Opiskelupaikan peruminen

Anonyymi

Morjesta!

Homma nyt on vähän se, että otin opiskelupaikan vastaan ja ilmoittauduin läsnäolevaksi opiskelijaksi hetken mielijohteesta. Nyt alkoi kuitenkin kaduttamaan aivan saatanasti, enkä haluaisi muuttaa 300km päähän parin viikon varoitusajalla opiskelemaan täysin tuntemattomaan kaupunkiin alalle, joka ei niin älyttömän paljon minua kiinnosta. Haluan mennä aikuiskoulutuskeskukseen opiskelemaan logistiikan perustutkinnon ja tehdä ihan perusduunarihommia nyt jonkin aikaa, ennen kuin alan opiskelemaan lisää. Nyt olen erittäin hukassa mitä minun pitäisi tehdä, ja miten hommat toimivat esimerkiksi opiskeluoikeuden kannalta. Kelalta jo myönnettiin opintotuki, mutta perun tämän, koska en halua opiskella kyseisessä oppilaitoksessa. MITÄ HELVETTIÄ MINUN KUULUISI TEHDÄ???????

4

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teitkö tämän aloituksenkin hetken mielijohteesta?

• Anonyymi

Mitä kaikkea sinä teetkään hetken mielijohteesta?

Voisitko vaikka hetken mielijohteesta myös ottaa yhteyttä sinne kouluun?

• Anonyymi

Kyllä se siitä ratkeaa. Seuraa sydäntäsi... älä kysy neuvoa itseäsi tyhmemmiltä.

• Anonyymi

itseltähän asiat on ensisijaisesti kysyttävä. Jos on luonteltansa impulsiivinen niin se sydän eli ego vie ihmistä miten sattuu. Sitä töppä tämän tästä. Aina opiskelupaikkansa voi perua. Varsin yleistä jopa. Ihmisille tulee esteitä ettei voi opiskelupaikkaa ottaa vastaan. Se miten aikuskoulutuskeskukset suhtautuvat nuoriin jotka ovat oppivelvollisuusiässä vaihtelee . Osassa aikuskouluuskeskuksia on alaikäraja 18 vuotta. Sinänsä tuntemattomaan kaupunkiin tutustuminen tekee erittäin hyvää. Se jännä epävarmuuden tunne ja kutina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      105
      4899
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3262
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2999
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1747
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      111
      1368
    7. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      9
      1237
    8. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1059
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      114
      1059
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1027
    Aihe