Painajaismainen naapuri

Anonyymi

Moikka, kirjotan tänne nyt ekaa kertaa ja pikkuhiljaa alkaa tosiaan menemään hermo mun seinänaapuriin.

Eli kaikki lähti siitä kun pari kuukautta muutin tähän kämppään, naapuri oli silloin jo todella ärsyttävä ja hakkasi usein minun seinääni ja omaa lattiaa niin että siitä kuuluu tosi kova meteli ja alkoi huutelemaan kaikkei typerää sieltä. Hän syyttää minua metelistä vaikka en soita musiikkia tai muutakaan meteliä pidä. Ihan normaalisti elän kotonani. Hän itse yötäpäivää hakkaa seinää todella lujaa ja tahallaan pitää kovaa meteliä.

Nyt meno on mennyt sietämättömäksi, Hän hakkaa joka tunnin välein tai useammin seinää todella lujaa ja huutaa kaikkea rasistisia juttuja ja haukkuu minua aivan ilman syytä, mulla on myös videotallenteet tästä.

Juuri pari päivää ulkona ammuttiin jossain raketteja ja hän syytti minua siitä ja suuttui siitä, vaikka ääni kuului ulkoa.

Hän huutaa kaikkea "hei vitun ryssä mene takaisin kotimaahasi" Ja hakkaa ja huutaa jopa yöllä, vaikka koulu alkaa huomennna ja pitäisi saada nukuttua. Kaikesta tästä siis todisteet ja videotallenteet.

Eli, miten toimin tässä tilanteessa? Kenelle ilmoitan tästä että tähän saadaan loppu? Tässä ei todellakaan ole mukava asua näin koska ei ole yhtään rauhaa.

Kiitos jos luit ja vinkit ovat tervetulleita

6

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ja hän myös uhkaa tulla oveni taakse ja vetää turpaan, kertaakaa hän ei kuitenkaa ole tullut ja jos tulee niin menee poliiseille soitto

• Anonyymi

Vaikea on neuvoa, kun ei tiedä mitä on oikeasti tapahtunut. Kovin sekavalta vaikuttaa. Onko hän aina kotona?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea on neuvoa, kun ei tiedä mitä on oikeasti tapahtunut. Kovin sekavalta vaikuttaa. Onko hän aina kotona?

Voisit kysellä naapureilta ja isännöitsiltä, onko hänestä ollut ongelmia aikaisemmin. Tiedätkö edellisen asukkaan nimen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit kysellä naapureilta ja isännöitsiltä, onko hänestä ollut ongelmia aikaisemmin. Tiedätkö edellisen asukkaan nimen?

Kanattaa kysyä pian,ihän kämälää kämälää ön kämälä öngelmä ön ön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kanattaa kysyä pian,ihän kämälää kämälää ön kämälä öngelmä ön ön.

Vinkkiä en osaa antaa, luulen ymmärtäväni tilanteeksi sillä olen joutunut itse häiriköinnin kohteeksi. Harkittua häirintää joka yö sekä myös päivisin jossain määrin. Todella rasittavaa asua häirikön naapurina. Heidän omassa elämässä lienee ongelmia, työttömyyttä ym. Kohdallani voidaan puhua jo vainoamisesta sillä jatkunut pitkään.

• Anonyymi

Koska aloittaja kirjoittaa tänne tokan kerran?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      222
      4296
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2765
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2443
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      42
      1639
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      555
      1406
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1330
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1329
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1196
    Aihe