Hei.
Nyt ostamassa valmennuskeskuksen valmennuskurssia. Jos haluat osallistua frendialeen, laita heti viestiä. Kurssi saa olla mikä vain.
Valmennuskeskus FRENDIALE
19
870
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Ostaisin äidinkielen yo-kurssin. Voisin sun kanssa laittaa frendialen?
- Anonyymi
Onnistuisko frendiale?
- Anonyymi
Mäki olisin kiinnostunut ostaan amkn itseopiskelukurssin, frendiale ei olis huono ollenkaan :)
- Anonyymi
Minäkin olisin kiinnostunut!
Miten täällä saa lähetettyä yksityisviestiä. Olen tuo eka kyselijä ja alan olemaan vähän kärsimätön.
Hei, laitan viestiä vielä tähän alkuun myös. Eli haluaisin hyödyntää Valmennuskeskuksen frendialen!! Vähintään 4 tyyppiä tarvii jotta saisi -15% alen, joten kolme mun lisäksi.
- Anonyymi
mites 50 hengen porukka....saako jo ilmaiseksi kursssin?
- Anonyymi
Saisikin!
- Anonyymi
Heippa vieläkö mahtuu/ehtii frendialeen?
Joo kyllä mun puolesta. Kukaan muu ei oo viä vastannu nii nyt meitä on kaks! 13.9. asti voi kerätä porukkaa. :)
- Anonyymi
Moikka! Mä ja mun kaks kaveria oltais ilmottautumassa valmennuskeskuksen kurssille, mutta meiltä puuttuu vielä yks tyyppi! Jos vielä ehtii niin voitais liittyä frendialeen
Ehdottomasti! Mulla on mun lisäksi toinen joka haluaisi hyödyntää frendialen, eli nyt meitä olisi yhteensä kuusi. Voidaanko vielä liittyä seuraan vai ehdittekö jo ostaa kurssin?
- Anonyymi
frendiale kirjoitti:
Ehdottomasti! Mulla on mun lisäksi toinen joka haluaisi hyödyntää frendialen, eli nyt meitä olisi yhteensä kuusi. Voidaanko vielä liittyä seuraan vai ehdittekö jo ostaa kurssin?
Mulla olis kans kamu jonka kanssa oltas ostamassa! Ootteko vielä ostanu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla olis kans kamu jonka kanssa oltas ostamassa! Ootteko vielä ostanu?
Täällä kans yks ilmoittautuja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kans yks ilmoittautuja!
Me ollaan ostamassa huomenna, jos haluut mukaan! Voikohan tääl laittaa viestiä vai miten toi pitäs hoitaa? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan ostamassa huomenna, jos haluut mukaan! Voikohan tääl laittaa viestiä vai miten toi pitäs hoitaa? 😂
Mäkin haluan mukaan frendialeen!:)
- Anonyymi
Jos vielä halukkaita, niin:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3882592/valmennuskeskus-frendiale-2020 - Anonyymi
Jos joku on vielä kiinnostunut frendialesta, niin minulle voi laittaa viestiä. Hoidetaan tämä homma pois alta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36526
- 25515
- 43492