Välttääkää ihmiset kyseistä firmaa, firma toimii Pohjois-Savossa Leppävirralta käsin. Firman toimitusjohtaja on todella tyly mm. reklamaatio tilanteissa. Ei kanna vastuuta johtamistaan kohteista. Välttäkää myös firman asentamaa mikrosementtiä, meillä on kohde jossa 10 vuoden takuu ei kattanut mikrosementin halkeamia. Lisäksi mikrosementti asennettiin vedeneristettömään tilaan, vastoin valmistajan ohjeistusta. Jos haluatte ongelmia ottakaa Ecotek Remontit remontoimaan. 🤦♂️
Ecotek remontit
14
3047
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla vajaa vuosi sitten tehty kylppäri/saunaremontti. Alin seinäpaneeli on pudonnut ja tästä olen ollut johtajan kanssa puhelin yhteydessä ja laittanut kuvat. Nyt kulunut jo kuukausi, ei vastaa viesteihin eikä vastaa puhelimeen. Ensi viikolla otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
- Anonyymi
Samat kokemukset Ecotek Remontista. Todellakin kannattaa välttää firmaa. Ulkopuolinen asiantuntija todennut virheet vedeneristyksessä, mutta firman toimari ei myönnä virheitä. 5 vuoden perävalotakuu...
- Anonyymi
Vieläkö tekee remontteja? Verkkosivut eivät toimi. Firman toimari näyttää pyörittävän firmaa nimellä
Sikkum.
- Anonyymi
Antaisitko vesivahinkokuivauksen yritykselle, jolla ei ole mitään alan koulutusta? Jos vastasit kyllä, Sikkum on kumppanisi.
- Anonyymi
Varmasti sama perävalotakuu. Kuulin, että Kuluttajariitalautakunta suosittelee Ecoservices grouppia maksamaa asiakkaalle reilun korvauksen tekemistään virheistä. Pitää kysellä lautakunnasta päätös. Julkinen tieto lienee
- Anonyymi
juu toimari on todella tyly eikä suostu olemaan sanojensa takana,urakat kusee,välttäkää,jos ette halua ikäviä yllätyksiä
- Anonyymi
Protestilistoilla mainos. Rahanteko on liikeidea. Ei edes opi tekemistään virheistä
- Anonyymi
Itselläkin negatiivisia kokemuksia sikkumista. Näköjään kun lukee tekstejä en ymmärrä jos rakentamista ei ole osannut miksi tekee nyt sitte kuivaamista. Suositus on kiertää yritys kaukaa.
- Anonyymi
Sikkum...heti ensi vaikutelma sai varuilleen. Heitti niin typeriä ideoita vesivahingon korjaamiseen liittyen, että piti ihan miettiä mitä näillä itseasiassa tavoitellaan.
Sopimus aikatauluista jo pelkän laskelman tekemiseen eivät toteutuneet alkuunkaan.
Veikkaan että itse remontti olisi ollut ikimuistoinen heidän urakoimana. - Anonyymi
Monien yritysten koheltaja. Nyt vain tekee asiakkaalle isoja töitä
- Anonyymi
Jätti maksamatta lopputilin kun oli polttanut kaikki sillat eli varokaa kaikkia Tomin perustamia firmoja niitä todennäköisesti ympäri Suomea eri aloilta
- Anonyymi
Sikkum konkurssi. Melkonen pelle.
- Anonyymi
Kusettaa kaikkia ja nyt oppi vastuiden nollauksen konkurssien kautta.
- Anonyymi
Eco services group oy myös haettu konkkaan. Ko yrittäjän kanssa ei kannata tehdä yhtään mitään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657