Löytyykö jostain pohjat ? Paljonko mahtaa tulla 2h tai 3h asuntoja.
Haso Jokipojan pohjapiiroksia?
18
3012
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä tässä odotellaan
Kaksioita 50-59 , kolmiot 70-73 neliömetriä.
Linkissä henkesuunnitelma.
https://dev.hel.fi/paatokset/asia/hel-2019-010112/u511053001020vh1-2019-113/- Anonyymi
Aika kauhealta näyttää niin kuin arvelinkin. Suunnittelun taso ja rakentamisen laatu ovat Suomessa surkealla tolalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kauhealta näyttää niin kuin arvelinkin. Suunnittelun taso ja rakentamisen laatu ovat Suomessa surkealla tolalla.
Mitäpä sitä turhaan sosiaaliseen asuntotuotantoon kannattaa panostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä sitä turhaan sosiaaliseen asuntotuotantoon kannattaa panostaa.
No se on kyllä totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on kyllä totta!
Ja näin Helsinkiä slummiutetaan. Kiva kaikille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näin Helsinkiä slummiutetaan. Kiva kaikille?
Aika täyteen näemmä tuokin alue rakennetaan. Jokipojan naapuriksi saman kokoinen HEKAn kohde. Autopaikkoja suunnitelman mukaan tulossa aika vähän. Ei kyllä näin päällisin puolin vilkaistuna miltään unelma-alueelta vaikuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika täyteen näemmä tuokin alue rakennetaan. Jokipojan naapuriksi saman kokoinen HEKAn kohde. Autopaikkoja suunnitelman mukaan tulossa aika vähän. Ei kyllä näin päällisin puolin vilkaistuna miltään unelma-alueelta vaikuta.
Mitä niitä autopaikkoja joka paikkaan? Eikös siitä pääse kätevästi junallakin? Ei Helsinkiin mahdu enempää parkkipaikkoja rumentamaan maisemia.
- Anonyymi
Voi , voi huonoa lähiörakentamista
- Anonyymi
Kertoisitko mikä siinä on huonoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko mikä siinä on huonoa?
Kaksioissa pitäisi olla sekä ikkunat, että parvekkeet kaikkiin neljään ilman suuntaan, erillinen keittiö, huoneistosauna sekä kolme makuuhuonetta vaatehuoneilla varustettuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksioissa pitäisi olla sekä ikkunat, että parvekkeet kaikkiin neljään ilman suuntaan, erillinen keittiö, huoneistosauna sekä kolme makuuhuonetta vaatehuoneilla varustettuna.
Miksi et osta sellaista asuntoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksioissa pitäisi olla sekä ikkunat, että parvekkeet kaikkiin neljään ilman suuntaan, erillinen keittiö, huoneistosauna sekä kolme makuuhuonetta vaatehuoneilla varustettuna.
Ei kaksioissa voi olla ikkunoita neljään eri suuntaan. Kolme makuuhuonetta kaksiossa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaksioissa voi olla ikkunoita neljään eri suuntaan. Kolme makuuhuonetta kaksiossa???
Vitsi vitsi!
- Anonyymi
No, kohtuullisen avarat näkymät parvekkeelta olisi hyvä ( en välittäisi tuijotella naapuria muutaman metrin etäisyydeltä)
- Anonyymi
Melu alueella on niin kova ettei kukaan parvekkeella viihdy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melu alueella on niin kova ettei kukaan parvekkeella viihdy
Kannattaa muuttaa maalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa muuttaa maalle.
En tunne aluetta, mutta esim kolmion pohja näyttää todella kivalta. Ihana, että eteisessäkin on ikkuna. Ei muutkaan hassumpia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511