Missä ihmeessä sä oot?

Anonyymi

En ole nähnyt sua pitkään aikaan. Vältteletkö mun kohtaamista? Vai onko sulla huolia? Halit

52

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En minäkään ole nähnyt sinua pitkään aikaan❤ 😞 en välttele, mutta ei vaan kohdata.. onko se tarkoitus?

    • Anonyymi

      Mä välttelen vähän hänen kotinsa edestä kulkemista. Tosin se on vähän vaikeaa kun siltä kadulta meen aina kotiin. Mut kierrän toisinaan toista reittiä kotiin.
      💔
      Tuntuu et häntä kiinnostaa ihan muut jutut.

      • Anonyymi

        Mistä oot päätelly että kiinnostaa ihan muut jutut ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä oot päätelly että kiinnostaa ihan muut jutut ?

        Somen perusteella (ehkä oon niin sekaisin hänestä et teen oletuksia jotka ei pidä paikkaansa)... Tuntuu et hänellä entinen rakas mielessä.
        Meen kyl edelleen välillä hänen kotinsa ohi mutta välillä nykyään kierrän toista reittiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Somen perusteella (ehkä oon niin sekaisin hänestä et teen oletuksia jotka ei pidä paikkaansa)... Tuntuu et hänellä entinen rakas mielessä.
        Meen kyl edelleen välillä hänen kotinsa ohi mutta välillä nykyään kierrän toista reittiä.

        Erosta toipuminen kestää. Ei tarkoita etteikö hän/minä välittäisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Somen perusteella (ehkä oon niin sekaisin hänestä et teen oletuksia jotka ei pidä paikkaansa)... Tuntuu et hänellä entinen rakas mielessä.
        Meen kyl edelleen välillä hänen kotinsa ohi mutta välillä nykyään kierrän toista reittiä.

        Mikä siellä somessa antaa olettaa asian olevan näin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siellä somessa antaa olettaa asian olevan näin ?

        Osa hänen jakamistaan biiseistä . 🙄
        Oonko ihan sekaisin? 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa hänen jakamistaan biiseistä . 🙄
        Oonko ihan sekaisin? 😁

        Älä nyt biiseistä tee johtopäätöksiä, herranjessus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt biiseistä tee johtopäätöksiä, herranjessus!

        No joo. 🤭
        Osa hänen biiseistään sellaisia et toivois et ne olis osoitettu mulle. 🤭😁 (vaik ihan varmuudel näin ei tietty ole) Mut saahan sitä toivoa ja haaveilla. 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa hänen jakamistaan biiseistä . 🙄
        Oonko ihan sekaisin? 😁

        Kannattas ottaa yhteyttä. Ite en jaa biisei nii ei ainaka minuu sovi. Mut rohkeutta vaa.


      • Anonyymi

        Ite tykkään yhestä entisestä työkaverista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite tykkään yhestä entisestä työkaverista.

        Niin minäkin, suren ettemme enää näe siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite tykkään yhestä entisestä työkaverista.

        Sama ongelma täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama ongelma täälläkin.

        Sama täällä. Tykkäsin jo yhdessä töitä tehdessä, tykkään edelleen. Hän on kuitenkin ystäväni, joten mahdollisuudet tavata, edetä ja kertoa tunteista ovat yhä olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Tykkäsin jo yhdessä töitä tehdessä, tykkään edelleen. Hän on kuitenkin ystäväni, joten mahdollisuudet tavata, edetä ja kertoa tunteista ovat yhä olemassa.

        Elikkä sulla on hyvä tilanne, mikset etene..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elikkä sulla on hyvä tilanne, mikset etene..

        Koska hän käyttäytyy ristiriitaisesti ja uskon tulkinneeni asioita väärin. Otan rauhassa ja yritän saada varmistusta ja rohkaisua tilanteessa, jossa itselläni myös menetettävää. Lisäksi tiedostan samojen mahdollisuuksien olevan tasavertaisesti molempien käytettävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hän käyttäytyy ristiriitaisesti ja uskon tulkinneeni asioita väärin. Otan rauhassa ja yritän saada varmistusta ja rohkaisua tilanteessa, jossa itselläni myös menetettävää. Lisäksi tiedostan samojen mahdollisuuksien olevan tasavertaisesti molempien käytettävissä.

        Elikkä mitään ei tuu koskaan tapahtumaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattas ottaa yhteyttä. Ite en jaa biisei nii ei ainaka minuu sovi. Mut rohkeutta vaa.

        Vihaan niin itteeni kun en "kykene" mitään asian eteen tekemään. Pää hajoo.
        Oon kuitenkin niin varma et en oo hänen silmissään ja sisimmässään mitään. 💔
        Mut kukaan ei oo tähän asti elämässäni vienyt näin jalkoja alta kuin hän. Hän on niin 😍💖


    • Anonyymi

      Välttelen lähinnä kaikkia.

      • Anonyymi

        Minäkin välttelijöiden seuraan joudun kun haluan vain yhtä joka minut hylkäsi. Etsin häntä katseellani jatkuvasti, ja jos näen menen lukkoon. Vältellä varmaan pitäisi että unohtuisi. Kaipuu viereen on vain niin suuri, että pelkään sortuvani muiden viereen, jos nyt niitäkään saisin tumpelona järjestymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin välttelijöiden seuraan joudun kun haluan vain yhtä joka minut hylkäsi. Etsin häntä katseellani jatkuvasti, ja jos näen menen lukkoon. Vältellä varmaan pitäisi että unohtuisi. Kaipuu viereen on vain niin suuri, että pelkään sortuvani muiden viereen, jos nyt niitäkään saisin tumpelona järjestymään.

        Ootko kuka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin välttelijöiden seuraan joudun kun haluan vain yhtä joka minut hylkäsi. Etsin häntä katseellani jatkuvasti, ja jos näen menen lukkoon. Vältellä varmaan pitäisi että unohtuisi. Kaipuu viereen on vain niin suuri, että pelkään sortuvani muiden viereen, jos nyt niitäkään saisin tumpelona järjestymään.

        Koska erositte?


      • Anonyymi

        Ihan sama. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska erositte?

        Emme päässeet yhteen, ja nyt tiemme erosivat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme päässeet yhteen, ja nyt tiemme erosivat...

        Ota ihmeessä yhteyttä tähän naiseen, jos lataus on tuota luokkaa että tuntuu hylkäämiseltä, vaikka ei olla oltu yhdessäkään. Jotain siinä täytyy olla.


    • Anonyymi

      Missä yleensä nähdään?

      • Anonyymi

        Töissä.. en ole ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä.. en ole ap.

        Onko yhteinen työpaikka vai toisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko yhteinen työpaikka vai toisen?

        Yhteinen työpaikka, mutta eri työtehtävissä ollaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteinen työpaikka, mutta eri työtehtävissä ollaan

        Miks et ota yhteyttä ? Ja missäpäin tää ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks et ota yhteyttä ? Ja missäpäin tää ?

        Hki, selkeesti välttelee ja en halua häntä häiritä


    • Anonyymi

      Emme näe, koska välttelen tarkoituksella.

      • Anonyymi

        Huomasin tai tajusin sen tänään.. en kuitenkaan halunnut mitään pahaa sinulle. Olisin vain halunnut tutustua. Olen pahoillani kun ajattelin että välität myös minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin tai tajusin sen tänään.. en kuitenkaan halunnut mitään pahaa sinulle. Olisin vain halunnut tutustua. Olen pahoillani kun ajattelin että välität myös minusta.

        Ei voi olla minulle osoitettu, koska yksikään lause ei sovi.


      • Anonyymi

        Teen samaa. Välit ovat muuttuneet, tuli jonkin asteinen skisma väliin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla minulle osoitettu, koska yksikään lause ei sovi.

        Ei varmaan olekaan.. mutta henkilölle joka toimii samoin


    • Anonyymi

      En välttele ketään. Väsynyt oon, olen levähtänyt.

      • Anonyymi

        Mikä sinut on väsyttänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinut on väsyttänyt?

        Työkiireet, sairastelun jälkiseuraamukset, korona rajoitteet jne...


    • Anonyymi

      Olen kaukana. Välimatka on pelastukseni. Olet historiaa mihin en palaa enää koskaan. Näin sen olisi pitänyt olla jo ensi hankaluudesta lähtien. Mun on hyvä nyt.

      • Anonyymi

        Miksi päädyit tähän ratkaisuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi päädyit tähän ratkaisuun?

        Koska hän ei välittänyt mun tunteistani. Olin vain laastari tai mikä lie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hän ei välittänyt mun tunteistani. Olin vain laastari tai mikä lie.

        Ootko nyt ihan varma? Tiesikö hän tunteistasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko nyt ihan varma? Tiesikö hän tunteistasi?

        Kyllä nyt jokainen sen tietää ja tuntee sisimmässään, jos toinen ei välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko nyt ihan varma? Tiesikö hän tunteistasi?

        Todellakin hän tiesi. Itkin kymmeniä kertoja niitä hänen nenänsä edessä ja hän oli vain hiljaa. Otti syliin ja lohdutti hyvin vastahakoisesti. Ja kyllä tiedän itse olevani täysääliö etten tajunnut sitä välinpitämättömyyttä niissä hetkissä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin hän tiesi. Itkin kymmeniä kertoja niitä hänen nenänsä edessä ja hän oli vain hiljaa. Otti syliin ja lohdutti hyvin vastahakoisesti. Ja kyllä tiedän itse olevani täysääliö etten tajunnut sitä välinpitämättömyyttä niissä hetkissä :D

        Pahoillani puolestasi.


    • Anonyymi

      Eihän kukaan tiedä miltä toisesta tuntuu, ennen kuin kysyy. Eikös niin? Se on vain arvelua. Tähänkin tuntematta kysyjää (kysymyksen pvm. meni jo ja nähtykin on)
      vastaan kuin kuin yksi multa kyselisi: välttelen, jotain kolahti ja eikös meil oo esteitä ja ikäeroakin. Sulla on tie auki ja elämä edessä
      Hali myös

    • Anonyymi

      Mun on pakko pääst näistä tunteista eroon. Vaikka tiedän et ei näitä pysty lopettamaan vaikka haluis.
      En vaan enää kestä. Mul on niin ikävä häntä. En oo nähnyt häntä pitkään aikaan. Mul on nii kauhee puristus et sattuu ja on paha olla.
      Kertokaa mitä voin tehdä? Kun mä oon niin loppu näiden tunteiden kanssa.
      En mä edes pysty tähän kuvailemaan niitä.

      • Anonyymi

        Mulla vähän samanlainen fiilis vaikka nähtiin tänäänkin.. kun on pakko kohta sanoa ajatukseni sinulle.. en pysty sitä enää pitämään sisälläni


      • Anonyymi

        Mul on niin surullinen ja yksinäinen olo.
        Kun aina nää stoppaa siihen et en pysty kertomaan tunteistani. Tuntuu et vuosi vuodelta mun suojamuuri vaan kasvaa ja kovetan itteeni enemmän. Mä en edes enää tiedä kuka ja millainen mä oon.

        Ihastuin häneen niin palavasti vaikkei ei edes tunneta. En oo koskaan tuntenut näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul on niin surullinen ja yksinäinen olo.
        Kun aina nää stoppaa siihen et en pysty kertomaan tunteistani. Tuntuu et vuosi vuodelta mun suojamuuri vaan kasvaa ja kovetan itteeni enemmän. Mä en edes enää tiedä kuka ja millainen mä oon.

        Ihastuin häneen niin palavasti vaikkei ei edes tunneta. En oo koskaan tuntenut näin.

        En osaa auttaa valitettavasti.
        Mut usko tulevaan ja luota siihen et saat häneen vielä tutustua❣️


      • Anonyymi

        Juokse alasti korttelin ympäri. Eiköhän tule muuta mietittävää ja vähän erilaisia tunteita pintaan. :D

        No, sitähän sää kysyit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe