Eläkeläiset ja päivätyö niin kytätää vahditaan ikkunoista ketä kulkee,tulee,menee ym mikä on palkka vähennetäänkö eläkkeestä?varmasti näin pääsee naapurista juoruamaan toisille käytävissä pihalla penkillä istuessa.Tämähän kertoo siitä että omat asiat niin hyvin että pystyy käsittelemään muiden asioita tälläistä kyttäämistä on ainakin kylänLahden alueella saako tälläisestä kyttäämisestä kenties jotain seksuaalista tyydytystä tai jotain muuta outoa outoa todella tälläinen JOKAINEN PITÄKÖÖN OMISTA ASIOISTAAN HUOLEN NIIN NAAPURI SOPUKIN SÄILYY EIKSNII.........
Eläkeläiset ovat jo töissä
6
114
Vastaukset
- Anonyymi
Niin se pitkä vanhempi mies varmaan puheenjohtaja kylänlahdentie viikko tilanne katsauksessa ulkona penkillä supatellaan oikein tuntitolkulla eläkeläisakkojen kanssa NAURETTAVAA TODELLAKIN JOPA SAIRASTA.Hyvin sanottu että pitäköön jokainen omista asioista huolta niin naapurisopukin säilyy.Pitäisi supatella juoruta tästä nykyisestä valtion harjoittamasta politiikasta mikä koskee meitä kaikkia eikä jostain tietyistä henkilöistä HUOM:SE JOKA TOISELLE KUOPPAA KAIVAAA SIIHEN ITSE LANKEAA
- Anonyymi
Toi on niin totta kuin olla voi. Niin otetaan joku tietty henkilö paskan puhumisen kohteeksi sillä edellytyksellä ajaa vaan käsittämättömiä/absurdeja omia etujaan toisten kustannuksella suomeksi sanottuna NARSISTISTA ,ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET ALENTUKO TÄLLÄISEEN ETTÄ PITÄÄ TARKOITUKSELLA MANIPULOIDA/MOLLATA TOISTA JOPA SAMASSA TALOSSA ASUVAA.
- Anonyymi
Kyllä eläkeläisen palkalla tuollanen huvi/työ/harrastus on ihan kannattavaa, kuluu aika ja on sosiaalista elämää.Kokoontuu ne muutkin immeiset omiin joukkoihinsa höpisemään omiaan.Ikään katsomatta. Jokaisella ikäpolvensa huvit ym.
- Anonyymi
On joo,mutta toisten kustannuksella ei omia etuja ajeta ja asemaansa nosteta JÄRKEÄ PUHEISIIN.Se voi tulla pian tosi kalliiksi toisten kustannuksella skeidan jauhaminen tämä pitää muistaa
- Anonyymi
Olisi varmaan ihan mukavaa seurata enemmänkin toisten juttuja ,kun olen eläkeläinen , mutta en millään kerkii,on niin paljon omaa touhua ja tekemistä ,yöllä pitää taas nukkuakin. sosiaalinen elämä on hyvä juttu ,tarpeenkin kaikille/no monelle, minä pärjään oikein hyvin porukas ja täysin itsekseni.
- Anonyymi
No hah hah. Kuvittele itestäs liikoja. Siellä kun penkil istutaan niin tuskin sinua mainitaan. Kyllä eläkeläisillä oikeita puheenaiheita kuin sinun vainoharhaisen seuraaminen. Omasta ikkunastaan saa katella ulos aivan rauhassa. Tai pitäs voida katsella ilman että kyttäät kuka ikkunassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa724143Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen212331Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4482009Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1651881Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p931214- 1081186
Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2361135Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘33967En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37854Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina174810