RCI Weeks, Points ja Platinum

Anonyymi

Ostin kuolinpesältä Holiday Clubin viikko-osakkeen omaa käyttöä varten. Aika, paikka ja hinta olivat sopivat ja voi olla, että käytämme viikon aina itse. Ellemme käytä, niin Holiday Clubin omiin vaihtojuttuihin ei kai pääse mukaan muuten kuin ostamalla joku jämäviiikko Lapista heidän kauttaan ja sitä en halua tehdä. RCI systeemiin taitaa päästä, mutta osaako joku kertoa, mitä mikäkin RCI jäsenyys maksaa ja mitkä aidot hyödyt mistäkin on.

RCI:n omilla sivuilla kerrotaan, että RCI Weeks järjestelmässä talletat viikkosi vaihtojärjestelmään ja vaihdat lomasi jonkun toisen viikkoon kunhan pisteesi riittävät. Kuulostaa tekstin perusteella ilmaiselta, mutta epäilen, ettei ole ilmainen.

RCI Points systeemistä sivusto taas kertoo, että kohteesi pisteytetään ja voit vaihtaa lomasi todella joustavasti. Miten on joustavampi kuin Weeks? Jos kyse on vain siitä, että pisteitä voi käyttää muuhunkin kuin loma-asuntoon, niin on minulle tarpeeton.

RCI Platinumista taas kerrotaan, että siinä pääsee käsiksi tasokkaimpiin kohteisiin, mikä vähän lässäyttää intoa hankkia mitään, jos ilman Platinumia on vain kuraa tarjolla. Mikä tuon Platinumin hinta on?

Sitten on vielä noita lisäviikko juttuja. Saako niitä varailla silloinkin, jos on hankkinut vain tuon "karvalakki" version Weeksin? Todennäköisin RCI:n käyttö itselläni olisi sellainen, että käyttäisin itse oman viikkoni ja ostaisin viikon tai pari vuodessa lisää jostain muualta. Mikä vaihtoehto on silloin sopiva vai onko mikään? Alkuinvestoinnin suuruus sopivassa vaihtoehdossa ja vuotuiset lisäkustannukset?

4

922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liity rci viikkopuolelle. Jäsenmaksu noin 100€ vuosi. Käytä airiston viikko itse ja otat lisäviikkoja rci kautta hinnat 100-700€.voit itse valita vapaana olevia kohteita ympäri maapalloo. Tuo oli majoitus lennot tietysti päälle jos ei kävellen tai liftaamalla mene.

    • Anonyymi

      Ei kannata ostaa Airiston viikkoja. Korkea vastike ja huono vaihtoarvo. Osta Kuortane sillä matala vastike ja korkea vaihtoarvo.

    • Anonyymi

      "Ostin kuolinpesältä Holiday Clubin viikko-osakkeen omaa käyttöä varten."
      *** REPS ***

      • Anonyymi

        Airisto on hyvä kohde kesä seso ki voi jopa saada vuokrallekkin viikkonsa ihan hyvään hintaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe