Kenellä on yhtä ikävä ilta kuin minulla.
Kukaan ei ota yhteyttä, kukaan ei lähetä meiliä.
On niin ikävä lauantai-ilta.
Etsin ja etsin ja kun viimein löydän
menetän kaiken vieraille
vieraiden ihmisten vieraisiin unelmiin.
Olenkohan harhautunut etsiskelyissäni
olenkohan unohtanut etsinnän tarkoituksen.
Kuka kertoisi minulle, mitä tehdä, miten toimia
Ikävä ilta
16
1050
Vastaukset
- n52
neuvoa,mutta voin kuitenkin sanoa.
Moi.- lie-na
tuokin kun sanoit moi.
Minä sanon sinulle hei ja hyvää yötä. - Ulla Maria Christina
lie-na kirjoitti:
tuokin kun sanoit moi.
Minä sanon sinulle hei ja hyvää yötä.Minä sanon sinulle: Kauniita unia!
- n52
lie-na kirjoitti:
tuokin kun sanoit moi.
Minä sanon sinulle hei ja hyvää yötä.voin sanoa sinulle huomenna,että on kaunis päivä ja tänään löydät mitä etsit.
- Näinkin
Huomenna voi kaikki olla toisin, on parempi päivä!
- helpommin
sanottu kuin tehty, mutta yleensä jokaiseen ongelmaan on olemassa jonkinmoinen ratkaisu ... koita siis käyttää sitä ns. maalaisjärkeä, äläkä luovuta niitä unelmiasi muille! En minä muuta kummempaa osaa sanoa ... Hyvää yötä !
- mekatron
Kokeilepa kepillä jäätä ja laita osoitteesi sivulle, vaikka rekisteröinnin yhteyteen.
Uskoisin, että meiliä alkaa tulemaan.- Pirre*
tule:(vaikka kuin oottaisi tässä.......:)))
Meillä paistaa aurinko ja on niin niin....,että ei sanotuksi saa...
Lapissa on kuulemma pilvistä ja lupailivat radiumissa räntäsadetta - kyllä käy sääliksi heitä..:))
Hyvä ettet kuitenkaan ihan passiiviseksi jättäytynyt; kirjoitithan edes tänne - ja sait vastauksia. Elämää ja ihmisiä on siis edelleen olemassa ;))
Mitäpä jos jatkaisit, mieti kenelle vanhoista ystävistäsi voisit lähettää meiliä tai vaikkapa postikortin. Ketä sinä haluaisit ilahduttaa?
Älä luovu unelmistasi. Mielestäni niitä voi tarvittessa hieman hienosäätää, että toteutumisen mahdollisuudet paranisivat. Ellei etsimäänsä löydä ulkoa, voisiko se löytyä itsestä? - Kun saa selvitetyksi, mitä oikeasti haluaa, on helpompaa yrittää ohjata elämäänsä kohti tavoitteita. Voisiko etsiminen sittenkin olla itse tarkoitus?
Lähdetään liikkeelle, kevät herää, linnut palaavat, aurinko paistaa. Ehkä ajatuksetkin siellä järjestyvät ja hymy palaa huulillesi. - Aloita vaikkapa irvistämällä peilikuvallesi. ;))- lie-na
Ei ole heillä nettiä, siksi minä täällä valitusvirsiäni vetelenkin.
Nekin tutut joita täältä voisin löytää, ei ne minulle meilaile eivätkä postikortteja lähettele.
Olihan mulla hiljattain kirjeenvaihtopalstalla ilmoitus, sain yhden vastauksen Kanadasta.
Vastasin siihen ja sitten tuli pänks', ei enää kai kiinnostanut.
Mutta lintuystäviä on tuolla luonnossa ja jopa netistäkin löytää vaikka minkälaista lintua.
'pollokamera.net'.
- tulevaisuuteen
Niin katso huomiseen siellä on se paras olo se tulee jokaiselle jolla on luottamusta. Hymyile jokaiselle, ole ystävällinen luota itseesi, sano joka päivä että huomenna on kaikki paremmin, nii jonain päivänä: kaikki on paremminkuin hyvin, muista HYMY:::
- plunger
Näin Sinun viestin jo maanantaina, mietin miten voisin vastata, että saisit tukea tuntea, takki tyhjä. Minun tilanne on paljon sama, jos työtä ei olisi enemmän kuin ehdin, istuisin tyhjässä asunnossa ja varmasti ennen pitkää tuskastuisin.
Miten Sinä olet jäänyt ilman ketään, kaikkia?
Ovatko kaikki illat yhtä laiset? Että ei soita, ei kirjoita kukaan? Ei ihmissuhteita? Miehen tilanteeksi ehkä tavallisempi kuin arvataan, ei naisen - heillä aina ystävättäret. Sinä jäänyt ilman, olet liian rehellinen, liian avoin - vai sulkeutunut. Voisit kirjoittaa minulle. Tiedä vaikka jotain yhdessä löydämme Sinun hyväksi.- lie-na
Minä en voi kirjoittaa tuntemattomalle, en edes tiedä oletko mies vai nainen.
Kyllä minä varmaankin olen enemmän sulkeutunut kuin avoin. Lisäksi olen vähän erakoitunut muista ihmisistä kun nuoruuden aikaiset ystävät ovat kaikki levinneet maailman tuuliin.
Kyllä minä yksinkin pärjään, kunhan vähän vain "hengittelin" muuta maailmaa, vaikka vain näin netin välityksellä.
Kiitos kuitenkin auttamishalustasi, olen oikein iloinen. - plunger
lie-na kirjoitti:
Minä en voi kirjoittaa tuntemattomalle, en edes tiedä oletko mies vai nainen.
Kyllä minä varmaankin olen enemmän sulkeutunut kuin avoin. Lisäksi olen vähän erakoitunut muista ihmisistä kun nuoruuden aikaiset ystävät ovat kaikki levinneet maailman tuuliin.
Kyllä minä yksinkin pärjään, kunhan vähän vain "hengittelin" muuta maailmaa, vaikka vain näin netin välityksellä.
Kiitos kuitenkin auttamishalustasi, olen oikein iloinen.tällä palstalla! Täällä on muita sulkeutuneita. Yhden tiedän varman tapauksen.
Ota osaa kirjoittaen. Yhtä hyvä kuin kirje postin mukana. Turvallisempi kuin puhelin, koska voit olla aivan tuntematon kaikille.
No, tietysti voit kirjoittaa nikin mukana olevaan osoitteeseen myös, mutta avarampi maailma jos kirjoitat täällä kaikkien luettavaksi. Sinua ei naureta pois. - Lienuska
...naisilla ystävättäriä, miesystävästä puhumattakaan. Minulla ei ole -ei naista, eikä miestä -ystävänä. Mistä se johtuu....en tiedä, ehkä siitä etten yksin käy juuri missään. Viikonloput menee ettei puhelin soi kertaakaan, eikä oikeestaan ole ketään kenelle itse soittaisin. Ymmärrän hyvin kaimaani Lie-naa.
*Kyllä meille vielä päivä paistaa tänne risukasaan - usko pois* :) - plunger
Lienuska kirjoitti:
...naisilla ystävättäriä, miesystävästä puhumattakaan. Minulla ei ole -ei naista, eikä miestä -ystävänä. Mistä se johtuu....en tiedä, ehkä siitä etten yksin käy juuri missään. Viikonloput menee ettei puhelin soi kertaakaan, eikä oikeestaan ole ketään kenelle itse soittaisin. Ymmärrän hyvin kaimaani Lie-naa.
*Kyllä meille vielä päivä paistaa tänne risukasaan - usko pois* :)Jos vain olette sisällä asunnossa, ei sinne aurinko paista. On pimeää, jos verhot ikkunan edessä vielä. Näette auringon ja avaran taivaan, kun risukasan alta nousevat päät, kun lähdette ulos ja menette sinne missä ihmiset liikkuvat, harrastavat.
Esimerkkinä ostospaikat, torit, teatterit, näyttelyt, galleriat, konsertit, lenkkipolvut, ja ehkä minulle vieraat paikat kuin ravintolat ja tanssilavat. Sinne aurinko paistaa, se mikä ei näy risukasaan.
Muuten, minä olen ihan todella uskonut, että naisilla AINA on MONTA ystävätärtä, joitten kanssa istutaan puhelimessa tunteja kerralla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.262714Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1272702- 2041434
- 1441406
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101331- 941301
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,531120Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �141074Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111009- 65964