Köyhyys tulee Tervatehtaantielle

Anonyymi

Miltä nyt tuntuu?

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heh, heh... kohta ovat köyhiä kuin kirkon rotat.

      • Anonyymi

        Mitäs kapuloita meinaat rattaisiin laittaa? Kuulostaa ihan Roope -sedän joltain viholliselta. Oletko joku Kroisos Pennonen tai Kultaintopii?


    • Anonyymi

      Se on konkurssi eli pankrotti tulossa Tervatehtaantien tiilikasarmiin.

    • Anonyymi

      Hoh, hoo... kohta saadaan nauraa...

      • Anonyymi

        Kivaa, että teiltä uuraislaisilta löytyy huumorintajua, sillä jaksaakin pitkään.


    • Anonyymi

      Kyllä nyt iso pyörä heittää jollakin..

    • Anonyymi

      Kyllä viimeisissä huutokaupoissa kaupattava tavara on ollut semmoista roskaa ja rihkamaa, että noilla ei tiliä tehdä.
      Jos vielä tv-kuvaukset Tervatehtaantiellä loppuu, niin se on konkurssi ovella...

      • Anonyymi

        Loppuuhan ne kuvaukset. Ei jatku, vaikka maharadzat polvillaan jatkoa rukoilisivat...


      • Anonyymi

        Aika isot ongelmat teillä, kun pitää väkisinkin katsoa koko ohjelmaa. Itselläni onneksi taloyhtiössä yli 300 kanavaa, joten ainakaan ei ole ongelmaa vaihtaa kanavaa. Teilläkin on varmaan kaukosäädin ja sormet? Käyttäkää niitä, jos tulee mielestänne huonoa ohjelmaa.


      • Anonyymi

        Mutta jotkut silti ostavat aina? Aika ristiriitaista tietoa teidän ja todellisuuden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuuhan ne kuvaukset. Ei jatku, vaikka maharadzat polvillaan jatkoa rukoilisivat...

        Joskus alkuvuisina katsoin ohjelmaa, pariskunta oli silloin vielä aidon ja rehdin oloinen. Yrittäjyys tuolta kantilta kiinnosti, olen itse ollut sivutoiminen yrittäjä toreilla ja messuilla.
        Sitten tuli epäaitous ja ahneus Palsanmäkisillä ilmiselvänä kuvioihin, sokerina pohjalla se tukirahahölmöily.
        Kiitos, mutta ei kiitos.Arvostuskin katosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jotkut silti ostavat aina? Aika ristiriitaista tietoa teidän ja todellisuuden kanssa.

        Ainahan meistä löytyy niitä junan kyydistä asemalle jääviä. Hölmöt ostaa peltipurkkeja ja muodista pois olevaa lasikrääsää ja muuta semmosta, " kun halavalla suap, niin pittee ostoo".

        Huom! murretohtoria varten sitaatteihn, ettei ehdi tyhmyyksissään wituleerata. 🧐👅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika isot ongelmat teillä, kun pitää väkisinkin katsoa koko ohjelmaa. Itselläni onneksi taloyhtiössä yli 300 kanavaa, joten ainakaan ei ole ongelmaa vaihtaa kanavaa. Teilläkin on varmaan kaukosäädin ja sormet? Käyttäkää niitä, jos tulee mielestänne huonoa ohjelmaa.

        Eihän täällä ole juurikaan mainittu, että k a t s o t t a i s i i n. Ilmeisesti ovat toiminnallaan saaneet itse aikaiseksi, että ohjelmia myöten ovat inhokkeja, romukaupat mukaan lukien.
        Itse en katso, en vuosikausiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus alkuvuisina katsoin ohjelmaa, pariskunta oli silloin vielä aidon ja rehdin oloinen. Yrittäjyys tuolta kantilta kiinnosti, olen itse ollut sivutoiminen yrittäjä toreilla ja messuilla.
        Sitten tuli epäaitous ja ahneus Palsanmäkisillä ilmiselvänä kuvioihin, sokerina pohjalla se tukirahahölmöily.
        Kiitos, mutta ei kiitos.Arvostuskin katosi.

        Mutta eihän se Akin syy ollut, että sai tukirahan valtiolta. Ja vieläpä palautti sen, joten mikä on loppujen lopuksi ongelmana?

        Ahneudesta en tiedä. Kun miettii sitä, että ajaa toiselle puolelle Suomea (monesti ohjelmassa pääkaupunkiseudullekin), niin pakko tingittäviin tuotteisiin on otettava huomioon polttoainekulut. Eihän auto ilmaiseksi kulje, vaikka itsekin sitä toivoisin. Ja aina et voi tietää, miten paljon tulee porukkaa ja mitkä tuotteet sitten tätä yleisöä kiinnostaa, että nouseeko tuotteen arvo kilpailun ansiosta. Kyseessä siis aika asiantuntevuutta ja riskin ymmärrettävyyttä vaativa kauppa-ala.

        Kukaan yrittäjä ei tee ilmaiseksi mitään, eikä tappiokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän se Akin syy ollut, että sai tukirahan valtiolta. Ja vieläpä palautti sen, joten mikä on loppujen lopuksi ongelmana?

        Ahneudesta en tiedä. Kun miettii sitä, että ajaa toiselle puolelle Suomea (monesti ohjelmassa pääkaupunkiseudullekin), niin pakko tingittäviin tuotteisiin on otettava huomioon polttoainekulut. Eihän auto ilmaiseksi kulje, vaikka itsekin sitä toivoisin. Ja aina et voi tietää, miten paljon tulee porukkaa ja mitkä tuotteet sitten tätä yleisöä kiinnostaa, että nouseeko tuotteen arvo kilpailun ansiosta. Kyseessä siis aika asiantuntevuutta ja riskin ymmärrettävyyttä vaativa kauppa-ala.

        Kukaan yrittäjä ei tee ilmaiseksi mitään, eikä tappiokseen.

        Ei ole mitään ongelmaa, mitenkä niin? Ovat nykyisin epämiellyttävän ja kieron oloisia. Ohjelmat alkoivat myös polkea paikallaan, teennäisyys läpipaistavaa. Ei kiinnosta. Riittääkö Sinulle?
        Kuka on puhunut tappiolla tai ilmaiseksi tekemisestä, eikös siitä seuraa konkka, ihan oikeesti. Ei vain Akin puhumana, muutama viikko siitä, kun korona oli alkanut. Läpinäkyvänä perusteluna sadantonnin tarpeelle.


    • Anonyymi

      Ei tässä mitään. Miltäkös pitäisi sitten tuntua?

    • Anonyymi

      Kyllä suomalainen on kaikessa kateellisuudessaan tyhmä. Jos itsellä ei ole mitään niin ei saa kellään muullakaan olla. Suomi on siinä mielessä vapaa maa että jokaisella on oikeus työskennellä ja yrittää. Toiset tekee niin ja toiset pakahtuu kateellisuuteen täällä netissä. Itselläni on kolme firmaa tehnyt konkurssin ja nyt olen chillailulinjalla ja asun Thaimaassa. Rahaa riittää sen verran että ei tarvi töitä miettiä enää. Kateellisia riittää mutta en niistä välitä. Jokaisella on se valinnanvapaus.

      • Anonyymi

        Mitenkähän kusessa Uuraisten kunta olisi, jos siellä ei olisi yrityksiä ja sitä myös työntekijöitä veronmaksajina? Sinne kuseen kaulaan myötä jäisivät ainoastaan kateelliset ja tällaisia ei päästetä Uuraisten ulkopuolelle edes vahingossakaan. Pitäisi tehdä joku passijärjestelmä, että uuraislaiset saavat käydä edes lomalla ulkopaikkakunnalla.


      • Anonyymi

        Mikä siinä Thaimaassa oikein mättää, kun niin moni nainen haluaa tulla sieltä Suomeen? Onko se kuitenkin loppujen lopuksi pelkkä kehitysmaa, missä paistaa aurinko enemmän kuin Suomessa.


    • Anonyymi

      Kuvaukset loppuu... rahan tulo loppuu... köyhyys alkaa... sekatyömies palaa jälleen lähtöpisteeseen... eli sekatyömieheksi...

      • Anonyymi

        Heh, hyvin tiivistetty. Palaa juurilleen?


    • Anonyymi

      Kun kuvausryhmän auto saapui ensimmäisen kerran tiilikasarmin pihaan, se oli köyhille kuin taivaan lahja.

      Kun kuvausryhmän auton takavalot näkyy viimeisen kerran tiilikasarmille, se on tuleville köyhille vähän sama asia, kun ottaisi lapselta tikkukaramellin pois.

      Mitä minä sanoin... köyhyys tulee...

      • Anonyymi

        Ahneella on.....
        Ei ne suuret tulot...
        Tyhmyydestä sakotetaan...
        Tyhjät tynnyrit...
        Ylpeys käy....
        Mitäs minä sanoin....
        Kansa äänestää jaloillaan...

        Mistähän pälkähtikin päähäni.
        Että lähdenkin tästä pippuripihville, pitkän kaavan mukaan, parhaaseen ravintolaan. Hyvin ansaitsemaani ja työnantajan korvaamaa lomaa pukkaa päälle. 🍽️🍴🥄🍾🍷🍷🍵🍧🍹🥂🥤


    • Anonyymi

      Konkurssi tulossa Tervatehtaantielle. Ihmiset ei tule enää paikalle, kun pitää olla maskit. Viimeinen kausi nyt kun kuvataan... sitten se on loppu.
      Tuotantoyhtiö siirtyy kuvaamaan muita ohjelmia ja muihin maisemiin. Kaikki paha loppuu aikanaan.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe