Mikä tämä auto hirvitys joka ajelee jämsän välillä koskelle,ilman pakoputkea.Kauhea pauke,ryske melu.Eikö pitäis jo kilvet lähteä.Siniharmaa vanha BMW ,kuuluu 10 km päähän,pauke.Äänenvaimennin puuttuu kokonaan,nalle roikkuu pakoputken paikalla.
Auto ilman pakoputkea
Anonyymi
9
583
Vastaukset
- Anonyymi
No voeh tokkiisa, en kestä
- Anonyymi
Jos ne harjottelee siihe ralliin
- Anonyymi
Ralliinpa hyvinkin.Tokkiinsa.
- Anonyymi
Ne saa siitä tyydytystä.
- Anonyymi
ison oon poijat siitä suavat...ihan kuin runk runk
- Anonyymi
Oliko siinä kesällä joku puhallettava violetti barbara joka tuli kattoluukusta ulos? Oon katellu samaa autoo mikä kiihdyttää aina täysillä täällä asutusalueella missä lapsetkin liikkuu paljon.
- Anonyymi
Juu oli. Ja repsikan paikalta ilvehti toinen samanlainen muovinaama suu ammollaan.
- Anonyymi
Johan sä itse vastasit kysymyksees. Bemmi on.
- Anonyymi
Taitaisi paalaus olla tuolle autolle sopiva paikka. Sen näkönen romuläjä :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....558709Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3026560Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995887- 1523790
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283183Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.613089- 1511803
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171746- 321438
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191176