Opiskelupaikan peruminen

Anonyymi

Morjesta!

Homma nyt on vähän se, että otin opiskelupaikan vastaan ja ilmoittauduin läsnäolevaksi opiskelijaksi hetken mielijohteesta. Nyt alkoi kuitenkin kaduttamaan aivan saatanasti, enkä haluaisi muuttaa 300km päähän parin viikon varoitusajalla opiskelemaan täysin tuntemattomaan kaupunkiin alalle, joka ei niin älyttömän paljon minua kiinnosta. Haluan mennä aikuiskoulutuskeskukseen opiskelemaan logistiikan perustutkinnon ja tehdä ihan perusduunarihommia nyt jonkin aikaa, ennen kuin alan opiskelemaan lisää. Nyt olen erittäin hukassa mitä minun pitäisi tehdä, ja miten hommat toimivat esimerkiksi opiskeluoikeuden kannalta. Kelalta jo myönnettiin opintotuki, mutta perun tämän, koska en halua opiskella kyseisessä oppilaitoksessa. MITÄ HELVETTIÄ MINUN KUULUISI TEHDÄ???????

4

623

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teitkö tämän aloituksenkin hetken mielijohteesta?

• Anonyymi

Mitä kaikkea sinä teetkään hetken mielijohteesta?

Voisitko vaikka hetken mielijohteesta myös ottaa yhteyttä sinne kouluun?

• Anonyymi

Kyllä se siitä ratkeaa. Seuraa sydäntäsi... älä kysy neuvoa itseäsi tyhmemmiltä.

• Anonyymi

itseltähän asiat on ensisijaisesti kysyttävä. Jos on luonteltansa impulsiivinen niin se sydän eli ego vie ihmistä miten sattuu. Sitä töppä tämän tästä. Aina opiskelupaikkansa voi perua. Varsin yleistä jopa. Ihmisille tulee esteitä ettei voi opiskelupaikkaa ottaa vastaan. Se miten aikuskoulutuskeskukset suhtautuvat nuoriin jotka ovat oppivelvollisuusiässä vaihtelee . Osassa aikuskouluuskeskuksia on alaikäraja 18 vuotta. Sinänsä tuntemattomaan kaupunkiin tutustuminen tekee erittäin hyvää. Se jännä epävarmuuden tunne ja kutina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      49
      1268
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      13
      995
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      967
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      663
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      658
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      430
    8. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      419
    9. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      23
      417
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    Aihe