Mulla on eripari silmät. Eroa muistaakseni jotain 4-5. Voisko johtua silmien eriparisuudesta se että ilman rillejä näen varjokuvia? En kuitenkaan laajoja kaksoiskuvia. Varjokuvat häipyy kun liikautan pään eri asentoon eli katson vähän eri kohdalla silmiä. Myös näkö toisesta silmästä tuntuu huonontuneen viime aikoina ja olen ajattelut että se voi johtua väsymyksestäkin. Paha unettomuus aiheuttaa väsymystä. Unettomuus johtuu stressistä, jonka aiheuttaa tilanne, johon en voi vaikuttaa, joten unettomuuttakaan ei voi mitenkään hoitaa pois. En ole mennyt silmän näköongelman takia terveyskeskuslääkärille, koska olen huomannut että silloin kun on muutamakin hyvin nukuttu yö takana, niin näkö ei temppuile samalla lailla kuin väsyneenä. En ole mennyt lääkäriin siksikään kun ei ole muita oireita. Ei päänsärkyä, oksentelua eikä silmissä kipua.
Onko muilla eripari silmät omaavilla samaa ongelmaa, varjokuvia ja näön huonontumista väsyneenä?
Varjokuvia ja toisen silmän näkö huononee entisestään, mistäköhän johtuu
Anonyymi
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017403
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83008- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211820