Morjesta!
Homma nyt on vähän se, että otin opiskelupaikan vastaan ja ilmoittauduin läsnäolevaksi opiskelijaksi hetken mielijohteesta. Nyt alkoi kuitenkin kaduttamaan aivan saatanasti, enkä haluaisi muuttaa 300km päähän parin viikon varoitusajalla opiskelemaan täysin tuntemattomaan kaupunkiin alalle, joka ei niin älyttömän paljon minua kiinnosta. Haluan mennä aikuiskoulutuskeskukseen opiskelemaan logistiikan perustutkinnon ja tehdä ihan perusduunarihommia nyt jonkin aikaa, ennen kuin alan opiskelemaan lisää. Nyt olen erittäin hukassa mitä minun pitäisi tehdä, ja miten hommat toimivat esimerkiksi opiskeluoikeuden kannalta. Kelalta jo myönnettiin opintotuki, mutta perun tämän, koska en halua opiskella kyseisessä oppilaitoksessa. MITÄ HELVETTIÄ MINUN KUULUISI TEHDÄ???????
Opiskelupaikan peruminen
4
427
Vastaukset
- Anonyymi
Teitkö tämän aloituksenkin hetken mielijohteesta?
- Anonyymi
Mitä kaikkea sinä teetkään hetken mielijohteesta?
Voisitko vaikka hetken mielijohteesta myös ottaa yhteyttä sinne kouluun? - Anonyymi
Kyllä se siitä ratkeaa. Seuraa sydäntäsi... älä kysy neuvoa itseäsi tyhmemmiltä.
- Anonyymi
itseltähän asiat on ensisijaisesti kysyttävä. Jos on luonteltansa impulsiivinen niin se sydän eli ego vie ihmistä miten sattuu. Sitä töppä tämän tästä. Aina opiskelupaikkansa voi perua. Varsin yleistä jopa. Ihmisille tulee esteitä ettei voi opiskelupaikkaa ottaa vastaan. Se miten aikuskoulutuskeskukset suhtautuvat nuoriin jotka ovat oppivelvollisuusiässä vaihtelee . Osassa aikuskouluuskeskuksia on alaikäraja 18 vuotta. Sinänsä tuntemattomaan kaupunkiin tutustuminen tekee erittäin hyvää. Se jännä epävarmuuden tunne ja kutina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019