Onko ammattikoulusta mahdollista lähteä vaihtoon niin että menis lukioon eikä työssäoppimaan? Ja minkälainen kielitaito pitää ollq??
Ammattikoulusta vaihtoon
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea on kuvitella, että jollain ammattikoululla olisi vaihtosopimusta ulkomaisten lukioiden kanssa. Vaihtoehdoksi jää kaupalliset, kalliit vaihdot.
Kielitaitoa pitää olla sen verran, että pystyy seuraamaan lukion opetusta ja osallistumaan elämään kyseisen maan kielellä. Englanti ei toimi kaikkialla, vaikka Suomessa moni luulee niin.- Anonyymi
Ammattikouluista voi nykyään lähteä vaihtoon työssäoppimaan koulun kautta. Siinä oppii kieltäkin ihan kivasti. Mikäli haluat käydä tarpeellisia lukion kursseja, kannattaa niitä tehdä ihan Suomessa iltalukiossa tai etänä. Monissa ammattikouluissa on kaksoistutkintomahdollisuus.
Kalliit kaupalliset vaihtotoimistot eivät ole luotettava tai järkevä vaihtoehto paitsi, jos haluat tulla huijatuksi ja kaltoinkohdelluksi. - Anonyymi
Lukioillakaan ei itse asiassa ole mitään vaihtosopimusta ulkomaisten lukioiden kanssa vaan kaupalliset huijarifirmat haluavat uskotella olevansa jotain luotettavia toimijoita. Nämä huojarithan lähettävät edelleenkin vaihtareita ulkomaille ilman mitään koulupaikkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635