Mikä tämä auto hirvitys joka ajelee jämsän välillä koskelle,ilman pakoputkea.Kauhea pauke,ryske melu.Eikö pitäis jo kilvet lähteä.Siniharmaa vanha BMW ,kuuluu 10 km päähän,pauke.Äänenvaimennin puuttuu kokonaan,nalle roikkuu pakoputken paikalla.
Auto ilman pakoputkea
Anonyymi
9
606
Vastaukset
- Anonyymi
No voeh tokkiisa, en kestä
- Anonyymi
Jos ne harjottelee siihe ralliin
- Anonyymi
Ralliinpa hyvinkin.Tokkiinsa.
- Anonyymi
Ne saa siitä tyydytystä.
- Anonyymi
ison oon poijat siitä suavat...ihan kuin runk runk
- Anonyymi
Oliko siinä kesällä joku puhallettava violetti barbara joka tuli kattoluukusta ulos? Oon katellu samaa autoo mikä kiihdyttää aina täysillä täällä asutusalueella missä lapsetkin liikkuu paljon.
- Anonyymi
Juu oli. Ja repsikan paikalta ilvehti toinen samanlainen muovinaama suu ammollaan.
- Anonyymi
Johan sä itse vastasit kysymyksees. Bemmi on.
- Anonyymi
Taitaisi paalaus olla tuolle autolle sopiva paikka. Sen näkönen romuläjä :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.105306- 852905
- 462802
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132160- 252141
- 492053
- 431914
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71893Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171811Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71811