Valmennuskeskus FRENDIALE

Anonyymi

Hei.

Nyt ostamassa valmennuskeskuksen valmennuskurssia. Jos haluat osallistua frendialeen, laita heti viestiä. Kurssi saa olla mikä vain.

19

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei! Ostaisin äidinkielen yo-kurssin. Voisin sun kanssa laittaa frendialen?

    • Anonyymi

      Onnistuisko frendiale?

    • Anonyymi

      Mäki olisin kiinnostunut ostaan amkn itseopiskelukurssin, frendiale ei olis huono ollenkaan :)

      • Anonyymi

        Minäkin olisin kiinnostunut!


    • Miten täällä saa lähetettyä yksityisviestiä. Olen tuo eka kyselijä ja alan olemaan vähän kärsimätön.

      • Moi! Mäkin olisin kiinnostunut hyödyntämään frendialen!! Ootko/ootteko jo hyödyntäneet?


    • Hei, laitan viestiä vielä tähän alkuun myös. Eli haluaisin hyödyntää Valmennuskeskuksen frendialen!! Vähintään 4 tyyppiä tarvii jotta saisi -15% alen, joten kolme mun lisäksi.

    • Anonyymi

      mites 50 hengen porukka....saako jo ilmaiseksi kursssin?

      • Anonyymi

        Saisikin!


    • Anonyymi

      Heippa vieläkö mahtuu/ehtii frendialeen?

      • Joo kyllä mun puolesta. Kukaan muu ei oo viä vastannu nii nyt meitä on kaks! 13.9. asti voi kerätä porukkaa. :)


    • Anonyymi

      Moikka! Mä ja mun kaks kaveria oltais ilmottautumassa valmennuskeskuksen kurssille, mutta meiltä puuttuu vielä yks tyyppi! Jos vielä ehtii niin voitais liittyä frendialeen

      • Ehdottomasti! Mulla on mun lisäksi toinen joka haluaisi hyödyntää frendialen, eli nyt meitä olisi yhteensä kuusi. Voidaanko vielä liittyä seuraan vai ehdittekö jo ostaa kurssin?


      • Anonyymi
        frendiale kirjoitti:

        Ehdottomasti! Mulla on mun lisäksi toinen joka haluaisi hyödyntää frendialen, eli nyt meitä olisi yhteensä kuusi. Voidaanko vielä liittyä seuraan vai ehdittekö jo ostaa kurssin?

        Mulla olis kans kamu jonka kanssa oltas ostamassa! Ootteko vielä ostanu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla olis kans kamu jonka kanssa oltas ostamassa! Ootteko vielä ostanu?

        Täällä kans yks ilmoittautuja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kans yks ilmoittautuja!

        Me ollaan ostamassa huomenna, jos haluut mukaan! Voikohan tääl laittaa viestiä vai miten toi pitäs hoitaa? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan ostamassa huomenna, jos haluut mukaan! Voikohan tääl laittaa viestiä vai miten toi pitäs hoitaa? 😂

        Mäkin haluan mukaan frendialeen!:)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos joku on vielä kiinnostunut frendialesta, niin minulle voi laittaa viestiä. Hoidetaan tämä homma pois alta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe