chat-chat-chat

Anonyymi

Chat ei toiminut eilen, mutta sen jälkeen kun annoin palautetta siitä, hetkeksi muutamille sivuille tuli ilmoitus, että chat on rikki. Nyt ilmoitus on pois ja chat on edelleen rikki.
Menikö se ilmoituslaatikko rikki?

Kun te siellä Suomi24:ssä pohditte ja valmistelette "uudistuksia", miltä kuulostaisi sellainen villi ajatus, että alkaisitte tiedottaa? Tiedottaa vaikkapa rikkinäisestä chatista silloin kun se on rikki. Siinä on nimittäin sellainen jännä juttu jota ette ehkä ole tulleet koskaan ajatelleeksi, että kun te tiedotatte, te osoitatte että olette havainneet vian. Kun ette tiedota, vaikuttaa siltä että ette tee mitään. Eli tiedottakaa, niin asiakkaanne luulevat että te tiedätte mikä on vikana ja te teette asialle jotain.

Ymmärsittekö?

9

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vika on sinun koneellasi. Näin ylläpito aina sanoo.

      • Anonyymi

        Ei sentään =) Asiallisen vastauksen sain eilen ja todella nopeasti kun kysyin samaa.


      • Eikä sano...älä valehtele


      • mariina50plus kirjoitti:

        Eikä sano...älä valehtele

        Suomi 24 Chat är bäst ingen protest.


      • mariina50plus kirjoitti:

        Eikä sano...älä valehtele

        Suosittelen lomalaisia lähteen lomalle nyt kun ei chatti toimi


    • Moi ja kiitos palautteesta! Chatin tämän hetkinen ongelma ei liity uudistuksiin, vaan on niistä erillinen asia. Tiedottaminen on tosiaan tärkeää, ja yritämme jatkossa ajoittaa tiedottamisen paremmin, jotta mielipahalta vältytään.

      Terkuin,
      Emma,
      Suomi24-tiimi

      • Anonyymi

        Mielipahalta? Mietipä hetki, mitä tuo oikein tarkoitat.

        Kyse ei ole mielipahasta eikä mielihyvästä, vaan siitä että homma toimii. Kyse on ammattitaidosta - myös Sinun henkilökohtaisesta ammattitaidostasi Emma.

        Mielipahasta puhuminen tässä yhteydessä on silkkaa vittuilua, tiedät sen itsekin. Ja asiakkaalle vittuilu ei ole koskaan - ei koskaan - merkki ammattitaidosta. Ellet sitten ole stand up -koomikko.


    • ja katin kontit kun ei toimi

    • Moikka! Chat on jälleen toiminnassa. Mikäli ongelmia ilmenee uudelleen, kannattaa olla yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      96
      774
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe