Huomenta palstalaiset. On melkoinen sumu, että ei tuulimyllyjäkään näy kaffeta juodessa.
Nyt on minun onnenpäivä.
Juon toisen kaffeen terassilla ja tarkastele kasvejani.
Nyt oli krassi kasvanut jo melko pitkäksi ja tehnyt upean oranssisen kukan. Heti kuvaamaan ja ihastelemaan.
Tämä kaikki johtuu siitä, että ensimmäistä kertaa elämässän istutin koskaan mitään.
Tarkoitukseni on peittää väliaita, etten näe naapureita.
Mietin, että mitä lankaa laitan krassiin, ettäse menisi ylöspäin.
Käytin juuri silloin hammaslankaa ja siinähän se ratkaisu löytyi.
En todellakaan tiedä miten ne kuuluu sitoa.
Päivä on vapaapäivä.
Ei hoitokoiran lenkittämistä.
Ei palvelutaloon menoa.
Ei siivousta.
Vakikänny suljettu
Jospa menisi kampaajalla tai jalkahoitoon.
Tai mikä parasta katselisi asfalttimiesten tienpäällystystä.
Siinä porukassa näkee oikein miesten miehiä.
Mukavaa päivänjatkoa
Nyt
Krassin kukka
6
67
Vastaukset
- Anonyymi
Olethan ottanut huomioon että jos siihen väliaitaan laitat sen krassin kiipeämään niin se ei saa kasvaa sinne naapurin puolelle ilman naapurin lupaa. Naruilla mitä pitkin se krassi saa kiivetä ei ole väliä ja säleikkökin on hyvä mutta ne on laitettava niin että krassi ei kasva sitä aitaa pitkin ja ulota oksiaan sinne naapurin puolelle aitaa.
Jos et ole lupaa kysynyt niin naapurilla on oikeus repiä kaikki hänen puolelleen tunkevat oksat.
vnAno
outs
yritän laittaa niin että ei mene naapurin puolelle mutta mitä teen sillä tupakan savulla, joka tulee aidanraosta minun puolelle:
Revinkö kaikki röökiaskit vai heitänkö..mummut hevon kuuseen?- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Ano
outs
yritän laittaa niin että ei mene naapurin puolelle mutta mitä teen sillä tupakan savulla, joka tulee aidanraosta minun puolelle:
Revinkö kaikki röökiaskit vai heitänkö..mummut hevon kuuseen?Älä heittele mummoja, mieluummin saappaita.
Asetu katselemaan asfalttimiehiä. Eikö asfaltin haju peitä savukkeen tuoksua?
Beng
Mutta ennen kaikkea nauti vapaapäivästä. Anonyymi kirjoitti:
Älä heittele mummoja, mieluummin saappaita.
Asetu katselemaan asfalttimiehiä. Eikö asfaltin haju peitä savukkeen tuoksua?
Beng
Mutta ennen kaikkea nauti vapaapäivästä.Beng
Mieti.
Naapurin terassille tuli 80-vee mummu tupakille, kun minä join kahvia.
Sanoin,kiehuen raivosta, että voisitko siirtyä talon toiselle puolelle kärtsäämän.
Siellä on kurkkupurkki tuhkiksena ja istuin.
Mummo vastasi ylimielisesti. et katotaan nyt.
Voi pyhä jysäys tuota röyhkeyttä.
Seuraavalla kerralla näytän porilaisen luonteeni tälle tupakkimummulle.
Joo, joo asfalttimiehiä on katsottu.
Tein tikusta asiaa ja kävin kyläkaupallakin ja apteekissa.
Harmi vain kun laki kieltää paidattomat duunarit.
Nautin tosiaan.
Jädeä ja loikoilua.
Ja mikä parasta. vakikänny kiinni koko päivän.
Aah mikä vapaus.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Beng
Mieti.
Naapurin terassille tuli 80-vee mummu tupakille, kun minä join kahvia.
Sanoin,kiehuen raivosta, että voisitko siirtyä talon toiselle puolelle kärtsäämän.
Siellä on kurkkupurkki tuhkiksena ja istuin.
Mummo vastasi ylimielisesti. et katotaan nyt.
Voi pyhä jysäys tuota röyhkeyttä.
Seuraavalla kerralla näytän porilaisen luonteeni tälle tupakkimummulle.
Joo, joo asfalttimiehiä on katsottu.
Tein tikusta asiaa ja kävin kyläkaupallakin ja apteekissa.
Harmi vain kun laki kieltää paidattomat duunarit.
Nautin tosiaan.
Jädeä ja loikoilua.
Ja mikä parasta. vakikänny kiinni koko päivän.
Aah mikä vapaus.Tuo on kyllä miinusta, ettei voi paidatta riehua pien kanssa.
Pitäisikö laittaa palautetta. Mutta minne.
Beng Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kyllä miinusta, ettei voi paidatta riehua pien kanssa.
Pitäisikö laittaa palautetta. Mutta minne.
BengBeng
Olen sitä juuri funtsinut.
Aurinko porottaa ja miehillä on tylsät keltaiset liivit yläkropan peittona.
Kuuluisiko valitus ympäristö-vai kulttuuriministeriölle?
Koko kesän olen odottanut asfalttimiehiä ja nyt he ovat peitettyjä.
Se on se helkatin korona.
Laitankin porilaiselle Kiurulle viestiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683