Kaksoisliekki, koetko että olet jo tavannut "puolikkaasi"/uskotko koko asiaan?

44

1882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koen, uskon, tiedän ❤❤❤

      • Mie en oo vielä "puolikastani" kohdannut. Tuommosia sielunkumppaneita väittäsin kyllä tavanneeni.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie en oo vielä "puolikastani" kohdannut. Tuommosia sielunkumppaneita väittäsin kyllä tavanneeni.

        En kyllä noiden kuvausten perusteella edes haaveile kohtaamisesta kaksoisliekin kanssa. ☺️


    • Anonyymi

      Voihan se olla mut kuulostaa kovin ailehtelevalta ja vaikealta suhde kaksoisliekin kanssa.

      • Anonyymi

        Jep. Kuulostaa epävakaiden pers.häiriöisten suhteelta!
        Kiihkeitä tunteita, ihannointia, vihaa, mutta yhteenkuuluvuutta ja riippuvaisuutta toisesta. Koetellaan toisen rajoja, olemalla perseestä. Välillä vihataan seuraavana päivänä autetaan. Kaikesta paskasta huolimatta halutaan olla yhdessä koko ajan, ettei vaan tulla hylätyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Kuulostaa epävakaiden pers.häiriöisten suhteelta!
        Kiihkeitä tunteita, ihannointia, vihaa, mutta yhteenkuuluvuutta ja riippuvaisuutta toisesta. Koetellaan toisen rajoja, olemalla perseestä. Välillä vihataan seuraavana päivänä autetaan. Kaikesta paskasta huolimatta halutaan olla yhdessä koko ajan, ettei vaan tulla hylätyksi.

        Kyllä kyseessä on vaikea suhde, mutta kuuluuko elämän olla helppoa ☺. Itse en seurustele kaksoisliekkini kanssa, toivon asioden olevan joskus sillä tavoin, että voimme olla fyysisestikin yhdessä. Aika näyttää ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Kuulostaa epävakaiden pers.häiriöisten suhteelta!
        Kiihkeitä tunteita, ihannointia, vihaa, mutta yhteenkuuluvuutta ja riippuvaisuutta toisesta. Koetellaan toisen rajoja, olemalla perseestä. Välillä vihataan seuraavana päivänä autetaan. Kaikesta paskasta huolimatta halutaan olla yhdessä koko ajan, ettei vaan tulla hylätyksi.

        Aivan totta, ei tuolla menolla ainakaan henkistä tasapainoa saavuteta tai onnellisuutta. Riippuvuus, olipa se ihan mihin tahansa asiaan tai ihmiseen niin ei se pitkälle kanna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan totta, ei tuolla menolla ainakaan henkistä tasapainoa saavuteta tai onnellisuutta. Riippuvuus, olipa se ihan mihin tahansa asiaan tai ihmiseen niin ei se pitkälle kanna.

        Siis, mistä ihmeestä te tuon riippuvuuden repäisitte ? 😂 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, mistä ihmeestä te tuon riippuvuuden repäisitte ? 😂 😂😂

        Kyllähän se jonkinlaista riippuvuutta on palvoa toista ja tuntea tuollaista yhteenkuuluvuutta. Jos toinen lähtee jonnekkin niin jäät kaipaamaan ja perässä roikkumaan. Jos olet jo suhteessa ja silti rikot sen ja lähdet tämän palvomasi ihmisen perään. Kyllä se riippuvuutta on ja pahaa sellaista. Kenestäkään ihmisestä tai mistäkään asiata ei ole tervettä olla riippuvainen. Jos tuossa kuvauksessa ei edes näe riippuvuutta toiseen ihmiseen niin itsetuntemus on kyllä melko alkutekijöissä. Mieti mitä itse haluat elämältä, älä sitä mitä muut sinulta haluavat. Älä elä elämääsi muiden kautta vaan ole itsenäinen oma itsesi olipa sinulla kumppania tai ei niin olet ihan yhtä arvokas. Hyvään elämään et tarvitse muuta kuin itsesi, et mitään kaksoisliekkejä palvomaan sinua tai niin, että palvot häntä. Ihan tavallinen elämä riittää, kaikki alkuhuuma katoaa aikanaan. Ja mielestäni tuo kaksoisliekkijauhanta on juuri alkuhuumaa. Sen alkuhuuman jälkeen alkaa vasta se koettelemus ja jos et siinä vaiheessa tunne itseäsi niin se oli sitten siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se jonkinlaista riippuvuutta on palvoa toista ja tuntea tuollaista yhteenkuuluvuutta. Jos toinen lähtee jonnekkin niin jäät kaipaamaan ja perässä roikkumaan. Jos olet jo suhteessa ja silti rikot sen ja lähdet tämän palvomasi ihmisen perään. Kyllä se riippuvuutta on ja pahaa sellaista. Kenestäkään ihmisestä tai mistäkään asiata ei ole tervettä olla riippuvainen. Jos tuossa kuvauksessa ei edes näe riippuvuutta toiseen ihmiseen niin itsetuntemus on kyllä melko alkutekijöissä. Mieti mitä itse haluat elämältä, älä sitä mitä muut sinulta haluavat. Älä elä elämääsi muiden kautta vaan ole itsenäinen oma itsesi olipa sinulla kumppania tai ei niin olet ihan yhtä arvokas. Hyvään elämään et tarvitse muuta kuin itsesi, et mitään kaksoisliekkejä palvomaan sinua tai niin, että palvot häntä. Ihan tavallinen elämä riittää, kaikki alkuhuuma katoaa aikanaan. Ja mielestäni tuo kaksoisliekkijauhanta on juuri alkuhuumaa. Sen alkuhuuman jälkeen alkaa vasta se koettelemus ja jos et siinä vaiheessa tunne itseäsi niin se oli sitten siinä.

        Kaksoisliekin kanssa eläminen on lähinnä henkistä ☺. Kyllä minä elän fyysisesti ihan täysillä omaa elämääni ☺. Ja se että on ristiriitoja ja vaikeuksia missä tahansa parisuhteessa, kertoo vain siitä , että on kaksi persoonaa, joilla tosiaan on oma tahto ja mieli ☺. Mielestäni suuri osa parisuhteista on sitä ,että toinen latelee säännöt ja toinen sitten vikisee perässä 😂. Alistuu toisen tahtoon, sitten selitetään kavereille, et voi ku se kohtelee mua huonosti,.vaikka itsellä ei löydy omaa persoonaa ja vastaan sanomista. Se on riippuvuutta, minun mielipiteeni ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Kuulostaa epävakaiden pers.häiriöisten suhteelta!
        Kiihkeitä tunteita, ihannointia, vihaa, mutta yhteenkuuluvuutta ja riippuvaisuutta toisesta. Koetellaan toisen rajoja, olemalla perseestä. Välillä vihataan seuraavana päivänä autetaan. Kaikesta paskasta huolimatta halutaan olla yhdessä koko ajan, ettei vaan tulla hylätyksi.

        Samaa mieltä! Ihan kypsymätöntä. Jossain suhde kirjassa tuli vastaan termi ooppera parisuhde, se lähinnä tulee mieleen. Ooppera suhteiden ihmiset ei ole vielä kasvaneet vastuuseen Omista tunteistaan, vaan purkaa toiseen silmittömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se jonkinlaista riippuvuutta on palvoa toista ja tuntea tuollaista yhteenkuuluvuutta. Jos toinen lähtee jonnekkin niin jäät kaipaamaan ja perässä roikkumaan. Jos olet jo suhteessa ja silti rikot sen ja lähdet tämän palvomasi ihmisen perään. Kyllä se riippuvuutta on ja pahaa sellaista. Kenestäkään ihmisestä tai mistäkään asiata ei ole tervettä olla riippuvainen. Jos tuossa kuvauksessa ei edes näe riippuvuutta toiseen ihmiseen niin itsetuntemus on kyllä melko alkutekijöissä. Mieti mitä itse haluat elämältä, älä sitä mitä muut sinulta haluavat. Älä elä elämääsi muiden kautta vaan ole itsenäinen oma itsesi olipa sinulla kumppania tai ei niin olet ihan yhtä arvokas. Hyvään elämään et tarvitse muuta kuin itsesi, et mitään kaksoisliekkejä palvomaan sinua tai niin, että palvot häntä. Ihan tavallinen elämä riittää, kaikki alkuhuuma katoaa aikanaan. Ja mielestäni tuo kaksoisliekkijauhanta on juuri alkuhuumaa. Sen alkuhuuman jälkeen alkaa vasta se koettelemus ja jos et siinä vaiheessa tunne itseäsi niin se oli sitten siinä.

        Samaa mieltä! Jollain tasolla ymmärrän tuossa olevan tietynlaisen intohimon, mutta toisaalta en jotenkin yök toi palvonta...ei varmaan oikein kestävää.

        Terv. Oopperasuhde kommentoija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksoisliekin kanssa eläminen on lähinnä henkistä ☺. Kyllä minä elän fyysisesti ihan täysillä omaa elämääni ☺. Ja se että on ristiriitoja ja vaikeuksia missä tahansa parisuhteessa, kertoo vain siitä , että on kaksi persoonaa, joilla tosiaan on oma tahto ja mieli ☺. Mielestäni suuri osa parisuhteista on sitä ,että toinen latelee säännöt ja toinen sitten vikisee perässä 😂. Alistuu toisen tahtoon, sitten selitetään kavereille, et voi ku se kohtelee mua huonosti,.vaikka itsellä ei löydy omaa persoonaa ja vastaan sanomista. Se on riippuvuutta, minun mielipiteeni ☺

        Luulin, että olen ainoa, joka voi kokea ton saman...hulluksi tullut!!! Siis se on totta!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin, että olen ainoa, joka voi kokea ton saman...hulluksi tullut!!! Siis se on totta!!!

        Kyllä on totta 👍☺ , tsemppiä sinulle ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin, että olen ainoa, joka voi kokea ton saman...hulluksi tullut!!! Siis se on totta!!!

        No tuo on ihan normaalia mut eipä tuo musta vaikuta kaksoisliekin kuvaukselta.


    • Anonyymi

      Kuulostaa aika ristiriitaiselta suhteelta vetoa ja erimielisyyksiä. Halu yhteen ja halu erilleen.. en tiedä haluaisinko. En taida olla kohdannut kaksoisliekkiä.

    • Anonyymi

      Onko tämä kaksoisliekki sukua pienelle liekille.

    • Anonyymi

      Minä en haluaisi tuollaista kaksoisliekkisuhdetta, käsite on tuttu "entisestä elämästä", joten tiedän kyllä hyvin, mitä sillä tarkoitetaan, siihen aikaan kaksoisliekkisuhdetta ei välttämättä pidetty edes tavoiteltavana noissa piireissä. Uskomiseen en ota mitään kantaa.

    • Nytpä näyttää siltä, jotta tämä kaksoisliekki ei oikein iske tulta 🔥😁 Taijanpa itekin unohtaa sen ettimisen, mitäpä tuolla jos on nuin hankala 😅

      • Anonyymi

        Niin ei sitä todellakaan tarvitse etsiä 😂, tulee jos on tullakseen. Se siitä ❤


      • Anonyymi

        Miksi pitää muiden mielipiteitä aina kompata? Tuo on juuri sitä, että ei edes itse tiedetä mitä halutaan. Ei tiedetä ollaanko onnellisa vain ei. Eletään sen mukaan mitä muut haluaa ja etsitään aina parempaa ja parempaa. Kaivataan aina jotakin, eikä nautita siitä mitä jo on. Pitäisi osata pysähtyä ja miettiä mitä sinä itse haluat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää muiden mielipiteitä aina kompata? Tuo on juuri sitä, että ei edes itse tiedetä mitä halutaan. Ei tiedetä ollaanko onnellisa vain ei. Eletään sen mukaan mitä muut haluaa ja etsitään aina parempaa ja parempaa. Kaivataan aina jotakin, eikä nautita siitä mitä jo on. Pitäisi osata pysähtyä ja miettiä mitä sinä itse haluat.

        Oliko se tämä kommentti meikäläiselle tarkotettu (kun ei näistä aina tiiä mihkä väkänen ossuu 😅)? Jos oli ja tarkotus oli sanoa, jotta oon aina samaa mieltä, niin väittäsin että useemmin oon ollu toista mieltä, niinku nyttenki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää muiden mielipiteitä aina kompata? Tuo on juuri sitä, että ei edes itse tiedetä mitä halutaan. Ei tiedetä ollaanko onnellisa vain ei. Eletään sen mukaan mitä muut haluaa ja etsitään aina parempaa ja parempaa. Kaivataan aina jotakin, eikä nautita siitä mitä jo on. Pitäisi osata pysähtyä ja miettiä mitä sinä itse haluat.

        Jep. Koko ajan ollaan ettimässä sitä parempaa. Ei ikinä voida pysähtyä ja olla tyytyväisiä mitä jo on.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oliko se tämä kommentti meikäläiselle tarkotettu (kun ei näistä aina tiiä mihkä väkänen ossuu 😅)? Jos oli ja tarkotus oli sanoa, jotta oon aina samaa mieltä, niin väittäsin että useemmin oon ollu toista mieltä, niinku nyttenki.

        Olit tuossa tuon artikkelin jakanut ja ajatusta tänne tarjosit. Sitten kun muut oli sitä mieltä, että ihan sontaa tällainen niin heti piti kompata. Kyllä sulla varmaan jokin pointti on ollut asiasta, kun jutun tänne jaoit ja jotain puoliskoasi olet etsiskelemässä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olit tuossa tuon artikkelin jakanut ja ajatusta tänne tarjosit. Sitten kun muut oli sitä mieltä, että ihan sontaa tällainen niin heti piti kompata. Kyllä sulla varmaan jokin pointti on ollut asiasta, kun jutun tänne jaoit ja jotain puoliskoasi olet etsiskelemässä?

        Mittään sen suurempaa ajatusta tässä ei ollu kuin se, jotta törmäsin tuommoseen keskusteluun kaksoisliekistä muualla ja jaoin sitten tänne. Mun kirjotustapa on mitä on ja monesti kirjotan enemmän leikillään ku tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää muiden mielipiteitä aina kompata? Tuo on juuri sitä, että ei edes itse tiedetä mitä halutaan. Ei tiedetä ollaanko onnellisa vain ei. Eletään sen mukaan mitä muut haluaa ja etsitään aina parempaa ja parempaa. Kaivataan aina jotakin, eikä nautita siitä mitä jo on. Pitäisi osata pysähtyä ja miettiä mitä sinä itse haluat.

        Minä en komppaa ketään. Ihan itse otin selvää, mitä blogissa luki, eikä siinä kuvailtu suhde kuulostanut terveeltä.
        Terv. ”Kaksoisliekkini tavannut” ja kaikenmaailman kohtaloon uskonut ja lopulta siitä sairaasta suhteesta paennut.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mittään sen suurempaa ajatusta tässä ei ollu kuin se, jotta törmäsin tuommoseen keskusteluun kaksoisliekistä muualla ja jaoin sitten tänne. Mun kirjotustapa on mitä on ja monesti kirjotan enemmän leikillään ku tosissaan.

        Otahan huomioon ettei täällä kukaan voi tietää oletko tosissasi vai et. Jos laittaa avauksen, se toki mielletään kysyjältä aiheeksi josta haluaa todellisia mielipiteitä, miksipä kukaan kyselisi turhaan. Voi olla ettei itselläsi ole suurempaa ajatusta mutta monella muulla on todellisia asioita, ei koeta tätä palstaa leikkikenttänä tai ajankuluna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otahan huomioon ettei täällä kukaan voi tietää oletko tosissasi vai et. Jos laittaa avauksen, se toki mielletään kysyjältä aiheeksi josta haluaa todellisia mielipiteitä, miksipä kukaan kyselisi turhaan. Voi olla ettei itselläsi ole suurempaa ajatusta mutta monella muulla on todellisia asioita, ei koeta tätä palstaa leikkikenttänä tai ajankuluna.

        Mikähän se tässä oikeen on nyt (sulla) ongelmana, kun ei ihan taho aueta mulle? Toki tuo aihe mua itteeni kiinnosti niin siks tuo avauskin. Ja ihan samalla tavalla kiinnosti/kiinnostaa myös jotta mitä tyypit on tästä mieltä. En muista aiemmin kuulleeni tämmösestä kaksoisliekistä, sielunkumppaneista oon kyllä kuullu ja joskus kokenutkin muutaman kanssa semmosta mitä voisi tuollaseks kutsua. Tuon eilisen (klo18:26) kommentin sitten kirjotin sillä tavalla leikillään, kun enhän oo liekkini puolikasta ettiny.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mikähän se tässä oikeen on nyt (sulla) ongelmana, kun ei ihan taho aueta mulle? Toki tuo aihe mua itteeni kiinnosti niin siks tuo avauskin. Ja ihan samalla tavalla kiinnosti/kiinnostaa myös jotta mitä tyypit on tästä mieltä. En muista aiemmin kuulleeni tämmösestä kaksoisliekistä, sielunkumppaneista oon kyllä kuullu ja joskus kokenutkin muutaman kanssa semmosta mitä voisi tuollaseks kutsua. Tuon eilisen (klo18:26) kommentin sitten kirjotin sillä tavalla leikillään, kun enhän oo liekkini puolikasta ettiny.

        Sinuna ottaisin ihan relax . Ihmisiä hämmentää asiat joita ei ole itse kokenut ☺❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinuna ottaisin ihan relax . Ihmisiä hämmentää asiat joita ei ole itse kokenut ☺❤

        Juu juu, aivan rentona ja normaalisykkeillä mennään 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei sitä todellakaan tarvitse etsiä 😂, tulee jos on tullakseen. Se siitä ❤

        Todellakin ei voi etsiä aika harva sen kokee. Hieno kokemus❣


    • Anonyymi

      Olen tavannut mutta siihen se sitten jäikin :D

      • Anonyymi

        Miksi se jäi siihen?


    • Anonyymi

      Kyllä
      Ihan kaikki merkit täsmäävät.
      Mun rooli on nyt odottaa.
      Tiedän, että se on tarkoitettu ja se tapahtuu.
      Hän ehkä hieman empii, mutta olen varma, että hän on valmis ennen kun on liian myöhäistä.

      • Anonyymi

        Salaperäistä, missä tämä mysteeri ilmenee...?


      • Anonyymi

        Missä päin tämä on?
        Oletteko miten kohdanneet?


      • Anonyymi

        Oon nyt tosi utelias mut mistä päin tämä on? 😌


      • Anonyymi

        Haluun tietää mistä päin tää on 😆😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluun tietää mistä päin tää on 😆😇

        Tähän ei kai sit saa vastausta? 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän ei kai sit saa vastausta? 😔

        Sen tuntee
        Vetovoima,
        Jota mikään maallinen tai järjellinen
        Ei enään kahlitse
        Löydät
        Sanat, jotka puhuttelevat sinua
        Kirjoitettu sinusta
        Sinulle?
        Tämä kaksoisliekki roihuaa salassa toisilta
        Osin salassa itseltä
        Ollen silti niin vahva ja todellinen
        Hämeen reunamilla se kytee


      • Ei kai aina ole hyvä odottaa hiljaa. Eihän? Monestihan toiset ihmiset tarvitsee tukea ja rohkaisua vaikka tuntisikin jonkun asian hyväksi ja oikeaksi.


    • Anonyymi

      Oon ylitulkinnut ihastuksen somen sisältöä... Näin ihastuneena oon niin toivonut et niissä olis ollut jotain viestiä ja tarkoitusta mulle. Todennäköisempää et ne on jollekin toiselle tai sit ne on vaan hyviä biisejä ilman sen ihmeellisempiä merkityksiä.

      Oon täl hetkel niin surullinen ja mietteliäs ja sekaisin.

      • Anonyymi

        Varmaan ihan oikein tulkinnut olet turha suru.


    • Anonyymi

      Hei, kiintoisaa keskustelua täällä 2- liekeistä. 2- liekkisi tulee elmääsi täysin arvaamatta, sitä ei voi hakemalla hakea. Minä kerron omasta kokemuksestani nyt. Kohtasin 2- liekkini reilu pari vuotta sitten työpaikallani. Olin tuolloin parisuhteessa ( tosin huonossa sellaisessa). 2- liekkini tahollaan naimisissa. Liekkini kans tultiin heti alkuun hyvin juttuun. Ajattelin, et siinäpä mukava poika. Kerran illanistujaisissa katseemme kohtasivat ja se oli äärettömän lämmin ja kodikas ja nostalginen tunne. Näin hänen sieluunsa. Tämän jälkeen elämässäni alkoi tapahtua. Löysin kauan kadoksissa olevan luovuuteni takaisin, pääsin irti huonosta parisuhteestani, hehkuin ja kukoistin. Koin jumalaista rakkautta 2-liekkiäni kohtaan. Meillä on lieklini kanssa ollut erovaiheita ja sitten kohtaamme jälleen. Emme missään vaiheessa ole siis vielä alkaneet seurustella - muutama intiimihetki on ollut. Repivää, raastavaa rakjautta, vuoroin onnea, iloa ja auvoa. Jotenkin aistini ovat kaikinpuolin herkistyneet liekkimatkan aikana ja on tullut erikoinen tunne, etten ole koskaan yksin. Vaikka välillä vihaan liekkipuoluskiani, sillä toisinaan hän on kohdellut minua törkeästi. Voiko tätä valita? Ei. Mutta sen voi valita, mites asian kanssa elää. Ja kannattaa välillä pysähtyä miettimään, mitä universumi haluaa tällä nyt sanoa. Esim tuo törkeästi kohtelu, jäin oikein sitä miettimään. Havahduin toteamukseen, että lähes kaikki miehet ovat kohdelleet minua törkeästi. Miksi? Koska olen sallinut sellaisen. Enää en salli. Että tällaista kasvamista koko ajan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe