Lauantain lato"tanssit"

Alkaa tuo Kukkiksen menomesta olla jo aika täynnä, niin nyt olis tarjolla latotanssit. Tervetuloa 😊

164

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakko jakaa eilisestä ihanuudesta kahviossa... Olen alkanut kokemaan avoimemmin ihastuneisuuden kokemuksia ja sain vihdoin nauttia spontaanista katseiden vaihdosta eilen minua reilusti iäkkäämmän upean naisen kanssa. Olen niin onnellinen, että saan tuntea näin, niin kuin muutkin ihmiset...

      • Anonyymi

        Niin kun pitää mielen avoimena ja katselee ympärilleen voi kokea mukavia pieniä hetkiä😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun pitää mielen avoimena ja katselee ympärilleen voi kokea mukavia pieniä hetkiä😉

        Voih, se oli ihanaa, mitkä kissamaiset hymyt ja katseet aurinkolasien takaa. Kiemurtelin tuolissani... Ne pienet hetket luovat uskoa tulevaan elämääni :)


      • Anonyymi

        Mun toiveajatteluun sopisi kappale jonka nimi on tulit luokseni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun toiveajatteluun sopisi kappale jonka nimi on tulit luokseni.

        Onkos se tuo Tuupasen biisi? Mä toivoisin tällä hetkellä, jotta eräs ihana tulis luokse ja viereen. Olisin aivan halailu ja pussailu tuulella 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onkos se tuo Tuupasen biisi? Mä toivoisin tällä hetkellä, jotta eräs ihana tulis luokse ja viereen. Olisin aivan halailu ja pussailu tuulella 😅

        No sepä hyvinkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sepä hyvinkin.

        No laitetaanpa tuo biisi sitten latoon soimaan 🎵
        Se olis sitten naisten haku (vaikka eihän tänne muita päästetäkään 😉)
        https://youtu.be/gGKgYKCg6JE


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No laitetaanpa tuo biisi sitten latoon soimaan 🎵
        Se olis sitten naisten haku (vaikka eihän tänne muita päästetäkään 😉)
        https://youtu.be/gGKgYKCg6JE

        Jee minä vien ekan kappaleen vie sinä toinen kappale. Vaan mikä on toisena kappaleena? Joten saankos luvan viedä tanssin pyörteisiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jee minä vien ekan kappaleen vie sinä toinen kappale. Vaan mikä on toisena kappaleena? Joten saankos luvan viedä tanssin pyörteisiin.

        Mikäpä jottei eli vieppä vaan niin mie vikisen 😁 Tahotkos toisena hittaampaa vai noppeeta niin että ollaan jalat solomussa?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mikäpä jottei eli vieppä vaan niin mie vikisen 😁 Tahotkos toisena hittaampaa vai noppeeta niin että ollaan jalat solomussa?

        Kumpikin sopii ja tyyli on vapaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikin sopii ja tyyli on vapaa.

        No jos otetaan solmuriski ja koitetaan välttää liian läheiset tunnelmat 😅 Kelpaako tämä https://youtu.be/IzbhGsLlcEw


      • Kiva kuulla 👍 Ja sekin etten ole ainoa aloittelija tuossa asiassa 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No jos otetaan solmuriski ja koitetaan välttää liian läheiset tunnelmat 😅 Kelpaako tämä https://youtu.be/IzbhGsLlcEw

        Olipas kuumat sanat, mutta onneksi rytmi oli nopea. Hienosti taivutukseen mut veit. Ihan tuli kuuma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olipas kuumat sanat, mutta onneksi rytmi oli nopea. Hienosti taivutukseen mut veit. Ihan tuli kuuma.

        On se mullakin kuuma 😅🔥
        Laitetaankos vielä yks tämmönen noppeempi ja sitten ehkä sitä hidasta, minkä sie saat päättää 😉?
        https://youtu.be/1ayrhV-JQq4


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        On se mullakin kuuma 😅🔥
        Laitetaankos vielä yks tämmönen noppeempi ja sitten ehkä sitä hidasta, minkä sie saat päättää 😉?
        https://youtu.be/1ayrhV-JQq4

        Sopii hyvin tuo biisivalinta.. Laitetaan sitten tango tähdet meren yllä. Niin pääsen sua taivuttelemaan tanssin pyörteisiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sopii hyvin tuo biisivalinta.. Laitetaan sitten tango tähdet meren yllä. Niin pääsen sua taivuttelemaan tanssin pyörteisiin.

        Taipaleen versio?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Taipaleen versio?

        Se passaa hyvin.



      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Alappa sitten taivutella 😉
        https://youtu.be/xck8ooTmxmY

        Hyvin taipui ja varmaan sen sun imurin kanssa treenaamisen vuoksi. Pitihän se kokeilla taivutuksen vienti vielä illan päätteeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin taipui ja varmaan sen sun imurin kanssa treenaamisen vuoksi. Pitihän se kokeilla taivutuksen vienti vielä illan päätteeksi.

        No enhän mie kylmilteen olis uskaltanu tanssiin lähteä mutta tälleen reenanneena ja kuumana... 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin taipui ja varmaan sen sun imurin kanssa treenaamisen vuoksi. Pitihän se kokeilla taivutuksen vienti vielä illan päätteeksi.

        Kiitos eiliselle kanssatanssahtajalle ja mukavaa sunnuntaita 😊


    • Anonyymi

      Jee kun pääsisikin latotansseihin niin hänet tangoon taivuttaisin..

      • Ootko sie se imurin ja mopin taivuttelija? 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ootko sie se imurin ja mopin taivuttelija? 😁

        Sepä hyvinkin. Sujuu taivuteltavana olokin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sepä hyvinkin. Sujuu taivuteltavana olokin.

        Mie taivuttelin tänään sen mun lempparin eli varsi-imurin kanssa ja ihan hyvä meno oli 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie taivuttelin tänään sen mun lempparin eli varsi-imurin kanssa ja ihan hyvä meno oli 😁

        No sen kanssa meno lienee sutjakkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sen kanssa meno lienee sutjakkaa.

        Joo, tuo varsi on kuule niin notkia ja taipusa jotta ei mittään ongelmia kuin korkeintaan itellä pysyä vauhissa mukana 😅


      • Olipa hyvä viisu ja sattukin näköjään olemaan sopivasti mun syntymävuuelta 😊



      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Laitetaans vähän lissää kukkia 😉
        https://youtu.be/7I0vkKy504U

        On kiva biisi ja kiva kaupunki 😊🌈
        Mehtishän on pyöritellyt illan aikana lavalla jo useampaa daamia 😅 Jatka toki samaan malliin, se virkistää mieltä ja vie ajatukset ainakin hetkeksi muualle 👍


      • Käytöskukka kirjoitti:

        On kiva biisi ja kiva kaupunki 😊🌈
        Mehtishän on pyöritellyt illan aikana lavalla jo useampaa daamia 😅 Jatka toki samaan malliin, se virkistää mieltä ja vie ajatukset ainakin hetkeksi muualle 👍

        Oisin mie suakin Kukkis pyöritelly hellässä otteessa, mutta eipä näkyny neitoa ladossa 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oisin mie suakin Kukkis pyöritelly hellässä otteessa, mutta eipä näkyny neitoa ladossa 😉

        Onhan tässä vielä aikaa jatsata ennen valomerkkiä, Mehtänainen 😊 Lämmin tyyni ilta, bändi alkaa vasta lämmetä.
        Mutta mikä sulla on fiilis? Luulin/toivoin että oisit tänään päässyt hyvässä seurassa nauttimaan vapaapäivästä.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Onhan tässä vielä aikaa jatsata ennen valomerkkiä, Mehtänainen 😊 Lämmin tyyni ilta, bändi alkaa vasta lämmetä.
        Mutta mikä sulla on fiilis? Luulin/toivoin että oisit tänään päässyt hyvässä seurassa nauttimaan vapaapäivästä.

        Mie vietin eilisiltaa hyvässä seurassa ja niin kai nuo sanovat jotta ei magiaa mahan täyveltä. Oli seura toki tänäänkin hyvää kun polulla oltiin. Ikävä tässä vähän vaivaa, mutta muuten ihan kohtuullinen fiilis...Mimmonen fiilis se sulla nyt on ja onko ollu mukava päivä?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Onhan tässä vielä aikaa jatsata ennen valomerkkiä, Mehtänainen 😊 Lämmin tyyni ilta, bändi alkaa vasta lämmetä.
        Mutta mikä sulla on fiilis? Luulin/toivoin että oisit tänään päässyt hyvässä seurassa nauttimaan vapaapäivästä.

        Vejettäskö tämä yhessä Kukkis (kun mulla jäi nyt vähän tuo Kikka päälle, vaikka ottasin hänet kyllä allekin 😁)?
        https://youtu.be/VPVSJkkTub4


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Vejettäskö tämä yhessä Kukkis (kun mulla jäi nyt vähän tuo Kikka päälle, vaikka ottasin hänet kyllä allekin 😁)?
        https://youtu.be/VPVSJkkTub4

        Ihan mukava kesäpäivä, vähän mietteliäät tunnelmat vaikka porukoissa on oltu. Aikalailla samat aiheetkin kuten sullakin.
        Vedetään vaan Mehtis Kikkaa tähän väliin, joku taitaa sua jo odottaa hitaan kanssa 😉 Innolla ootan minkä biisin hän valitsee 😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ihan mukava kesäpäivä, vähän mietteliäät tunnelmat vaikka porukoissa on oltu. Aikalailla samat aiheetkin kuten sullakin.
        Vedetään vaan Mehtis Kikkaa tähän väliin, joku taitaa sua jo odottaa hitaan kanssa 😉 Innolla ootan minkä biisin hän valitsee 😁

        No sitä on sitten ollu mietintää ilmassa. Miepä eppäilen jotta ei mua kukkaan oota, mutta tuo on käyny jo aika tutuksi 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No sitä on sitten ollu mietintää ilmassa. Miepä eppäilen jotta ei mua kukkaan oota, mutta tuo on käyny jo aika tutuksi 😁

        Sori kuomaseni, nyt sulle tuli tangoon lähtö 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Sori kuomaseni, nyt sulle tuli tangoon lähtö 😊

        Vejätkö sie mun kanssa sen jälkeen "vanhan ajan" perinteisen hittaan, missä ollaan ihan paita paijassa? 😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Sori kuomaseni, nyt sulle tuli tangoon lähtö 😊

        Liekö sie jo vejät sikkeitä, mutta tätä olisin sulle ehottanu. Taijan joutua tanssahtelemaan nyt yksin 😅 https://youtu.be/CjRas1yOWvo


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Liekö sie jo vejät sikkeitä, mutta tätä olisin sulle ehottanu. Taijan joutua tanssahtelemaan nyt yksin 😅 https://youtu.be/CjRas1yOWvo

        En vejä sikkeitä vielä, sen verran oli energisoivaa seuraa ja toimintaa tänään. Tanssahdellaan vain paita paijassa kiinni, mutta en taho sinua kaapata illan seuralaiseltasi 🙄 Ja kyllä sinua ootellaan ja ajatellaan siellä toisaallakin ❣️


      • Käytöskukka kirjoitti:

        En vejä sikkeitä vielä, sen verran oli energisoivaa seuraa ja toimintaa tänään. Tanssahdellaan vain paita paijassa kiinni, mutta en taho sinua kaapata illan seuralaiseltasi 🙄 Ja kyllä sinua ootellaan ja ajatellaan siellä toisaallakin ❣️

        Ei tämä ole mikkään kaappaus keittiössä tai olkkarissa tai... 😁 Tuosta viimesestä en tiiä 🙄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei tämä ole mikkään kaappaus keittiössä tai olkkarissa tai... 😁 Tuosta viimesestä en tiiä 🙄

        Mutta mukava että lavalla on porukkaa ja haetaan tanssiin ja heitetään biisejä.
        Kyllä se sinun tyyppi sinua ajattelee ja kaipaa. Usko pois 😌


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Mutta mukava että lavalla on porukkaa ja haetaan tanssiin ja heitetään biisejä.
        Kyllä se sinun tyyppi sinua ajattelee ja kaipaa. Usko pois 😌

        En tiiä uskonko pois vai onko usko pois.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En tiiä uskonko pois vai onko usko pois.

        Höh... 😌 Elä kulta luovuta, epätoivon hetkiä tullee aina, mutta sitten taas kohta kaikki tuntuu hyvältä ja oikealta, ja tulevaisuudessa siintää mahdollisuuksia vaikka mihin.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Höh... 😌 Elä kulta luovuta, epätoivon hetkiä tullee aina, mutta sitten taas kohta kaikki tuntuu hyvältä ja oikealta, ja tulevaisuudessa siintää mahdollisuuksia vaikka mihin.

        Niin, en mie Kukkis tiiä. Hetkittäin tuntuu hyvältä ja sitten paljon isommat hetket joltain muulta.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin, en mie Kukkis tiiä. Hetkittäin tuntuu hyvältä ja sitten paljon isommat hetket joltain muulta.

        Jos ois läppäri mukana kutsuisin sinut tsättiin, Muru. Mie varmaan kävin samoja tunteita ja ajatuksia läpi jo vuosia sitten, enkä päässyt niistä yli, ali enkä läpi. Ja olen edelleen samassa löyhässä hirressä. Ei pääse ns. elämässä eteenpäin, ei millään... 😔


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jos ois läppäri mukana kutsuisin sinut tsättiin, Muru. Mie varmaan kävin samoja tunteita ja ajatuksia läpi jo vuosia sitten, enkä päässyt niistä yli, ali enkä läpi. Ja olen edelleen samassa löyhässä hirressä. Ei pääse ns. elämässä eteenpäin, ei millään... 😔

        Kyllä mie etteenpäin menen kun taaksekaan ei pääse. Eikä se kai auta ku päivä kerrallaan, kun usseempaakaan ei voi kerrallaan kai harpata.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä mie etteenpäin menen kun taaksekaan ei pääse. Eikä se kai auta ku päivä kerrallaan, kun usseempaakaan ei voi kerrallaan kai harpata.

        Eipä niin... Onko sulla nyt käty?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Eipä niin... Onko sulla nyt käty?

        Ei oo kätyä, muut koisaa. Ja mua vaivaa nyt järjetön ikävä 🙄😔


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei oo kätyä, muut koisaa. Ja mua vaivaa nyt järjetön ikävä 🙄😔

        Ymmärrän 😔 Mutta nytpä kysyn sulta:
        Auttaako siihen palstalla pyöriminen? Ja millainen mielentila jää kirjoittelun jälkeen (joissa tietty vire), kun mielessä on kuitenkin vain se yksi tärkeä?
        Sori jos nyt olen ikävä kamu... 😔


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ymmärrän 😔 Mutta nytpä kysyn sulta:
        Auttaako siihen palstalla pyöriminen? Ja millainen mielentila jää kirjoittelun jälkeen (joissa tietty vire), kun mielessä on kuitenkin vain se yksi tärkeä?
        Sori jos nyt olen ikävä kamu... 😔

        Hyvä kysymys ja tuohon ei ole hyvvää vastausta, ainaka mulla.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Hyvä kysymys ja tuohon ei ole hyvvää vastausta, ainaka mulla.

        Eihän siihen ole vastausta kellään muulla kuin sulla, ja toivon että sulla se kuitenkin on. Eikä sinun tartte sitä kelleen kuulutella, ei minullekaan 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Eihän siihen ole vastausta kellään muulla kuin sulla, ja toivon että sulla se kuitenkin on. Eikä sinun tartte sitä kelleen kuulutella, ei minullekaan 😊

        Oot aivan oikiassa. Jään miettimään tätä.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oot aivan oikiassa. Jään miettimään tätä.

        Nuku hyvin ❣️Välitän sinusta.
        Kuuntelen vielä sinun biisin tuolta alempaa 😊


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No sitä on sitten ollu mietintää ilmassa. Miepä eppäilen jotta ei mua kukkaan oota, mutta tuo on käyny jo aika tutuksi 😁

        Minulla on niin samat mietteet. Kamala olotila kun koko kehoon koskee epätoivo. En onnistunut rakastani saamaan niin kesken ja sekaisin hänestä olen ollut... Vääriä päätöksiä ja kommunikaatiota ollut vaikka vain hänet jollain tapaa luokseni halusin. Kamala sotku ja jumitus tähän toivottomaan tilanteeseen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on niin samat mietteet. Kamala olotila kun koko kehoon koskee epätoivo. En onnistunut rakastani saamaan niin kesken ja sekaisin hänestä olen ollut... Vääriä päätöksiä ja kommunikaatiota ollut vaikka vain hänet jollain tapaa luokseni halusin. Kamala sotku ja jumitus tähän toivottomaan tilanteeseen...

        Selvitä asia, ei tule mitään jos kommunikaatio ei pelaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on niin samat mietteet. Kamala olotila kun koko kehoon koskee epätoivo. En onnistunut rakastani saamaan niin kesken ja sekaisin hänestä olen ollut... Vääriä päätöksiä ja kommunikaatiota ollut vaikka vain hänet jollain tapaa luokseni halusin. Kamala sotku ja jumitus tähän toivottomaan tilanteeseen...

        Sotku ja jumitus kuvaa kyllä aika hyvin omaakin tämänhetkistä elämää ja niin, tietynlaiset tunteet tuntuu kyllä melekeen koko kropassa. Ootko varma että tilanne on toivoton?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oisin mie suakin Kukkis pyöritelly hellässä otteessa, mutta eipä näkyny neitoa ladossa 😉

        Luin äsken lavatanssiketjun eilisiä posteja ja tajusin että minun tunkeutuminen sekaan oli aika tökerö vaikka yritin sitä pehmitellä. Sori Mehtis. Harmittaa jos pilasin ilon...


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Luin äsken lavatanssiketjun eilisiä posteja ja tajusin että minun tunkeutuminen sekaan oli aika tökerö vaikka yritin sitä pehmitellä. Sori Mehtis. Harmittaa jos pilasin ilon...

        Mitä ihmettä sie Kukkanen nyt höpäjät 🙄 Et sie oo mihkään sekkaan tunkeutunu tai muutaka. Kiva kun ilmestyit lattoon sieki 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sotku ja jumitus kuvaa kyllä aika hyvin omaakin tämänhetkistä elämää ja niin, tietynlaiset tunteet tuntuu kyllä melekeen koko kropassa. Ootko varma että tilanne on toivoton?

        Toivoton on kun emme ole enää samassa lokaatiossa, eikä hän halua muuten viestiä. Itsesyytökset on kovat, sillä olin niin keskeneräinen ja huono kommunikoimaan silloin kun oli aika ja hän halusi meidät yhteen saattaa. Pettymys on suuri kun asiat eivät onnistuneet vaikka molemmat niin halusimme. Olin täysin touko, sähläsin, ymmärrän sen. Kaikki on vaan niin uutta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivoton on kun emme ole enää samassa lokaatiossa, eikä hän halua muuten viestiä. Itsesyytökset on kovat, sillä olin niin keskeneräinen ja huono kommunikoimaan silloin kun oli aika ja hän halusi meidät yhteen saattaa. Pettymys on suuri kun asiat eivät onnistuneet vaikka molemmat niin halusimme. Olin täysin touko, sähläsin, ymmärrän sen. Kaikki on vaan niin uutta...

        Kuulostaa mielenkiintoiselta. Tahotko avata enemmän? Tarkoititko tuolla lokaatiolla työ- tai opiskelupaikkaa? Oliko jompikumpi tai molemmat teistä varattuja tuolloin vai oliko naiseen ihastuminen sulle tai hänelle uus juttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoton on kun emme ole enää samassa lokaatiossa, eikä hän halua muuten viestiä. Itsesyytökset on kovat, sillä olin niin keskeneräinen ja huono kommunikoimaan silloin kun oli aika ja hän halusi meidät yhteen saattaa. Pettymys on suuri kun asiat eivät onnistuneet vaikka molemmat niin halusimme. Olin täysin touko, sähläsin, ymmärrän sen. Kaikki on vaan niin uutta...

        Älkää pistäkö näihin ajanvieteketjuihin muita aiheita, menee varmana monelta ohi.

        Onko hän sanonut ettei halua viestitellä kanssasi? Onko tää se opettaja- oppilas tilanne?


    • Anonyymi

      Haluisin niin just tällä hetkellä katsella mun ihastusta silmiin ja olla lähellä. 🥰 Voi että mikä haikeus...

      • Anonyymi

        Tuttu tunne. Mä laitoin silmät kiinni halasin itseäni ja keinahtelin musiikin tahtiin kuvitellen, että hän ihana on siinä sylissäni.


      • Mie jaan tämän tunteen sun kanssasi haikeena 🙄


    • Anonyymi

      Jaa, en tiennyt et below her mouth on tänään otettu pois Netflixistä. Vielä eilen näkyi.
      Miks ihmeessä.

      • Jäipä sitte näkemättä tämäkin, vaikka ei mulla ole koko Netflixiä, ainoastaan tuo etuosa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jäipä sitte näkemättä tämäkin, vaikka ei mulla ole koko Netflixiä, ainoastaan tuo etuosa.

        Se on niin hyvä, usein tullut katsottua. 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on niin hyvä, usein tullut katsottua. 😍

        No sitten tarttee varmaan tämä jostaki kaivaa ja kahtoa. Ootko nähny Adelen elämän? Mä katoin sen ja parhaassa mahollisessa seurassa. Alko paikotellen hieman kuumottammaan 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No sitten tarttee varmaan tämä jostaki kaivaa ja kahtoa. Ootko nähny Adelen elämän? Mä katoin sen ja parhaassa mahollisessa seurassa. Alko paikotellen hieman kuumottammaan 😅

        En oo, kiitos vinkistä. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo, kiitos vinkistä. ☺️

        Harmi ettei Adelen elämää löytynyt netflixistä. 😒


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmi ettei Adelen elämää löytynyt netflixistä. 😒

        Mulla on tuo dvd. Juutuubissa pystyy kahtomaan mutta kai vaan latomalla seteleitä tiskiin.


      • Sunnuntaita 🌸!
        Tässähän tämä päivä on menny. Mulla on ollu nyt pari tuntia se käty ja jatkuu iltaan asti. Mittään erikoisempia en oo aatellu tehhä. Yks homma tosin täytyy tännään hoitaa ja se vaatii rattiin hyppäämisen.
        Mietin noita sun eilen esittämiä kysymyksiä. Ei oo kahta sannaa eikä ensimmäistäkään jos multa kysyttäs, jotta missä mie mieluiten pyörisin. Kyllä mie sen yhen naisen "helmoissa" useammin menisin. Kaikki ei vaan aina mene niinku ite tahtos, ainakaan mun kokemuksen mukkaan. Jollakulla saattaa olla erilainen kokemus.
        Mikäpä se ikävään auttas... Eilen tuon mun viimesen viestin jälkeen tapahtu pieni mutta erityisen mukava juttu.
        Nyt mie kuuntelen kertaalleen tuon First lightin ja sen jälekeen kipasen matkaan. Mukavaa sunnuntaita!


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sunnuntaita 🌸!
        Tässähän tämä päivä on menny. Mulla on ollu nyt pari tuntia se käty ja jatkuu iltaan asti. Mittään erikoisempia en oo aatellu tehhä. Yks homma tosin täytyy tännään hoitaa ja se vaatii rattiin hyppäämisen.
        Mietin noita sun eilen esittämiä kysymyksiä. Ei oo kahta sannaa eikä ensimmäistäkään jos multa kysyttäs, jotta missä mie mieluiten pyörisin. Kyllä mie sen yhen naisen "helmoissa" useammin menisin. Kaikki ei vaan aina mene niinku ite tahtos, ainakaan mun kokemuksen mukkaan. Jollakulla saattaa olla erilainen kokemus.
        Mikäpä se ikävään auttas... Eilen tuon mun viimesen viestin jälkeen tapahtu pieni mutta erityisen mukava juttu.
        Nyt mie kuuntelen kertaalleen tuon First lightin ja sen jälekeen kipasen matkaan. Mukavaa sunnuntaita!

        Kuulostaa hyvältä 👍😌 niin yöllinen yllätys kuin päivän menot. Eipä mennyt mullakaan aikoinaan asiat niinkuin oisin halunnut. Sulle en muuta enempää soisi kuin erilaisen tarinan ja yhteisiä hetkiä ja elämän hänen kanssaan 💕
        Mutta nyt 🌧 siispä 🚗 ja kotia ja uusia seikkailuja kohti 😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä 👍😌 niin yöllinen yllätys kuin päivän menot. Eipä mennyt mullakaan aikoinaan asiat niinkuin oisin halunnut. Sulle en muuta enempää soisi kuin erilaisen tarinan ja yhteisiä hetkiä ja elämän hänen kanssaan 💕
        Mutta nyt 🌧 siispä 🚗 ja kotia ja uusia seikkailuja kohti 😁

        Arvaappa mitä Kukkis. Mie sain tännään semmosen ajatuksen päähän, mikä on mulle kyllä melekeen epänormaalia, siis se että päässä mennee ajatusta. Mulla tuli kohtuullisen vahva tunne, jotta mie tiiän miksi me on törmätty täällä. En aio siitä kuitenkaan pukahtaa, vaan aika näyttää. Mie kerron sitten joskus jos tuumaus osu oikiaan 😉 Muussa tapauksessa oon aivan hiljakseen.
        Nyt oon saanu hommattua sen mitä pitikin. Matkalla tuli taas ylläri. Semmonen joita mulle on jostain syystä tullu viime aikoina enenevässä väärin. Ennen niitä tuli vain hyvin harvakseltaan. Se meni niin, jotta ihan yhtäkkiä ja varottamatta tuota "tehtävää" suorittaessa mie purskahin itkuun (autossa). En semmoseen äänekkääseen vollotukseen vaan hillitympään, mutta kuitenkin niin että posket kostu.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Arvaappa mitä Kukkis. Mie sain tännään semmosen ajatuksen päähän, mikä on mulle kyllä melekeen epänormaalia, siis se että päässä mennee ajatusta. Mulla tuli kohtuullisen vahva tunne, jotta mie tiiän miksi me on törmätty täällä. En aio siitä kuitenkaan pukahtaa, vaan aika näyttää. Mie kerron sitten joskus jos tuumaus osu oikiaan 😉 Muussa tapauksessa oon aivan hiljakseen.
        Nyt oon saanu hommattua sen mitä pitikin. Matkalla tuli taas ylläri. Semmonen joita mulle on jostain syystä tullu viime aikoina enenevässä väärin. Ennen niitä tuli vain hyvin harvakseltaan. Se meni niin, jotta ihan yhtäkkiä ja varottamatta tuota "tehtävää" suorittaessa mie purskahin itkuun (autossa). En semmoseen äänekkääseen vollotukseen vaan hillitympään, mutta kuitenkin niin että posket kostu.

        No tuopa on Mehtis jänskä juttu ja kiinnostava ajatus, että tässä ois joku isompikin tarkoitus 😁, vaikkeihän täällä turhanpäiten muutenkaan roikuta. Tosin siltä saattaa sivullisesta vaikuttaa. Tietenkin tekis mieli alkaa arvuutella, mutta sellaiset tuumaillut menevät usein mehtään 😅 Nähtäväksi siis jää, kamuseni.

        Voi juku.. 😔 Tai siis itkuhan on useimmiten hyvä ja puhdistava asia. Oliko se ilon tai surun itkua, tai muuten vaan? Mietitkö sitten johtuiko se jostain tietystä syystä?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No tuopa on Mehtis jänskä juttu ja kiinnostava ajatus, että tässä ois joku isompikin tarkoitus 😁, vaikkeihän täällä turhanpäiten muutenkaan roikuta. Tosin siltä saattaa sivullisesta vaikuttaa. Tietenkin tekis mieli alkaa arvuutella, mutta sellaiset tuumaillut menevät usein mehtään 😅 Nähtäväksi siis jää, kamuseni.

        Voi juku.. 😔 Tai siis itkuhan on useimmiten hyvä ja puhdistava asia. Oliko se ilon tai surun itkua, tai muuten vaan? Mietitkö sitten johtuiko se jostain tietystä syystä?

        No jos tuo mun aatos ossuu oikiaan, niin toiselle meistä ompi isompi tarkoitus ja toinenkin ehkä oppii siinä sivussa jotakin 😅Jotkut sanovat jotta kaikella on tarkotus, mutta ovatpa sanoneet myös että pienistä puroista syntyy suuri joki. Mie oon kyllä nähny kun niistä ainoastaan kuralätäkkö. Eikä mun penneistä oo vielä miljoonaakaan tullu, mutta ehkä se alku kestää vaan joidenkin kohalla kauemmin.
        Itku mikä tännään tuli ei johtunu ilosta vaan surun kyyneliä ne oli.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No jos tuo mun aatos ossuu oikiaan, niin toiselle meistä ompi isompi tarkoitus ja toinenkin ehkä oppii siinä sivussa jotakin 😅Jotkut sanovat jotta kaikella on tarkotus, mutta ovatpa sanoneet myös että pienistä puroista syntyy suuri joki. Mie oon kyllä nähny kun niistä ainoastaan kuralätäkkö. Eikä mun penneistä oo vielä miljoonaakaan tullu, mutta ehkä se alku kestää vaan joidenkin kohalla kauemmin.
        Itku mikä tännään tuli ei johtunu ilosta vaan surun kyyneliä ne oli.

        Se on tuo kirjotus nyt vähä niinku mun mieli eli sekava. Tuosta tipahti taas yks sana. Piti mennä näin "Mie oon kyllä nähny kun niistä TULLEE ainoastaan kuralätäkkö."


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Se on tuo kirjotus nyt vähä niinku mun mieli eli sekava. Tuosta tipahti taas yks sana. Piti mennä näin "Mie oon kyllä nähny kun niistä TULLEE ainoastaan kuralätäkkö."

        Mulla on taas sormet sinisinä, ei kylmästä vaan marjoista.
        Ei Mehtis yhtä puuttuvaa sanaa tai kirjoitusvirhettä tarvii murehtia, ymmärsin kyllä 😊 Tsätissäkin niitä tulee jatkuvasti, kun tuntuu että heitetään pihalle jossei koko ajan kynä sauhua. On kiire painaa entteriä. Kokeilin muuten illalla sätätä kännyllä, en kokeile toiste 🙄

        Oppimista toivon meille molemmille, kävi miten kävi 😊 Kuralätäköt on mullekin paljon tutumpia kuin vuolaat kalaisat virrat. Helpottiko kyynelvirta yhtään?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Mulla on taas sormet sinisinä, ei kylmästä vaan marjoista.
        Ei Mehtis yhtä puuttuvaa sanaa tai kirjoitusvirhettä tarvii murehtia, ymmärsin kyllä 😊 Tsätissäkin niitä tulee jatkuvasti, kun tuntuu että heitetään pihalle jossei koko ajan kynä sauhua. On kiire painaa entteriä. Kokeilin muuten illalla sätätä kännyllä, en kokeile toiste 🙄

        Oppimista toivon meille molemmille, kävi miten kävi 😊 Kuralätäköt on mullekin paljon tutumpia kuin vuolaat kalaisat virrat. Helpottiko kyynelvirta yhtään?

        Ei oo nytten kyyneleet virrannu.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei oo nytten kyyneleet virrannu.

        Ok 😌


      • Anonyymi

        Ihana ❤


    • Anonyymi

      Niin minä sinulle kuulun 🎵🎵🎵 ❤


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Liekö tähän viittasit https://youtu.be/wZABxE4nFq4

        Mikähän meni vikaan, kun kommenttini tästä poistettiin 🙄, mut kyllä ☺❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän meni vikaan, kun kommenttini tästä poistettiin 🙄, mut kyllä ☺❤

        Hyvä että napsahti oikia 😊 Tekoällillä kai taas vaikeuksia ja poistelee millon mitäkin.


      • Tulipas kipaleesta kiva nostalginen olo, kiitos 👍😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Liekö tähän viittasit https://youtu.be/wZABxE4nFq4

        Moro Mehtis 🌻 Kiva biisi, mutta taustavideo oli epäsynkassa ja muutennii jotennii hassu 😅
        Kuinka työviikko on alkanut? Nyt onkin oikein sopivaa sää toimistotyölle 😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Moro Mehtis 🌻 Kiva biisi, mutta taustavideo oli epäsynkassa ja muutennii jotennii hassu 😅
        Kuinka työviikko on alkanut? Nyt onkin oikein sopivaa sää toimistotyölle 😁

        Moro Kukka!
        Jos mie olisin tuon videon pykänny nii synkka olis ollu vielä enemmän keturallaan 😁 Aina voi laittaa silmät kii, kuunnella vain musiikkia ja luoda omat (haave)kuvat päässään jos ei esimerkiksi Tauski miellytä (mua ei muuten miellytä mutta ääni on ihan kiva). Työviikko on alkanu ihan ok eikä harmita yhtään kökkiä sisätiloissa nyt kun ulkona sattaa. Ikkuna on tuossa vieressä auki niin pääse ulkoilman tuoksuun 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moro Kukka!
        Jos mie olisin tuon videon pykänny nii synkka olis ollu vielä enemmän keturallaan 😁 Aina voi laittaa silmät kii, kuunnella vain musiikkia ja luoda omat (haave)kuvat päässään jos ei esimerkiksi Tauski miellytä (mua ei muuten miellytä mutta ääni on ihan kiva). Työviikko on alkanu ihan ok eikä harmita yhtään kökkiä sisätiloissa nyt kun ulkona sattaa. Ikkuna on tuossa vieressä auki niin pääse ulkoilman tuoksuun 😁

        No en ois itsekään parempaan filmiin kyennyt, ja meinasin sanoa samaa artistista, mutta olin kiltillä tuulella 😁 Ompas oltu taas samoissa ajatuksissa, heh 😉 On kiva ääni Jannellakin, livenäkin, ja nyt oli tarve kuunnella lämmintä ja pehmeää soundia. Kiitos siis toisestakin biisistä 👍 Liittyyköhän se kiva muisto suloiseen sussuusi, haluatko kertoa tarkemmin...?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moro Kukka!
        Jos mie olisin tuon videon pykänny nii synkka olis ollu vielä enemmän keturallaan 😁 Aina voi laittaa silmät kii, kuunnella vain musiikkia ja luoda omat (haave)kuvat päässään jos ei esimerkiksi Tauski miellytä (mua ei muuten miellytä mutta ääni on ihan kiva). Työviikko on alkanu ihan ok eikä harmita yhtään kökkiä sisätiloissa nyt kun ulkona sattaa. Ikkuna on tuossa vieressä auki niin pääse ulkoilman tuoksuun 😁

        Niin , tärkeintä nyt oli laulun sanoma, muusta viis 😀.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin , tärkeintä nyt oli laulun sanoma, muusta viis 😀.

        Joo, sanat on tärkeimmät, mutta tietysti on kiva jos on myös mukava sävel. Sitten jos käy niin mukavasti jotta on hienot sanat, upea sävel ja esittäjäkin mieluinen nii 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No en ois itsekään parempaan filmiin kyennyt, ja meinasin sanoa samaa artistista, mutta olin kiltillä tuulella 😁 Ompas oltu taas samoissa ajatuksissa, heh 😉 On kiva ääni Jannellakin, livenäkin, ja nyt oli tarve kuunnella lämmintä ja pehmeää soundia. Kiitos siis toisestakin biisistä 👍 Liittyyköhän se kiva muisto suloiseen sussuusi, haluatko kertoa tarkemmin...?

        No mie saatan joskus laukasta tottuuven, vaikka aika monesti itekin pehmittelen sanomisiani 😁 Kyllä liittyy 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No mie saatan joskus laukasta tottuuven, vaikka aika monesti itekin pehmittelen sanomisiani 😁 Kyllä liittyy 😉

        Tere, ja terveisiä mehtästä. No en sitte utele Mehtis enempää 😁👍 Kävitkös sie tänään polulla?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tere, ja terveisiä mehtästä. No en sitte utele Mehtis enempää 😁👍 Kävitkös sie tänään polulla?

        No kiitosta vaan terkuista 😁 Löytykö mittään? Mie en päässy tännään lähialepaa pitemmälle ja senkin vasta hetki sitten.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No kiitosta vaan terkuista 😁 Löytykö mittään? Mie en päässy tännään lähialepaa pitemmälle ja senkin vasta hetki sitten.

        Juu, aina sieltä jotain saa. Jos ei ämpäriin niin ainakin aistit täyteen. Tällä kertaa kävi tuuri ja sain kanttarellit sienipiirakkaan 👍


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Juu, aina sieltä jotain saa. Jos ei ämpäriin niin ainakin aistit täyteen. Tällä kertaa kävi tuuri ja sain kanttarellit sienipiirakkaan 👍

        No hyvä että löyty jottain kotiinviemisiä 😊 Täytyy kyllä huomenna käyvä taas itekin polulla, kun tännään oli niin laiskana, jotta eihän semmonen voi tavaks tulla 😁


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        Juu, aina sieltä jotain saa. Jos ei ämpäriin niin ainakin aistit täyteen. Tällä kertaa kävi tuuri ja sain kanttarellit sienipiirakkaan 👍

        Kanttarelleja, nam 👍☺


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No hyvä että löyty jottain kotiinviemisiä 😊 Täytyy kyllä huomenna käyvä taas itekin polulla, kun tännään oli niin laiskana, jotta eihän semmonen voi tavaks tulla 😁

        Hyvää se laiskana olokin tekee. Aamupäivän sade oli oikein tervetullut, olla möllöttelin vain tekemättä ja aattelematta suurinpiirtein mitään (tai ehkä kuiten vähän jotain....😉) Aikas lomaa sellainen olotila.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kanttarelleja, nam 👍☺

        Nampa hyvinnii 😊 Käytkö itse sienimetsässä?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Hyvää se laiskana olokin tekee. Aamupäivän sade oli oikein tervetullut, olla möllöttelin vain tekemättä ja aattelematta suurinpiirtein mitään (tai ehkä kuiten vähän jotain....😉) Aikas lomaa sellainen olotila.

        No tekkee tekkee, vaikka en mie laiskana sillä tavalla kokonaisvaltasesti ollu kun töitä pukkas, mutta polku- ja ulkoilulaiskana. Satteen jälkeen on kyllä ihan parasta mennä pihalle kun ilma on niin raikas ja hyvälle tuoksuva 😊


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        Nampa hyvinnii 😊 Käytkö itse sienimetsässä?

        Kaksi kertaa käynyt 😂. Pitäisi varmaan kyllä mennä kolmannenkin kerran ☺.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tekkee tekkee, vaikka en mie laiskana sillä tavalla kokonaisvaltasesti ollu kun töitä pukkas, mutta polku- ja ulkoilulaiskana. Satteen jälkeen on kyllä ihan parasta mennä pihalle kun ilma on niin raikas ja hyvälle tuoksuva 😊

        On se, taivaalliset tuoksut sekä vieläkin kesän heleät värit, kukat. Saa seurata lintuja suorittamassa elämäntehtäväänsä poikueita ruokkien ja vaalien häiritsijöitä hätistämällä ja huijaamalla. Sammaleissa kauriiden kulkujäljet ja makuupaikat, oravan pudottelemat käpykarat. Yksin hiljaa maastossa kökkiessä näkee ja huomaa sitä sun tätä ihmeellistä 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi kertaa käynyt 😂. Pitäisi varmaan kyllä mennä kolmannenkin kerran ☺.

        No kyllä kannattaa käydä! Herkkutattia ja kanttista on ainakin löytynyt jo yli odotusten, ja aika aikaisin normikesään/syksyyn verrattuna. Eikä niitä perhanan hirvareitakaan ole vielä ollut kiusana. Mutta veikkaan ettei mene kauaa kun on.... 🙄 Nautitaan nyt sesongista ennen niitä. Mitä lajeja tykkäät poimia/syödä?


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        No kyllä kannattaa käydä! Herkkutattia ja kanttista on ainakin löytynyt jo yli odotusten, ja aika aikaisin normikesään/syksyyn verrattuna. Eikä niitä perhanan hirvareitakaan ole vielä ollut kiusana. Mutta veikkaan ettei mene kauaa kun on.... 🙄 Nautitaan nyt sesongista ennen niitä. Mitä lajeja tykkäät poimia/syödä?

        Tarkoitin elämäni aikana 2 kertaa 😂. Sienistä tosiaan tykkään, mutta tunnistus aika hakusessa, kanttarellin kyllä tunnistan 😂. Jos lähden etsimään sieniä, niin minulla pitää olla känny kädessä, et voin googlata, mikähän sieni olisi kyseessä, jos sattuisin jotainlöytämään 😂


      • Käytöskukka kirjoitti:

        On se, taivaalliset tuoksut sekä vieläkin kesän heleät värit, kukat. Saa seurata lintuja suorittamassa elämäntehtäväänsä poikueita ruokkien ja vaalien häiritsijöitä hätistämällä ja huijaamalla. Sammaleissa kauriiden kulkujäljet ja makuupaikat, oravan pudottelemat käpykarat. Yksin hiljaa maastossa kökkiessä näkee ja huomaa sitä sun tätä ihmeellistä 😊

        Mun alko kauheesti tehhä mieli mökkimaisemiin. Nyt ois ihana olla hiljaisuuven keskellä ja istuskella vaikkapa laiturilla...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin elämäni aikana 2 kertaa 😂. Sienistä tosiaan tykkään, mutta tunnistus aika hakusessa, kanttarellin kyllä tunnistan 😂. Jos lähden etsimään sieniä, niin minulla pitää olla känny kädessä, et voin googlata, mikähän sieni olisi kyseessä, jos sattuisin jotainlöytämään 😂

        Jaa... 😂 Aika hataraa, jos saan sanoa, goggelin kanssa sienten tunnistus 🙄 Jos yhtään sienestys kiinnostaa niin tervetuloa seuraan ja sieniretkelle. Poimitaan vain tunnettuja JA syömäkelpoisia sieniä 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mun alko kauheesti tehhä mieli mökkimaisemiin. Nyt ois ihana olla hiljaisuuven keskellä ja istuskella vaikkapa laiturilla...

        Sanoppa… Elokuun pimenevät mutta lämpimät illat, niissä on taikaa.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Sanoppa… Elokuun pimenevät mutta lämpimät illat, niissä on taikaa.

        Taisin sanoa jo 😅 Kohta pitäs kuttua NukkuMaijaa, kun Mattia en ennää huoli.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mun alko kauheesti tehhä mieli mökkimaisemiin. Nyt ois ihana olla hiljaisuuven keskellä ja istuskella vaikkapa laiturilla...

        Millainen nettiyhteys siellä on? Eikö sun olisi mahdollista tehdä siellä etätöitä?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Millainen nettiyhteys siellä on? Eikö sun olisi mahdollista tehdä siellä etätöitä?

        Onhan tuolla netti, mutta valotki räpsyy välillä siihen malliin ja töllö katkoo, jotta ehkä pysyn kotomaisemissa 😅 Työkännynki kautta vois netissä tietty olla...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Taisin sanoa jo 😅 Kohta pitäs kuttua NukkuMaijaa, kun Mattia en ennää huoli.

        Ok Mehtis 😅
        Mulla ois yksi juttu mielessä sulle ja kullallesi... Sellainen hauska ajatusleikki vain. Mutta mie kun jonkun asian saan päähäni niin se on sitten tiukassa kuin terva 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ok Mehtis 😅
        Mulla ois yksi juttu mielessä sulle ja kullallesi... Sellainen hauska ajatusleikki vain. Mutta mie kun jonkun asian saan päähäni niin se on sitten tiukassa kuin terva 😊

        Pittää olla sitten varovainen kun juoksentelen tuolla pihalla höyhenpussin kanssa. Meinaan vaan jos juoksen sun ohitte, lentää pussi kädestä ja höyhenet lähtee viuhahtammaan 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onhan tuolla netti, mutta valotki räpsyy välillä siihen malliin ja töllö katkoo, jotta ehkä pysyn kotomaisemissa 😅 Työkännynki kautta vois netissä tietty olla...

        Niin mie teen joskus kun olen mökillä töissä, kännyllä nettiyhteys. Kaikkia työtehtäviä ei voi sillä yhteydellä tehdä, mutta joskus voi suunnitella tekemiset niin että päivän tai pari voi olla möksällä töissä. Palaverit hoituu samalla tavalla kuin kotonakin. Luppaatko pistää harkintaan, Mehtis?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Niin mie teen joskus kun olen mökillä töissä, kännyllä nettiyhteys. Kaikkia työtehtäviä ei voi sillä yhteydellä tehdä, mutta joskus voi suunnitella tekemiset niin että päivän tai pari voi olla möksällä töissä. Palaverit hoituu samalla tavalla kuin kotonakin. Luppaatko pistää harkintaan, Mehtis?

        Mulla on harkinnassa jo niin monta juttua, että en tiiä mahtuuko, mutta kokkeilen ängetä Kukkis 😉 Jos en itekseen saa niin tuutko yhessä työntämään?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Pittää olla sitten varovainen kun juoksentelen tuolla pihalla höyhenpussin kanssa. Meinaan vaan jos juoksen sun ohitte, lentää pussi kädestä ja höyhenet lähtee viuhahtammaan 😁

        Voe sinnuu... sittenhän ne tarttuu... no en tiä minne, joka paikkaan vissiin 😁 Itse ansaittua kaiketi 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulla on harkinnassa jo niin monta juttua, että en tiiä mahtuuko, mutta kokkeilen ängetä Kukkis 😉 Jos en itekseen saa niin tuutko yhessä työntämään?

        Tietennii tulen, ja otan puskutraktorinki vielä avuksi 😉


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tietennii tulen, ja otan puskutraktorinki vielä avuksi 😉

        Ei tartte, käsipelillä mennään 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei tartte, käsipelillä mennään 😁

        No hyvä, ja taitavilla käsillä mennäänkin 🔥🔥


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tietennii tulen, ja otan puskutraktorinki vielä avuksi 😉

        Vaan nyt mä meen juoksemaan Maijan perrään kun kävi tossa ovella, mutta pyöritteli vaan päätään ja läks menneen...😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Vaan nyt mä meen juoksemaan Maijan perrään kun kävi tossa ovella, mutta pyöritteli vaan päätään ja läks menneen...😅

        Jebo, levollisia unia sulle 😴


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No hyvä, ja taitavilla käsillä mennäänkin 🔥🔥

        Joo, onhan tuota reenattu 😅 Kauniita ja 🔥sia unia Kukkis 😉


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jebo, levollisia unia sulle 😴

        Ps. Jos tuolleen lomalaisena kerkiäisit laittamaan uutta majotusta, kun alkaa tämä lato käymään ahtaaksi 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ps. Jos tuolleen lomalaisena kerkiäisit laittamaan uutta majotusta, kun alkaa tämä lato käymään ahtaaksi 😊

        (joo, huomenna kamuseni, nopsaan tämä lato täyttyikin... nyt pää tyynyyn.. 😊)


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        Jaa... 😂 Aika hataraa, jos saan sanoa, goggelin kanssa sienten tunnistus 🙄 Jos yhtään sienestys kiinnostaa niin tervetuloa seuraan ja sieniretkelle. Poimitaan vain tunnettuja JA syömäkelpoisia sieniä 😊

        Kiitos kutsusta, ehkä meillä metsät vähän kaukana toisistaan ☺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kutsusta, ehkä meillä metsät vähän kaukana toisistaan ☺

        Järjestelykysymys 😁
        Mihin suuntaan pitäis auton nokka suunnata?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Järjestelykysymys 😁
        Mihin suuntaan pitäis auton nokka suunnata?

        Oho 😅 👍
        🌸🏃‍♀️👉🚗 👩🏼‍🤝‍👩🏻 -> 🌳 🍄🍄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oho 😅 👍
        🌸🏃‍♀️👉🚗 👩🏼‍🤝‍👩🏻 -> 🌳 🍄🍄

        😂🤣😍


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        Järjestelykysymys 😁
        Mihin suuntaan pitäis auton nokka suunnata?

        Länteenpäin ☺



      • Anonyymi kirjoitti:

        Länteenpäin ☺

        Kukkis ohjeistettu 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kukkis ohjeistettu 😁

        Tais nyt 🌸 lähtee reissuun kuiteskin ihan väärään suuntaan 🤔, ei ole täällä näkyny eikä kuulunu ☺.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tais nyt 🌸 lähtee reissuun kuiteskin ihan väärään suuntaan 🤔, ei ole täällä näkyny eikä kuulunu ☺.

        Ehkä 🌸sella on vaan joku pieni mutka matkassa tai sitten vettää just parhaillaan lisäkierrosta siinä sun kämpäs ympärillä jos alko jännittämmään 😅 Ootko kahtonu ikkunasta pyöriikö siinä joku 🚗 väkkärää? Mie lähen kans kohta, mutta en siihen suuntaan vaan vastakkaiseen ja🌲🌳


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ehkä 🌸sella on vaan joku pieni mutka matkassa tai sitten vettää just parhaillaan lisäkierrosta siinä sun kämpäs ympärillä jos alko jännittämmään 😅 Ootko kahtonu ikkunasta pyöriikö siinä joku 🚗 väkkärää? Mie lähen kans kohta, mutta en siihen suuntaan vaan vastakkaiseen ja🌲🌳

        Enpä ole katsellut, naapurin ruohonleikkuri kyllä veti tuossa vähän aika sitten väkkärää, varmaan oman leikkurinkin tarvis 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Länteenpäin ☺

        Okei 😊 Mulla on piakkoin lähtö kohti Suomi-neidon ylävartaloa, mutta voishan sitä koukata Länsirannan kautta. Sitten tosin oltais sinun maastontuntemuksen ja suunnistustaidon varassa, muuten samoillaan sinun metsissä suuntaa vailla loman loppuun saakka 😉


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        Okei 😊 Mulla on piakkoin lähtö kohti Suomi-neidon ylävartaloa, mutta voishan sitä koukata Länsirannan kautta. Sitten tosin oltais sinun maastontuntemuksen ja suunnistustaidon varassa, muuten samoillaan sinun metsissä suuntaa vailla loman loppuun saakka 😉

        Ok, minun suuntavaistoilla, valitettavasti et pääsis töihin kun loma loppuis 😀, mut voishan se pieni lisäloma siinä vaikkapa piristää 😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😅👍
        https://youtu.be/LNBjMRvOB5M

        👍 Näillä ohjeillahan löytää perille huomattavasti paremmin kuin auton navilla, voi kiitos Mehtis 😁
        P.S. Siehän olet modernin hieroglyfian mestari 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tais nyt 🌸 lähtee reissuun kuiteskin ihan väärään suuntaan 🤔, ei ole täällä näkyny eikä kuulunu ☺.

        🌲🌲🌲 👩🏻‍🦰:n (tukan väri voi olla tosin pielessä) ohjeissa ei ollut vikaa 😊 Kävin vain pienen lämmittelykierroksen etelässä ennen pidempää reissua kohti pohjoista, olen sellainen maailmanmatkaaja, laukussakin vain leipää ja piimää 😅
        Mistäs muuten tiiät etten tule vielä lännemmästä kuin missä sinä olet?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        🌲🌲🌲 👩🏻‍🦰:n (tukan väri voi olla tosin pielessä) ohjeissa ei ollut vikaa 😊 Kävin vain pienen lämmittelykierroksen etelässä ennen pidempää reissua kohti pohjoista, olen sellainen maailmanmatkaaja, laukussakin vain leipää ja piimää 😅
        Mistäs muuten tiiät etten tule vielä lännemmästä kuin missä sinä olet?

        No tukan väri meni kyllä pieleen, mutta eipä tuo ole niin tarkkaa 😅 Mie tuun sieltäpäin mihkä sie oot kohta menossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok, minun suuntavaistoilla, valitettavasti et pääsis töihin kun loma loppuis 😀, mut voishan se pieni lisäloma siinä vaikkapa piristää 😂

        Näin minäkin uskon että piristäis, ja ois kohta ainakin minun esinainen aika pirteänä meitä etsimässä 😅 (vain työasioiden vuoksi). Jotta kauaa ei meidän tarttis kannon nokassa kökkiä. Hyvät eväät kannattaa kyllä sen varalta reppuihin pakata 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tukan väri meni kyllä pieleen, mutta eipä tuo ole niin tarkkaa 😅 Mie tuun sieltäpäin mihkä sie oot kohta menossa.

        Oho.. Kävitkö Mehtis siis 🐺-rajan ulkopuolella? Hui kauhia...😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Oho.. Kävitkö Mehtis siis 🐺-rajan ulkopuolella? Hui kauhia...😁

        Mie en tiiä missä susiraja mennee, että onko se tuo Kehätie vai mikä, mutta en siis tarkottanu jotta nyt tulen (millään tavalla) vaan että syntyjään olen ja sieltä siis tulen...tai jotain 🤣 Huomaatko Kukkis kun mulla ei ole nyt ihan piuhat kohillaan 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie en tiiä missä susiraja mennee, että onko se tuo Kehätie vai mikä, mutta en siis tarkottanu jotta nyt tulen (millään tavalla) vaan että syntyjään olen ja sieltä siis tulen...tai jotain 🤣 Huomaatko Kukkis kun mulla ei ole nyt ihan piuhat kohillaan 😅

        Kyllä, se susiraja kuuleman on Kehä III. Mutta onhan city-susiakin, jotta täysin aukoton tuo raja ei ole. Tule sellaisena kuin oot ja kuten haluat ja mistä suunnasta ja miten päin vaan tykkäät, aina olen innolla vastassa 😅🔥


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kyllä, se susiraja kuuleman on Kehä III. Mutta onhan city-susiakin, jotta täysin aukoton tuo raja ei ole. Tule sellaisena kuin oot ja kuten haluat ja mistä suunnasta ja miten päin vaan tykkäät, aina olen innolla vastassa 😅🔥

        Jaha, mistähä päin se parin päivän päästä tuulee. Meinaan vaan kun alakaa syttymään 🌳🌳🔥🔥 siellä pohjosemmassa niin tulleeko savut tänne 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jaha, mistähä päin se parin päivän päästä tuulee. Meinaan vaan kun alakaa syttymään 🌳🌳🔥🔥 siellä pohjosemmassa niin tulleeko savut tänne 😅

        No joo... 😁 Oleppa tarkkana Mehtis niien tulien ja tuulien kanssa. Säistä ja muista olosuhteista riippuen pohjoisen roihut voi nostattaa täälläkin asti aikamoiset lieskat taivaanrannassa. Ja muuallakin... 😉


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No joo... 😁 Oleppa tarkkana Mehtis niien tulien ja tuulien kanssa. Säistä ja muista olosuhteista riippuen pohjoisen roihut voi nostattaa täälläkin asti aikamoiset lieskat taivaanrannassa. Ja muuallakin... 😉

        Selvä Kukkis, mie pysyn tarkkana ja...😅


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        🌲🌲🌲 👩🏻‍🦰:n (tukan väri voi olla tosin pielessä) ohjeissa ei ollut vikaa 😊 Kävin vain pienen lämmittelykierroksen etelässä ennen pidempää reissua kohti pohjoista, olen sellainen maailmanmatkaaja, laukussakin vain leipää ja piimää 😅
        Mistäs muuten tiiät etten tule vielä lännemmästä kuin missä sinä olet?

        Ai, uudenmaa läntisellä puolella asustelet 😂


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        Näin minäkin uskon että piristäis, ja ois kohta ainakin minun esinainen aika pirteänä meitä etsimässä 😅 (vain työasioiden vuoksi). Jotta kauaa ei meidän tarttis kannon nokassa kökkiä. Hyvät eväät kannattaa kyllä sen varalta reppuihin pakata 😊

        Juu ja 2 makuupussia, jos yö yllättää, ehkä telttakin olisi hyvä ☺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja 2 makuupussia, jos yö yllättää, ehkä telttakin olisi hyvä ☺

        No mulla kyllä sattuu takaboxissa olemaan ⛺️ (ja sun muuta tarpeellista) koska reissussa sitä tarviin 😁
        Kyllä kai pks läntiseksi luetaan... 🤔



    • Anonyymi

      Laittaisin biisin jonka nimi on kaksi puuta.


      • Kaunis ja tuttu tarina, kuin me, paitsi ettei aivan nuorina tavattu... Vaikkakin paaaljon nuorempina kuin nyt 😌 Kiitos! Mehtikselle myös 😊


    • En_osaaEn_tunne
      • Anonyymi

        Kuuntelin uudelleen ☺. Jos nyt ei kommenttiani poistettais, aivan ❤, nyt en laita v"u ! ☺


    • Pakko laittaa jakoon vielä toinen biisi, kun kolahti aika lailla 😅 Ihan uus tuttavuus tämä Uutela mutta tykkäsin 👍
      https://youtu.be/0a8PMq9qH6E

      • Anonyymi

        Tämäkin 👍☺


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe