Valmennuskeskus FRENDIALE

Anonyymi

Hei.

Nyt ostamassa valmennuskeskuksen valmennuskurssia. Jos haluat osallistua frendialeen, laita heti viestiä. Kurssi saa olla mikä vain.

18

81

Vastaukset

• Hei! Ostaisin äidinkielen yo-kurssin. Voisin sun kanssa laittaa frendialen?

• Onnistuisko frendiale?

• Mäki olisin kiinnostunut ostaan amkn itseopiskelukurssin, frendiale ei olis huono ollenkaan :)

• Minäkin olisin kiinnostunut!

• Miten täällä saa lähetettyä yksityisviestiä. Olen tuo eka kyselijä ja alan olemaan vähän kärsimätön.

• Moi! Mäkin olisin kiinnostunut hyödyntämään frendialen!! Ootko/ootteko jo hyödyntäneet?

• Hei, laitan viestiä vielä tähän alkuun myös. Eli haluaisin hyödyntää Valmennuskeskuksen frendialen!! Vähintään 4 tyyppiä tarvii jotta saisi -15% alen, joten kolme mun lisäksi.

• mites 50 hengen porukka....saako jo ilmaiseksi kursssin?

• Saisikin!

• Heippa vieläkö mahtuu/ehtii frendialeen?

• Joo kyllä mun puolesta. Kukaan muu ei oo viä vastannu nii nyt meitä on kaks! 13.9. asti voi kerätä porukkaa. :)

• Moikka! Mä ja mun kaks kaveria oltais ilmottautumassa valmennuskeskuksen kurssille, mutta meiltä puuttuu vielä yks tyyppi! Jos vielä ehtii niin voitais liittyä frendialeen

• Ehdottomasti! Mulla on mun lisäksi toinen joka haluaisi hyödyntää frendialen, eli nyt meitä olisi yhteensä kuusi. Voidaanko vielä liittyä seuraan vai ehdittekö jo ostaa kurssin?

• frendiale kirjoitti:

Ehdottomasti! Mulla on mun lisäksi toinen joka haluaisi hyödyntää frendialen, eli nyt meitä olisi yhteensä kuusi. Voidaanko vielä liittyä seuraan vai ehdittekö jo ostaa kurssin?

Mulla olis kans kamu jonka kanssa oltas ostamassa! Ootteko vielä ostanu?

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla olis kans kamu jonka kanssa oltas ostamassa! Ootteko vielä ostanu?

Täällä kans yks ilmoittautuja!

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä kans yks ilmoittautuja!

Me ollaan ostamassa huomenna, jos haluut mukaan! Voikohan tääl laittaa viestiä vai miten toi pitäs hoitaa? 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Me ollaan ostamassa huomenna, jos haluut mukaan! Voikohan tääl laittaa viestiä vai miten toi pitäs hoitaa? 😂

Mäkin haluan mukaan frendialeen!:)

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Teltta-asuminen ympäri vuoden?

Miten teltassa asuminen onnistuisi Suomen olosuhteissa ympäri vuoden? Varmaan hyvät makuupussit ja ulkovaatteet pitäisi olla. Onko joku muukin kokeill
      Maailman menoa
      242
      3478
    2. Kuka tietää Seinäjoen perhesurmasta

sirkankujalla ja miksi?
      Seinäjoki
      27
      2058
    3. Tanelinrannassa tulipalo

Tanelinrannassa oli la-su välisenä yönä tulipalo, jossa menehtyi vajaa viisikymppinen pariskunta. Talo päältä päin ihan ok kunnossa, mutta palokunta s
      Seinäjoki
      18
      1500