Eli siis mulla alkaa aina ihan kauheet ilmavaivat ku meen kouluu tai hengaan mun kavereitten kanssa. Ei siis paskata vaan pierettää. Mä oon aina pistänyt sen koulun aiheuttaman stressin piikkiin mut tää tapahtuu myös vapaa-ajalla. Koulupäivän jälkeen kyl loppuu että ei siis koko päivää kestä. Käyn välillä vessassa mut ei se kauaa auta vaan jatkuu melkeenpä heti. Tuntuu aina siltä et vatsa olis täynnä ilmaa. Eli oliskohan siellä niinsanottuja asiantuntioita ketkä osais auttaa 😀
Vastaukset 4
- Anonyymi
ja siis vapaa-ajalla tarkotan sitä ku olen kavereitten kanssa jossain, ei tää yksin ollessa tapahdu
- Anonyymi
kandee välttää suklaatakahvii,maitoo,kanamunaa,karkkia ym. niistä tulee ilmavaivoja
- Anonyymi
Kannattanee kysyä ennemmin lääkäriltä
- Anonyymi
Mene lääkäriin. Saatat olla allerginen jollekin ruualle ja se aiheuttaa pahaa ruuansulatukseesi. Mahdollisesti myös muutakin haittaa kuin pelkät pierut, mutta vielä ei ole ilmennyt muut oireet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 138886
Kuhan lie kuollu auto-onnettomuudessa kylillä?
Joku nuorimies löytyny kuolleena kylän liepeillä ulos ajetusta autosta.Kenen poikahan lienee?6862Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?91774Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha94721- 59700
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55591Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26573Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett41484- 152481
- 42469