oksia hamsterille??

-

mitä puitten oksia saa hamsterille antaa jyrsittäväksi?pitääkö oksat pestä ensin?ja saako rairuohoa antaa hamsulle?

7

7051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manna

Ainakin pajun oksia muistaakseni voi antaa, mutta ne täytyy laittaa uuniin (en valitettavasti muista asteita/aikaa..) eikä siis pestä! Niitä saa kyllä ihan eläinkaupoista "valmiina", jos haluaa päästä helpommalla :)

• Hamsteri

Kyllä hamsterille saa antaa oksia mut niitä pitää pestä ensin vedellä... Omenapuun oksista ne tykkää tosi paljo...(Ainaki mun hamsut)

• <3 Hamsters

Mä ainankin annoin (kasvatin sille ihan omaa) rairuohoa, eikä se ainankaan vielä oo kuolla kupsahtanu.. Ei se myrkyllistä oo, siitä oon varma.. :)

• mindy

No moi!
        Saa hamsuille rairuohoa antaa, ja omenapuun oksia saa antaa. Puhdista ne huolellisesti!
        Onnea sulle ja hamsulles,
        mindy ja hamsunsa Vili

• LottaJ

Hamsut pitävät omenapuunoksista ja niille riittää vain pesu, jos taas haluat esim. pajua niin ne laitetaan uuniin, netistä varmasti löytyy tarkemmat ohjeet. Oma hamsuni ainakin tykkää kaikesta luontoperäisitä leluista ja aktiiviteeteista. Mukavia hetkiä teille!

• Anonyymi

Rairuohoa saa antaa hamsterille oksista en tiedä.

• Anonyymi

Saako hamsterille omenapuun oksia antaa ihan itse kerättyinä? Tai kun tuossa äsken otin yhden

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia

"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak
      Maailman menoa
      68
      4219
    2. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      48
      3173
    3. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      37
      2836
    4. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      34
      2008
    5. Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua

Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      504
      1676
    6. Oletko onnellinen

Kun ei enää nähdä?
      Ikävä
      63
      1595
    7. Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?

Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode
      Tv-sarjat
      46
      1462
    8. Anteeksi

Anteeksi 😭😭😭. Olet rakas❤️. En juo enää liikaa. 😭
      Ikävä
      41
      1370
    9. Minun kultani

Mistä saataisiin sulle hyvät henkselit? 🤗😘
      Ikävä
      68
      1294
    10. Mitäs mieltä

Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho
      Ähtäri
      17
      1266
    Aihe