Hei
Onko ko. ohjelmista kokemusta otsikon asiassa. Itselläni on toimistotason tulostin ja kokeilin ScanSpeeder ohjelmaa parin skannauksen verran (8 ilmaista olisi vielä jäljellä). Tai onko joku muu hyvä ohjelma olemassa?
Osasi lukea toisen kortin oikein, mutta toisen kortin reunat piti asetella käsin, joku siinä joulukortissa sotki ohjelman.
Tarkoitus olisi digitoida vanhoja valokuvia ja postikortteja. Ohjelman pitäisi toimia kohtuullisen automaattisesti eli osata etsiä kortin rajat skannauksesta ja nimetä kuvat antamallani systeemillä.
Molemmissa ohjelmissa on aikalisenssi, kannattaako maksaa...
Kiitos asiallisista kommenteista
ScanSopeeder ja/tai AutoSplitter ohjelmilla (vanhojen) valokuvien ja korttien skannaus
3
1050
Vastaukset
- Anonyymi
ScanSpeeder ohjelmasta ei saanut selkoa tallentaako se digitoidut kuvat häviöttömästi kuten nämä aina kuuluukin tallentaa vai pakattuna jolloin laatu on huonoa.
- Anonyymi
Enpä ostaisi.
Ei ole suuri homma leikata kuvat jäkeenpäin jollain kuvankäsittelyohjelmalla.
Minulla on tuollainen ilmainen ohjelma, joka osaa valita kohteet, mutta pidän sitä ominaisuutta turhana, eikä valinta ole kovin luotettava.
En ole kokeillut valokuviin, mutta on inhottavaa, jos valinta on päällä se kopioi tekstikappaleet erikseen.- Anonyymi
"Ei ole suuri homma". Minulle homma on suuri. Kuvia on kymmeniä tai satoja ja postikortteja satoja. En todellakaan aio jokaista käsitellä erikseen kovin monimutkaisesti. Kuvissa ja osin myös korteissa on vielä sellainen mahdollisuus, että katsooko niitä kukaan koskaan. En vain raskisi heittää roskiin, jos joku sattuisi olemaan kiinnostunut menneiden sukupolvien jutuista...
Tällaisten syiden vuoksi tarvitisin löytää nopean digitointitavan.
Olen siis kysymyksen laittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3401401Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941365- 1681271
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59910Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839