Apua auttakaa tarviin apua

Anonyymi

Onko normaalia, että esisiemennestettä tai jotain liisrerimäistä mömmöä tulee pippelistä? Mulla on tullut ennenkin, mutta kiihotuin tänään kerran ja on tullut tosi paljon monta tuntia sen jälkeenkin. En kiihottunut vaan sitä vaan tuli. Mua huolestuttaa auttakaa pliis. Onko normaalia? Oon pian 14 vuotias poika. Mulla on mennyt tänään jo neljät boxerit.

24

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mite usein vetelet kättee ja onko sulla jo murrosikä menossa?
      Joskus vaa ku seisoo voi erittyä mulkkuun tota esiliukastetta.

      • Anonyymi

        En itsetyydytä ja on murrosikä menossa


      • Anonyymi

        Ja vielä vinkki: pese esinahan alta ilman saippuaa joka kerta kun oot kussu tai runkannu niin ei tuu alkkareihin niin paljon likaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä vinkki: pese esinahan alta ilman saippuaa joka kerta kun oot kussu tai runkannu niin ei tuu alkkareihin niin paljon likaa.

        Kiitos vinkistä!


    • Anonyymi

      naziSensuuri iski:
      Ahaa, eli oot siinä vaiheessa murrosikää jossa alkaa tulla mälliä ja sulla on se vaihe ny.
      Jos et ole tyydyttänyt etkä saanu yöllisiä syöksyjä niin jollakin tavalla se tavara purkautuu ulos kuten nyt sulla erektion yhteydessä.
      Huoli pois, jokasella alkaa jossakin vaiheessa kasvaa kikkeli, tulla karvoja ja seisokkeja ja sit jossakin kohtaa joka poika alkaa vedellä. Kaikki sitä tekee eikä siinä ole mitään noloa :)

      • Anonyymi

        Kiitos avusta. Mulla on tullut vielä tämän postauksen jälkeen joka eroosiossa sitä nestettä ulos. Mulla on karvoitusta jo ja joskus tullut yöllisiä siemensyöksyjä. Tää, että mulla tulee joka eroosiossa sitä liisteriä alkoi viikko sitten. Eikai ole vaarallista ja kuuluuko tämmönen vaihe murrosikään, että liisterin tuleminen lisääntyy? Ois kiva jos vastaisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos avusta. Mulla on tullut vielä tämän postauksen jälkeen joka eroosiossa sitä nestettä ulos. Mulla on karvoitusta jo ja joskus tullut yöllisiä siemensyöksyjä. Tää, että mulla tulee joka eroosiossa sitä liisteriä alkoi viikko sitten. Eikai ole vaarallista ja kuuluuko tämmönen vaihe murrosikään, että liisterin tuleminen lisääntyy? Ois kiva jos vastaisit.

        Oleppa hyvä! Sanottakoon vielä se, että toi kiimalima/esiliukaste/touhutipat vähenee kun välillä tyhjennät pussit :) Johtuu vaan jatkuvasta kiihotuksesta. Murrosikä ihan hyväs vaiheessa sun ikääs nähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oleppa hyvä! Sanottakoon vielä se, että toi kiimalima/esiliukaste/touhutipat vähenee kun välillä tyhjennät pussit :) Johtuu vaan jatkuvasta kiihotuksesta. Murrosikä ihan hyväs vaiheessa sun ikääs nähden.

        Onko se siis ihan täysin normaalia? Mulla on tullut sitä ennen "normaalisti", mutta eilen mulla tuli kokoajan vaikken kiihottunut. Onko tämä täysin normaalia ja milloin tämä jatkuva tuleminen loppuu?


      • Anonyymi

        Kuseminen puhdistaa kikkelin sisältä. Ei se ihan normaalia ole että kokoajan limaset boxerit mutta toi konsti vois auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuseminen puhdistaa kikkelin sisältä. Ei se ihan normaalia ole että kokoajan limaset boxerit mutta toi konsti vois auttaa.

        Ja kato toi 18:45 kommentti, kokeile seki voi auttaa. Pahottelut ku tää suoli24 on iha paska nykyää kaikki hävii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos avusta. Mulla on tullut vielä tämän postauksen jälkeen joka eroosiossa sitä nestettä ulos. Mulla on karvoitusta jo ja joskus tullut yöllisiä siemensyöksyjä. Tää, että mulla tulee joka eroosiossa sitä liisteriä alkoi viikko sitten. Eikai ole vaarallista ja kuuluuko tämmönen vaihe murrosikään, että liisterin tuleminen lisääntyy? Ois kiva jos vastaisit.

        Huom. se on erektio eikä eroosio. Eroosio on vähän eri juttu. Pysy erossa eroosiosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huom. se on erektio eikä eroosio. Eroosio on vähän eri juttu. Pysy erossa eroosiosta!

        Äsh, nuori tyyppi vaa kirjotti vääri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kato toi 18:45 kommentti, kokeile seki voi auttaa. Pahottelut ku tää suoli24 on iha paska nykyää kaikki hävii

        Tiedätkö muuten mikä voi olla mulla tuli tosi paljon touhutippaa ja aina kun pissaan pissaamisen jälkeen tulee tosi paljon pissaa alushousuihin. Oonko siinä iässä, että kuuluu tulla paljon touhutippaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö muuten mikä voi olla mulla tuli tosi paljon touhutippaa ja aina kun pissaan pissaamisen jälkeen tulee tosi paljon pissaa alushousuihin. Oonko siinä iässä, että kuuluu tulla paljon touhutippaa?

        Noh kun kikkeli kasvaa, sinne jää sit enemmän tavaraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh kun kikkeli kasvaa, sinne jää sit enemmän tavaraa.

        Ja kun vetelet aina sillo tällö kätee nii ei tuu nii paljo touhutippoja muute vaa, usko pois :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun vetelet aina sillo tällö kätee nii ei tuu nii paljo touhutippoja muute vaa, usko pois :)

        Ok kiitti ja vimppa kysymys viel tiiätkö miks ainakun pissaan pissaaise jälkeen tulee viel tosi paljon pissaa tai touhutippaa en oo varma kumpaa enne ei oo tullu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok kiitti ja vimppa kysymys viel tiiätkö miks ainakun pissaan pissaaise jälkeen tulee viel tosi paljon pissaa tai touhutippaa en oo varma kumpaa enne ei oo tullu

        Ole hyvä
        Ootko palelluttanu sukuelimet ennen sitä ku toi alko? Periaatteessa toi vois olla oire eturauhasen tai virtsaputken tulehduksesta. Sit kannttaa mennä näyttämää lääkärille jos toi jatkuu vielä kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä
        Ootko palelluttanu sukuelimet ennen sitä ku toi alko? Periaatteessa toi vois olla oire eturauhasen tai virtsaputken tulehduksesta. Sit kannttaa mennä näyttämää lääkärille jos toi jatkuu vielä kauan.

        Tai sitte sulta tulee vaa pissaa enemmän, koita käydä useemmin vessassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä
        Ootko palelluttanu sukuelimet ennen sitä ku toi alko? Periaatteessa toi vois olla oire eturauhasen tai virtsaputken tulehduksesta. Sit kannttaa mennä näyttämää lääkärille jos toi jatkuu vielä kauan.

        En oo mun muistaakseni palelluttanu tää olko torstaina kun kiihotuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo mun muistaakseni palelluttanu tää olko torstaina kun kiihotuin.

        No sitte vaa opettele runkkaamaan kunnolla nii toi vähenee.


    • Anonyymi

      Kommentoinnissa on jotaki häikkää, sori

    • Anonyymi

      Murrosikä on jo siinä vaiheessa että voit saada käteen vetämällä orgasmin ja siemensyöksyn.

      • Anonyymi

        Eihän sulla oo kustessa tai runkatessa tai muuten mitää kipuja vehkeissä?


    • Anonyymi

      Aivan normaalia, murrosiässä vehkeet kasvaa ja karvottuu ja joka poika tulee sukukypsäksi! :) Jokanen mies vetää kätee, ei sitä tarvii hävetä!

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe