Auttakaa. Keula ei nouse sitten millään, kaikkia konsteja olen käyttänyt. Mopo painaa 100kg ja huiput 55. Onko vika kuskissa?
Keula ei nouse
6
1462
Vastaukset
- Anonyymi
Kuskissa vika. Harjoittele lisää.
- Anonyymi
Polkupyörä on kevyempi kuin paska mopo?
Jos mopo on tyyliin kureissaan niin lähinnä kytkinpommi auttaa, toki voit yhä yrittää istua oikein taakse ja nykäistä keulaa samalla kun mopo alkaa vetää ykkösellä.
Jos haluat reteää keulimista elokuvatyyliin niin menee virittämisen puolelle, eikä se mopo silti muutu isoksi pyöräksi joka keulii satasen nopeudesta.- Anonyymi
Jos menee seisoo penkin taakse nii sit pitäs keulan nousta
Pongautat kokopainolla mopoo tasasesti ja kovaa alas ja sitten kun tunnet sen lähtevän nousemaan takaisin ylös mene mahdollisimman taakse ja tee kytkinpommi (eli kytkinpohjassa kaasua ja nopeasti kytkin ylös)
mutta jos mopossa ei ole tarpeeksi alavääntöä se on vaikeampaa mutta pitäsi tuolla tekniikalla oikein tehtynä vakio mopokin alkaa keulimaan
HARJOITTELE EKA JARRUTUSTA ETTEI MENE YMPÄRI !!!- Anonyymi
Auttaisiko nolla vaiheista kytkin pommmi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255