Madeira on yksi ihanimmista kohteista missä ole käynyt.

Sen selkeyttä ja mahtavuutta kuvailemaan eivät riitä edes mestarisananikkarini taidot.

Olen käynyt siellä 3 x; pari x olivat mukana ex- vaimoni joita en koskaan ole mistään enkä missään julkisesti torunut. Olinhan luvannut rakastaa heitä myötä- ja vastoinkäymisissä elämäni loppuun asti. Molemmat vaimoni heittivät minut pihalle pyhän lupauksensa näin rikkoen.

Kerron yhden muistamamani päivän. Olimme vaimoni kanssa touhunneet herättyämme aika tovin; olimme nuoria ja veremme virtasivat kuumina.
Katsoin parvekkeellemme ja jo vain sinne jättämämme juustolautasen olivat pulut nokkineet aivan ruvelle.

Vuokrasimme auton jolla oli ajatuksemme kiertää saari päivässä. Saaren tuntevat tietävät sen mahdottomaksi.
No eikä mitä. Romuautomme tsippasi jo kymmenen kilsan päähän Funchalista. Soitimme vuokraamoon ja toivat meille uuden kärryn. Mukanamme oli banaanilikööriä jota olin hörppinyt vitutukseen jo aimo määrän.

Lähdimme "uudella" autolla ajelemaan ja enää ei ollut mitään aikataululliisia tavoitteita. Koukkailimme rantakyliin ihastelemaan perinteistä kalastajakylien elämää. Pyydän myös taannehtivasti anteeksi rattijuoppouttani.
Illan hämärtyessä saavuimme Porto Moniziin saaren pohjoisrantaan. Ihastuimme paikan äänettömyyteen ja jäimme sinne pariksi päiväksi.

Paluumatkalla myötäpäivään tukki tiemme maanvyöry mistä ei läpi päästy. Sitä raivaamassa oli ukkeleita jotka pupelsivat patonkia ja joivat viiniä.
Asetuimme seurakseen ja oivalsimme että missä tässä on nyt niin saatanan kiire....

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
        Ikävä
        34
        2755
      2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
        Ikävä
        36
        2591
      3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
        Ikävä
        53
        2564
      4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
        Maailman menoa
        96
        2094
      5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
        Ikävä
        40
        1961
      6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
        Ikävä
        313
        1742
      7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
        Ikävä
        150
        1526
      8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
        Ikävä
        73
        1388
      9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
        Ikävä
        23
        1158
      10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
        Ikävä
        27
        1123
      Aihe