Tietäisikö joku jonkin hyvän lemmikkieläintarvike kaupan netistä? Plussaa jos on suuri valikoima...En oikein löytänyt googlettamallakaan.... Kiitos (:
Koiralle tarvikkeita netistä??
10
791
Vastaukset
- takuliini
Pörrillemme kunnon trimmerin, nettikaupasta tai joltakin vähän käytetyn, jossa terät kunnossa!!!!Olisiko kellään myytävänä? Postia vai laittaa:
[email protected]
-kiitos- - Marika
Ainakin tälläinen sivu olis kuin www.petpark.fi
Käväisin juuri sillä sivulla ja näytti olevan melko laajat valikoimat. - keppana
- vieras
Ebay on tulvillaan ihania koirien asusteita ja kaikkia muitakin tarvikkeita. jos Englanti on hallussa kannattaa sieltä katsella. itte oon tilaamassa pienelleni jotain kivaa kesäsälää ja laukkuja joissa voin häntä kantaa. talvilaukut ei nääs käy kesällä:)
- nanna
vieras kirjoitti:
Ebay on tulvillaan ihania koirien asusteita ja kaikkia muitakin tarvikkeita. jos Englanti on hallussa kannattaa sieltä katsella. itte oon tilaamassa pienelleni jotain kivaa kesäsälää ja laukkuja joissa voin häntä kantaa. talvilaukut ei nääs käy kesällä:)
ja osoite tohon Ebayn nettikauppaan?
- nanna
nanna kirjoitti:
ja osoite tohon Ebayn nettikauppaan?
eitarvitsekaan vastata
- googlella
vieras kirjoitti:
MyPal- lemmikkieläintarvikekauppa. Sain sieltä MOser 1230- trimmerin kahden vuoden takuulla 58euroon 9e toimituskulut!Muualla oli kalliimpi. Olin tyytyväinen ostokseen.
- Trimmaaja
googlella kirjoitti:
MyPal- lemmikkieläintarvikekauppa. Sain sieltä MOser 1230- trimmerin kahden vuoden takuulla 58euroon 9e toimituskulut!Muualla oli kalliimpi. Olin tyytyväinen ostokseen.
Löytyy edullisimmin koiranäyttelyistä esim Moser Rex 1230 hintaan 62,-,( oli ensimmäinen koneeni trimmaajan uraa aloittaessani yli 10 vuotta sitten ja toimii edelleen loistavasti).
Netistä tilaan tavaroita www.myrskytuuli.com eli Jole tuonnilta saa sekä ammattilaisvälineitä että myös harrastelukäyttöön.Sakset on tosi laadukkaita, lisäksi terottaa koneen teriä ja saksia.
Muuta kamaa saa esim.www.vaasanelainkeskus.fi.Rotukirjepaperia,hoitovälineitä yms yms.
- Örkki
Pikkukoirille löytyy tuotteita osoitteesta:
http://koti.mbnet.fi/tastaway - Anonyymi
Musti ja Mirri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196