Martimoaapa ruska aikaan

Anonyymi

Martimoaapaa on kehuttu ruska aikaan kauniiksi paikaksi. Kohde sijaitsee Ranuan,Simon ja Keminmaan kuntien rajalla. Siellä muutamia vuosia sitten syksyllä olin ja pakko sanoa että maaruska suolla oli huikean kaunista. Tänä syksynä taas Martimoaapa on käynti kohteenani.

11

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Keski-Penikan rakka pitkospuut olivat ainakin hyvässä kunnossa kolme viikkoa sitten kun kävin.

    • Anonyymi

      Martimoaapaa sanotaan yleisestikin Lapin kaunneimmaksi suoalueeksi ja se ei todellakaan ole mikään ihme. Siellä kun kerran on käynyt niin ymmärtää erittäin hyvin asian.

    • Anonyymi

      Martimoaavalle on helpointa tutustua kolmen kilometrin suo-luontopolulta. Auton voi jättää Alaniemen lähtöpaikalle joka sijaitsee vain parisen kilometriä sivuun Simo-Ranua tieltä.

      • Anonyymi

        Martimoaapa valloitettu eilen ja vaikka ruskaa ei vielä ollutkaan niin silti huikean kauniista suoalueesta on kyse.


    • Anonyymi

      Martimoaapa on monille täysin tuntematon kohde ja se on sääli, koska paikan kauneus on jotain aivan huikeaa.

      • Anonyymi

        Olen kanssasi aivan samaa mieltä että Martimoaapa vetää kyllä hiljaiseksi. Tuo kolmen kilometrin rengasreitti riittää asian jo toteamaan.


    • Anonyymi

      Minä olen muutaman kerran käynyt Martimoaavalla ja joka kerta se on tehnyt vaikutuksen.

    • Anonyymi

      Olen Lapissa käynyt yli kaksikymmentä vuotta enkä ollut koskaan kuulutkaan Martimoaavasta. Päätin sitten poiketa siellä ja olin pettynyt siihen että en ollut siellä ennen käynyt.

      • Anonyymi

        Hangassalmenahon pysäköintialue on paras paikka lähteä tutustumaan Martimoaapaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe