Tamponi ei mene

Anonyymi

Eli siis oon 14 neitsyt tyttö ja oon tässä pari päivää koittanu saada tamponia mut en vaan tajua miten se mahtuis sinne... jos venytän kunnolla nään sen reijän mut sit siinä vieressä on semmonen outo juttu enkä tiiä mikä ja siis se näyttää myös siltä et se emätin on jotenki kolmessa osassa😩 auttakaaa

2

53

Vastaukset

• Pese kädet huolellisesti ennen tamponin asettamista. ...
      Etsi itselle mukava asento ja raota kädellä häpyhuulia samalla vieden tamponin pyöristettyä päätä rauhallisesti emättimen sisään. ...
      Kun tamponi on asetettu oikein, sen käyttö ei tunnu juuri miltään.

• Immenkalvon aukko ei aina ole yhtenäinen ja jos se näyttää kolmiosaiselta niin se ei ole epänormaalia. Ekalla kerralla tamponia sisään työntäessä jotain voi revetä ja voi vuotaa verta, mut veikkaan ettei se satu suuremmin eikä vie sulta määritelmän mukaita neitsyyttä. Kokeile ihan oman uskalluksesi mukaan ja jos olet epävarma niin käy rohkeasti lääkärillä.

Vilkaise wikipediasta hakusana immenkalvo (en uskalla linkittää ettei algoritmi poista viestiä).

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Työtila vähissä! Tanskan kuningatar Margareetan kirjoituspöytä täynnä pölynkerääjiä – kuva!
    • Lapsuuskuvat Seiskassa! Romutransu Markus Kuotesahosta tehtiin kirja – ”Olin villi, mutta ujo!”
    • Big Brother -Sami raivostui bileiden päätteeksi: Olli-Pekka yritti ottaa kainaloon väkisin – ”V**tu irti, s**tana!”

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stefan on puhunut Seiskassa: Naapurien juoruaminen ei häntä haittaa.

Stefan kertoo, että rakentaa Sofian kanssa kotia tietoisena naapureiden katseista, eikä häntä haittaa, vaikka naapurit soittelevat heistä lehteen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      7760