Miten paljon uuden äidin

Anonyymi

kuuluu puuttua miehen lasten koulunkäyntiin ja asioihin? Minä en saa puuttua vaikka olen lasten uusi äiti. Kouluun en voi soittaa enkä jutella psykologin kanssa lasten ongelmista, en näe todistuksia enkä kokeita, ja koti oloista en tiedä mitään. Ex eukko on kova uteleen meidän asioita, mutta ei kuulu sille näädälle.

Jatkuvasti haukkuu mua ja mä en sano koskaan pahaa sanaa, yritän olla mielin kielin ja auttaa lapsia onglemissa, mutta vaikeeta on kun en tiedä mistään mitään.
Lapsi ei kuunele mua eikä tee mitä sanotan. Haukkuu kun olisin ieras ihminen. Minä pidän häntä lapsenani ja sekin on väärin, ei sano mua äidiksi vaikka olen vaatinut jo vuosikymmenet.

6

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö sen olis jo aika muuttaa?

• Anonyymi

Kun sinua ei ole merkitty lapsen huoltajaksi koulun tietoihin, niin sinulla ei ole osaa eikä arpaa lapsen kouluasioihin. Koulu jakaa tietoja vain alaikäisen lapsen huoltajille eli tässä tapauksessa isälle ja äidille.

• Anonyymi

Miten paljon uuden ISÄN kuuluu puuttua naisen lasten koulunkäyntiin ja asioihin? Minä en saa puuttua vaikka olen lasten uusi ISÄ . Kouluun en voi soittaa enkä jutella psykologin kanssa lasten ongelmista, en näe todistuksia enkä kokeita, ja koti oloista en tiedä mitään. Ex ukko on kova uteleen meidän asioita, mutta ei kuulu sille juopolle.

Jatkuvasti haukkuu mua ja mä en sano koskaan pahaa sanaa, vaikka joskus olis aihetta, yritän olla mielin kielin ja auttaa lapsia kaikessa, mutta vaikeeta on kun en tiedä mistään mitään.
      Lapset ei kuunele mua eikä tee mitä sanotan. Haukkuu kun olisin vieras ihminen. Minä pidän heitä lapsinani ja sekin on väärin, ei sano mua isäksi , vaikka olen asunut jo täällä vuosikymmenet.

• Anonyymi

Entäs papaksi tai vaariksi?

• Anonyymi

Isän pitää tehdä selväksi uudelle vaimolleen että hän on lapsiensa äiti joka saa puuttuua kaikkeen laspsen ja exän asioihin ja pitääkin. Uusi äiti on koko perheenpääjohtaja, jolla on oikeus määrätä ja vaatia.
      On kumma ettei ymmärretä että uusi äiti on ykkönen miehen perheessä jolla on iso valta koko suvussa.

Minä ainakin oeln päällikkö ja määrään kaikesta. Piste, joka ei totele niin ovi on voi mennä. MInä pysyn tässä huushollissa, koska tämä perhe tarvii minua, en voi jättääheitä pulaan, koska en vaan voi. On kiva määrätä ja nähdä miten kapinoivat.

• Anonyymi

Äidin pitää tehdä selväksi uudelle miehelleen , että hän on lapsiensa ISÄ, joka saa puuttuua kaikkeen lapsien ja exän asioihin ja pitääkin. Uusi ISÄ on koko perheenpääjohtaja, jolla on oikeus määrätä ja vaatia.
        On kumma ettei ymmärretä että uusi ISÄ on ykkönen naisen perheessä jolla on iso valta koko suvussa. Mies on perheen pää.

Minä ainakin olen päällikkö ja määrään kaikesta. joka ei totele niin ovi on voi mennä. MInä pysyn tässä huushollissa, koska huusholli on minun , tämä perhe tarvii minua, en voi jättää heitä pulaan, koska en vaan voi. On kiva ohjata ja nähdä miten oppivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4390
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      86
      2240
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      557
      1734
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1461
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1167
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1098
    7. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      5
      1008
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      218
      971
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      913
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      898
    Aihe