chat-chat-chat

Anonyymi

Chat ei toiminut eilen, mutta sen jälkeen kun annoin palautetta siitä, hetkeksi muutamille sivuille tuli ilmoitus, että chat on rikki. Nyt ilmoitus on pois ja chat on edelleen rikki.
Menikö se ilmoituslaatikko rikki?

Kun te siellä Suomi24:ssä pohditte ja valmistelette "uudistuksia", miltä kuulostaisi sellainen villi ajatus, että alkaisitte tiedottaa? Tiedottaa vaikkapa rikkinäisestä chatista silloin kun se on rikki. Siinä on nimittäin sellainen jännä juttu jota ette ehkä ole tulleet koskaan ajatelleeksi, että kun te tiedotatte, te osoitatte että olette havainneet vian. Kun ette tiedota, vaikuttaa siltä että ette tee mitään. Eli tiedottakaa, niin asiakkaanne luulevat että te tiedätte mikä on vikana ja te teette asialle jotain.

Ymmärsittekö?

9

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vika on sinun koneellasi. Näin ylläpito aina sanoo.

      • Anonyymi

        Ei sentään =) Asiallisen vastauksen sain eilen ja todella nopeasti kun kysyin samaa.


      • Eikä sano...älä valehtele


      • mariina50plus kirjoitti:

        Eikä sano...älä valehtele

        Suomi 24 Chat är bäst ingen protest.


      • mariina50plus kirjoitti:

        Eikä sano...älä valehtele

        Suosittelen lomalaisia lähteen lomalle nyt kun ei chatti toimi


    • Moi ja kiitos palautteesta! Chatin tämän hetkinen ongelma ei liity uudistuksiin, vaan on niistä erillinen asia. Tiedottaminen on tosiaan tärkeää, ja yritämme jatkossa ajoittaa tiedottamisen paremmin, jotta mielipahalta vältytään.

      Terkuin,
      Emma,
      Suomi24-tiimi

      • Anonyymi

        Mielipahalta? Mietipä hetki, mitä tuo oikein tarkoitat.

        Kyse ei ole mielipahasta eikä mielihyvästä, vaan siitä että homma toimii. Kyse on ammattitaidosta - myös Sinun henkilökohtaisesta ammattitaidostasi Emma.

        Mielipahasta puhuminen tässä yhteydessä on silkkaa vittuilua, tiedät sen itsekin. Ja asiakkaalle vittuilu ei ole koskaan - ei koskaan - merkki ammattitaidosta. Ellet sitten ole stand up -koomikko.


    • ja katin kontit kun ei toimi

    • Moikka! Chat on jälleen toiminnassa. Mikäli ongelmia ilmenee uudelleen, kannattaa olla yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      955
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe