Kun EU:n 750 Miljardin euron "tuki"-paketti pystytettiin. Nyt sitten vaan todellisia Kissan-Päiviä viettämään, eikö totta! Kaisa Liski jo aloitti. Nyt sopulit, mokut ja k-.p..t, kaikki mukaan vaan, kissanpäiville
Nyt ne vasta Todelliset KISSAN-päivät alkavat !
3
116
Vastaukset
- Anonyymi
No eihän tästä enää puutu muuta kuin se kuuluisa oikeisto-ylen "huuuuutava työvoimapula" ! Nyt rumputuli päälle, että sopulit kuulevat. Ja muistakaa, paketista peräti 390 miljardia jaetaan todellisilla nolla-koroilla, LAHJANA !
- Anonyymi
>>390 miljardia jaetaan todellisilla nolla-koroilla, LAHJANA
Tämä sevasta on kissanpäiviä, kun ihan oikeilla nollokoroilla. Tähän astihan on suunnitelmallisesti hämätty uskomaan, että prosentin marginaalilla, vaikka pankki tosiasiallisesti ottaa yli 10 % korkoa. Et huomannut asiaa, kun se oli jo upotettuna hintaan. Siksi oletkin nyt kusessa !½ - Anonyymi
Italiaan 89 miljardia, Espanjaan - suomen veronkiertoparatiisiin - peräti 40 miljardia ja tietenkin patonkipojille, että tekisivät meille niitä vikaisimpia ajoneuvoja. Luonnollisesti Kreikassa vietetään myös kissanpäiviä, sillä kreikka kuittaa velkansa kuten kunnon suomipoika pankilleen, juuri oikeassa ajassa. Tosin rahat kreikan takaisinmaksuun otetaan suomipojalta. Että silleen... kissanpäivillä.
Muistithan, että lainasi lyhennys ei saa myöhästyä, sillä siitä kertyy sinulle merkittäviä lisäkuluja ja saat lisäksi luottohäiriömerkinnän. Siispä, säästämään, ja toki raatamaan, että saat rahat kasaan !
Me veronkiertäjät täälä uunon epsanjassa vietämme todellisiä kissanpäviä, taitaa varjossakin olla liian kuumaa, plus nellljäkymmentä astetta. onneksi on uimaallas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202912
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1912693Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1441606Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2501375- 1061190
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs401036Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46987Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32894- 135879
- 43784