Eräs nainen flirttailee

Anonyymi

Käyn usein eräässä paikassa asioimassa. Siellä on aika usein yhtä aikaa nainen, jonka kanssa jutellaan niitä näitä. Kyseinen nainen flirttailee leikillisesti aina kun juttelemme. Flirttailu ei kuitenkaan ole mitenkään intensiivistä, se on aina samantyylistä kevyttä. Tämä nainen on varmasti arvannut suuntautumiseni, koska kerran siellä asioidessani tuli esille jotain aiheeseen liittyvää (mikä liittyi siihen asiointiin) ja näin hänen katseestaan, että hän laittoi sen merkille. Tämä episodi on jatkunut koko kesän ajan, käyn tuossa paikassa noin 1-3 kertaa viikossa ja hän on ollut siellä aika usein yhtä aikaa. Alkaa jo vähän tuntumaan siltä, että hän on kiinnostunut muutenkin kuin juttelemaan satunnaisesti, vai mitä arvelette?

52

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotain siinä todennäköisesti on, jos on jatkuvaa. Oletko vastannut flirttiin?

      • Anonyymi

        Tiedän että kevyt flirttailu voi olla pelkästään ajanvietettä enkä ajatellut asiaa aluksi sen enempää. Nyt sitä kuitenkin tosiaan on jatkunut jo pidemmän aikaa. Olen kyllä vastannut hänen flirttailuunsa, helpostihan niin tekee. Siitä on kai tullut tapa aina kun näemme toisemme siellä. En ole kuitenkaan varma siitä, onko hänellä tosissaan jotain mielessä koska flirttailu ei ole kovin voimakasta, se on ehkä enemmän sellaista seurallista flirttailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että kevyt flirttailu voi olla pelkästään ajanvietettä enkä ajatellut asiaa aluksi sen enempää. Nyt sitä kuitenkin tosiaan on jatkunut jo pidemmän aikaa. Olen kyllä vastannut hänen flirttailuunsa, helpostihan niin tekee. Siitä on kai tullut tapa aina kun näemme toisemme siellä. En ole kuitenkaan varma siitä, onko hänellä tosissaan jotain mielessä koska flirttailu ei ole kovin voimakasta, se on ehkä enemmän sellaista seurallista flirttailua.

        Miten se flirttailu ilmenee?
        Tuijotteleeko sinua vai iskeekö silmää vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se flirttailu ilmenee?
        Tuijotteleeko sinua vai iskeekö silmää vai mitä?

        Leikillistä sanailua aina kun jutellaan, merkitseviä katseita samassa yhteydessä ja myös kauempaa, esim vilkaisee olan yli sillä tavalla viistosti ohi mennessään, tiedätte mitä tarkoitan ja muutenkin huomaan hänen aina katsovan, kun esim tulen paikalle. Hän tarjoaa myös jatkuvasti apuaan ja ehdottaa asioita, jotka liittyvät paikkaan jossa tapaamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se flirttailu ilmenee?
        Tuijotteleeko sinua vai iskeekö silmää vai mitä?

        Itse en flirttaile kuin vain jos oon jostain kiinnostunut ☺️ tai siis kyl sen huomaa kun jos siin on oikeesti jotain enemmänkin kuin pelkkää kevyttä flirttiä...

        En ees osaa oikein.. Miten te sen teette? 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en flirttaile kuin vain jos oon jostain kiinnostunut ☺️ tai siis kyl sen huomaa kun jos siin on oikeesti jotain enemmänkin kuin pelkkää kevyttä flirttiä...

        En ees osaa oikein.. Miten te sen teette? 🤭

        Kyllä sen pidemmän ajan kuluessa huomaakin, mutta en ole vielä varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikillistä sanailua aina kun jutellaan, merkitseviä katseita samassa yhteydessä ja myös kauempaa, esim vilkaisee olan yli sillä tavalla viistosti ohi mennessään, tiedätte mitä tarkoitan ja muutenkin huomaan hänen aina katsovan, kun esim tulen paikalle. Hän tarjoaa myös jatkuvasti apuaan ja ehdottaa asioita, jotka liittyvät paikkaan jossa tapaamme.

        Ah ihanaa. Just toi viisto katse selän taakse..


    • Anonyymi

      Tiedätkö.onko hän kiinnostunut naisista? Tiedätkö onko sinkku?

      • Anonyymi

        Tiedän varmasti että hän on kiinnostunut naisista, sen näkee hänen tavastaan olla seurassani. Sinkkuudesta en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän varmasti että hän on kiinnostunut naisista, sen näkee hänen tavastaan olla seurassani. Sinkkuudesta en tiedä.

        Nyt juuri tajusin, että hän sanoi kyllä kerran jotain sinkkuuteen ja kesään liittyvää mutta en muista tarkkaan. En silloin vielä ajatellut asiaa enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt juuri tajusin, että hän sanoi kyllä kerran jotain sinkkuuteen ja kesään liittyvää mutta en muista tarkkaan. En silloin vielä ajatellut asiaa enempää.

        Kesän olis halunnu olla sinun kanssa ja vihjasi jo alkukesästä... Jos olet hänestä kiinnostonut niin kyllä onneaan aina kannattaa kokeilla. Pyydä kahville seuraavan kerran, kun näette ja siitä sitten uudet treffit, jos antaa aihetta.
        Ei se turhaan sinulle flirtteile vaan haluaa jotain enemmänkin, ainakin tutustua sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesän olis halunnu olla sinun kanssa ja vihjasi jo alkukesästä... Jos olet hänestä kiinnostonut niin kyllä onneaan aina kannattaa kokeilla. Pyydä kahville seuraavan kerran, kun näette ja siitä sitten uudet treffit, jos antaa aihetta.
        Ei se turhaan sinulle flirtteile vaan haluaa jotain enemmänkin, ainakin tutustua sinuun.

        En ole vielä ajatellut asiaa ollenkaan omalta kannaltani, enkä osaa sanoa siitä mitään. Pohdin tässä pelkästään hänen mahdollista kiinnostustaan. Vaikuttaa tosiaan siltä, että hän haluaa tutustua paremmin, ei kai muuten jatkaisi flirttailua näin kauaa. Ehkä hän jossain vaiheessa ehdottaa tapaamista muuallakin kuin siellä missä yleensä tapaamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vielä ajatellut asiaa ollenkaan omalta kannaltani, enkä osaa sanoa siitä mitään. Pohdin tässä pelkästään hänen mahdollista kiinnostustaan. Vaikuttaa tosiaan siltä, että hän haluaa tutustua paremmin, ei kai muuten jatkaisi flirttailua näin kauaa. Ehkä hän jossain vaiheessa ehdottaa tapaamista muuallakin kuin siellä missä yleensä tapaamme.

        Etkö voi itse ehdottaa tapaamista? Samalla kiinnostuskin selviäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö voi itse ehdottaa tapaamista? Samalla kiinnostuskin selviäisi.

        En voi ehdottaa tapaamista, koska en ole ainakaan tässä vaiheessa kiinnostunutkaan siinä mielessä. Olen lähinnä kiinnostunut tietämään onko hän kiinnostunut. Asia ehkä selviää lähiaikoina itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi ehdottaa tapaamista, koska en ole ainakaan tässä vaiheessa kiinnostunutkaan siinä mielessä. Olen lähinnä kiinnostunut tietämään onko hän kiinnostunut. Asia ehkä selviää lähiaikoina itsestään.

        Ai haluat tietää onko sulle vientiä? Testaat viehätysvoimaasi? Vai mistä on kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai haluat tietää onko sulle vientiä? Testaat viehätysvoimaasi? Vai mistä on kyse?

        Haluan tietää miksi hän flirttailee, huvikseen vai tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi ehdottaa tapaamista, koska en ole ainakaan tässä vaiheessa kiinnostunutkaan siinä mielessä. Olen lähinnä kiinnostunut tietämään onko hän kiinnostunut. Asia ehkä selviää lähiaikoina itsestään.

        Jos et ole kiinnostunut itse siinä mielessä niin anna toisen olla ja näytä sille, että ei kiinnosta. Älä kiusee sitä flirttailevaa osapuolta enää yhtään. Tunteet ne on toisillakin, vaikka monilla se elämä aina oman navan ympärillä pyörii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ole kiinnostunut itse siinä mielessä niin anna toisen olla ja näytä sille, että ei kiinnosta. Älä kiusee sitä flirttailevaa osapuolta enää yhtään. Tunteet ne on toisillakin, vaikka monilla se elämä aina oman navan ympärillä pyörii.

        Käsittämätön kommentti tilanteeseen nähden, ilmeisesti ymmärsit asian väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittämätön kommentti tilanteeseen nähden, ilmeisesti ymmärsit asian väärin.

        Jos joku flirttailee sulle, eikä sua kiinnosta niin sillon pitää omalta osalta laittaa poikki eikä antaa toisen ymmärtää että kiinnostaa. Ilmeisesti kuitenkin jonkin aikaa jo flirttailu kestänyt niin kyllä sinulla jokin mielikuva on siitä, että kiinnostaako kyseinen tyyppi vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku flirttailee sulle, eikä sua kiinnosta niin sillon pitää omalta osalta laittaa poikki eikä antaa toisen ymmärtää että kiinnostaa. Ilmeisesti kuitenkin jonkin aikaa jo flirttailu kestänyt niin kyllä sinulla jokin mielikuva on siitä, että kiinnostaako kyseinen tyyppi vai ei.

        Kiinnostusta on mahdoton tietää parin kuukauden satunnaisten tapaamisten perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostusta on mahdoton tietää parin kuukauden satunnaisten tapaamisten perusteella.

        Miten niin?
        No ei todellakaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin?
        No ei todellakaan ole.

        Se kipinä syttyy ensimmäisten viikkojen aikana tai se ei syty ollenkaan. Ei sitä syttymistä voi kuukausia jäädä odottamaan. Varsinkin, jos toinen vielä flirttailee sinulle niin se auttaa sen kipinän syttymistä, jos se siis on syttyäkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kipinä syttyy ensimmäisten viikkojen aikana tai se ei syty ollenkaan. Ei sitä syttymistä voi kuukausia jäädä odottamaan. Varsinkin, jos toinen vielä flirttailee sinulle niin se auttaa sen kipinän syttymistä, jos se siis on syttyäkseen.

        Voi olla noin tai toisinkin, monet tekijät vaikuttavat siihen kuinka nopeasti asiat kehittyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan tietää miksi hän flirttailee, huvikseen vai tosissaan.

        Ei kukaan pitkiä aikoja huvikseen flirttaile, usko pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan pitkiä aikoja huvikseen flirttaile, usko pois.

        Noin se yleensä on, mutta joskus voi tulla tapa flirttailla kevyesti toistuvassa sosiaalisessa tilanteessa. Tämä mainittu flirttailu on sävyltään juuri sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se yleensä on, mutta joskus voi tulla tapa flirttailla kevyesti toistuvassa sosiaalisessa tilanteessa. Tämä mainittu flirttailu on sävyltään juuri sellaista.

        Mulla oli yhden tuttavanaisen kanssa vastaava tyyli, aina oli flirttiä kun nähtiin vaikka molemmat tiesi, ettei siinä siinä ollut mitään. Ulkopuoliset taas kuvitteli, että meidän välillä oli mukamas jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli yhden tuttavanaisen kanssa vastaava tyyli, aina oli flirttiä kun nähtiin vaikka molemmat tiesi, ettei siinä siinä ollut mitään. Ulkopuoliset taas kuvitteli, että meidän välillä oli mukamas jotain.

        Sama täällä ja se oli vieläpä töissä, yks toinen työkaveri luuli että siinä oli jotain, vaikka oli ihan pelleilyä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä ja se oli vieläpä töissä, yks toinen työkaveri luuli että siinä oli jotain, vaikka oli ihan pelleilyä..

        Tämäkin flirttailu on luultavasti juuri tuota pelleilyä. En kuitenkaan ole ihan varma asiasta, vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin flirttailu on luultavasti juuri tuota pelleilyä. En kuitenkaan ole ihan varma asiasta, vielä.

        Yleensä jos on "pelkkää" flirttailua niin silloin se on tosiaan pelkkää flirttailua. Jos on kiinnostunut, niin jossain vaiheessa hän osoittaa sen muutenkin kuin vain flirttailemalla. Esim. huomioi sinua jotenkin erityisesti, on kiinnostunut sinusta ja asioistasi, ehdottaa ehkä tapaamista jne .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä jos on "pelkkää" flirttailua niin silloin se on tosiaan pelkkää flirttailua. Jos on kiinnostunut, niin jossain vaiheessa hän osoittaa sen muutenkin kuin vain flirttailemalla. Esim. huomioi sinua jotenkin erityisesti, on kiinnostunut sinusta ja asioistasi, ehdottaa ehkä tapaamista jne .

        Olet oikeassa, jossain vaiheessa tulee tapaamisehdotus, jos hän on tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin flirttailu on luultavasti juuri tuota pelleilyä. En kuitenkaan ole ihan varma asiasta, vielä.

        Onko sillä väliä jos et itse ole kiinnostunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sillä väliä jos et itse ole kiinnostunut?

        En tiedä vielä onko väliä vai ei. Kuinka voisin tietää mitä tulevaisuudessa tapahtuu, kiinnostunko hänestä myöhemmin.


    • Anonyymi

      Vähän samantapainen tilanne meneillään täällä, tiedän ettei ole sama koska nähdään harvemmin. Vai laitoitko tarkoituksella hämäystä...

      • Anonyymi

        Mulla sama ja valitettavasti nähdään harvemmin. Kohtaamiset ovat kuitenkin minulle huippuhetkiä! Yleensä en edes osaa flirttailla, mutta hänen seurassaan se tulee kuin luonnostaan.


      • Anonyymi

        Todennäköisesti sama tapaus, yritää vain hämätä sinua muuttamalla vähän tarinaa.
        Oletko oikeasti kiinnostunut vai flirttailetko vain ajankuluksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti sama tapaus, yritää vain hämätä sinua muuttamalla vähän tarinaa.
        Oletko oikeasti kiinnostunut vai flirttailetko vain ajankuluksi?

        Voisihan sitä ehkä ollakin.. vaikea sanoa puhutaanko samasta flirtistä. Mikä paikkakunta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisihan sitä ehkä ollakin.. vaikea sanoa puhutaanko samasta flirtistä. Mikä paikkakunta?

        En kerro paikkakuntaa, katsotaan livenä mitä tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro paikkakuntaa, katsotaan livenä mitä tapahtuu.

        Koska olit siellä viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olit siellä viimeksi?

        Kävin tänään lyhyesti, en nähnyt häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin tänään lyhyesti, en nähnyt häntä.

        Voi pahus, ei osunut kohdalleen.. joku toinen kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama ja valitettavasti nähdään harvemmin. Kohtaamiset ovat kuitenkin minulle huippuhetkiä! Yleensä en edes osaa flirttailla, mutta hänen seurassaan se tulee kuin luonnostaan.

        Missäköhän tämä sitten on meneillään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pahus, ei osunut kohdalleen.. joku toinen kyseessä.

        En halua että kukaan tunnistaa tästä itsensä ja siksi jätin mainitsematta jotain olennaista. Tarkoitukseni on vain selvittää ajatuksiani.

        Toivotan onnea asiallesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pahus, ei osunut kohdalleen.. joku toinen kyseessä.

        Mun viime kohtaamisesta on jo kuukausi tai pari. Valaisit elämäni taas pitkäksi aikaa.


    • Anonyymi

      Tiesittekö sellaisiakin olevan, joiden kiinnostus alkaa heräämään vasta sitten, jos tietää toisen olevan varmasti kiinnostunut?
      En siis ihmettele jos ap haluaa kysellä ihan mielenkiinnosta tuollaista.

      • Anonyymi

        En tiedä muista, mutta omalla kohdallani kyse ei ole varmistamisesta. Kiinnostuksen heräämiseen menee aikaa muista syistä.

        Ap


    • Anonyymi

      Flirtti ei tarkoita mitään muuta kuin ... - Nm. Flirttiä

      • Anonyymi

        Flirtti voi tarkoittaa montakin asiaa. Se voi myös olla tarkoituksetonta.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Flirtti voi tarkoittaa montakin asiaa. Se voi myös olla tarkoituksetonta.

        Ap

        Kaikkea voi vatvoa ja pyörittää loputtomiin. Mihin se johtaa, ei yleensä mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea voi vatvoa ja pyörittää loputtomiin. Mihin se johtaa, ei yleensä mihinkään.

        Mitä sitten, miksi kaiken pitäisi johtaa johonkin. Ajattelusta on yleensä hyötyä.

        Ap


    • Anonyymi

      Olis ihanaa jos joku flirttailisi minulle vaikka olisin leikillistä. En kyllä ole varma tunnistaisinko flirtin 🤔

      • Anonyymi

        Hups kirj.virhe, * olisi leikillistä


      • Anonyymi

        Flirttailu on ehdottomasti positiivista. Se piristää päivää.

        Ap.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe