Oon siis 14v kasille menevä poika ja joo kiinnostais tietää millane se kasi siis sit on? Onko rankkaa,onko kaikki elämäänsä vittuuntuneita niinku väitetään ja onko kaikil muutenkin hirveet angstit. Ite oon välil aika masentunut ja ahdistunut, mutta siis että onks se niin paha? Kertokaa omia kokemuksia. Big Thanks.
Vastaukset 2
Omat kokemukset on niin vanhoja, että niistä ei ole sinulle varmaan mitään hyötyä. En itse muista mitään muuta eroa seiskan ja kasin välillä kuin sen, että kasilla alkoi jotain valinnaisaineita. En tiedä, alkaako enää nykyään.
Se, että millainen se sinun kasisi on riippuu hyvin pitkälti siitä, että millaisia ihmisiä luokallesi sattuu tulemaan. Tämä riippuu tietysti tuurista, mutta valitettavasti myös siitä, että missä asut. On kiistaton tosiasia, että tiettyjen kaupunginosien nuorilla on asiat paljon huonommin, kuin keskivertonuorilla. Se näkyy myös koulussa. Tosin uskon, että se olisi näkynyt jo seiskalla. Lisäksi murrosikä vaikuttaa toisiin ihmisiin eri tavoin, kuin toisiin ja tämä voi aiheuttaa juurikin sitä angstaamista. Myös epävarmuus voi altistaa sille.
Sinua tuntematta on aika hankala sanoa, että onko se kasi juuri sinulle paha. Ihminen kuitenkin selviää todella pahoista paikoista, kun asenne vaan on kohdillaan. Sinäkin selviät.
Olisi hyvä juttu, jos saisit puhuttua masennuksestasi ja ahdistuksestasi jollekin turvalliselle ihmiselle, mieluiten aikuiselle. Onko sinulla itselläsi mitään käsitystä siitä, että mistä nuo mielialaongelmat johtuu?- Anonyymi
Kyllä kasiluokka seiskaluokkaan verrattuna on melkeen yhtä helevettiä kun tulee niin vitusti uutta asioita ja esitelmiä että lykkyä tykö vaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1031023Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.137794Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197730Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47687Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!29666- 61639
- 47610
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59545Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29541Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102530