Krassin kukka

2lesken

Huomenta palstalaiset. On melkoinen sumu, että ei tuulimyllyjäkään näy kaffeta juodessa.
Nyt on minun onnenpäivä.
Juon toisen kaffeen terassilla ja tarkastele kasvejani.
Nyt oli krassi kasvanut jo melko pitkäksi ja tehnyt upean oranssisen kukan. Heti kuvaamaan ja ihastelemaan.

Tämä kaikki johtuu siitä, että ensimmäistä kertaa elämässän istutin koskaan mitään.
Tarkoitukseni on peittää väliaita, etten näe naapureita.

Mietin, että mitä lankaa laitan krassiin, ettäse menisi ylöspäin.
Käytin juuri silloin hammaslankaa ja siinähän se ratkaisu löytyi.
En todellakaan tiedä miten ne kuuluu sitoa.
Päivä on vapaapäivä.

Ei hoitokoiran lenkittämistä.
Ei palvelutaloon menoa.
Ei siivousta.
Vakikänny suljettu

Jospa menisi kampaajalla tai jalkahoitoon.
Tai mikä parasta katselisi asfalttimiesten tienpäällystystä.
Siinä porukassa näkee oikein miesten miehiä.
Mukavaa päivänjatkoa



Nyt

6

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olethan ottanut huomioon että jos siihen väliaitaan laitat sen krassin kiipeämään niin se ei saa kasvaa sinne naapurin puolelle ilman naapurin lupaa. Naruilla mitä pitkin se krassi saa kiivetä ei ole väliä ja säleikkökin on hyvä mutta ne on laitettava niin että krassi ei kasva sitä aitaa pitkin ja ulota oksiaan sinne naapurin puolelle aitaa.
      Jos et ole lupaa kysynyt niin naapurilla on oikeus repiä kaikki hänen puolelleen tunkevat oksat.

      vn

      • Ano
        outs
        yritän laittaa niin että ei mene naapurin puolelle mutta mitä teen sillä tupakan savulla, joka tulee aidanraosta minun puolelle:
        Revinkö kaikki röökiaskit vai heitänkö..mummut hevon kuuseen?


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano
        outs
        yritän laittaa niin että ei mene naapurin puolelle mutta mitä teen sillä tupakan savulla, joka tulee aidanraosta minun puolelle:
        Revinkö kaikki röökiaskit vai heitänkö..mummut hevon kuuseen?

        Älä heittele mummoja, mieluummin saappaita.
        Asetu katselemaan asfalttimiehiä. Eikö asfaltin haju peitä savukkeen tuoksua?
        Beng
        Mutta ennen kaikkea nauti vapaapäivästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä heittele mummoja, mieluummin saappaita.
        Asetu katselemaan asfalttimiehiä. Eikö asfaltin haju peitä savukkeen tuoksua?
        Beng
        Mutta ennen kaikkea nauti vapaapäivästä.

        Beng
        Mieti.
        Naapurin terassille tuli 80-vee mummu tupakille, kun minä join kahvia.

        Sanoin,kiehuen raivosta, että voisitko siirtyä talon toiselle puolelle kärtsäämän.
        Siellä on kurkkupurkki tuhkiksena ja istuin.

        Mummo vastasi ylimielisesti. et katotaan nyt.
        Voi pyhä jysäys tuota röyhkeyttä.

        Seuraavalla kerralla näytän porilaisen luonteeni tälle tupakkimummulle.

        Joo, joo asfalttimiehiä on katsottu.
        Tein tikusta asiaa ja kävin kyläkaupallakin ja apteekissa.
        Harmi vain kun laki kieltää paidattomat duunarit.

        Nautin tosiaan.
        Jädeä ja loikoilua.
        Ja mikä parasta. vakikänny kiinni koko päivän.
        Aah mikä vapaus.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Beng
        Mieti.
        Naapurin terassille tuli 80-vee mummu tupakille, kun minä join kahvia.

        Sanoin,kiehuen raivosta, että voisitko siirtyä talon toiselle puolelle kärtsäämän.
        Siellä on kurkkupurkki tuhkiksena ja istuin.

        Mummo vastasi ylimielisesti. et katotaan nyt.
        Voi pyhä jysäys tuota röyhkeyttä.

        Seuraavalla kerralla näytän porilaisen luonteeni tälle tupakkimummulle.

        Joo, joo asfalttimiehiä on katsottu.
        Tein tikusta asiaa ja kävin kyläkaupallakin ja apteekissa.
        Harmi vain kun laki kieltää paidattomat duunarit.

        Nautin tosiaan.
        Jädeä ja loikoilua.
        Ja mikä parasta. vakikänny kiinni koko päivän.
        Aah mikä vapaus.

        Tuo on kyllä miinusta, ettei voi paidatta riehua pien kanssa.
        Pitäisikö laittaa palautetta. Mutta minne.
        Beng


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä miinusta, ettei voi paidatta riehua pien kanssa.
        Pitäisikö laittaa palautetta. Mutta minne.
        Beng

        Beng
        Olen sitä juuri funtsinut.
        Aurinko porottaa ja miehillä on tylsät keltaiset liivit yläkropan peittona.

        Kuuluisiko valitus ympäristö-vai kulttuuriministeriölle?

        Koko kesän olen odottanut asfalttimiehiä ja nyt he ovat peitettyjä.
        Se on se helkatin korona.
        Laitankin porilaiselle Kiurulle viestiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe