 😁
Vinkkiä tiedonjanoiselle toisaalla.No niin mie aattelinki jotta varpaat ne on ku kuumottellee 😅 Enhän nyt muuten tuommosta olis kysyny 😁 Nythän se alko taas Jano-biisi soimaan päässä...
No niin mie aattelinki jotta varpaat ne on ku kuumottellee 😅 Enhän nyt muuten tuommosta olis kysyny 😁 Nythän se alko taas Jano-biisi soimaan päässä...
Niin.. laitoin tähän jo muutaman emojin mutta kummitin pois 🔥😁
Käytöskukka kirjoitti:
Äläpä sie gumittele Kukkanen 😁
Käytöskukka kirjoitti:
Mun alako tekemään mieli teetä, mutta eihän nuo tuvat nyt toimi, ainaka mulla...🙄
Mun alako tekemään mieli teetä, mutta eihän nuo tuvat nyt toimi, ainaka mulla...🙄
Sama.. tsekkasin kanssa eikä sivu toimi lainkaan. Ois pitänyt eilen ottaa neuvosta vaarin ja takoa kun rauta oli kuumaa 🙄
Sulla on joo jännä suhde tän S24:n kanssa, yhtenään jotain hankausta 😅Käytöskukka kirjoitti:
Sama.. tsekkasin kanssa eikä sivu toimi lainkaan. Ois pitänyt eilen ottaa neuvosta vaarin ja takoa kun rauta oli kuumaa 🙄
Sulla on joo jännä suhde tän S24:n kanssa, yhtenään jotain hankausta 😅Mulla on taas se vaihe kun tullee vähän joka sanasta joku biisi mieleen 😅 Nyt lähti tuosta "hankaus(sähköä)" Leevin unelmiin ja toimistohommiin 😁
Mulla on taas se vaihe kun tullee vähän joka sanasta joku biisi mieleen 😅 Nyt lähti tuosta "hankaus(sähköä)" Leevin unelmiin ja toimistohommiin 😁
Pitihän tuo tietty kuunnella 😊👍
L&L on kanssa omaa luokkaansa.Käytöskukka kirjoitti:
Pitihän tuo tietty kuunnella 😊👍
L&L on kanssa omaa luokkaansa.Kyllä ja hittejä on vaikka muille jakkaa mm. Teuvoa ja Pohjois-Karjalaa 👍 ja tietysti myös Poika nimeltä Päivi. Aikamoinen biisinikkari tuo Gösta ja nuorena kuoli 😔
Kyllä ja hittejä on vaikka muille jakkaa mm. Teuvoa ja Pohjois-Karjalaa 👍 ja tietysti myös Poika nimeltä Päivi. Aikamoinen biisinikkari tuo Gösta ja nuorena kuoli 😔
Jep. Kuuntelitko Yleltä kuunnelmasarjan joka kertoi Göstasta? Viime vai toissa kesänä oli radiossa. Oli tosi hyvä. Ja siinä ääninäytteli myös Saision Elsa josta kaveri kertoi sinun pitävän 😉😁
Käytöskukka kirjoitti:
Jep. Kuuntelitko Yleltä kuunnelmasarjan joka kertoi Göstasta? Viime vai toissa kesänä oli radiossa. Oli tosi hyvä. Ja siinä ääninäytteli myös Saision Elsa josta kaveri kertoi sinun pitävän 😉😁
Taasko ne on pikkusirpit sulle laulelleet 😁 No joo kyllähän mie Elsasta tykkään. Silimät on ne kun mun huomion ensteks kiinnitti ja alko se katse sitten kiinnittyä muihinkin kohtiin 😅
Nyt on kyllä tuo kuunnelma jääny kuulematta. Löytysköhän jostain?En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Taasko ne on pikkusirpit sulle laulelleet 😁 No joo kyllähän mie Elsasta tykkään. Silimät on ne kun mun huomion ensteks kiinnitti ja alko se katse sitten kiinnittyä muihinkin kohtiin 😅
Nyt on kyllä tuo kuunnelma jääny kuulematta. Löytysköhän jostain?Ei löyvy ennää 😕 Sarjan nimi oli
”Itkisitkö onnesta”. Jospa tulis uusintana vielä joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673