Lenkillä kysyin mieheltä joka oli haulikkonsa kanssa pellon laidalla, että mitäs ammutte.
Kettua, sanoi.
Ei siinä touhussa ole mitään järkeä. Läski äijä istuu pellon laidalla tuolissa, haulikko kädessä ja auto siinä muutaman metrin päässä ettei vaan raisitu.
Parin sadan metrin välein ukko haulikko kädessä. Ei niin mitään järkeä.
Kun olin pikkupoika ja olin isäni kanssa kettumetsällä, niin olimme siellä metsässä, kävellen. Talvella mentiin suksilla.
Siis ihan oikeaa metsästystä eikä mitään lepoa puutarhatuolissa.
Kettumiehiä pellon laidalla
6
80
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaista se on. Kun hevoset keksittiin manasi moni kommunistihippi että "silloin kun minä olin nuori ei ratsastettu viattomien eläimien perässä hevosella ja ammuttu uuden karheilla hanallisilla husqvarnoilla vaan hiivittiin ja ammuttiin katajajousella"
Maailma muuttuu ja ruokahalukin elintason kasvaessa. - Anonyymi
Saitko koskaan kettua
- Anonyymi
Tuskin sai kun katsoo hänen jatkuvia katkeria avauksia metsästyksestä joita ilmestyy tiuhaan:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin sai kun katsoo hänen jatkuvia katkeria avauksia metsästyksestä joita ilmestyy tiuhaan:D
KETTU ON ARKA JA VAROVAINEN ELÄIN.TÄLLAINEN METSÄSTYS TOIMII HYVIN KIIKUSTUOLIA EI KANNATA KÄYTÄÄ
- Anonyymi
Vaikea kettuun onkin osua, jos se on vinossa.
- Anonyymi
Kuulin huhua että pirisen vellu olisi kerran osunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893738Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921969Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441652
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981463Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671412Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001334- 861287