Varjokuvia ja toisen silmän näkö huononee entisestään, mistäköhän johtuu

Anonyymi

Mulla on eripari silmät. Eroa muistaakseni jotain 4-5. Voisko johtua silmien eriparisuudesta se että ilman rillejä näen varjokuvia? En kuitenkaan laajoja kaksoiskuvia. Varjokuvat häipyy kun liikautan pään eri asentoon eli katson vähän eri kohdalla silmiä. Myös näkö toisesta silmästä tuntuu huonontuneen viime aikoina ja olen ajattelut että se voi johtua väsymyksestäkin. Paha unettomuus aiheuttaa väsymystä. Unettomuus johtuu stressistä, jonka aiheuttaa tilanne, johon en voi vaikuttaa, joten unettomuuttakaan ei voi mitenkään hoitaa pois. En ole mennyt silmän näköongelman takia terveyskeskuslääkärille, koska olen huomannut että silloin kun on muutamakin hyvin nukuttu yö takana, niin näkö ei temppuile samalla lailla kuin väsyneenä. En ole mennyt lääkäriin siksikään kun ei ole muita oireita. Ei päänsärkyä, oksentelua eikä silmissä kipua.

Onko muilla eripari silmät omaavilla samaa ongelmaa, varjokuvia ja näön huonontumista väsyneenä?

0

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofian ökyilyt on loppu

Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis
        Kotimaiset julkkisjuorut
        199
        2407
      2. Syystäkin ollut kirjoittamatta

Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall
        Tunteet
        263
        1456
      3. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
        Maailman menoa
        503
        1421
      4. Meillä on yhteys

Molemmat halutaan ja rakastetaan Molemmat paetaan ja pelätään ❤️
        Ikävä
        74
        1338
      5. Uskotko nainen vielä ihmeisiin

Sinun täytyy vain uskoa ja luottaa💕
        Ikävä
        94
        1229
      6. Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.

Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/
        Maailman menoa
        413
        1195
      7. Vietä kiva päivä (ilman minua)

nainen siellä noin 20 km päässä. 😊 ☀️
        Tunteet
        141
        1046
      8. Kauhava ansaitsee enemmän ja parempaa

Tervehdys Kauhavalaiset! Sain viestin, että minun pitäisi kirjoittaa myös täällä, koska foorumi kuulema edustaa Kauhavan älymystön mielipidettä ja sa
        Kauhava
        82
        1028
      9. Jesper on herrasmies

Kantaa lentokentällä rakkaansa Dior laukkua ja kulkevat rakastuneina käsi kädessä. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Martina-Aitolehden-Jesper-rakas-palj
        Kotimaiset julkkisjuorut
        142
        1016
      10. Ässät taas yhdessä

Jollakin asialla lokki kiristää heidät pysymään yhdessä vaikka rakkaudesta tai parisuhteesta ei olekaan kyse. Sääliksi käy pulia.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        28
        948
      Aihe