Martimoaapa ruska aikaan

Martimoaapaa on kehuttu ruska aikaan kauniiksi paikaksi. Kohde sijaitsee Ranuan,Simon ja Keminmaan kuntien rajalla. Siellä muutamia vuosia sitten syksyllä olin ja pakko sanoa että maaruska suolla oli huikean kaunista. Tänä syksynä taas Martimoaapa on käynti kohteenani.
11186
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Keski-Penikan rakka pitkospuut olivat ainakin hyvässä kunnossa kolme viikkoa sitten kun kävin.

Äänestä

Martimoaapaa sanotaan yleisestikin Lapin kaunneimmaksi suoalueeksi ja se ei todellakaan ole mikään ihme. Siellä kun kerran on käynyt niin ymmärtää erittäin hyvin asian.

Äänestä

Martimoaavalle on helpointa tutustua kolmen kilometrin suo-luontopolulta. Auton voi jättää Alaniemen lähtöpaikalle joka sijaitsee vain parisen kilometriä sivuun Simo-Ranua tieltä.

Äänestä
  • Martimoaapa valloitettu eilen ja vaikka ruskaa ei vielä ollutkaan niin silti huikean kauniista suoalueesta on kyse.

Äänestä

Martimoaapa on monille täysin tuntematon kohde ja se on sääli, koska paikan kauneus on jotain aivan huikeaa.

Äänestä
  • Olen kanssasi aivan samaa mieltä että Martimoaapa vetää kyllä hiljaiseksi. Tuo kolmen kilometrin rengasreitti riittää asian jo toteamaan.

Äänestä

Minä olen muutaman kerran käynyt Martimoaavalla ja joka kerta se on tehnyt vaikutuksen.

Äänestä

Olen Lapissa käynyt yli kaksikymmentä vuotta enkä ollut koskaan kuulutkaan Martimoaavasta. Päätin sitten poiketa siellä ja olin pettynyt siihen että en ollut siellä ennen käynyt.

Äänestä
  • Hangassalmenahon pysäköintialue on paras paikka lähteä tutustumaan Martimoaapaan.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Martimoaapaa on kehuttu ruska aikaan kauniiksi paikaksi. Kohde sijaitsee Ranuan,Simon ja Keminmaan kuntien rajalla. Siellä muutamia vuosia sitten syksyllä olin ja pakko sanoa että maaruska suolla oli huikean kaunista. Tänä syksynä taas Martimoaapa on käynti kohteenani.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu