Miten saada vanhemmat suostumaan instaan?

Anonyymi

Oon 11v tyttö ja täytän kohta kaksitoista.
Haluisin instan ja kaikil mun kavreillakin on se. Mun isosisko on 14v eikä sekään saa instaa.
Vituttaa ku meillä molemmilla on se hemmetin FAMILY LINK!
Äiti ois antanu luvan mut isin pitää aina laittaa sen salasana että saa ladattua sovelluksen eikä se tietenkään instaan hitto suostu. Eikä äiti tieteskää tiiä isin salasanaa. Harmi vaan.
Ja ku mun isosisko joskus kysy et voiko ladata instan ja pyys isältä salasanaa (äiti ois antanu)nii isi vaa oli äitille sillee "mitä sä oikein kuvittelet?!"
Iskä on liikaa kuullu niitä juttui et pienille ei kannata laittaa instaa, twitterii yms. ku ne on isojen juttui ja niissä saattaa nähdä pienille sopimatonta. MUTTA EIHÄN ME OLLA PIENIÄ HEMMETTI JOS OLLAAN 14 JA KOHT 12!! Eihän siinä ig:ssä oo ees ikärajaa.
Miten sais isän suostuun instaan tai ottaa family linkin pois? Vastatkaa/auttakaa pls🙏🏻

29

2004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei voi auttaa rikolliseen tekoon, ei ainakaan kiroilevaa.

      • Anonyymi

        millä perusteella on RIKOLLISTA auttaa aloittajaa? 🤔 Ja ei ole kuin 2 kirosanaa tuossa viestissä?


    • Anonyymi

      11V ja kiroilee tuolla tavalla. Minkähänlaiset on vanhempien puheet. Miten ne koulussa suhtautuu kiroiluun. Onko maailma mennyt näin hunningolle.

      • Anonyymi

        Just nii. Vaa 2 kirosanaa niin on taas nin vakavaa toimintaa🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just nii. Vaa 2 kirosanaa niin on taas nin vakavaa toimintaa🙄

        Mutta se on enemmän kuin tällä palstalla näkee yhteensä kuukaudessa, joten kyllä kysymyksessä on poikkeuksellisen huonokäytöksen, ja huonon kasvatuksen saanut yksilö. En tiedä mikä se "insta" on mutta mikäli se on joku sosiaalinen ympäristö, on ihan oikein että et pääse antamaan huonoa esimerkkiä muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se on enemmän kuin tällä palstalla näkee yhteensä kuukaudessa, joten kyllä kysymyksessä on poikkeuksellisen huonokäytöksen, ja huonon kasvatuksen saanut yksilö. En tiedä mikä se "insta" on mutta mikäli se on joku sosiaalinen ympäristö, on ihan oikein että et pääse antamaan huonoa esimerkkiä muille.

        Tunnen ton joka aloitti keskustelun xD
        Joo mut siis insta on instagram ja toi aloittaja on kasvatettu hyvin käytöskin on hyvää mutta ehkä huono päivä. Eihän sitä tiedä. Ja ei instassa kukaa mun kaveri näytä huonoa esimerkkiä eikä myöskään hänkään.
        Sinä et tiedä mistään mitään niin älä edes laita tollasta viestiä jossa haukut kasvatuksen ja moitit käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen ton joka aloitti keskustelun xD
        Joo mut siis insta on instagram ja toi aloittaja on kasvatettu hyvin käytöskin on hyvää mutta ehkä huono päivä. Eihän sitä tiedä. Ja ei instassa kukaa mun kaveri näytä huonoa esimerkkiä eikä myöskään hänkään.
        Sinä et tiedä mistään mitään niin älä edes laita tollasta viestiä jossa haukut kasvatuksen ja moitit käytöstä.

        Minkähän laista mahtaa olla kakrujen huono käytös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen ton joka aloitti keskustelun xD
        Joo mut siis insta on instagram ja toi aloittaja on kasvatettu hyvin käytöskin on hyvää mutta ehkä huono päivä. Eihän sitä tiedä. Ja ei instassa kukaa mun kaveri näytä huonoa esimerkkiä eikä myöskään hänkään.
        Sinä et tiedä mistään mitään niin älä edes laita tollasta viestiä jossa haukut kasvatuksen ja moitit käytöstä.

        Vaikka tunnetkin, teillä kummallakaan ei ole mitään asiaa sinne "instaan", onko asia nyt ymmärretty.

        PS:
        mitä tarkoittaa "ton"?
        mitä tarkoittaa "mut"?

        Kirjoitustaitokin on yhtä huonoa kuin kasvatus ja käyttäytyminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka tunnetkin, teillä kummallakaan ei ole mitään asiaa sinne "instaan", onko asia nyt ymmärretty.

        PS:
        mitä tarkoittaa "ton"?
        mitä tarkoittaa "mut"?

        Kirjoitustaitokin on yhtä huonoa kuin kasvatus ja käyttäytyminen.

        Älä edelleenkään hauku sitä kasvatusta.
        Mäki oon meidän perheen lapsista (3) kiltein.
        Eivätkä ne sisaruksetkaan ole niitä pahimpia.
        Käytös on aina joskus toki huonoa niinkuin itselläsikin vrm on.
        Ja et näköjään tiedä edes näitä lyhenteitä joita käytetään viesteissä sanoista.
        MUT TARKOITTAA MUTTA JA TON TARKOITTAA TUON
        Oot vrm aika vanhanaikainen ihminen jos et näitäkään tiedä.
        JA JOS ET TIENNYT NIIN VRM TARKOITTAA VARMAAN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä edelleenkään hauku sitä kasvatusta.
        Mäki oon meidän perheen lapsista (3) kiltein.
        Eivätkä ne sisaruksetkaan ole niitä pahimpia.
        Käytös on aina joskus toki huonoa niinkuin itselläsikin vrm on.
        Ja et näköjään tiedä edes näitä lyhenteitä joita käytetään viesteissä sanoista.
        MUT TARKOITTAA MUTTA JA TON TARKOITTAA TUON
        Oot vrm aika vanhanaikainen ihminen jos et näitäkään tiedä.
        JA JOS ET TIENNYT NIIN VRM TARKOITTAA VARMAAN.

        Enhän minä tiennyt, osaan vain suomenkieltä. Englantia ei opetettu silloin kun kouluja kävin.


      • Anonyymi

        Kuule ku mäki kiroilin varmaa 10v enemmän ku tää ni mitä väliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä edelleenkään hauku sitä kasvatusta.
        Mäki oon meidän perheen lapsista (3) kiltein.
        Eivätkä ne sisaruksetkaan ole niitä pahimpia.
        Käytös on aina joskus toki huonoa niinkuin itselläsikin vrm on.
        Ja et näköjään tiedä edes näitä lyhenteitä joita käytetään viesteissä sanoista.
        MUT TARKOITTAA MUTTA JA TON TARKOITTAA TUON
        Oot vrm aika vanhanaikainen ihminen jos et näitäkään tiedä.
        JA JOS ET TIENNYT NIIN VRM TARKOITTAA VARMAAN.

        Joo ei sinne instaa kyl oo oikeesti mitää asiaa enneniu on 13 eikä muuhunkaa somee silleen ku itekki kadun semmosta paskaa mitä oon laittanu somee esim. 10vuotiaana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se on enemmän kuin tällä palstalla näkee yhteensä kuukaudessa, joten kyllä kysymyksessä on poikkeuksellisen huonokäytöksen, ja huonon kasvatuksen saanut yksilö. En tiedä mikä se "insta" on mutta mikäli se on joku sosiaalinen ympäristö, on ihan oikein että et pääse antamaan huonoa esimerkkiä muille.

        No ei kyllä ole enemmä


    • Anonyymi

      Maailma olisi siedettävämpi, jos lapset touhuaisivat omia touhujaan ja aikuiset käyttäytyisivät kuten aikuiset. Ei vaikuta todennäköiseltä ainakaan lähitulevaisuudessa.

    • Anonyymi

      Et tarvi instaa.

    • Anonyymi

      IG :n ikäraja on 13... sori

      • Anonyymi

        Mut sithän sen toisen pitäs saada se


    • Anonyymi

      Android kyseessä, niin sen saa nappuloista pitkään painamalla tehdasasetuksille. Ensin tieten siirrät kaikki valokuvat, videot ym. tietokoneelle, tai SD-kortille, koska ne ja kaikki muu katoaa puhelimen omasta muistista.

      • Anonyymi

        Joo mulla on android.
        Kiitos mutta en oikein ymmärtänyt että mihin tuo liittyy (esim instan saamiseen) tai auttaako tuo tieto minua. Että jos käyt vielä täällä niin voisitkohan kertoa mihin liittyy tms. 😅
        - aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mulla on android.
        Kiitos mutta en oikein ymmärtänyt että mihin tuo liittyy (esim instan saamiseen) tai auttaako tuo tieto minua. Että jos käyt vielä täällä niin voisitkohan kertoa mihin liittyy tms. 😅
        - aloittaja

        Elekee työ likat menkökään instaan, #VUA# mänkäähän työ kottiiin!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elekee työ likat menkökään instaan, #VUA# mänkäähän työ kottiiin!!!!

        Kyl se 14v hoi mennä iha hyvi ku ikä riittää jo🤦‍♂️. Ja oot kyl iha oikees ettei ehk 11vuotiaan pitäs siel olla ku voi tulla vaikka mitä vastaa että kannattaa mwnnö sit vast ku ikä riittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl se 14v hoi mennä iha hyvi ku ikä riittää jo🤦‍♂️. Ja oot kyl iha oikees ettei ehk 11vuotiaan pitäs siel olla ku voi tulla vaikka mitä vastaa että kannattaa mwnnö sit vast ku ikä riittää

        Kylällä oli sodan jälkeen karjalaisia siirtolaisia ne oli paaaaljon hauskempia kuin joku insta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mulla on android.
        Kiitos mutta en oikein ymmärtänyt että mihin tuo liittyy (esim instan saamiseen) tai auttaako tuo tieto minua. Että jos käyt vielä täällä niin voisitkohan kertoa mihin liittyy tms. 😅
        - aloittaja

        Niin family linkin saa nuin pois. Ei vaan hirveen viisasta kun esim. omat vanhemmat suuttuis vaan tommosesta.


    • Anonyymi

      12 on viel pieni täytän koht 14 ja seki on aika pieni viel

    • Anonyymi

      Iigees kyl on kaikkee sopimatonta mitä mä oon siel ollu että voisit nyt vaa totella vanhemoias ne yrittää nimennomaa suojella sua semmosselta ja sielhä voi oikeesti tulla joku pedofiili vastaa

      • Anonyymi

        Joo se on erittäin sopimatonta meillä on paljon ongelmia


    • Anonyymi

      Körtilääsiiskö?

    • Anonyymi

      Tuon eston ohittaminen on lapsellisen helppoa ;-)

    • Anonyymi

      Sinulla on harvinaisen fiksu iskä. Kuuntele sitä, kiität sitä vielä jonain päivänä. Mitä jos leikkisit vaikka nukeilla, aikuisten leikit ei ole vielä sinulle, olet kehittymätön lapsi.
      Aikuinen ehdit olla ja silloin on eri murheet.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1136
    Aihe