Eli siis mulla alkaa aina ihan kauheet ilmavaivat ku meen kouluu tai hengaan mun kavereitten kanssa. Ei siis paskata vaan pierettää. Mä oon aina pistänyt sen koulun aiheuttaman stressin piikkiin mut tää tapahtuu myös vapaa-ajalla. Koulupäivän jälkeen kyl loppuu että ei siis koko päivää kestä. Käyn välillä vessassa mut ei se kauaa auta vaan jatkuu melkeenpä heti. Tuntuu aina siltä et vatsa olis täynnä ilmaa. Eli oliskohan siellä niinsanottuja asiantuntioita ketkä osais auttaa 😀
Vastaukset 4
- Anonyymi
ja siis vapaa-ajalla tarkotan sitä ku olen kavereitten kanssa jossain, ei tää yksin ollessa tapahdu
- Anonyymi
kandee välttää suklaatakahvii,maitoo,kanamunaa,karkkia ym. niistä tulee ilmavaivoja
- Anonyymi
Kannattanee kysyä ennemmin lääkäriltä
- Anonyymi
Mene lääkäriin. Saatat olla allerginen jollekin ruualle ja se aiheuttaa pahaa ruuansulatukseesi. Mahdollisesti myös muutakin haittaa kuin pelkät pierut, mutta vielä ei ole ilmennyt muut oireet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1371515
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5321342Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1581094Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "172812- 55729
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va219712- 49647
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt25642- 51629
- 74573