Mikä tämä auto hirvitys joka ajelee jämsän välillä koskelle,ilman pakoputkea.Kauhea pauke,ryske melu.Eikö pitäis jo kilvet lähteä.Siniharmaa vanha BMW ,kuuluu 10 km päähän,pauke.Äänenvaimennin puuttuu kokonaan,nalle roikkuu pakoputken paikalla.
Auto ilman pakoputkea
Anonyymi
9
585
Vastaukset
- Anonyymi
No voeh tokkiisa, en kestä
- Anonyymi
Jos ne harjottelee siihe ralliin
- Anonyymi
Ralliinpa hyvinkin.Tokkiinsa.
- Anonyymi
Ne saa siitä tyydytystä.
- Anonyymi
ison oon poijat siitä suavat...ihan kuin runk runk
- Anonyymi
Oliko siinä kesällä joku puhallettava violetti barbara joka tuli kattoluukusta ulos? Oon katellu samaa autoo mikä kiihdyttää aina täysillä täällä asutusalueella missä lapsetkin liikkuu paljon.
- Anonyymi
Juu oli. Ja repsikan paikalta ilvehti toinen samanlainen muovinaama suu ammollaan.
- Anonyymi
Johan sä itse vastasit kysymyksees. Bemmi on.
- Anonyymi
Taitaisi paalaus olla tuolle autolle sopiva paikka. Sen näkönen romuläjä :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741