Martimoaapa ruska aikaan

Anonyymi

Martimoaapaa on kehuttu ruska aikaan kauniiksi paikaksi. Kohde sijaitsee Ranuan,Simon ja Keminmaan kuntien rajalla. Siellä muutamia vuosia sitten syksyllä olin ja pakko sanoa että maaruska suolla oli huikean kaunista. Tänä syksynä taas Martimoaapa on käynti kohteenani.

11

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Keski-Penikan rakka pitkospuut olivat ainakin hyvässä kunnossa kolme viikkoa sitten kun kävin.

• Anonyymi

Martimoaapaa sanotaan yleisestikin Lapin kaunneimmaksi suoalueeksi ja se ei todellakaan ole mikään ihme. Siellä kun kerran on käynyt niin ymmärtää erittäin hyvin asian.

• Anonyymi

Martimoaavalle on helpointa tutustua kolmen kilometrin suo-luontopolulta. Auton voi jättää Alaniemen lähtöpaikalle joka sijaitsee vain parisen kilometriä sivuun Simo-Ranua tieltä.

• Anonyymi

Martimoaapa valloitettu eilen ja vaikka ruskaa ei vielä ollutkaan niin silti huikean kauniista suoalueesta on kyse.

• Anonyymi

Martimoaapa on monille täysin tuntematon kohde ja se on sääli, koska paikan kauneus on jotain aivan huikeaa.

• Anonyymi

Olen kanssasi aivan samaa mieltä että Martimoaapa vetää kyllä hiljaiseksi. Tuo kolmen kilometrin rengasreitti riittää asian jo toteamaan.

• Anonyymi

Minä olen muutaman kerran käynyt Martimoaavalla ja joka kerta se on tehnyt vaikutuksen.

• Anonyymi

Olen Lapissa käynyt yli kaksikymmentä vuotta enkä ollut koskaan kuulutkaan Martimoaavasta. Päätin sitten poiketa siellä ja olin pettynyt siihen että en ollut siellä ennen käynyt.

• Anonyymi

Hangassalmenahon pysäköintialue on paras paikka lähteä tutustumaan Martimoaapaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      64
      4365
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3150
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2608
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2307
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2079
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      192
      1870
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe