Koiralle tarvikkeita netistä??

girlie87

Tietäisikö joku jonkin hyvän lemmikkieläintarvike kaupan netistä? Plussaa jos on suuri valikoima...En oikein löytänyt googlettamallakaan.... Kiitos (:

10

853

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takuliini

Pörrillemme kunnon trimmerin, nettikaupasta tai joltakin vähän käytetyn, jossa terät kunnossa!!!!Olisiko kellään myytävänä? Postia vai laittaa:
      [email protected]

-kiitos-

• Marika

Ainakin tälläinen sivu olis kuin www.petpark.fi
      Käväisin juuri sillä sivulla ja näytti olevan melko laajat valikoimat.

• keppana
      • vieras

Ebay on tulvillaan ihania koirien asusteita ja kaikkia muitakin tarvikkeita. jos Englanti on hallussa kannattaa sieltä katsella. itte oon tilaamassa pienelleni jotain kivaa kesäsälää ja laukkuja joissa voin häntä kantaa. talvilaukut ei nääs käy kesällä:)

• nanna
        vieras kirjoitti:

Ebay on tulvillaan ihania koirien asusteita ja kaikkia muitakin tarvikkeita. jos Englanti on hallussa kannattaa sieltä katsella. itte oon tilaamassa pienelleni jotain kivaa kesäsälää ja laukkuja joissa voin häntä kantaa. talvilaukut ei nääs käy kesällä:)

ja osoite tohon Ebayn nettikauppaan?

• nanna
        nanna kirjoitti:

ja osoite tohon Ebayn nettikauppaan?

eitarvitsekaan vastata

• googlella
        vieras kirjoitti:

MyPal- lemmikkieläintarvikekauppa. Sain sieltä MOser 1230- trimmerin kahden vuoden takuulla 58euroon 9e toimituskulut!Muualla oli kalliimpi. Olin tyytyväinen ostokseen.

• Trimmaaja
        googlella kirjoitti:

MyPal- lemmikkieläintarvikekauppa. Sain sieltä MOser 1230- trimmerin kahden vuoden takuulla 58euroon 9e toimituskulut!Muualla oli kalliimpi. Olin tyytyväinen ostokseen.

Löytyy edullisimmin koiranäyttelyistä esim Moser Rex 1230 hintaan 62,-,( oli ensimmäinen koneeni trimmaajan uraa aloittaessani yli 10 vuotta sitten ja toimii edelleen loistavasti).

Netistä tilaan tavaroita www.myrskytuuli.com eli Jole tuonnilta saa sekä ammattilaisvälineitä että myös harrastelukäyttöön.Sakset on tosi laadukkaita, lisäksi terottaa koneen teriä ja saksia.
        Muuta kamaa saa esim.www.vaasanelainkeskus.fi.Rotukirjepaperia,hoitovälineitä yms yms.

• Örkki
    • Anonyymi

Musti ja Mirri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      373
      1707
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1256
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      133
      1245
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      150
      1152
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      25
      974
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      862
    7. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      59
      641
    8. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      634
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      113
      554
    10. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      20
      533
    Aihe