Valmennuskeskus FRENDIALE

Anonyymi

Hei.

Nyt ostamassa valmennuskeskuksen valmennuskurssia. Jos haluat osallistua frendialeen, laita heti viestiä. Kurssi saa olla mikä vain.

19

870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei! Ostaisin äidinkielen yo-kurssin. Voisin sun kanssa laittaa frendialen?

    • Anonyymi

      Onnistuisko frendiale?

    • Anonyymi

      Mäki olisin kiinnostunut ostaan amkn itseopiskelukurssin, frendiale ei olis huono ollenkaan :)

      • Anonyymi

        Minäkin olisin kiinnostunut!


    • Miten täällä saa lähetettyä yksityisviestiä. Olen tuo eka kyselijä ja alan olemaan vähän kärsimätön.

      • Moi! Mäkin olisin kiinnostunut hyödyntämään frendialen!! Ootko/ootteko jo hyödyntäneet?


    • Hei, laitan viestiä vielä tähän alkuun myös. Eli haluaisin hyödyntää Valmennuskeskuksen frendialen!! Vähintään 4 tyyppiä tarvii jotta saisi -15% alen, joten kolme mun lisäksi.

    • Anonyymi

      mites 50 hengen porukka....saako jo ilmaiseksi kursssin?

      • Anonyymi

        Saisikin!


    • Anonyymi

      Heippa vieläkö mahtuu/ehtii frendialeen?

      • Joo kyllä mun puolesta. Kukaan muu ei oo viä vastannu nii nyt meitä on kaks! 13.9. asti voi kerätä porukkaa. :)


    • Anonyymi

      Moikka! Mä ja mun kaks kaveria oltais ilmottautumassa valmennuskeskuksen kurssille, mutta meiltä puuttuu vielä yks tyyppi! Jos vielä ehtii niin voitais liittyä frendialeen

      • Ehdottomasti! Mulla on mun lisäksi toinen joka haluaisi hyödyntää frendialen, eli nyt meitä olisi yhteensä kuusi. Voidaanko vielä liittyä seuraan vai ehdittekö jo ostaa kurssin?


      • Anonyymi
        frendiale kirjoitti:

        Ehdottomasti! Mulla on mun lisäksi toinen joka haluaisi hyödyntää frendialen, eli nyt meitä olisi yhteensä kuusi. Voidaanko vielä liittyä seuraan vai ehdittekö jo ostaa kurssin?

        Mulla olis kans kamu jonka kanssa oltas ostamassa! Ootteko vielä ostanu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla olis kans kamu jonka kanssa oltas ostamassa! Ootteko vielä ostanu?

        Täällä kans yks ilmoittautuja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kans yks ilmoittautuja!

        Me ollaan ostamassa huomenna, jos haluut mukaan! Voikohan tääl laittaa viestiä vai miten toi pitäs hoitaa? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan ostamassa huomenna, jos haluut mukaan! Voikohan tääl laittaa viestiä vai miten toi pitäs hoitaa? 😂

        Mäkin haluan mukaan frendialeen!:)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos joku on vielä kiinnostunut frendialesta, niin minulle voi laittaa viestiä. Hoidetaan tämä homma pois alta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe