Voiko se aiheuttaa ennen pitkää kuoleman?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Juu, voi. Mulla muutama tuttu kuollut tollaiseen.
- Anonyymi
Tainnut kuolla ihan johonkin muuhun.
Kun ihminen on vaipumassa uneen ja palautuu vielä äkkiä täyteen havahtuneisuuden tilaan, siinä voi tulla tuollaisia säpsähdyksiä. Minulla nuo on hyvin yleisiä ja ikääkin on tässä silti kertynyt reippaasti yli eläkeiänkin. Kauan sitten kun olin sairaalassa jalka paketissa toipumassa, nuo säpsäykset kiusasivat koska se sattui murtuneessa jalassa kun kroppa säpsähti. Antoivat lääkityksen (en enää muista lääkettä) jolla nuo säpsäykset saatiin rauhoitettua pois.
- Anonyymi
miks te luulette että meitä kiinnostaa vittuakaan jotkut homeiset ukot horisemassa tyhjää paskaa
- Anonyymi
Me ollaan oikeasti ihan täyttä paskaa, ei meitä kannata lukea
Ilta-Sanomat - Anonyymi
Yrittäkää vittu pelata mä en jaksa niota vitun lippuja
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3511477- 1141206
- 1151075
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116831
- 111822
- 18460
- 38444
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i91433- 36423