Valmennuskeskus FRENDIALE

Anonyymi

Hei.

Nyt ostamassa valmennuskeskuksen valmennuskurssia. Jos haluat osallistua frendialeen, laita heti viestiä. Kurssi saa olla mikä vain.

19

791

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei! Ostaisin äidinkielen yo-kurssin. Voisin sun kanssa laittaa frendialen?

• Anonyymi

Onnistuisko frendiale?

• Anonyymi

Mäki olisin kiinnostunut ostaan amkn itseopiskelukurssin, frendiale ei olis huono ollenkaan :)

• Anonyymi

Minäkin olisin kiinnostunut!

• Miten täällä saa lähetettyä yksityisviestiä. Olen tuo eka kyselijä ja alan olemaan vähän kärsimätön.

• Moi! Mäkin olisin kiinnostunut hyödyntämään frendialen!! Ootko/ootteko jo hyödyntäneet?

• Hei, laitan viestiä vielä tähän alkuun myös. Eli haluaisin hyödyntää Valmennuskeskuksen frendialen!! Vähintään 4 tyyppiä tarvii jotta saisi -15% alen, joten kolme mun lisäksi.

• Anonyymi

mites 50 hengen porukka....saako jo ilmaiseksi kursssin?

• Anonyymi

Saisikin!

• Anonyymi

Heippa vieläkö mahtuu/ehtii frendialeen?

• Joo kyllä mun puolesta. Kukaan muu ei oo viä vastannu nii nyt meitä on kaks! 13.9. asti voi kerätä porukkaa. :)

• Anonyymi

Moikka! Mä ja mun kaks kaveria oltais ilmottautumassa valmennuskeskuksen kurssille, mutta meiltä puuttuu vielä yks tyyppi! Jos vielä ehtii niin voitais liittyä frendialeen

• Ehdottomasti! Mulla on mun lisäksi toinen joka haluaisi hyödyntää frendialen, eli nyt meitä olisi yhteensä kuusi. Voidaanko vielä liittyä seuraan vai ehdittekö jo ostaa kurssin?

• Anonyymi
        frendiale kirjoitti:

Ehdottomasti! Mulla on mun lisäksi toinen joka haluaisi hyödyntää frendialen, eli nyt meitä olisi yhteensä kuusi. Voidaanko vielä liittyä seuraan vai ehdittekö jo ostaa kurssin?

Mulla olis kans kamu jonka kanssa oltas ostamassa! Ootteko vielä ostanu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla olis kans kamu jonka kanssa oltas ostamassa! Ootteko vielä ostanu?

Täällä kans yks ilmoittautuja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä kans yks ilmoittautuja!

Me ollaan ostamassa huomenna, jos haluut mukaan! Voikohan tääl laittaa viestiä vai miten toi pitäs hoitaa? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me ollaan ostamassa huomenna, jos haluut mukaan! Voikohan tääl laittaa viestiä vai miten toi pitäs hoitaa? 😂

Mäkin haluan mukaan frendialeen!:)

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jos joku on vielä kiinnostunut frendialesta, niin minulle voi laittaa viestiä. Hoidetaan tämä homma pois alta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      41
      3757
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      79
      3623
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      119
      3323
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2787
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2154
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2038
    7. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      2032
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1659
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      68
      1268
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1125
    Aihe